Undertøjshoppen.dk Bewertungen

Undertøjshoppen.dk Bewertungen

Gut
7.8

Bewertung von verifiziertem Kunden

Lav en fængende overskrift for at få din anmeldelse til at skille sig ud

Den var god. på nette og pr. telfon.

som de flest hjemmeside

var lidt problem med hjemmeside var mere på ende der bliv sendt men det blive klart og då gik det som smurt

Super service

Ved levering opdagede jeg desværre en defekt ved varen. Jeg skrev til undertøjsshoppen, og fik lynhurtigt besked på at de ville sende en ny som erstatning for den defekte.
Hurtigt, smidigt - lige efter bogen
Bewertung von verifiziertem Kunden

Lækkert undertøj og hurtig levering

Jeg har købt 2 sæt undertøj i rigtig lækker kvalitet. Det ene sæt er et korset med trusser til - jeg må indrømme, at jeg ikke var sikker på, at det ville leve op til mine forventninger - MEN DET GJORDE DET - OG MERE TIL ENDDA. Det fungerer bare super godt!

Dagen efter at jeg havde bestilt undertøjet, fik jeg det leveret - Det er super god service i mine øjne.

De bedste anbefalinger til undertøjshoppen. Jeg vil helt sikket købe igen!

læs også mig :-)

Det har været en udfordring at købe undertøj til kæresten, men synes sgu de har gjort det nemt.
de har stort udvalg og rigtig lækkert tøj også..
fandt et par bh'er og en rigtig flot babydoll og fik det leveret 2 dage efter jeg bestilte.
babydoll'en havde jeg bestilt i forkert størrelse og de byttede nemt til den rigtige størrelse.
kundeservicen er rigtig god og hurtig.
helt klrat anbefales

Hhmm

Jeg modtog meget hurtigt min pakke- stor ros for det.

MEN mine strømper var i stykker ved modtagelsen. Jeg ringede og har skrevet nu 2 gange og har ikke fået noget svar.

Jeg tog strømperne på til festen, men som forventet kunne de ikke holde en hel aften. Så har det kostet mif 160 kr + porto.
det er jeg meget ærgelig over.

Vil da helt bestemt ikke anbefale jer på det.....
Bewertung von verifiziertem Kunden

perfekt udførelse men størrelsen til store piger er for lille ( hofteholder)

Jeg syntes det er særdeles flot undertøj, men tag højde for jeres "store piger", denne pige som fik undertøjet målte 115 , og derfor blev det smukke mønster kun til en smal streg. !!!!

Læs mig :-)

Jeg har kun handlet på hjemmesiden én gang, og fik deværre meldt ud at der var blevet udsolgt :-( lidt trist man bestiller også får en mail, MEN det var super god service da de skrev pænt til mig at de beklagede og fortalte hvilke farver de havde størrelsen i og om de skulle sende en i stedet. Super dejligt da jeg før har oplevet endnu mete nedtur på andre hjemmesidder som bare sendte en (syntes de) tilsvarende vare..
Jeg kunne godt finde på at handle der igen da de hobikke kan gøre for der er udsolgt(hvilket jo må vise at de sælger godt :-) )
Bewertung von verifiziertem Kunden

Meget hjælpsom og professionel netbutik

Varerne blev sendt med det samme og super god kundeservice!

god shop

gode produkter, hurtig levering og gode priser
vil helt sikkert handle her igen

Onlinesalg ApS Support

Onlinesalg ApS administrerer 3 shops. På undertoejshoppen.dk kan du købe undertøj og meget mere. På vores søsterside Kinkystore.dk kan du købe sexlegetøj og Dildo

Besuchen Sie Undertøjshoppen.dk

Kontaktinformationen

Schreiben Sie an info@onlinesalgaps.dk
Rufen Sie an 33986033
Anschrift Hammerensgade 1, 2.
1267 København K
Dänemark