TDC A/S Bewertungen

TDC A/S Bewertungen

Sehr Schlecht
2.0

Comx og Tdc

Ja synes også lige TDC skulle have en vurdering.

Det viser sig at Comx er blevet opkøbt af TDC.

Jeg foreslår derfor alle andre som læser tdc's trustpilot også burde læse om Comx.

1 stjerne herfra grundet:

1)Manglede information om downtime på internet
2)Periodiske fejl på mangel af internet
3) Dette er sket over flere gange specielt i weekender

Administrativ hårdknude

Jeg er selvstændig erhvervsdrivende og har været TDC-fastnet-kunde uafbrudt i 22 år. I mange år har jeg haft 2 telefonnumre - et til privat og et til min virksomhed. De to numre har været knyttet til samme fysiske telefonlinie ved hjælp af nummerbestemt ringning.
Da jeg i en periode fremover har brug for at have mit firmanummer med mig på min mobiltelefon, ønskede jeg at flytte nummeret (nummerportering) til 3.

Men TDC vil ikke lade nummeret flytte. To gange har de afvist porteringen med begrundelsen, at nummeret er en del af en nummerserie - hvilket det ikke er.
Efter at have talt med TDC, har jeg fået at vide, at de ikke KAN portere et nummer, der ikke er på sin egen telefonlinie.

De kan derfor kun tilbyde en portering til et fremmed selskab, hvis jeg først flytter nummeret over på en selvstændig linie. Det vil så betyde, at jeg binder mig til 6 måneder á kr. 134,- = kr. 804,-
3 kan så godt få lov til at flytte nummeret.

TDC-medarbejderen fortalte dog, at hvis jeg valgte TDC-mobil som leverandør, kunne det sagtens lade sig gøre.

TDC-medarbejderen forsøgte at finde administrative udveje, men fandt ingen.

En anden mulighed er, at jeg lader 3 overtage begge numre og nedlægger min ADSL, hvilket ikke er optimalt for mig.

TDC har indsyltet virksomheden i en bureaukratisk labyrint, hvor hverken kunder eller medarbejdere har overblik over, hvad der kan lade sig gøre. Gang på gang har jeg mødt begrundelsen, at deres SYSTEMER ikke tillader det ene eller det andet.

Ved at stille sig på tværs for en løsning, har TDC skabt en dårlig oplevelse af virksomheden.

TDC har selv lavet begrænsningen (bevidst eller ubevidst) for at et ekstranummer ikke kan porteres i deres "system". Så må TDC også finde en løsning, som ikke koster mig penge. Det er jo ikke noget problem, at portere nummeret, hvis det ligger på en egen fastnetlinie. Altså kan TDC gøre det og derefter kreditere de 6 måneders abonnement. Det ville løse en administrativ hårdknude som TDC selv har skabt.

Hej Per,

Først og fremmest er vi glade for at du har været kunde hos os i så lang tid og vi ønsker selvfølgelig at det fortsætter.

Jeg kan sagtens forstå din frustration omkring dette og at man får forskellige udmeldelser.

Vi har modtaget din email og jeg vil gerfor gerne undersøge dette nærmere så vi kan finde en løsning.

Du hører fra mig eller en kollega.

Hilsen Amir

Vi skal være hjemme når tdc kommer på teknisk besøg!

Jeg stukke have teknikker på idag og jeg skulle være hjemme fra 8 til 12. Som jeg så fandt ud af var fra 7.30. Da manden kommer er kl 13 og han ringer ikke. Jeg ville få en bong, hvis jeg ikke var hjemme, på 500 kr??? Men de kan godt tillade sig at komme en time for sent og uden at ringe... Er så træt af tdc!!!! Jeg burde få 500 kr af tdc!

Hej Jeanne,

Den normale procedure fra vores teknikere er at de ringer hvis de bliver forsinket.
Hvad der er sket i din sag, kan jeg desværre ikke fra mit kontor se, men vi skal selvfølgelig informere dig om eventuelle forsinkelser.

Vi beklager hvis du ikke har fået en besked fra vores tekniker og håber at han har løst dit problem på linjen.

Hilsen Martin J

Hvad blev der af kundeservicen?

