Zoozity Bewertungen

Zoozity Bewertungen

Schlecht
3.2

En butik med ansatte, som ikke vil sælge

Jeg har i dag været ude og se de nye lokaler som Zoozity har fået i Hvidovre. Selvfølgelig var det ikke kun for at kigge, men også for at få informationer om kaniner og købe udstyr, så rammerne kan være i orden til vi får den kanin vi har planlagt.

Vi gik lidt rundt og kiggede på de få men søde kaniner der var og besluttede at spørge, om dyrepasseren evt. kunne tage en op, så vi kunne kigge nærmere på den. Nej, var svaret- for de bliver hurtigt stressede, når man tager dem op. Det svar er helt i orden fra min side af, men hvad jeg ikke synes er smart er, at hun derefter vendte ryggen til- så var den samtale ligesom lukket. I stedet for at spørge om der var et formål med at tage kaninen op- om vi ledte efter noget, eller havde brug for hjælp...

Vi cirklede lidt rundt og kiggede, og gik derefter ned og kiggede på fisk. Min mand er velbevandret i malawicichlider og vi har flere års erfaring med at have div. arter. Derfor var det endnu mere nedslående at se, hvordan man havde valgt at lade 5 hidsige cichlider gå sammen. Fisk hvor man ellers råder folk til at have en flok på mindst 15-20 individer, så de ikke slagter hinanden. Det var tydeligt at se hvem næste slagteoffer var og alle fiskene så i det hele taget meget stressede og underernærede ud.

Min mand fik medlidenhed med fiskene og spurgte om han måske kunne købe de sidste 5 billigt (i betragtning af deres sølle tilstand).
Nej- lød svaret. For på et tidspunkt i næste uge kommer der flere fisk, så derfor havde man ingen interesse i, at komme af med de 5. De bliver bare sat sammen med de nye. Vi tvivler på der er 5 at sætte sammen med nye fisk, når næste sending lander og vi tvivler på, at der er mere end 1 tilbage, når de nye fisks karantæne er overstået.

Jeg ved ikke hvorfor vi ikke forlod butikken herefter, men hvorom alting er, så besluttede vi os alligevel for at kigge på deres kaninbure, da vi har bestilt en kanin. Vi stod et stykke tid og talte om passende størrelser på bure, alt imens var der ingen der henvendte sig, og vi fik øje på en kanin i et bur oppe ved kassen. Jeg spurgte til hvilken race kaninen var, mhp at få afklaret om den størrelse bur kaninen havde også ville være passende til vores kommende kanin. Personalet (hende der vendte ryggen til) lirede hurtigt racen af og skyndte sig afvisende at sige, at det var forretningens egen kanin. Herefter vendte hun gudhjælpemig ryggen til os igen?!
Så var den samtale ligesom også lukket og ja.. vi forlod butikken og aftalte, at vi aldrig tager til Zoozity igen. Vi havde håbet at standarden var højnet siden Rebæk, men den er tværtimod faldet og de ansatte virker som om de slet ikke er interesseret i, at have kunder i butikken.

Det må simpelthen være et spørgsmål om tid, før Zoozity helt drejer nøglen om, for kundeservice anno 2014? Ja, der kan de simpelthen ikke være med!

Havde en fantastisk times dyresnak!

Vi havde tilmeldt ungerne til "zoo-timen" de havde en fantastisk oplevelse og lærte en masse. Fantastisk flinke mennesker der arbejdede der, trods alt den modgang, sure og skuffede kunder de oplever... Ja, desværre måtte de lukke den store flotte forretning, fordi kunderne ikke kom for at købe, men kun for at se. Det var blevet til en stor zoologiskhave uden betaling af entre, og det kan ingen leve af... Jeg håber, at de klare sig igennen modgangen og vokser sig store igen. - De burde dog nok have skiftet navn for ikke hele tiden, at sammenlignet med den gamle butik og koncept...

Uvidene personale..

Personnale der sælger et dyr ved ikke 100% hvilke dyr de forsøger at sælge, derudover tager de priser for dyrene hvor det lige så vel kunne betale sig at flyve til madagaska og hente en selv.....

Halv tomme hylder, udover det også personale der er bange for og tage mus op, og forsøgte og sælge selvdøde muse unger (ja de var til foder.. men ville da ikke ha noget der er koldt og dødt...)

