Telecare Bewertungen

Telecare Bewertungen

Schlecht
3.3

SUPER SERVICE

jeg fik købt mig en iphone 5s igennem CALL ME, som viste sig at være defekt fra starten, med flere forskellige fejl. Den blev sendt til telecare for at blive tjekket og 3 dage efter fik jeg en meddelelse om at telefonen blev ombyttet til en ny. så jeg er tilfreds med den service jeg fik.

fin service på min s4

Min s4 skulle ha skiftet camera et på garanti. Og det fik den. Og telefonen ligner ny både Før og efter. Ingen klager herfra

Værste oplevelse til dato med en virksomhed

Bliver ekspederet af telecare ude på Randersvej i Esbjerg. Inden jeg går ud af butikken spørger jeg, om jeg ikke skal have mit sim kort med. Det er væk! HVOREFTER EKSPEDIENTEN SKYDER SKYLDEN PÅ MIG FOR AT HAVE SMIDT SIM KORTET VÆK. Har aldrig i mit liv været så rasende!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aldrig benyt jer af deres service.

Dårlig service, påstår der har været uautoriseret indgreb på min iPhone 4S

Har for 1 uge siden oplevet problemer med min iPhone den slukker af sig selv, når jeg så prøver at tænde den viser det sig at der ikke er strøm i telefonen. Jeg prøver så at tænde min tlf efter par forsøg og den tænder igen, også viser det sig at tlf er på 70% strøm. Dagen efter problemet smutter jeg ind forbi telia i viborg og får min problem fortalt til dem, den skal så en tur forbi deres service værksted Telecare. Det vil sige jeg sendte den ind hos telia fredag men telecare fik den tirsdag. Jeg får fortalt at der har været uautoriseret indgreb i tlf og jeg svare dem i mail, at der har der ikke været for jeg købte den som ny og jeg havde et par måneder tilbage før at garantien udløb. Jeg siger til dem ik nogen som helst har pillet ved min tlf og, de sender så også 2 billeder og siger at grunden til at tlf slukker er at der mangler en pakninger som dækker indover flex kablerne for kameraet og jackstick og skærmen osv. Men alle de anmeldser jeg har læst her inde er jeg enige om, for telecare kommer altid med en undskyldning, de har selv sikkert fjernet den pakning. Så de tilbyder mig en prisoverslag på en helt ny iPhone 4S 64 GB White. til 2400 kr. det går jeg med til.
men dårlig service. Af at man skal gi 2400 kr for en ny tlf, havde jeg ikke accepteret deres tilbud ville jeg få et gebyr på 225 kr.

Overraskende ufattelig elendig service!

Jeg sender min LG G2 til rep. gennem Telia butikken i Kolding Storcenter.
(Telefonen er 4 måneder gammel)
Sagen omhandler 3 fejl. Jackstik - Mikrofon og Skærm
Jackstik og Mikrofon bliver dækket af garantien.
Det er derimod skærmen der giver sagen et lille pift.
LG har lavet et cover til G2, problemet er at coveret ridser skærmen!
Jeg har snakket med LG og Telia om det, og efter deres anvisning, skulle den sendes til rep. LG dækker fejlen. Skifter skærmen og giver et nyt cover. FEDT!

men ..
Jeg sender min telefon til rep ved telecare, 2 dage efter sender telecare et tilbud på 1500 kr for en ny skærm. Jeg måtte jo så ringe ind til dem og forklare at det er LG der skal betale udgifterne ifølge både Telia og LG .
Hun er selvfølgelig nødt til at have det bekræftet ved LG og lover derfor at ringe tilbage.
Dagen efter ringer hun og fortæller at LG HAR GODKENDT DET, og min telefon laves snarrest.
Efter 1,5 uge og intet sket, modtager jeg endnu et tilbud på 1500kr for en ny skærm.
Da jeg så ringer til Telecare kommer jeg i kontakt med [navn] og fortæller min situation..
Hun mener og påstår at ABSOLUT INGEN fra Telecare har snakket med mig, DE KENDER INTET TIL SAGEN. Hverken Teknikeren, Kundeservice eller Databaserne siger noget om at jeg har en sag kørende. Men de har min mobiltelefon ?
Efter 1 times diskussion beder jeg hende pænt sende min telefon tilbage med det samme, da jeg ikke er interesseret i selv at betale for skaden på skærmen.
Hun beder mig annullere tilbudet, så sender de telefonen med det samme
Hun fortæller mig så, at jeg skal kontakte LG og få en skriftlig godkendelse på at de dækker udgifterne for rep. hvis jeg ønsker telefon lavet på et andet tidspunkt.