Jeg købte min iPhone 5 ved TDC tilbage i 2012 hvor til jeg købte en to års forsikring. jeg indleverede min telefon i butikken for over tre uger siden hvor de sagde de ville sende den afsted samme dag. jeg kunne hverken får en adapter til mit sim-kort eller en låne telefon, hvilket jeg synes er dårlig service når jeg har købt en forsikring til over 2000.. over en uge efter får jeg en besked for telecare om de har modtaget min telefon til service og to dage efter for jeg at vide de sender en pakke til mig med en ny telefon pr. dags dato. min telefon bliver stjålet da den ligge på posthuset her i sidste weekenden og da jeg kontakter TDC ville de ikke gøre noget ved det, da de siger det er PostDanmark som skal give mig en ny telefon. derefter snakker jeg frem og tilbage med telecare og PostDanmark og får sat en postsag i gang, derefter snakker jeg med Forbrugerstyrelsen, som fortæller mig at alt det arbejde jeg selv har siddet og lavet faktisk er TDC's job! jeg synes virkelig det er dårlig service at de ikke vil have noget med sagen at gøre, da det ifølge købeloven er dem som skal give mig en ny telefon.. da jeg efterfølgeligene ringer til TDC får jeg at vide at det forbrugerstyrelen har sagt til mig er løgn og at de ikke vil gøre noget ved det. WTF TDC.... jeg her derefter snakket med en jurist og i følge købeloven er det jer, TDC som skal søge for jeg får en telefon, da jeg i princippet ikke kunne kende jeres værksted eller værkstedstranportør. jeg venter pt på at postsagen bliver ført til ende så jeg kan få min telefon igen. det er sidste gang jeg frivilligt handler med TDC! jeg ser rigtig meget frem til at få min telefon igen, som jeg savner rigtig meget!

Hej Sophie,

Det er udentvivl en turbolent oplevelse du har haft. Jeg vil gerne undersøge dette nærmere. Derfor skal jeg lige have dig til at sende/gensende den mail til socialemedier@tdc.dk, så vil jeg finde en kollega der kan hjælpe dig med dette.

I denne mail må du gerne inkludere information omkring dit abonnement samt et kontakt nummer. :)

Utrolig ringe kundeservice

Jeg bliver ikke stillet til køen pga travlhed!? Så må I da for helvede få nogle flere ansatte. Jeres ADSL løsninger er jo ikke ligefrem billige sammenlignet med andre udbydere.

Tilføjelse til Martin.

Jamen hvis du er interesseret i optagelsen så skriv til madsmads_1994@live.dk.
Henrik Palle fand die Bewertung nützlich

Hej Mads,

Vi har haft meget travlt i dag, grundet der har været lyn og torden i hele landet (d.02-04-2014)

Derfor har man kunne opleve en længere ventetid end normalt, men vi kan ikke genkende at man er blevet nægtet at komme i kø til vores hotline. Jeg tager det med til vores ansvarlige og får det undersøgt.

Hvis du gerne vil i kontakt med os på mail, så kan du kontakte os på socialemedier@tdc.dk. Så vil vi hjælpe dig hurtigst muligt :)

Hilsen Martin T.

TDC - utroligt at de har så stor en markedsandel!

Jeg har været kunde i et år og fået elendig hastighed (internet) og service. Jeg har så skiftet til Fullrate (som jeg godt ved også er ejet af TDC) hvor jeg har fået bedre hastighed. Ved ikke med service endnu.

TDC vil forbedre kundeoplelvelsen når man ringer til dem og det sker så ved at en robot ringer dig op bagefter!!!

Deres rykkere (fik at vide at jeg skulle vente på slutopgørelse da jeg sagde op) med aggressive gebyrer er jeg selvsagt heller ikke fan af.
Henrik Palle fand die Bewertung nützlich

Hej Andreas,

Beklager de hastighedsproblemer du har oplevet - som udgangspunkt, burde vi kunne lave samme hastighed som Fullrate, da det kommer igennem samme kabel.

Med henblik på vores Kundetilfredsheds-undersøgelse som du kan blive mødt af når du har ringet til os, er dette et værktøj der skal hjælpe os med at blive bedre når i ringer indtil vores kundeservice eller support.

God fornøjelse med netforbindelsen hos Fullrate,

Hilsen Martin J

Mente heller ikke deres linje fejlede noget og elendig kundeservice

Ja blev lovet højere hastighed, lokket af deres reklame brev, fik aldrig højere hastighed tværtimod :-((

Fik også en sælger i røret der var mere interesseret i at sælge vanvittige dyre tv pakker, da han sendte noget andet end han lovede i telefonen, afmeldte jeg dette med det samme, mærkeligt nok så faldt min hastighed til 9mbit og ingen hjælp at få, alverdens undskyldninger og det var mit udstyr det var galt med, BAVL fejler ingenting.

Til sidst prøve jeg med en mail som blev besvaret. 3 mdr. og 20 dage efter, det siger vist alt, men da havde jeg skiftet til ........ som lovede 30mbit minus 10-15 % og det holder :-) (27-28mbit. trådløst.)
Jeg kan endda trække 40 eller 50mbit minus 10-15 %, men har ikke brug for dette i øjeblikket, på samme linje som TDC. Hallooo

På samme linje som TDC lovede op til 30mbit hvis de skruede lidt ifølge deres reklame/sælger, jeg havde 12-15 mbit. af 20 mbit heller ikke noget at prale af :-( og efter de pillede ved hastigheden 9-9,8mbit i flere mdr. hvor herrebevares.

