Tinyzone Bewertungen

Tinyzone Bewertungen

Gut
8.0

som forventet og hurtigt

Vare som aftalt og hurtigt forsendelse. Intet at udsætte

Fin handel, hurtig levering

Nemt at overskue, hurtigt at bestille, hurtig levering.. Fik gode ting til tilbudspris.

Alt er fint.

Alle nød virkelig det.

bare ikke i orden!

Hvis man har en reklamation på varer fra tinyzone (også reklamationer du ikke selv er skyld i) kan du godt forberede dig på at modtage nogle ubehøvlet mails.

Her er en beskrivelse af mit reklamationsforløb.
Jeg bestilte en lykkepakke str 74-80 (6-12mdr). Deri var der 2 par shorts str 74 (vi var i februar måned), et par strømper med lyserød dyr på og en body i str 68. Jeg skrev pænt tak for hurtig levering og god service (Dette var dog for tidligt at skrive), Men at der var lige nogle fejl. Min søn var/er i str 74 nu så jeg ville ikke kunne bruge shortsene pga årstiden, så ville lige informere hende om at det sku man nok lige tage højde for en anden gang. Og bodyen ku han jo ikke passe da det var en str 68. Og strømperne ville jeg jo mene var pigestrømper... Hun ville ikke gøre noget ved shortsene fordi det var en lykkepakke og de var pakket i forvejen. Bodyen valgte hun at sende en ny af men ikke med hendes gode vilje, da hun mente den gik ind under 6 mdr (str 68 hedder 4-6mdr) . Strømperne mente hun var Unisex. Min mand og jeg valgte at lade den ligge men blev kontaktet af hende igen. I de mails hun sendte var hun fræk og mente at hvis folk ikke var tilfredse, var det fordi de var forkælede, de værdsatte ikke hendes arbejde, og om folk ikke var klar over hvor billigt det var og at hun smed penge ud af vinduet ved at sælge lykkepakker... Jeg sagde at man jo godt lige måtte tage hensyn til årstiden, for jeg mener jo også at jeg smider penge ud af vinduet når jeg får noget min søn ikke kan bruge. Efterfølgende blev jeg advaret mod at handle der men det var jo for sent. Men magen til frækhed skal man lede længe efter. Det var så sidste gang jeg handlede der!

Bestiller noget - Får noget andet

Jeg havde bestilt en suttesnor som en zebra, men fik en som elefant fordi den anden var udsolgt. Fint nok at der kom en anden, men kunne godt have brugt en mail om det, for så havde jeg valgt at skifte en anden ting ud også. Havde nemlig bestilt en sutteklud som zebra også, det skulle passe sammen.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Fin leveringstid, men manglende information ang udsolgte varer

De burde skrive på deres hjemmeside hvis en varer er udsolgt, fik en mail om det da jeg havde bestilt, men da jeg fik pakken lå der en besked hvor der stod at den udsolgte vare ville blive sendt om 14 dage?? Forvirrende, da mailen sagde at den bestilte vare bare blev annulleret fra orden. Har stadig ikke fået varen ?

fremragende

Jeg elsker denne butik for lave priser, kampagner, rabatter, hurtigt gå til den kontakt, tak!

Fantastisk webshop og service

Har handlet her tit, og kan kun anbefale denne webshop - sørg for at tilmelde jer nyhedsmails for rigtig gode tilbud :)

Super service

Hurtig levering, fik det jeg bestilte. Ingen problemer.

Hurtig og sikker service

Fik varen faktisk dagen efter bestillingen og alt var pakket forsvarligt og pænt i hver sin pose. Lige til at give videre som gaven.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Super fin vare og ekspeditionen var hurtig

Fik leveret hurtigt og varen var fin. Vil helt sikkert handle der igen.

Fin service

Fin og hurtig service

Service halter

Jeg har flere gange handlet ved Tinyzone.dk, når de laver fejl erkender de det desværre ikke! Hvis der ved ordren har været prisfejl, beklager de i en mail og oplyser den rigtige pris??!? Det kan da aldrig blive kundens problem!
Sidst købte jeg to lykkekasser, en til nyfødt pige og en til en lidt større pige! Der stod at der var varer for mindst 1000kr! Det er muligt at varerne i sin tid har kostet 1000kr men det er lææænge siden - gamle modeller og kun i de "billige" tøjmærker! Jeg tænker at 1000kr før-pris på ingen måde beskriver varernes værdi! Flere af tingene var fra et ukendt mærke! ØV!
Bewertung von verifiziertem Kunden

Stort udvalg men være opmærksom på variabel leveringstid!

Tinyzone har et stort udvalg af børnetøj især til mindre børn. Nu hvor min datter bruger størrelse 152 er der ikke så meget. Men de udmærker sig ved at have uldundertøj - også til voksne - og det kan ellers være svært at få fat i. Så da vores datter skulle på skiferie bestilte jeg et sæt uldundertøj med lange ærmer og ben. Leveringstiden stod til et par dage, men det skulle vise sig ikke at gælde for JOHAs produkter. Der kunne gå op til 10 dage! Øv! Så ville hun ikke kunne nå at få det med og det var jo hele pointen, så jeg var i gang med at finde det i en lokal butik. Men så nåede det alligevel frem. Men jeg nåede da at blive noget frustreret, for det var først når man ledte efter oplysningen om den længere leveringstid at jeg kunne finde det. Det stod altså ikke ved varen, når man var i gang med at bestille. Og man kan desværre heller ikke ringe til Tinyzone, kun maile, som de dog besvarer i løbet af en dag.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Levering af fine varer uden problemer

Super service og gode varer

Leveret som lovet

Leveretsom lovet

Dejlig hurtig

Bestilte mit PlayTray mandag aften og havde det onsdag. Alt fungerede bare upåklageligt. Dejligt. :)

Super hurtig levering

Har lige modtaget min pakke efter kun ét døgn efter min bestilling.
Er yderst tilfreds med mine 4 vare.
Jeg kan varmt anbefale TinyZone til andre :-D

Ikke helt godt nok

Købte et par futter i lyserøde og fik nogle pink, fik oplyst at varen var nedsat og det var rester, og desuden havde de i parentes skrevet at farven var en anden. Jo jo, men billedet angav nogle andre. Så de giver en al for dårlig varebeskrivelse, og det skuffende.

To stjerner fordi de dog svarede hurtigt, fordi futterne kom hurtigt og de var billige.
-----
Firma er efterfølgende vendt retur med besked om at de godt ville betale returfragt, derfor tilføjes en stjerne mere til tre. Men jeg går nok alligevel uden om deres hjemmeside en anden gang, det har alt i alt alligevel ikke været en god oplevelse.

Dårlig produktbeskrivelse og sløj kundeservice

Fik købt et forkert produkt pga mangelfuld information på hjemmesiden omkring Playtray til Stokkes Tripp Trapp stol, som jeg efterfølgende har erfaret via Stokke, ikke er originalt Tripp Trapp tilbehør og derfor ikke kan anbefales til brug med stolen....!?

Er skuffet over den noget kortfattede og "spidse" mail korrespondance efterfølgende.

Tinyzone

Om virksomheden

Hos tinyzone forhandler vi et bredt udvalg af børnetøj og sko i kendte mærker som JOHA, Ticket to Heaven, Lego Wear, Minymo, Mini A Ture m.fl

Besuchen Sie Tinyzone

Kontaktoplysninger