zooplus.dk Bewertungen

zooplus.dk Bewertungen

Gut
8.5

Alt gik som det skulle

Alt gik som det skulle og vi fik vores vare hurtigt. Så ros herfra:

Kattebakke ødelagt! Ny fremsendt.

Efter korrespondance med zooplus er alt nu i den skønneste orden! :D . I kan helt sikkert regne med, at jeg handler hos jer fremover. Kundeservice er helt i orden her! Tak for det zooplus :)

Kære Sabine Terge.

Tak for din anmeldelse og din mail fra i dag. Vi undskylder naturligvis mange for den beskadigede forsendelse.

Som vi også svarede dig i dag via kundeservice, finder vi ingen tidligere henvendelser fra dig, muligvis fordi de vedhæftede billeder har været for store eller i et forkert format, og derfor ikke er gået igennem. Som vi også skrev til dig, har vi dog straks igangsat en efterlevering af varen.

Vi håber dermed at have fundet en tilfredsstillende løsning.

zooplus.dk

Gode priser og altid hurtig levering

Alt i alt meget tilfreds. Alle mine bestillinger er kommet indenfor få dage, og jeg har kun en enkelt gang oplevet, en vare var i restordre, selvom jeg havde kunnet tilføje den til indkøbskurven og købe den. Zooplus.dk gjorde selv opmærksom på problemet og kontaktede mig selv indenfor under et døgn for at finde en løsning. Jeg valgte at få varen tilsendt særskilt, og der gik kun en uges tid, før jeg fik en mail med afsendelse på den. Rigtig godt

Fuldstænding fantastisk!!!!

Jeg havde fået Zooplus anbefalet af min svigerinde og bestilte en sæk hundemad som kom med super hurtig levering!! DEJLIGT.
Næste gang bestiller vi 2 sække hundemad, men desværre bliver vores hund syg og må derfor ikke længere få det hundemad mere, så nu står vi med 24 kg uåbnet hundemad - skriver til zooplus som bare leverer en UOVERTRUFFEN OG EKSTREM PROFESSIONEL kundeservice. De tager de uåbnet poser retur og de sørger ovenikøbet for at de blev afhentet hjemme hos os - det er kundeservice af højeste karakter.
Der er ingen tvivl om at lige så snart vores hund er ud over specialkosten, og skal overgå til alm kost, dog en ny slags, så bestilles det hos ZOOPLUS!!!!!

JEG ELSKER JER.

Jeg har flere gange handlet ved zooplus, og det er somregel et af de første online shops jeg besøger den første i hver måned - jeg har en indekat, som kræver aktivering, gode kradsemiljøer og kvalitetsfoder, og alt dette tilbyder zooplus til ekstremt gode priser - jeg skal når jeg flytter i større have købt endnu et stort kradsetræ og det bliver klart også ved zooplus.dk - hvor jeg også køber Royal Canin foder, malt og massere legetøj til min kat.

Jeg anbefaler jer til ALLE jeg kender, og elsker især at jeres venne-anbefalings program, der giver mulighed for at optjene point el. rabatkoder ved at henvise andre til siden. og det nyder både Felix og jeg godt af :-)

Klart min yndlingsshop på nettet - Elsker jer, og jeres priser! :-)

Har haft hurtigt levering de gange jeg har bestilt med undtagelse af en leveringstid på 7-8 dage - men det synes jeg nu også er HELT ok når i sender fra Tyskland af - og med gratis fragt.

Hurtigt, nemt og billigt

Jeg har torsdag aften bestilt hundemad hos zooplus.dk. Denne mad er nu ankommet onsdag morgen, og er pakket rigtig godt. På trods af, at kassen indeholder 30kg hundemad, så er den ikke medtaget på nogen måde.
Jeg har betalt 850kr for 30kg Royal Canin, hvilket jeg synes er en rigtig billig pris. Samme hundemad koster 1200kr for 30kg i dyrebutikkerne i min nærhed.

Fem af fem skal zooplus.dk have. Jeg har yderligere før handlet på hjemmesiden, hvor alt har fungeret 100% optimalt.

Hurtig levering og god pris.

Har flere gange købt herfra, og det er et godt og sikkert sted at købe sine ting. Vi har været meget tilfredse især vores katte 🐱😊

Gode priser og stort udvalg.

Hos zooplus er der et meget stort udvalg og meget rimelige priser (det kan dog godt betale sig at tjekke den tyske side, da tingene oftest er billigere der).