Gud hjælp mig om i ikke sende et brev mere midt i dette forløb at i kan hæve hastigheden. ØHHH

Helt ærlig er svartiden på mail virkelig 3mdr + 20 dage ????? det er bare ikke godt nok, og stjernerne herinde siger vist alt.

MVH En forhenværende kunde.

Hej Jan,

Jeg kan kun beklage den oplevelse du har haft. Vi ønsker at levere så høj hastighed der er muligt ud til dig.

Der er ingen tvivl om at ventetid på 3 måneder og 20 dage for en besvarelse på mail ikke er godt nok.

For at hjælpe dig bedst muligt vil jeg gerne kigge på dit abonnement men ved ikke om du stadig har bredbånd igennem os (din indlæg slutter af med "forhenværende kunde").

Når vi oplyser en hastighed på eksempeltvis 30 mbit så er det op til den hastighed. Det er ligegyldigt hvilken udbyder man vælger så vil man aldrig ramme 30 mbit præcist. Den faktiske download hastighed er afhængig af af flere forholde. Det kommer an på om man tilgår netværket med et kablet forbindelse eller trådløst.

Du er selvfølgelig velkommen til at kontakte os på socialemedier@tdc.dk så kan vi få kigget nærmere på dette.

Hold øje med din pris

For 2 til 3 måneder siden modtog jeg brev fra TDC om at nu blev deres internetforbindelser bedre - i nogle områder blev der mulighed for hurtigere forbindelser i andre kunne de nu garantere en minimushastighed og ikke længere "op til" hastighed. Det eneste man skulle gøre for at benytte dette tilbud var at ringe til dem og bede om at få det sat i værk. Jeg ringede og blev mødt af en supporter der var mere interesseret i at afsætte kabeltv, men som da jeg havde gjort det klart at jeg ikke var interesseret i dette - godt lige kunne finde tid til at optimere forbindelsen og så afbrød han ellers samtalen.
I sidste uge var jeg ved at lave budget og var inde på TDC´s hjemmeside for at tjekke prisen på internetforbindelsen. Da jeg i denne uge modtog regning kunne jeg se at deres pris på nettet ikke stemte overens med den pris der blev opkrævet. Jeg kontaktede derfor TDC for at få rettet denne fejl, men fik at vide det ikke var en fejl. I følge pigen jeg talte med må de nemlig ikke nedsætte prisen på gamle aftaler. Da jeg så forespurgte om de så ikke kunne give besked til kunderne at prisen nu faldt og man skulle kontakte dem for at få det rettet - var meldingen at det kunne de sandelig ikke. Det på trods af at de både har tlf-nr (sms), emailadrdesse samt fysisk adresse og godt kan sende salgsmateriale ud. Efterfølgende blev jeg så oplyst om prisen for min forbindelse, der viste sig at være lavere end den på nettet. Og det skyldtes at de ikke kunne levere en minimumshastighed - men kun "op til".
Altså det stik modsatte af hvad jeg fik at vide for 2 måneder siden.
Undres over at firma ikke bruger prisnedsættelser til at skabe god reklame i stedet for at man skal sidde med følelsen af at være snydt. Det kan andre televirksomheder finde ud af. Frygter endvidere at mine svigerforældre (der ikke går på internettet og tjekker priser) er blevet snydt for et betragteligt beløb gennem de mange år de har haft abonnement hos TDC.
Magen til forretningsmoral har jeg heldigvis aldrig oplevet før.

Hej Per

Tak for din anmeldelse.

Vi er helt enige i, at det kan være en god idé at holde øje med prisen på abonnementet.

Vi ændre jo løbende vores produkt-portefølje, så det kommer til at indeholde andre priser og andet indhold. Vi går ikke ind og ændre på abonnementet uden vores kunders samtykke, derfor har vi også en telemarketing-afdeling, som naturligvis forsøger så vidt muligt at holde vores kunder opdateret på abonnementerne. Det kræver dog, at vi har fået samtykke til at kontakte kunden på enten mail eller pr. telefon. Hvis vi har fået tilladelse til dette, så burde der løbende komme mails/opkald omkring ændringer og tilbud.

Det er helt korrekt, at vi nu garanterer en hastighed istedet for at sige "op til". Det kræver dog, at vi køre en måling på linien, for at se hvad den kan trække. Det tyder på, at min kollega har vurderet, at det ikke ville være en fordel for dig at lave abonnementet om, men jeg er ked af, at du føler dig snydt!