Derfor kontakter jeg Telia og fortæller dem hele historien om min dårlige oplevelse ved Telecare ..
Imens jeg sidder og venter på at telia snakker med telecare, kontakter telecare mig og fortæller at der har kørt en sag siden jeg ringede ind første gang, og der var sket en fejl i systemet .. INGEN UNDSKYLDNING MODTAGET, BLOT EN KONKLUSION PÅ AT MIN TELEFON VENTER PÅ SVAR FRA LG ..
Ikke nok med det .. [navn] beder mig ringe Tirsdag D. 18 Marts for at jeg kan få flere oplysninger i sagen.
Jeg fanger [navn] og hun lover at ringe tilbage når hun har undersøgt sagen nærmere ..
Ringede hun tilbage? NEJ ..
Onsdag ringer jeg igen, for at høre hvad fan.... der sker og får så svaret at hun ikke ringede tilbage igår, fordi de endnu ikke har modtaget noget svar fra LG

Jeg er dybt chokeret over hvordan man som firma kan finde på at behandle sine kunder sådan. Det er grotesk og uacceptabelt!
Første kunderservice ekspedient jeg kom i kontakt med for 2,5 uge siden foralte mig at telefonen er godkendt af LG og reparationen nu kan starte,
1,5 uge efter er der ingen af de 5 kvinder ved telefonerne der vil erkende at de har snakket med mig?!
[navn] har jeg intet pænt at sige om!
Hun fik formået at vende hele samtalen til at fejlen lå på mine skuldre og det var mit eget problem at kontakte LG ..
Til hun pludselig finder ud af at det er hende der har lavet en fejl, så indrømmer hun gerne at sagen er igang osv osv ..
Det halve af det hun fik sagt var løgn og latin og dårlige undskyldninger, kunne jeg godt regne ud ..
Føj! En dårlig oplevelse!
Håber og ber til at Telia finder sig et bedre mobil rep firma end jer!
I er forfærdelige ..
I kan nok godt finde ud af jeres arbejde, ligesom alle os andre, kan finde ud af vores .. men hvis jeres ekspedienter ikke kan være & ærlige og føre en dialog med en kunde, så skal hun eller han for den sags skyld, skiftes ud!!
Eller oplæres igen ..
Husk på at glade kunder giver god reklame,
Utilfredse kunder, giver dårlig reklame.
Fortsat god dag!

Super og hurtig service

Måtte sende min xperia Z til reparation pga en spontan flænge i skærmen der gjorde at toutchen ikke virkede på skærmen. Telefonen var under et 1/2 år gammel. Øv tænkte jeg. Var bange for at få at vide at skaden var selvforskyldt. "Spontan flænge?! Så tror vi på den og julemanden"
Afleverede pakken til forsendelse på posthuset om lørdagen. Mandag fik jeg at vide at telecare havde modtaget pakken. "så. Nu må vi se hvornår jeg får et opkald om at jeg selv skal betale" tænkte jeg. Modtog besked tirsdag om at mobilen var blevet repareret og at pakken var afsendt. Den gik altså over garantien. Fedt! Onsdag ringer det på døren og modtager en pakken indeholdende min elskede telefon.
Er 100% tilfreds med min behandling. Fra start til slut.
Tusind tak telecare.

SKANDALE!!!!!!!!