Alt i alt, er det vel mere eller mindre et sprøgsmål om tid før de lukker.. ;)

De prøver

Jeg synes at man er meget hård mod dem fordi jeg har lige været i praktik zoozity og ja butikken har ændret sig men grunden til de flyttede var på grund af de var ved at gå konkurs og ved at flytte var det eneste de kunne gøre for at rede den her butik ikke nok med de bare flyttede så har de også fundet ny chef og jeg vil sige det var den hårdeste uge i mit liv men det er så meget det vær fordi jeg kunne se alle i butiken gav alt hvad de kan for få den her butik i sit højeste igen og alle dem der siger at dyrne har det dårligt og de reder dem ved at købe dem der er ikke rigtigt de her dyr har det godt alle dyrnene for mad alle dagene og flere gange om dagen og det samme med vand de gør rent vær dag og er søde mod kunderne så grunden til der er mange der er sure det er jo fordi i synes det andet var bedre men de her er alså på vej igen og det bliver et fantastisk zoozity det er jeg sikker på :)

Troede andre overdrev, men NEJ...!!!

Udtalelse kun om krybdyrs afdelingen.
Gammelt afføring i terrarierne (faktisk afføring med mug på, ganske skadeligt miljø for slanger),manglende vand i skålene,(og vi snakker HELT udtørrede). De skåle der var vand i, var ihvertfald ikke rengjort, (grønne alger i). Da vi spurgte til det manglende vand, til en iøvrigt ligeglad skoleknægt af en ekspedient, sagde han de fik vand to gange dagligt. ???
Det virker som en butik med billig arbejdeskraft, med unge mennesker der ikke ved særligt meget om dyrehold, eller bare lidt interesseret i dyrs velfærd.
Vil ALDRIG bruge mine penge der.

Forfærdeligt!

Efter Zoozity flyttede til nye lokaler, måtte jeg jo lige ned og se stedet og få købt et par nye planter og guppyer til nit akvarie. Det skulle jeg aldrig have gjort. Forfærdeligt sted. På stueetagen ligner det mest af alt et lager parat til nedrivning, dyrene levede under uacceptable forhold. Da jeg går ned i kælderen til krybdyr og akvariefisk bliver det ikke bedre. Døde fisk i alle akvarier. Jeg udser mig dog nogle flotte guppyer og beslutter mig alligevel for at "redde" dem. En ung pige begynder at fiske 5 guppyfisk op med taber den ene på gulvet hvor den når at ligge og sprælle 15 sekunder inden hun kan få PILLET den op. Hun smider den straks op i den pose hvor der allerede er fisk i jeg skal købe, og jeg når ikke at se forskel på den tabte fisk og de ikke-tabte. Jeg fortæller om min utilfredshed men tager chancen alligevel. Derefter spørger jeg til råds om et par planter hvor en langskægget ung mand siger: planter er kun pynt, det er behøves slet ikke, det samme med maller og diverse andre ting. Jeg kigger forbavset på ham. Jeg skyndte mig ud og det er SIDSTE gang jeg nogensinde kommer der.

Manglende info på hjemmeside

Min ven skulle til at købe en dværg papegøje, men de havde ikke nogen eftersom at der var udbredt papegøjesyge, hvilket de ikke havde lagt nogen som helst form for info om på deres hjemmeside. Folk som evt kommer langvejs fra, bare for at få et nej, eller manglende info, er bare ikke godt nok!
Sætter ikke mine ben derind igen.

Zoo zity hvidovre torv

meget klamt der lugter og personalet er ligeglad med og me
get lille der ville jeg aldrig komme igen så heller tag bonnie dyrecenter i rødovre centrum eller hvidovre st center.!!!

lidt nedren at man kun kan give en stjerne havet fandme ik givet nogen.
det gammel var bedst for 10-15år siden og de gammle kom der svamp og så flytter i til hvidovre lortested.

skuffende

Var idag ude i deres nye butik, de er rodet, og
der er meget få dyr, og deres planter til akvarier
var enten brune eller besat med "ting"

I deres akvarie afd (som ligger i en lille kælder)
gik der en rundt og skulet til mig kæresten som om
vi ville løbe med alt hvis han blinket....

Deres kampfisk gik i små rum uden nogen lys....

Har handlet en del i det gamle zoozity, men efter den
her oplevelse er det sidste gang jeg satte mine fødder
der ude desværre......

Dårligt!

