TrendyLiving.dk Bewertungen

TrendyLiving.dk Bewertungen

Perfekt
9.0

Sublim service og hurtig levering!

Jeg har haft en virkelig positiv handelsoplevelse med TrendyLiving.dk. Leveringen var lynhurtig og jeg har fået en fantastisk service.

Jeg kan kun varmt anbefale at handle med TrendyLiving.dk

Lynhurtig levering, excellent service.

Jeg har altid været ovenud tilfreds med service og levering. Flot vareudvalg. Anbefalelsesværdigt sted at handel.

Laaang leveringstid pga. udsolgt vare som ikke fremgik af hjemmesiden, på hjemmesiden skulle varen være hjemme. Fik ikke varerne til jeg skulle bruge dem. ØV!

Mailkorrespondancen med kundeservice var heller ikke værd at skrive hjem om. Ikke meget hjælp at hente der. Jeg måtte selv finde frem til hvor min pakke var idet jeg ikke havde modtaget noget om, at den lå til afhentning ved postDK. (om det var deres fejl tror jeg ikke, men så kunne de have gjort noget for at finde frem til hvor den var elle andet).

Efter at have kigget på Trustpilot på TrendyLivings anmeldelser kan jeg se, at dette ikke er et enestående tilfælde. Det sker af og til, at deres hjemmesiden ikke up to date med hvad der er på lager eller ikke er.

Jeg er skuffet og vil en anden gang bruge en anden side. Der er jo et hav af sider tilsvarende. Dem som giver den bedste service er dem jeg vil bruge :-)

Hej Lotte
Vi beklager selvfølgelig fejlen vedr. vores lager, som vi også mailede til dig dagen efter du lagde ordren (går ud fra du har ordrenr. 24981). At postdanmark ikke gav dig besked om at varen var ankommet i pakkeshoppen, beklager vi ligeledes (vi er heller ikke selv altid tilfreds med postdanmark).

Vi håber selvfølgelig, du vil bruge os igen, så du kan få en god oplevelse hos os.

Ha' en god dag.

Med venlig hilsen
Anja Poulsen

Perfekt :)

Hurtig ekspedition, og dejligt at det er fragtfri. Varen levede 100 % op til hvad jeg havde set på hjemmesiden :)

God service, ved fejl i produkt

Jeg havde fået en rigtig fin wallsticker i fødselsdagsgave, som desværre ikke var mulig at sætte op. Jeg sendte billeder af produktet til Trendyliving og fik straks en ny. Samme problem var gældende ved den også. Efter korrespondance frem og tilbage mellem producenten af stickeren og jeg, mente producenten at der ikke var fejl i produktet og at fejlen derfor lå hos mig. Trendyliving gav mig muligheden mellem at forsøge en tredje gang eller at få pengene tilbage. Jeg valgte et tilgodebevis, da deres service var i top!

SUPER !!

SUPER service i dette firma.
SØDE medarbejdere.
Handler gerne her igen !!

Yderst tilfreds!

Virkelig lækre designvarer og kun få dages leveringstid.
Jeg er mere end tilfreds med mit køb og den fine service. Helt sikkert et sted jeg vil handle igen.

Lagerstatus til grin

Det tog TrendyLiving.dk to dage at finde ud af at en vare, der angives som "på lager", ikke er på lageret, og også er i restordre hos importøren, med forventet levering om 2 måneder. Lagerstatus hos TrendyLiving har altså intet med deres eget lager at gøre, og heller ikke noget med underleverandørernes lager at gøre. Så hvilket lager der er tale om må stå hen i det uvisse.

Det bliver kun én stjerne, da det ikke kan være ukendt for TrendyLiving.dk, at deres lagerstatus ikke afspejler virkeligheden, og at der derfor er tale om ond tro.

Svar til TrendyLiving.dk:

Nu kender jeg flere netbutikker der faktisk HAR møbler, og især havemøbler, på lager. Og det fremgår IKKE af jeres hjemmeside, at det ikke er tilfældet for hos jer. Så nej, jeg ved ikke at I ikke har det pågældende møbel på lager. Som det fremgår af jeres svar, er varernes tilgængelighed kun baseret på en forventning fra jeres side om producentens evne til at levere, og ikke på faktisk viden.