Jeg har en Iphone 4S som lige pludselig havde problemer med at genstarte, fordi jeg havde trykket min kode forkert ind.
Telefonen bliver indleveret hos TDC, hvor den er købt og problemet bliver forlagt, da de heller ikke kunne starte den op, bliver den sendt til TELECARE.
Jeg modtager efter få dage en e-mail med link fra TELECARE, at pakninger og skruer mangler, og at der har været uautoriseret indgreb!!! der giver ikke mening i min verden.
Det billede som TELECARE sender, kunne være fra hvilken som helst Iphone, man kan ikke se serienummeret.
Men hvorfor skulle jeg havde lavet uautoriseret indgreb, når jeg har en dyr forsikring som skal dække uforudsete udgifter og reparationer??
Ydermere skriver TELECARE, at hvis jeg skal have min telefon repareret, så er der materialer for 4056,- samt arbejdsløn på 220,- samt omkostninger på i alt 5436,-???
En ny koster 2600,- dagspris!!!!
Nå men jeg retter henvendelse til TELECARE, og jeg får en sludre for en sladre om at de ikke er ude på at snyde, og at de ikke tjener nogle penge på den her reparation, derudover vil TELECARE gerne sende et nyt billede af min telefon, hvis jeg er mistroisk over for det billede, som de har sendt via e-mail.
Jeg afviser med den begrundelse, at TELECARE blot kan manipulere med billede, og at det ingen interesse har.
Der efter retter jeg henvendelse til TDC FIELDS, og der ligger min klage nu.
Men tænk hvis jeg ikke havde haft en forsikring, så ville det jo være svært at augmentere over for om der havde været uautoriseret indgreb i telefonen.
Men hvordan skal jeg som kunde i fremtiden kunne sikre mig når jeg køber et nyt produkt IPHONE, at der ikke allerede har været uautoriseret indgreb?? ja jeg ved det ikke.
Men hvorfor vil de store brands(TDC, TELIA, TELMORE, 3, CALLME, ONFONE, OSV..) lægge navn til så dårligt et firma, der skalter og valter med folks personlige ejendele??
Ydermere finder jeg ud af via nettet at KONATNT@dr.dk har haft en sag tilsvarende og at det ikke er første gang TELECARE benytter sig af denne fremgangsmåde.

Tele- 'dont' -care

En måneds tid efter jeg havde købt min iPhone 5S (16GB) hos Telia på Strøget i København, begyndte 'Home'-knappen med jævne mellemrum at lave en højlydt klikkende og sommetider ligefrem knasende mislyd, når man trykker den halvt ned - dvs. inden telefonen registrerer tastetrykket.

Jeg har haft samtlige iPhones siden Apple introducerede den første på markedet for mere end fem år siden og langt størstedelen af mine venner og bekendte har en identisk iPhone 5S - INGEN af de telefoner har lavet eller laver den mislyd.

Jeg sendte derfor min telefon til reparation hos Telecare i den tro, at 'Home'-knappen ville blive skiftet, eller at jeg ville få en 'refurbished' telefon i stedet. Det skete ikke; Telecare konstaterede, at der ikke var nogen fejl på telefonen og sendte den retur.

Jeg optog derfor en video af mislyden samt telefonens IMEI-nummer, sendte den til reparation for anden gang og sendte en e-mail til Telecare med videoen.

Efter at have set videoen, har Telecare skrevet: "Opbygningen af Home-knappen gør at man kan høre linserne rasle hvis man ryster med telefonen. Dette er helt normalt og giver ikke anledning til reparation."

For det første var problemet ikke en 'raslen', når man 'ryster telefonen' og for det andet kan det simpelthen ikke være rigtigt, at en telefon til langt over seks tusinde kroner skal lave en sådan mislyd - slet ikke med tanke på, at ingen andre telefoner af samme mærke og model laver lyden. Telecare er slet ikke til at tale fornuft med og vil nu sende telefonen retur for anden gang.

Kundeservice kommer først!