Varerne kommer hurtigt, dog er papkasserne oftest gået i stykker.

Jeg mener fejlen ligger hos zooplus, da det fragtfirma der leverer, altid leverer pakker fra andre firmaer, der er i fin stand.

Nogle gange kan der være gået hul på foder poser, grundet indpakningen fra zooplus.

Men alt i alt en fin side at handle fra, den dårlige indpakning trækker dog lidt ned.

Ikke særlig tilfreds...

Har før bestilt foder der, til billig penge, og super service med GLS! :)

men bestilte denne gang en cykelanhænger plus kobling til cyklen.
Cykelanhængeren har jeg modtaget for nogle dage siden med GLS som jeg er yderst tilfredse med og at i så vælger at sende mine ting i to dele er fint, men kunne i så i det mindste ikke sende dem med samme fragtfirma?

Venter nu stadig på koblingen som skulle komme med DPD hvilket jeg ikke er tilfreds med da de nu påstår jeg ikke har været hjemme.
Så nu står jeg alligevel selv og skal hente min vare i Brøndby pga i benytter jer af et fragtfirma med rigtig dårlig service.

Kære Amalie Maj Grevy.

Tak for din anmeldelse. Allerførst er vi glade for at erfare, at den største del af din ordre, cykelanhængeren, er nået frem til dig.

Derudover beklager vi rigtig meget, at den anden del af din ordre blev leveret, mens fragtfirmaet ikke kunne træffe dig hjemme.

Det sker heldigvis yderst sjældent, at en ordre bliver sendt med to forskellige leverandører. Dette kan være nødvendigt af logistiske grunde, men er desværre ikke noget, vi selv har indflydelse på.

Vi foreslår dig at kontakte kundeservice og sammen med dem finde en rimelig løsning i dette særtilfælde. Tak for ulejligheden.

Helt i top!

Bestilte kattemad og havde pakken 3 dage efter. Perfekt!

LAAAAANG Ventetid

Jeg har desværre oplevet at det indtil videre har taget over 14 dage at bestille en vare på zooplus. Det gør mig ikke så meget hvis de fra starten havde skrevet en realistisk leveringsdag eller lign. Men I min ventetid og på trods af flere opkald har de ændret leveringsdagen 4 gange. Nu kan jeg MÅSKE få varen om 6 dage men det kan ikke garanteres og varen kan heller ikke reserveres. Rigtig kedelig oplevelse for mig og dyrene.

Hej zooplus
Jeg venter på i får produktet 182698.0 monteringsstang hjem. Jeg ønsker plot at få en realistisk dato eller en reservation. Jeg skal bruge 3 stk.

Kære Milinski.

Vi beklager naturligvis, at du har haft en dårlig oplevelse, og vil meget gerne undersøge forløbet for din aktuelle bestilling.

Til dette bedes du venligst oplyse os dit ordre- eller kundenummer.

Tak for ulejligheden.

Opdatering 15.4.2014 efter din egen opdatering d. 14.4.2014:

Kære Milinski.

Tak for produktnummeret og for interessen for vores produkter. Vi kan nu se, at du ikke har bestilt produktet, men at du overvåger det og således vil få besked, når det igen er på lager. Vi beklager selvfølgelig, at den ønskede vare ikke er tilgængelig for tiden.

Den forventede leveringstid af varer, der er midlertidigt udgået, er en ekstra service til vores kunder og angives netop kun som en "forventet" cirka-angivelse. Denne dato kan godt ændre sig, især for varer med lang leveringsvej. Bestillingsdatoen vil da også automatisk fornys, da en vare automatisk "genbestilles", når der indføres en ny forsendelsdato fra producentens side.

Det er således ikke muligt at angive en helt præcis ankomstdato for en vare. Vi opfordrer dig derfor fortsat til at tjekke tilgængeligheden og ellers kontakte vores kundeservice for et eventuelt alternativ.

Som det skal være :-)

Nem hjemmeside at finde rundt på.
Hurtig levering, bestilte søndag aften og har fået varerne onsdag. De levede fuldt op til forventningerne.

Hurtigt og nemt

Jeg bestilte hundemad i onsdags, og idag mandag er dette blevet leveret. Pakken har fået lidt tæsk, men indeholdet fejler ikke noget.