For en sikkerheds skyld vil vi gerne se om vi kan gøre noget for dig eller evt. dine svigerforældre. Hvis du sender os en mail på socialemedier@tdc.dk med henvendelsen, så skal vi kigge på det :)

Hilsen Nikolaj

TDC vil ikke indrømme at der er fejl på deres udstyr!!!

Skriver som erhvervs kunde hos TDC og vil råde at holde alle væk fra TDC.
Siden vi åbnede forretning har vi haft TDC og det har fungeret nogenlunde. Men det sidste års tid har bredbånds forbindelsen været meget langsom. Den var aldrig i nærheden af de 20 mbps man betaler for.
Jeg kontakter TDC og beder om at give os en bedre og billigere tilbud, det får vi så.
Men her starter alle problemer. Deres tekniker kommer og udskifter vores homeboks.
Tager alle ledninger ude af gamle router og flytter til den nye router.
Siden den dag har vi haft meget ustabil forbindelse som forsvinder dagligt og IP telefoni som ikke fungerer.
Ringer flere gange og fejlmelder boksen og TDC bliver ved med at sige at der ikke er noget galt med deres udstyr men at der er noget med de ledninger.

Når jeg siger at det er deres tekniker som har flyttet de ledninger siger de at de kunne sende en tekniker ud igen, men det vil koste os penge......

Sjovt nok at det har fungeret okey, indtil vi skiftede homeboksen.

I løbet af flere uge modtager TDC flere fejlmeldinger men fejlen er stadig ikke retter og vi daglig oplever forsvundet internet signal.

Nu har vi fået nok og har flyttet til en anden teleselskab.
HOLD JER VÆK FRA TDC

Hej Ginta,

Beklager at fejlen aldrig blev rettet for dig - hvis man indrapportere en fejl til vores Hotline, vil de enten prøve at løse problemet herinde fra, eller sende en tekniker ud på adressen/linjen for at få problemet løst.

Hvis teknikeren kan se at fejlen er på linjen eller på vores udstyr, vil der selvfølgelig ikke komme en regning ud på fejlretningen. Hvis han derimod konstatere en fejl som er på eget udstyr eller man selv har forårsaget, vil teknikeren skrive en regning.

God fornøjelse ved dit nye teleselskab - vi håber at se dig i fremtiden.

Ikke som aftalt

TDC har tilbud på internet og da jeg tidligere har haft dem som min udbyder (havde intet valg) og været tilfreds, vælger jeg efter min flytning at bestille internet ved dem.

Jeg ringer til TDC og bestiller og får til min overraskelse at vide at de skal have en tekniker ud på min adresse. Jeg får så tildelt en tid - over en måned efter datoen jeg bestiller på. Jeg er overrasket over at det skal tage så lang tid, men tænker at det er nok meget normalt (jeg burde have ringet til andre udbydere og spurgt også).

En måned senere tager jeg så fri fra arbejde en hel dag, da teknikeren vil komme forbi mellem 12 og 16. Kl 16:20 er der ikke skyggen af kontakt fra hverken tekniker eller TDC. Jeg ringer selv til TDC og efter at have siddet i kø kommer jeg igennem til en sød, men forvirret pige, der vil vende tilbage til mig. Hun ringer efter yderligere 20 minutter tilbage. Teknikeren har ikke nået mig - "men bare rolig, der er 4 andre han heller ikke har nået"?!

Jeg kan så frit vælge en ny tid. Alle hverdage mellem 8 og 16... Så samme problem igen. Min kone tager fri om formiddagen et par dage senere. Teknikeren ringer så til mig morgenen før han skal komme: "Må jeg komme forbi i eftermiddag. Der er lidt meget trafik. Hvad er det egentlig du skal have lavet?". Det er VIRKELIG useriøst TDC. Jeg talte lidt dunder til teknikeren og forklarede at det måtte han selv finde ud af og at han blev nødt til at komme, da jeg allerede var brændt af én gang.

Når man har en aftale en måned frem bliver man nødt til at møde op, eller i det mindste ringe og sige at man ikke når det. Det er fandme skidt TDC. Jeg ringede til TDC og sagde at jeg nægtede at betale for oprettelsen (det står som gratis på hjemmesiden, men teknikeren kostede 500) og jeg fik det så gratis - min kones arbejdsgiver betaler anyway. Det er sgu ikke okay at lege med folks tid på den måde!

Hej Thomas,

Sikke en øv-historie at få herinde.

Når i bestiller en tekniker og tager fri for at teknikeren kan komme ind, forventer man selvfølgelig også at teknikeren dukker op indenfor den aftalte tid.

Den normale procedurer, hvis en af vores teknikere ikke kan nå sine sager, er at han enten selv ringer til jer eller, at vores koordinering ringer til jer for at fortælle om ændringen. Hvis dette opkald ikke er kommet fra os, vil vi selvfølgelig beklage mange gange.