Jeg fik sendt min Galaxy S3 ind til rep via Telia og fik igår (05.03.2014) af vide at min mobil var blevet sendt afsted og Telia ville modtage den dagen efter.

Da jeg så i dag, nærmest løber hen til Telia butikken for at nå det inden de lukker kl. 18, fortæller de mig til min store overraskelse at den først er blevet sendt i dag og at jeg formentlig vil kunne hente den i morgen.

Jeg er helt klar over at 1 dag fra eller til ikke er verdens undergang, men jeg arbejder selv i kundeservice og ved hvor vigtigt det er at kunderne får den korrekte info.

Det skaber mistillid når man får ting af vide som ikke passer og det skal i helt sikkert være opmærksomme på.

Uden kundens tillid, har man ingen forretning.

Ikke verdens bedste, men mere end 2 stjerner værd

Altså, jeg fik min telefon ombyttet og alt var godt da jeg endelig fik min telefon tilbage fra reperationen. DESVÆRRE tog det frygtelig lang tid. (I alt 26 dage) Fordi at ens telefon er forholdsvis vital for næsten alt jeg foretager mht til arbejde og det private liv, var det for lang tid at vente. Svar respons på mail var også meget langsom, dog svarede de altid venlig og forstående tilbage.

280kr. for ingenting!

Havde en Samsung Galaxy S2 til reparation hos dem, den ville ikke lade. De skiftede stikket i telefonen på garantien. Der går cirka en måned, så er problemet tilbage. Den bliver sendt til dem igen, og de opdaterer softwaren. Der går så endnu en måned og så er den gal igen, telefonen kan ikke tænde og når man sætter oplader til den, tænder den og slukker efter 5-10 sekunder og sådan bliver den bare ved.
Jeg sender den igen over til dem og får derefter følgende svar: "Ved undersøgelse af Deres indsendte enhed, har vores teknikere ikke oplevet den/de fejl, som De har angivet i Deres fejlbeskrivelse.Vi returnerer derfor enheden uden reparation når vi har registreret Deres indbetaling af vores behandlingsgebyr."
Hvad fanden er meningen? Skulle jeg have sendt dem over til dem for sjov skyld? Det koster mig nu 280kr. for at få telefonen retur!
280kr. for ingenting, nå nej.. de havde forresten lige opdateret softwaren som en "service"...

Mit reparationscenter #1!

Super god og hurtig service. Telefonen kunne ikke tænde efter en selvforskyldt skade og var forberedt på at skulle punge stort ud, men jeg får sendt en sprit ny ind hjem dagen efter! Kæmpe stor kærlighed til dem herfra

Ineffektivt værksted

De virker ikke som om der er helt styr på det. De har nu haft min mobil til rep 2 gange uden at fixe problemerne, til gengæld har de tilføjet 2 nye - flot!

Upålideligt!

Min Samsung Galaxy S2 ville ikke oplade. Jeg afleverede den hos Telecare i Esbjerg og fik besked dagen efter, at de ikke kunne lave den pga fugtskader. Havde haft den i et vandtæt cover, haft Invisible Shield på skærmen oveni. De påstod at de ikke havde pillet ved min mobil, men kun haft den åbnet. 2 dage efter jeg fik den hjem, ville den pludseligt godt lade igen. Det er IKKE OK at de fylder kunderne med løgn! Og mit teleselskab bruger desværre kun TeleCare som reperatør. Så jeg frygter hvis min nye S4 får samme problem, for så får jeg et flip på TeleCare hvis de kommer med samme "undskyldning" om fugtskade igen. Har den aldrig i bukselommerne, da den så kan få fugt fra min krop. Den er i et tæt cover og har nu haft den i næsten 6 mdr. Den bliver varm, men de er jo ikke til at snakke med hos TeleCare, så jeg skal ikke bruge dem igen! Så hellere bruge MyTrendyPhone og betale for en ordentlig reperation!

