VinDanmark.Com Bewertungen

VinDanmark.Com Bewertungen

Perfekt
9.5

Topvin til overkommelig pris

Venlig betjening ved personlig henvendelse, og vinen kommer dagen efter, hvis bestilt på hverdage

Super Service

Jeg har købt ved vindanmark og fik et opkald ret hurtigt efter mit køb, hvilket gav et godt personligt indtryk af deres virksomhed.
Jeg kan kun give de bedste anmeldelse til andre der overvejer at købe gennem deres webshop.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Super service og hurtig levering

Som altid er det hyggeligt at besøge den lille butik nede på havnen i Aarhus. Der oser altid af hygge, og der er altid tid til kunderne både til en lille snak og til at smage nogle af de mange flasker de har åbne.
Har også oplevet at bestille over nettet (kl.- 11.45), og allerede dagen efter stod Post Danmark der om morgen kl. 07.30 med vinene på Sjælland. Så vinene er blevet pakket med det samme og sendt afsted.
Jeg har kun stor ros til drengene.

Vinende hurtig lev

Det er ikke første jeg handler hos vin Danmark bestilte vin d.24/1.14 lev d.26.3.14 m/ post Danmark simpelhen fantastisk super service .Benny Blushøj

God vin til gode priser

Jeg har handlet hos VIN Danmark i flere år og har altid været tilfreds med den modtagne vin. Jeg vil derfor foreslå dig at du også begynder at handle der.

Hurtigt og effektivt

Ingen minusser. Har handlet hos VinDanmark tidligere.
Deres tilbud giver fuld valuefor money......

Menuen blev løftet

Det var bare en god vin!
Bewertung von verifiziertem Kunden

Gode priser og hurtig levering

Gode priser og hurtig levering. Afsendt samme dag som bestilt.

Super......

Super service
Super vin
Ankom dagen efter jeg bestilte, jeg vil anbefalde denne vin forretning til ALLE
Bewertung von verifiziertem Kunden

Nemt, effektivt og gode priser

Det er nu tredje gang jeg handler her. Priserne er gode og der er asap levering.....dejlig nemt

Vine af god kvalitet

Jeg har nu 3 gange bestilt vinde fra Vindanmark. To gange deres supertilbud hvor de pakker tolv gode flasker til udsalgspris med fri fragt. Alle 3 gange har vi fået vin af en kvalitet, der langt overgår den man kan købe i supermarkederne. Min kæreste og jeg har fået nogle nye ynglingsvine, der desværre udenfor udsalg er lidt pebret i forhold til vores vinbudget, - men i forhold til kvaliteten er rimeligt prissat. Men der er altid gode flasker på udsalg. Ikke en eneste vin eller levering har skuffet.

Min "vinpusher"

Som en glad ven af den fantastiske drue fra syden, og som en nyder den ikke vil spilde sin tid på dårlig vin. JA, så er jeg endnu ikke ( og jeg mener IKKE ) blevet skuffet af min net " vinpusher" VINDANMARK. Tak for endnu en god levering (o;

Hurtig service og go' vin

Fantastisk service. Har lige fået en kasse vi. Ind af døren her en lørdag formiddag, som jeg bestilte fredag omkring middagstid. 😃

Bare i orden...!

Har efterhånden handlet en hel del vin, hos Vin Danmark - og - har kun positivt, at sige om dem!

Ingen retur svar

Handlen er fin, vinen godt emballeret hurtig levering.
men havde et par spørgsmål til vinen men har ringet og indtalt på deres telefon men ingen svar fået det er ikke i orden..

Kvalitet på alle niveauer

Jeg har handlet med VinDanmark flere gange og det er lykkedes firmaet ikke at skuffe mig endnu.
Man handler altid lidt med bind for øjnene når man køber vin på nettet men hver gang har kvaliteten levet op til de anmeldelser jeg har læst samt ikke mindst til mine egne forventninger. Det er i høj grad et spørgsmål om tillid.
Levering foregår hurtigt og sikkert og jeg kan kun anbefale andre at benytte VinDanmark som vin-netshop.
Mine varmeste anbefalinger er hermed videregivet

Fantastisk service

Har handlet ved Vindanmark en del år. Altid klar med et godt tilbud. Venlig betjening, hurtig levering. Kan kun anbefales.... :-)
Bodil Møller

Hurtig levering

Super service, og fantastisk hurtig levering - inden beløbet er trukket, det ser man ikke i mange web butikker

Venlige og imødekommende

Jeg handler jævnligt i VinDanmarks lagersalg på Kystpromenaden 2 i Århus. Servicen er i top og jeg er aldrig gået skuffet derfra. Det er stærkt vanedannende at være i de hyggelige omgivelser på lageret :) Super koncept med lækre vine til gode priser, jeg kan varmt anbefale at man slår et smut forbi.

Hurtig levering

36 flasker vin ankom dagen efter bestilling.

VinDanmark.Com Support

Besuchen Sie VinDanmark.Com