Jeg håber at internettet er blevet installeret og at det fungere som det skal ude hos dig.

Vi beklager endnu engang for den dumme opstart imellem os.

Den værste kundeservice!!

Jeg har gang på gang snakket med TDC over den sidste periode, fordi der konstant har været problemer med regningerne. For nogle uger siden snakkede jeg med en sød pige som forklarede det hele rigtig godt, og vi fandt ud af det, og det hele var i orden. Derefter var der igen problemer, selvom jeg blev tilmeldt automatisk betaling, og jeg ringede selvfølgelig op og klagede over det.

Så får jeg et forfærdeligt pigebarn i røret.... Ikke nok med at hun på ingen måde forstår min problem, så roder hun også rundt i datoer, og afbryder mig flere gange. Men det værste, var at hun bad om at "snakke med en anden, som hun kunne forklare det til"!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hun talte til mig, som om at jeg er dum! Jeg har aldrig været ude for noget lignende! Hun burde blive fyret med det samme! Når opsigelsesafdelingen åbner i morgen tidlig, bliver mit abonnement opsagt!

Sørg lige for at smide jeres inkompetente medarbejdere på opdragelsesanstalt, tak!
Øv, TDC!!!

Hej Sophie,

Vi går meget op i at vores medarbejdere tager en rigtig god dialog med vores kunder når de ringer ind, da det ikke lyder til at være tilfældet her, vil vi gerne beklage for oplevelsen du har haft med os.

Hvis du endnu ikke har fået styr på dine regninger, er du velkommen til at kontakte os på: Socialemedier@tdc.dk ,

I mailen må du gerne skrive kort om hvad du ønsker at få undersøgt, samt give os et kontaktnummer og din adresse til os :-)

Hilsen Martin J

TDC er det værste hustler-firma, jeg har oplevet

Jeg kan slet ikke hidse mig ned igen, efter at være blevet taget godt og grundigt i røven af TDC! Jeg forlod Telmore, som jeg ellers har været tilfreds med i 10 år, fordi TDC havde et mega godt tilbud - et tilbud, hvor både jeg og min kæreste kunne få 8 timers tale, 2 GB data og fri sms/mms for i alt 299 kroner om måneden. Vi meldte os til i december måned, og har på de 5 måneder, vi har haft abonnementet endnu ikke modtaget nogen regning på 299 kroner, som lovet. Én gag, har vi fået en regning på lige over 300, og ellers har alle regningerne ligget på mellem 372 og 759 kroner - og ingen af os bruger særligt tjenester, der koster penge. I alt på 5 måneder, burde vi have (efter, hvad vi blev lovet) modtaget regninger for i alt 1500 kroner + det løse (gebyrer, osv.) I stedet har vi modtaget regninger for i alt 2370 kroner! Da vi så i dag ringede ind, og forklarede problemet, fik vi lange søforklaringer, som ingen mening gav, og til sidst sagde manden i den anden ende, at han ville lave overførsler tilbage til os for 360 kroner. Øh? Fint, så skylder I os kun 510 kroner! Og så har jeg for øvrigt hørt, at man aaaaaldrig kommer til at se de penge, som TDC skylder én.

Så farvel TDC - det var sørgeligt at møde dig, og vi ses aldrig igen!

P.S. Hvorfor kan man ikke give 0 stjerner?
SophieF fand die Bewertung nützlich

Hej Sofie,

Jeg er ked af at høre om din oplevelse med os - dine regninger skulle gerne stemme overens med hvad vi har aftalt.

Hvis du mangler at få undersøgt noget, er du velkommen til at sende os en mail på: Socialemedier@tdc.dk med dit indlæg her fra Trustpilot i, samt de to mobilnumre det drejer sig om.

Super kundeservice

Jeg vil da gerne starte med at sige at jeg stiller mig ganske uforstående over for de mange dårlige anmeldelser der er herinde. Enten har jeg været utrolig heldig eller også er der mange der har været uheldige.
Jeg har været på besøg i flere TDC butikker rundt omkring i landet og har altid fået en god betjening der passer til de forhold vi har i vores husstand. Aldrig har jeg oplevet at få noget prakket på vi ikke har haft brug for, men har i stedet oplevet at de ønsker vi har haft er blevet opfyldt.
Da vi meldte os til TDC kom teknikeren ud til os på den dag vi havde brug for ham, hvorimod andre firmaer vi havde kontakt til havde meget længere leveringstid.
Vi står vi og skal til at flytte og har fået flytningen gratis imod at vi skifter til en TV pakke, der så rent tilfældigvis indeholder flere af de kanaler vi gerne vil se til en pris der kun ligger 5 kroner over vores nuværende pakke.
Med hensyn til ventetid på telefon har jeg aldrig skulle vente særligt længe på at komme til uanset hvornår jeg har ringet.
Jeg tror ikke TDC på nogen måde er den billigste løsning og derfor kan man ved rette også forvente en kundeservice der er i top, hvilket jeg også syntes den er.