Har før i tiden nydt at handle i zoozity både til hund, hest og fisk. Vi kunne snildt bruge et par timer der, hver gang. Nu er forretningen flyttet og skrumpet ind til en tiendedel af hvad den var før. Halvtomme hylder, trist lokale, halvsølle gnavere eller tomme bure. Papegøjen skriger en ned i kælderen til fiskene og krybdyrene, som desværre heller ikke var oplivende at se på. Facaden er lige i solen uden markise, så jeg tør slet ikke at tænke på hvor varmt det bliver til sommer. Stakkels dyr i glasbure. Som min søn udtrykte det, der mangler kærlighed og jeg ved præcis hvad han mener. Vi har sat vores ben der for sidste gang. Desværre.

Bliv væk. Total skuffelse.

Har tidligere med glæde besøgt zoozity i Rebæk, så da sønnen ville have et akvarie havde jeg ingen betænkeligheder ved at fortælle ham at far kender en rigtig god dyrehandel - der ovenikøbet er flyttet til nye lokaler og sikkert endnu bedre end den gamle. HOLD OP hvor blev vi skuffede. Blev mødt af et syndigt rod og en totalt ligeglad ung mand, der sad med fødderne oppe og SMS'ede uden at sige et ord eller spørge om han kunne hjælpe med noget. Da vi spurgte efter fiskene pegede han bare ud i bagbutikken og sagde "ned ad trappen". Vi kom ned i et mørkt kælderrum, der lugtede af en blanding af gammel vaskekælder og toilet. Vi fandt 6-8 små akvarier med nogle få fisk i et hjørne. Vi bestemte os hurtigt for at smutte igen. På vej ud hørte vi 2 ansatte (tydeligvis skolepiger uden nogen viden om dyr) tale om, hvad de skulle give skildpadderne at spise. "Jeg ved ikke, hvad de spiser" sagde den ene, "så jeg købte 4 forskellige slags salat til dem". UTROLIGT så hurtigt det er gået ned ad bakke. Aldrig mere Zoozity til os.

Kæmpe skuffelse

Så tog vi fra Søborg ud for at besøge zoo City, ud og se den nye butik og så frem til st klappe de store kaniner , kommet ud til butikken som er meget lille, en fugleafdeling som et lukket ned og klappe kaninerne væk !!! Rent ud sagt var der ikke meget at komme efter og måske tingene skulle være oplyst på deres hjemmeside.. Vi kommer der i hvertfald aldrig igen. Tog hjem med 4 skuffede børn som ville have haft en meget bedre oplevelse i vores lokale dyrhandler..

Slet ikke så slemt som frygtet

Havde set Zoo City for første gang dagen inden de flyttede, der var der virkeligt rodet etc., men de var jo også ved at flytte, så hvad kan man forvente. En ting jeg måtte minde mig selv om var, det er altså en dyrehandel og ikke en atraktion der kræver noget i entre. Nu var jeg spændt på at se de nye lokaler på Hvidovre Torv og min forventning var i bund efter at have læst andres oplevelser.

Jeg er ikke i tvivl om at nogen har haft en dårlig oplevelse, ellers skriver man det jo ikke, men jeg blev positivt overrasket da jeg kom der ud. Lokalerne ligner slet ikke det gamle Zoo City, de er væsentligt mindre, men hvis det er hvad der skal til for at en forretning løber rundt, så er det hvad jeg selv ville have gjort.

Jeg syntes det var en pæn og rydelig forretning, skuffet over størrelsen, men overrasket over der var så pænt. Man kunne lugte det var en dyrehandel, men ikke som mange har beskrevet her, så var jeg nemlig gået igen. Jeg fik set det hele og i kældren var der en ansat som var ved at fjerne æg fra et par slanger. Da jeg virkede interesseret, fortalte han om hvad han havde gang i og hvorfor på en engagerende måde, meget interessant. De akvarier jeg så var rene og pæne.

Igen skal man huske det er en dyrehandel og ikke en Zoo selv om navnet kunne antyde andet. Jeg hyggede mig på trods af halveringen :-)

Skuffende!!!!!

Normalt er jeg af den overbevisning, at hvis man ikke har noget pænt at sige, så skal man tie stille. Meeeen, engang imellem er det på sin plads.... Min bonusdatter og jeg var en tur i Zoozity i søndags - for første gang efter de er flyttet fra Rebæk Søpark til Hvidovre Torv.
Vi glædede os på vej derud, da det plejer at være en fantastisk oplevelse, både for børn og voksne (ALLE de gange vi har været der). Men suk...! Uindbydende lokaler, uengageret personale (de to duller bag disken), kedeligt udvalg, mørk kælder som lugtede fælt af tis, og ikke mindst en meget skuffet 9 årig pige. Æv!
Fred være med at man er nødt til at flytte til mindre lokaler og nedgradere faciliteterne, men kunne man i det mindste ikke gøre bare et lille forsøg på, at gøre det hyggeligt og indbydende - og måske fjerne lugten af tis. Jeg må dog sige, at jeg ikke bebrejder personalet at hænge med mulen - jeg ville heller ikke være glad, hvis jeg skulle arbejder der.
I'm sorry, Zoozity - det må I kunne gøre bedre. Ikke mindst for dyr og personale!!!