SUPER DUPER

... bestiller vores dyrmad kun hos Zooplus.dk, har kun haft et problem med leveringen, men deres kundeservice fungerde super uden nogen som helst problemer. Så en stor ros til Kundeservice, jeres gode og prisvenlige produkter og en god fungerende hjemmeside... kan kund ANBEFALES....

Simpelthen perfekt

Zooplus er en virksomhed med lager i Tyskland. De sender til hele Europa så vidt jeg forstår. Man skal således lige være opmærksom på, at man ikke lige får sin vare dagen efter, men måske efter cirka 3-4 dage.

Priserne: Ganske kort, så har vi købt et kattemiljø til ca. 500kr, som i den lokale dyrehandler koster ca. 2000kr. Dette prisniveau er går igen i hele sortimentet.
5/5

Levering: Man kan vælge at få tilsendt via GLS eller Post Danmark. Ved køb over 299kr er leveringen gratis. De pakker og sender hurtigt varen, og resten er jo lidt op til leveringsfirmaet.
5/5

Kundeservice: Ved henvendelse svarer zooplus lige med det samme, og de er SÅ nemme at have med at gøre. Her er et af de virksomheder som simpelthen bare hopper og springer for kunden.
5/5

Ud over alt det andet gode, har zooplus et rimelig omfattende point og rabatsystem, som giver én points og rabatter alt efter hvad man har købt og hvem man lige har anbefalet hjemmesiden. Det virker også til at fungere godt, men det har jeg endnu ikke prøvet godt nok af til at kunne skrive nærmere omkring det.

Upåklageligt

Jeg har handlet på zooplus rigtig mange gange over nogle år. Den allerførste gang, kunne nemt være blevet den sidste for kassen var helt totalskadet..! på posthuset havde de lagt indholdet i en af deres plastikkasser, der var nogle ting som manglede og dem fik jeg tilsendt uden problemer. Der skulle lige nogle overvejelser til næste gang, men gudskelov turde jeg prøve igen, og jeg kan kun sige de er blevet meget bedre til at pakke varerne i tykkere kasser, så de holder når det er tungt indhold. De sidste mange gange jeg har bestilt har indholdet været fint.
Man får varene nogle få dage efter de er bestilt og man kan følge pakken. Her er stort udvalg og altid gode tilbud og måske en gratis ting. Har prøvet at fortryde et køb på en sele, hvor jeg fik mine penge hurtigt tilbage uden problemer og selen sagde de jeg kunne glæde et internat med, det må siges at være meget fin service ( så jeg fik lige besøgt Dyreværnet i Rødovre ) man kan skrive til deres kundeservice på dansk og man får også svaret på dansk, man kan også ringe, men så er det desværre ikke på dansk man kan klare det, men man for et hurtigt svar hvis man skriver.
Så kan helt klart anbefales her fra.

Billigt, stort udvalg, hurtig levering

Der er slet ikke noget at sætte en finger på!!!
Kan klart anbefale denne hjemmeside til dyrinteresseret :D

Hurtige og godt udvalg

Bestilte onsdag eftermiddag og modtog fredag - det var hurtigt! Lækker responsive mobilversion. Eneste lille irritationsmoment var, at hjemmesiden blev ved med ikke at ville godtage min adresse, uden forklaring på, hvad problemet var. Jeg var ved at opgive helt, da jeg kom til at tænke på, at siden måske ikke kunne lide danske bogstaver (der er både et æ og et ø i min adresse). Det var lige præcis det! Det skal zooplus enten få fixet, eller gøre klart opmærksom på, at man skal erstatte æ med ae, osv.

Super service

Jeg har efterhånden handlet rigtig mange gange hos Zooplus.dk. Jeg har altid været tilfreds med servicen. Har været uheldig nogle gange, hvor pakken/kassen har været behandlet uhensigtsmæssigt af transportøren, og dermed gået i stykker. Jeg har fået pengene retur for de beskadigede eller manglende varer - uden at Zooplus.dk har stillet spørgsmål ved min reklamation. Det føles rigtig rart, at firmaet stoler på mig, når jeg kontakter dem. Det har generet mig meget, at transportøren har behandlet pakkerne dårligt - men det ændrer ikke ved servicen hos Zooplus.dk. Fortsætter denne service, bliver jeg hængende som kunde mange år endnu :o)

Tilfreds med Zoo plus

Det er så nemt sætte kryds læg i kurv gå til betaling .. efter et par dage kommer posten , det er bare så godt , jeg er meget tilfreds
hilsnen Lone

zooplus AG Support