Topmål af dårlig service

Bestilte en iPhone 4S i TDC's Web-Shop. Modtog straks efter endt betaling en EMAIL-kvittering med ordrenummer ES292910 og ordredato 18.03.2014. Levering med Post Danmark. Der går 1-3 hverdage. Det blev bekræftet at jeg havde bestilt 1 ekstra Kombi sim-kort. Valgt Mobilpakke 4t/1GB samt Nummerportering (fra TELMORE). Den følgende dag 19.03.2014 var der Mail fra Telmore at mit nummer var flyttet og dermed stod jeg uden et fungerende Sim-kort.
"Som vi skrev i vores tidligere mail, så er vi meget kede af, at du har valgt at flytte dit nummer fra os. Vi håber, at du vil overveje at komme tilbage til TELMORE, hvis du igen får brug for at billigt mobilabonnement eller et abonnement på Mobilt Bredbånd." Således sluttede Mail'en fra Telmore der som bekendt er en del af TDC, så det bliver nok ikke der jeg "kommer tilbage".
Da jeg mandag 26.03.2014 ikke havde modtaget E-Mail med endelig ordrebekræftelse ringede jeg til TDC på tlf. 70703030. Efter flere omstillinger og lang tids venten kom jeg i forbindelse med en medarbejder der "ville undersøge sagen" men mente at TDC's system havde været "nede" omkring den 18.03.14. Efter 15-20 minutters ventetid og megen skrækkelig musik, blev forbindelsen pludselig afbrudt. Et fornyet opkald, adskillige omstillinger og megen ventetid kom jeg i forbindelse med en kvindelig medarbejder, der straks kunne oplyse mig om et Forsendelsesnummer og anbefalede at søge på Post Danmark Track & Trace. Her kunne jeg se at 18.03.2014 kl. 1942 var der en "Elektronisk oplysning om forsendelsen er modtaget". Min adresse var anført korrekt bortset fra husnummeret der manglende. Der er ca. 200 boliger i mit kvarter, så afsted til det lokale postkontor der i deres system (GTT Track & Trace) kunne se, at forsendelsen aldrig var blevet indleveret til Post Danmark.
I Email-kvitteringen af 18.03.2014 stod der at jeg ville "modtage ordrebekræftelse og SIM-kort særskilt". Efter nyt opkald og flere omstillinger og laaaang ventetid fik jeg det råd at opsøge en TDC butik. "De vil sikkert kunne hjælpe jer, for vi kan kun beklage og undskylde...". Nærmeste TDC butik for mig er ca. 30 km herfra i Rosengårdscentret i Odense. Her kunne en særdeles serviceminded medarbejder straks forstå vores problem, og i løbet af et øjeblik fik hun oprettet et Sim-kort, så jeg igen kunne bruge min gamle og i øvrigt velfungerende mobiltelefon. Den bestilte iPhone kunne hun imidlertid ikke hjælpe os med, og kunne oplyse at vi ikke var de eneste der havde problemer med manglende levering.
Med hjælp fra en anden Mobil udbyder valgte jeg at meddele TDC at jeg ville benytte mig af min 14 dages fortrydelsesret. Nu gik det rigtig godt. 26. eller 27. marts modtog jeg brev fra TDC at oprettelse af mobilnummer er anulleret. Ordrenummer er 147151142. Det indbetalte beløb på kr. 999,00 blev tilbageført til min kto. Onsdag den 26.03.2014 modtager jeg en pakke med 1 stk Kombi USIM On-Line & CSP.
I dag fredag den 28.03.14 er der besked om POST TIL AFHENTNING I DØGNPOSTEN. Det viser sig at være en større pakke med en mindre inden i, der kan rasle, formentlig en iPhone. Ud af Track & Trace ses at pakken er afsendt 26.03.14. Et nyt opkald på 70703030 bringer mig i forbindelse med vel nok den værste medarbejder jeg har talt med i denne forbindelse. Hans navn har jeg selvfølgelig noteret.. At jeg sidder med bekræftelse på skrift, at min bestilling er annulleret er han helt "kold overfor" og jeg kan bare for egen regning og risiko returnere pakken. Da jeg efterhånden er godt træt at hele serviceniveauet ved TDC, beder jeg om at få fremsendt en Returpost-Label. En sådan findes ikke hos TDC og når folk er så TÅBELIGE at modtage/afhente en pakke fra TDC så..... At hele miseren skyldes fejl fra TDC's side og at den ene medarbejder ikke ved hvad den anden foretager sig, var han helt "kold" overfor.
Ærgerligt at jeg ikke inden jeg foretog bestilling hos TDC tog et kig på TRUSTPILOT. Så ville jeg nok have tænkt mig om en ekstra gang TDC A/S er placeret som nummer 237 af 238 selskaber i gruppen Mobil & Internet og placeret som nummer 39 af 39 i gruppen Mobil Privat. Jeg gad godt vide hvilket selskab der er nummer 238 ;-)
Edith Hansen und SophieF fand die Bewertung nützlich