Virkelig skuffende!!

De lover ny flot butik, nye lokaler. Det er er til grin!
Kommer til en butikslokale og kælderlokale der ikke var sat i stand. Dem der arbejdede i butikken virkede mere til at de ikke gad at være der!
Før var det hele turen værd at kører i zoocity og bruge nogle timer en søndag formiddag. Men var der under 10 -15 min også havde vi været hele turen rundt.

zoocity burde blive lukket!

For 4 år siden var vi i Zoocity og det var en super fed oplevelse.
Imellem tiden har vi fået en søn, han er 4 år nu og det var jo oplagt at smutte ind forbi igen så han kunne hoppe over til kaninerne og få en super fed oplevelse!...

På 4 år har zoocity fuldstændig ødelagt deres butik.

1. Fisk og akavarier så ud til at leve på sidste vers.
2. De har gemt "kanin haven" nede i et hjørne.
3. Der ligger lort overalt på gulvet samt væggende er dækket til med en dejlig klæblig substans.
4. Vare udvalget er under lavmål (Vi har mere fisk & kanin tilbehør herhjemme)
5. Deres priser er fuldstændig skruet op (Hvis jeg vil betale 20-30% mere så er det ok)
6. LUGTEN! Tror ikke zoocity har hørt om udluftning eller aircon osv - stakkels de ungarbejder der skal inhalere alt det ammoniak hver dag.
7. Vi vil aldrig nogensinde sætte vores ben dernede mere og vil stærkt fraråde alle andre til det!

Ulækker butik

Butikken er møg beskidt. Der lå lort på gulvet ved toiletter og der var en stank over hele butikken. Personalet virkede ligeglade med kunderne. Dyrene så nu heller ikke så glade ud.... Der kommer vi ikke igen...!

Total genial dyrebutik

Altid god kundeservice - altid dejligt at være i zoocity - bliver altid behandlet med den største ekspertice.....

Usselt, lugtende og dårlig service

Jeg skulle ud og se på et marsvin i Zoo City Rødovre, da vores gamle var død og den tilbageværende havde brug for en ny burkammerat.
For det første får man ikke specielt lyst til at gå videre ind i butikken når man træder ind, fordi der lugter fælt.
Vi kiggede på marsvin, som havde nogenlunde forhold i forhold til andre dyr i butikken, som virkelig havde det ringe.
Vi skulle have fat i noget personale, og fik det efter 10 minutter cirka.
Vi får det marsvin vi havde udset, men sælgeren håndterer det vildt ukorrekt; svinger rundt med marsvinet fordi den ikke står stille (det er en unge), og svinger den op på skulderen hvor den selvfølgelig heller ikke står stille. Til sidst får jeg smidt marsvinet i hænderne, fordi hun ikke ved hvor hun selv skal gøre af den.
Vi kommer hjem med marsvinet, og som vi ved, og fik af vide derude i Zoo City, må marsvinet først tages fra moren når de er over 300 gram. Vi synes vores var meget lille og vejer den. Den vejer så også under 300 gram, hvilket vil sige at sælgeren faktisk står og lyver os op i ansigtet, da de tydeligvis fjerner marsvinet før den egentlig må.
Jeg har det nu rigtig dårligt med at have lagt penge i en butik som denne, da den på ingen måde lever op til standarden og dyrene har usle forhold.
Men jeg er glad for at jeg i det mindste fik reddet et marsvin fra det sted.

ignorerer fritløbende rotter i butikken

Personalet virker uerfarent og ufaglært inden for både service og dyrehold.

Der løber rotter frit rundt i butikken (som er ulovligt) og når man gør personalet opmærksom på problemet trækker de bare på skuldrene. Det ser jeg som et meget foruroligende forhold til hold af dyr.

Ist Zoozity Ihre Firma?

Lernen Sie Ihre Kunden kennen.

Unternehmen registrieren Erfahren Sie mehr

Ist dieses Ihr Unternehmen?

Unternehmen registrieren

Zoozity Support