Venus & Mars XL Bewertungen

Perfekt
9.3

Super xl oplevelse

super positiv oplevelse.
Bestilte tøj til min mand, første gang, så var næsten overbevist om at det måtte returneres.
Men det gik super godt, alt passede og det kom så hurtigt, at jeg dårlig kunne have nået til butikkerne på den tid.
Skønt.

Hurtig levering

Leveringen modtaget dagen efter bestillingen. Det kan man da kalde service. Har handlet flere gange hos Jer og vender selvfølgelig tilbage.
VH Lis Pedersen

super hurtig ekspedition

En dejlig side med mange gode ting, til rimelige priser. Og er dejlig hurtig modtagelse af min ordre. Flotte varer

Vild hurtig service.

Tak for en fin service både på mail og levering. Sådan

Yderst tilfredsstillende!

Jeg bestilte mine varer ved 12-tiden, og modtog det allerede dagen efter.
Varerne var præcis som forventet.
Deljlig hurtig levering.

Perfekt

Flotte varer, svarer til beskrivelsen, hurtig service. Kan anbefale firmaet til andre

God kvalitet og passform

Klærne kom raskt, og var kjempfine. Hadde ikke regnet med at det ble så mye i tax så det ble ganske dyrt

Kvalitet

Flot, hurtig ekspedition, kvalitets vare

Super fin service- kunne til og med ringe i weekenden

Jeg vil rigtig gerne give en anmeldelse , men gider ikke skrive i dette felt

SUPERGOD service:)

-Da jeg blev inviteret til min datters bryllup, stod jeg pludselig i et, for mig, mægtigt dilemma, da min datter, forventningsfuldt nok, gerne ser alle kvinder, incl. hendes mor, møder op i "fin" kjole.
- Efter at ha' pløjet (næsten) alle netsider med kvindetøj igennem, lykkedes det mig ikke at finde noget brugbart, der var lavet til runde piger str. XL+....og da slet ikke lange kjoler!
HELDIGVIS lykkedes det mig at finde Venus og Mars, og...jubiii - endelig tøj til store piger:) Jeg faldt straks for den yndigste silkekjole....ovenikøbet sat ned til halv pris, og glæden var stor. Sendte straks bud efter den - fik den dagen efter, men str. passede desværre ikke. Jeg ringede og talte med den sødeste dame, og fortalte om mit problem...og vupti havde hun lige løsningen med en anden model, som vi sammen fandt på hjemmesiden, og som jeg faldt pladask for. Dagen efter modtog jeg min drømmekjole - virkelig skøn kjole! Så udover min datter i hendes skønne brudekjole, bli'r jeg den flotteste kvinde til festen.
Jeg kan KUN varmt anbefale Venus og Mars XL....Den allerbedste og kompetente hjælp og vejledning - og masser af skønt tøj - til rimelige priser!
Fremover vil jeg helt sikkert se efter gode tilbud og handle mit tøj på nettet hos Venus og Mars:)
Forårshilsen fra Fyn.
Ann Birgitte Tekiela.

Hurtig afsendelse og svar

Tiltrods for at jeg endnu ikke har modtaget pakken (vi har haft snestorm i Grønland de sidste 2 dage, så der er ikke kommet nogle fly) er jeg yderst tilfreds. Jeg har fået de varer jeg har bestilt tidligere og de er altid ankommet forbavsende hurtigt (0;

Super nemt og hurtigt

Her i Grønland er det svært at finde store størrelser - butikker tager dem ikke hjem. Så at man kan bestille hos jer og få kvalitetsvarer hurtigt og til samme pris er både en fornøjelse og en glæde. Og udvalget er oven i købet større end i de lokale butikker. En SUPER løsning

Super

Alt var i orden,nemt og hurtig.
Jeg anbefaler den gerne til alle.
Købte et bælte og det er, ligeså flot i virkeligheden som på deres hjemmeside.

Hurtigt og sikkert

levering dagen efter bestilling, hurtigere kan det ikke gå.

Hurtig levering

Fik tøjet 2 dage efter bestilling og størrelsen passede perfekt

Venus & Marts XL.

Jeg har købt tre sommerkjoler til nedsat pris,og de levede fuldt op til mine forventninger,jeg kan kun anbefale andre til at prøve at handle her,jeg prøver selv gerne igen.Venligst Inge-Lise Jensen

Super

Man kan roligt handle hos dem :-))

super hurtig levering

Skijakke førpris 1200 nu ca 400 - jeg er glad for jeg ikke betalte mere- jeg ville have følt mig snydt hvis jeg havde betalt den høje pris

Super tøj

Er meget tilfreds, med tøj og levering

Venus & Mars XL Support

Venus & Mars XL er stedet for dig, der gerne vil have moderigtigt tøj i store størrelser. Vi forhandler tøj til mænd i str. XL til 8XL og tøj til kvinder i str. 42 til 56. Udvalget spænder fra casual hverdagstøj til det eksklusive selskabstøj. Uanset om du er ung og modebevidst eller moden og stilig, har vi tøjet. Du kan besøge vores 220 kvm. store flotte butik i Rødøvre Centrum 123 med seperat afdeling for mænd og kvinder eller shoppe online på webshoppen.

Besuchen Sie Venus & Mars XL

Kontaktinformationen