Hej Edith,

Den telefon skulle bare havde været leveret til tiden i første omgang, så havde vi ikke haft alt dette bøvl. Vi undskylder selvfølgelig for alt dette postyr, samt alt den tid du har brugt på os.

Vi har modtaget din mail og undersøgen sagen hurtigst muligt, du kan forvente en løsning i morgen :)

Hilsen Martin T

Kommunikation hvad er det TDC?

Har bestilt en mobil telefon for 12 dage siden, de lover den er her efter 1-3 dage, der er nu gået 12 dage....Jeg har haft kontakt til dem 2 gange, den første gang viste de godt de havde sendt 150 mobiler til en fejl adresse, men om de gider sende en mail/besked til de kunder der har betalt og går og venter på deres mobil, NEJ det gør de ikke...Anden gang jeg kontaktede dem sagde de den var på vej, der havde været sket en fejl med betalingen, og nu her kan jeg se de har tilbagebetalt mine penge igen uden for nogen form for kommunikation, utrolig dårlig stil. Har fejlmeldt vores Hometrio, og drengen de har ansat påstår den lige er opstået, og de arbejder hårdt på opgaven, vi har selv haft fejlen i et halv år, så den er ikke helt ny, jeg ved godt vi først har meldt den nu, men de skal ikke sidde og lyve. Håber næsten ikke at mobilen dukker op, så er jeg klar til at skifte til andre, som er bedre til at kommunikere med deres kunder!!!! Har også oprettet en klage ved dem, kun op til 10 dages behandlingstid, det siger bare lidt om hvordan de behandler deres kunder, de beskriver det selv som: "vi tager din klage alvorligt og gennemfører altid en grundig behandling af alle klager" så derfor mener de selv op til 10 dage er meget rimeligt.

Hej Peter

Tak for din anmeldelse!

Det er helt korrekt, at vi for nyligt har haft store problemer med vores online-bestilling, som desværre har resulteret i dårlige oplevelser - det beklager vi!

Jeg kan se, at du har oprettet en klage, som vi selvfølgelig håndtere hurtigst muligt. Det er meget svært at give en præcis tidshorisont, det det ofte varriere meget, hvilket er grunden til at den er sat til 10 dage.

Jeg håber at vores klageafdeling finder en god løsning på alle problemerne, så det hele kan blive bragt i orden.

På trods af den dårlige oplevelse, så håber jeg alligevel at du får en god weekend!

DÅRLIG SERVICE

D. 26.2.14 købte jeg en Iphone 4GS - var meget glad over endelig at kunne købe en.
MEN d. 27.3 måtte jeg til TDC butikken, fordi den ikke virkede. Da jeg ikke havde haft den mere end en måned, forventede jeg at få en ny. Men NEJNEJ - jeg kunne indlevere den reparation og regne med MINDST 20 HVERDAGE før jeg fik min Iphone igen!!! Da jeg spurgte om jeg så kunne få en låne telefon - så røg øjenbrynene helt op under forhåret!! For NEJNEJ - jeg kunne vel låne en et andet sted!!!!
Ærgerligt - når jeg egentlig altid har været tilfreds med TDC - så at skulle opleve en så ussel behandling og manglende service. Er det nu blevet standard?????

Hej Marianne,

Det er selvfølgelig kedeligt, at du har haft en så uheldig start med din iPhone. Elektronik kan dog drille, men jeg er sikker på, at vores dygtige værksted får fikset problemet, så du får en telefon, der er så god som ny :)

Hvad angår, at du ikke blot fik en ny telefon med det samme, så er det ganske almindelig procedure, at telefonen i første omgang indleveres til reparation. Skulle dette ske tre gange, har du krav på en ny.

Lånetelefoner er desværre ikke noget, alle vores butikker har - og dette har formentlig været tilfældet i butikken, hvor du indleverede telefonen :)

Hilsen Mathias

TDC - Min top 5!