Dette fremgår ingen steder på jeres hjemmeside eller i ordrebekræftelsen, hvorfor jeg må fastholde min vurdering.

Hej Jacob

Vi har nu annulleret din ordre. Som du nok ved, har vi ikke alle møbler på lager, hvilket andre møbelbutikker heller ikke har. Møblerne kommer direkte fra producenten. Pga. sommerferie har vi først i dag fået at vide, at producenten heller ikke har møblerne på lager, hvilket er beklageligt.

Ha' en god weekend.

Med venlig hilsen
Anja Poulsen

super

kvalitet til rimelig pris.
Hurtig og sikker levering.

Super shop, der virkeligt gør alt for at hjælpe deres kunde!

Kan kun give de varmeste anbefalinger! Ordren blev lavet i dag og jeg blev ringet op med det samme og blev spurgt om jeg var hjemme, til at modtage varen i morgen. . Tusind tak for god kundeservice..

Upåklageligt

Første, men bestemt IKKE sidste gang jeg handler hos firmaet.
Hurtig service og levering...♥

Fede produkter og god service

Jeg bestilte en vare fra Trendyliving som jeg havde villet eje længe. Den var desværre i restordre. Men de var meget gode til at holde mig informeret om hvornår den ville blive leveret og de var meget søde at tale med. Super service.

Tilfredsstillende

Jeg modtog min "Bimble baby" meget hurtigt efter bestillingen, så jeg har kun ros til firmaet. Hurtig og nem betjening - og så er der fri fragt, hvilket er en meget stor fordel.
Handler gerne der igen.

Hurtig levering

Jeg synes ordre behandlingen har været super god

Hej Kenneth
Det er selvfølgelig en bytter. Vi har ikke haft den åbnet, men måske har vores leverandør. Du skal selvfølgelig have en ny. Send mig lige dit ordre-nr., så kontakter jeg dig i morgen og vi får klaret sagen.

Ha' en god aften.

Mvh Anja

God Service, gratis fragt og hurtig levering trods restordre

God service, og hurtig levering trods restordre og ikke mindst gratis fragt, jeg har handlet her flere gange og det er ikke sidste gang.

Perfekt

Overskuelig hjemmeside med super lækre vare. Fik en opringning dagen efter jeg havde bestilt om at en af mine varer desværre ikke var på lager, fin service, og dagen efter modtog jeg min pakke.
Kan klart anbefales.

SUPERSERVICE!!!

Jeg var blevet fortalt om Trendyliving af en veninde og flere andre, som har købt og bestilt fra siden af.
Alt forløb, som det skulle. Den vare, jeg havde bestilt, havde jeg ønsket mig meget længe, og den er PRÆCIS, som den skal være :-)...
Jeg kan KUN anbefale Trendyliving til andre, der overvejer at bestille derfra. Service i top, kommunikation i top og levering i top!!

Jeg vil klart anbefale Trendyliving, til alle jeg kender, der interesserer sig for interieur til hjemmet.
Tak for en SUPERSERVICE, Anja!

Jeg vender HELT sikkert tilbage!!

Varen OK og hurtig levering

Varen OK, emballage og leveringestid god. Gerne igen :-)

God forretning

Fandt hurtigt frem til de produkter jeg skulle bruge, nem hjemmeside, mange lækre ting, GRATIS fragt altid at foretrække;o) De var super hurtige til at følge op med mails om afsendelse og TT-nr hos Post Danmark, fint pakket ind og meget glade for mine nye ting. Ville klart komme igen som kunde..

TrendyLiving.dk Support

Eksklusivt moderne boligindretning og boligudstyr. Lækre møbler, lamper, puder, køkkenudstyr og meget mere. Vi sender Altid helt fragtfrit og gebyrfrit uanset ordrestørrelse.

Besuchen Sie TrendyLiving.dk

Kontaktinformationen