Har ikke repareret fejlene

Min sony telefon var her for en uge siden, kommet tilbage fra tele care for anden gang. Jeg har kæmpet med et problem, hvor den ikke ville starte, og den var blevet meget varm. De havde dog kun rettet den ene af fejlene, så jeg har udfyldt endnu en formular til reparation, kun to dage efter jeg har fået telefonen tilbage fra reparation.

2½ måned om at UDSKIFTE ET BATTERI.. Vi mangler alternativer til dette selskab!!!

Jeg har købt en Galaxy Note igennem Computersalg.dk, hvilket med levering og service har opført sig upåklageligt. Men da min telefon så 6 måneder før garantien udløb, stoppede med at fungerer, indsendte jeg det til Computersalgs, der videreførte sagen til det eneste reperations firma, der er autoriseret til at håndterer samsung telefoner.

Dette var ikke den store fornøjelse, efter 1. måneds ventetid modtager jeg min telefon, hvor de bare har indsat Samsung system, uden at kigge på telefonen. Dette var til trods fejlbeskrivelse der pegede hen imod hardware problemer (telefonen gik ud på uforudsigelige tidspunkter og ville til sidste ikke engang komme længere end til startsskærmen). Som forventet løste det selvfølgelig ikke problemet, så sendte telefonen ind igen... Denne gang skulle jeg vente 1½ måned, før de tog sig sammen for at diagnosticere problemet til at være "Nyt batteri" og fik derefter sendt telefonen tilbage. Udskiftning af batteri fungerede, det er bare ærgeligt det skal tage 2½ måned før de faktisk gider SE på telefonen og prøve den af for hardware problemer...

DET løste problemet.. Men jeg er ikke imponeret!

Ansvarsløse og forvirrede

Har gennem Telia haft min 1 år og 6 måneder gamle blå Samsung Galaxy S3 mobil til reparation i 10 dage, uden at høre et ord fra Telecare. Jeg modtager en mail med følgende: "Deres reparation venter desværre på reservedele. Vi forventer, reparationen afsluttet inden for ca. 8 - 14 arbejdsdage." Der går 4 dage og jeg modtager følgende "Kære kunde. Vi har modtaget denne reparation fra Dem og ved modtagelse blev der noteret lommeridser på telefonen. Venlig hilsen Telecare" - Jeg tænker lommeridser og forundres, da jeg siden købet har haft min mobil i et dyrt læder cover, samt haft transparent beskyttelse på skærmen. Jeg tager ind til Telia og imødegår ekspedienten med mine papirer. Han finder en hvid Samsung Galaxy S3 frem og jeg tænker straks, at de nok ikke har kunnet reparere den gamle og at jeg derfor tilbydes en ny, tilsvarende mobil. Ekspedienten fortæller mig at Telecare har vurderet min mobil "Udenfor garanti" med følgende forklaring "Anlæg er skadet af fugt / væske, hvorved garantien bortfalder. Reparation desværre ikke mulig." Dette forstår jeg ikke, da min mobil aldrig har været i kontakt med vand og ekspedienten forklarer mig, at jeg kan have "haft den i lommen på en regnvejrsdag." Det synes jeg er en lam argumentation, da den for det første ikke burde gå i stykker af et sådant scenarie, hvor der blot er tale om normalt brug. For det andet gik min mobil ikke i stykker på en regnvejrsdag, jeg sad i min stue (ikke mit brusebad) da den pludselig gik i sort. Vi skændes lidt om det og jeg ringer til Telecare mens jeg er i Telia butikken. Jeg kommer gennem telefonkøen og forklarer min situation. Damen i røret er mildest talt flabet og nedladende at høre på. Efter opkaldet taler jeg med ekspedienten og peger på den hvide Samsung Galaxy, mens jeg spørger "Hvad var så i grunden din idé med at hive den hvide mobil frem, hvor er min henne?" Ekspedienten forstår ikke hvad jeg mener, kigger på mine papirer og indser at min indleverede mobil var BLÅ! Det viser sig at Telecare har sendt den forkerte mobil tilbage og vi er nu i tvivl om, hvorvidt deres tidligere argumentation om væske forskyldt skade handler om min eller den anden mobil. Jeg venter i næsten en halv time, mens Telia ekspedienten taler i telefon med Telecare. Han kommer tilbage og melder at Telecare ikke har skiftet mening om min mobil, de har bare sendt en forkert mobil tilbage. Jeg har fået at vide, at jeg kan vente et par dage og afhente min stadigt ubrugelige mobil i Telia butikken om et par dage. Jeg er ikke blevet behandlet ordentligt.