Der er 10 ting jeg finder helt fantastiske ved TDC!
1. Deres super gode kundeservice - Jeg har kun en enkelt gang haft problemer med TDC, og uden at blinke så betalte de mig pengene tilbage, og undskyldte for det de kaldte en dårlig service, hvilket jeg bestemt ikke synes det var.
2. Deres imødekommenhed - Det er altid flinke og rare mennesker, som sidder bag telefonerne eller står inde i butikken, og de er altid klar til at hjælpe.
3. Deres fantastiske tilbud - De har altid et godt tilbud, hvor du kan kombinere abonnement, og samtidig spare en masse penge på den telefon du nu vælger at købe.
4. Den overraskende service - De tog imod min mobil da den var gået i stykker, og de reparerede den GRATIS, selvom jeg havde regnet med at skulle betale.
5. Deres butikker - Jeg elsker indretningen i deres butikker, og jeg synes altid det er afslappende at træde ind af døren hos TDC.
Tak til TDC :)

Kære Lærke,

Det er superdejligt, at du er tilfreds med den service og de produkter, vi leverer. At du specificerer en top-5 og også helt fantastisk, da vi så ved, hvad der helt præcis gør, at du er så tilfreds, som du nu engang indikerer!

Endnu engang tak for de rosende ord - og hav en skøn weekend :)

Hilsen Mathias.

Utrolig dårlig kundebetjening

Har fået regning på opsagt mobil. TDC har sendt brev med bekræftelse på opsigelsen. Har forsøgt at kontakte TDC pr tlf,2 gange men får besked om at ringe igen senere, da der er travlhed. Har istedet sendt 2 mails , men modtager kun en automail med besked om at jeg vil høre fra dem snarest. Men efter 16 dage venter jeg stadig. Hvor svært kan det være.

Hej Henning

Jeg må beklage den dårlige oplevelse som du har haft med os! Vi ønsker at være langt mere tilgængelige end vi hidtil har været på det seneste, hvor vi har haft rygende travlt. Det arbejder vi naturligvis på at gøre langt bedre!

Når det er sagt, så vil vi meget gerne hjælpe dig med at få bragt det hele i orden efter hensigten. Du må meget gerne videresende den mail du har sendt til os til socialemedier@tdc.dk - så vil vi kigge på det hurtigst muligt!

Dårlig kundeservice

Jeg havde en Samsung mobil der begyndte at drille mig. Jeg henvendte mig i butikken, hvor jeg havde købt den. TDC i Vejle. Jeg oplevede stor uvilje med at hjælpe mig. Især en ekspedient var direkte næsvis. Så jeg de efterfølgende gang undgik vedkommende. Virkede overhovedet ikke serviceminded. Efter gentagne gange at have undværet min mobil, der blev sendt til reparation, fik jeg tilslut en SMS om at min mobil var sendt til mig. Da jeg efter en uge endnu ikke havde modtaget min mobil, kontakter jeg butikken i Vejle, da det er der jeg har indleveret den. Der får jeg et næsvist svar at det kan de virkeligt ikke gøre noget ved, da det er værkstedet der har afsendt den. Da jeg gør hende opmærksom på at det er hos dem jeg har indleveret telefonen, må de derfor være behjælpelige med at finde ud af, hvor den befinder sig. Jeg bliver efterfølgende ringet op at jeg kan hente en ny telefon. Jeg får ingen forklaring på hvor min mobil er eller hvor det SD kort den indeholdt befinder sig. Da jeg henvender mig i butikken oplever jeg stor uvilje mod at erstatte det manglende SD kort. Den enlige stjerne for trods bøvlet og diskussionerne at få en ny mobil og nyt SD kort. Men bestemt ikke et sted jeg handler igen.

Hej Gitte,

Beklager dit forløb med mobilen - det skulle gerne gå ret smertefrit hvis din telefon skal sendes til reparation igennem os og Telecare.

Telecare vil som udgangspunkt altid prøve at lave problemet på din telefon - er det ikke muligt, vil du få en ny telefon som du har oplevet du har fået.

Selvom man står i en situation hvor ens telefon ikke fungere, skal dialogen mellem os selvfølgelig foregå i en normal tone både fra vores og din side.

Dårligt!

Har haft en masse regningsbøvl med TDC og kan kun fraråde folk at handle der.

PS: Skal I opsige jeres ting, så ring på 70703030, sig klart og tydeligt at I vil opsige og det ikke er til diskussion. Ellers løber I ind i en "sælger" der lover guld og grønne skove. Bed om at få bekræftelse på opsigelse, og så farvel og tak.

Hej Maria,

Beklager dine regningsproblemer - det er helst ikke et sted hvor der skal skabes tvivl mellem dig og os.

Vi ønsker dig held og lykke i fremtiden med dine produkter og håber at se dig indenfor "TDC-verdenen" i fremtiden.

TDC A/S Support

Bredbånd, tv, telefoni og mobil - aktuelle tilbud og onlinerabat. Vælg mellem flere forskellige løsninger, der passer dine behov.

Besuchen Sie TDC A/S

Kontaktinformationen