Inkompetent

Jeg har forsøgt at hjælpe en bekendt i en sag om en defekt HUAWEI Ascend P2 telefon, købt gennem Telmore, og som fra starten har være behæftet med fejl, idet den konstant afbryder igangværende samtaler. Den har nu været til reparation 4 gange, hvor Telecare første gang påstår at have fundet og udbedret fejlen, men siden hen, påstår at de ikke kan finde fejl på telefonen?

Køber har så på HUAWEI's danske facebook side (https://m.facebook.com/HuaweiDeviceDenmark/posts/628695737143514) kunnet konstatere, at fejlen er kendt af HUAWEI , og at fejlen udelukkende opstår i forbindelse med brug på TDC's netwærk, som også Telmore benytter sig af. Telecare kunne således blot have henvendt sig til HUAWEI og fået bekræftet, at fejltypen findes på den pågældende model. Endvidere bekræfter opkaldslister, at samtaler meget ofte afbrydes og der må ringes op igen, gentagne gange.

Det kalder jeg useriøs og inkompetent service. Telecare burde i denne sammenhæng være specialisten, og i tvivlsspørgsmål henvende sig til producenten. Det kan ikke være meningen, at kunden selv skal opsøge information, som bekræfter fejlen!

Defekt Iphone 4S blev byttet

Oplevede i starten af året at min trofaste Iphone pludseligt var frosset og loopede i genopretningstilstand.

Efter mange forsøg på at genskabe eller installere den fra scratch måtte jeg opgive og sende den til rep. Jeg kører derfor i Telia med den, sammen med medarbejderen dernede viser jeg fejlen og fortæller præcist hvad jeg har gjort for at løse fejlen.

Telefonen er på dette tidspunkt 1½ år gammel, så jeg frygter for om den vil blive accepteret eller afvist med en eller anden undskyldning (skal lige siges, min telefon er i perfekt stand, det er en af de ting jeg passer virkelig godt på) men med alle de historier man kan læse herinde så det ud til der var grund til at være nervøs.

Telefonen bliver så sendt fra Telia til Telecare d. 7/1/2014, jeg tjekker derefter løbende mit service nummer hos telecare, allerede få dage efter kan jeg se at de har konstateret fejlen er der og at de vil bytte telefonen til en ny. denne var dog ikke på lager, så der var lidt forsinkelse på. d. 17/1/2014 får jeg så en SMS igen om at telefonen nu er afsendt fra værkstedet.

Mandag d. 20/01/2014 kunne jeg så afhente den nye telefon fra Telia butikken. Alt i alt har det taget små 13 dage så det er i min verden super service.

iPhone - Væskeskade

Min iPhone 5 ville ikke lade - Lightningstikket var løst. Sendte den til Telecare og fik billeder med pile der viser røde væskeindikatorer og plamager fra vand. Telefonen har aldrig været i nærheden af vand. Utroligt at de stadig benytter denne "undskyldning" på trods af afgørelser i forbrugerstyrelsen og udsendelser i Basta omkring at benytte væskeindikatorer som afvisning for dækning af garantien. Det er bare for dårligt!! Er der andre der har haft denne oplevelse må de meget gerne kontakte mig på ianrosenfeldt gmail.com

Ist Telecare Ihre Firma?

Lernen Sie Ihre Kunden kennen.

Unternehmen registrieren Erfahren Sie mehr

Ist dieses Ihr Unternehmen?

Unternehmen registrieren

Telecare Support