TDC A/S Bewertungen

Sehr Schlecht
2.0

TDC - Hvis du vil have bøvl med bøvl på

Jeg har haft TDC over 2 gange
Nu har jeg endelig internet forbindelse, så jeg kan advare alle andre inden de skifter til TDC

Første gang jeg havde TDC var for 2 år siden. Her var TDC blot min internetudbyder. Og jeg var bestemt ikke tilfreds da jeg forlod dem. Fordi internettet blev ved med at hoppe af og på, jeg begrundede det med at teknologien ikke var nok udviklet.
MEN da så regningerne begyndte at komme med rykkegebyrer på, fordi de mente jeg ikke havde betalt mine regninger, begyndte det at gå helt galt for dem. Jeg modtog måned efter måned regninger med rykkegebyrer på, samtidigt med at jeg modtog kreditnotaer, hvor der stod jeg skulle se bort fra den kommende regning - dette var skruen uden ende.
Efter et utal af opkald og venten på at komme igennem (minimum 20 min pr gang) snakkede jeg med den ene efter den anden medarbejder, som godt kunne se der var et problem. Der blev dog aldrig rette op på det, så jeg skiftede selskab og blev mødt med en yderligere regning på 1000 kr.

Nu blev jeg så fristet til at prøve igen, fordi jeg troede at TDC havde fået rettet op på deres selskab, men kan konstatere at det er lige så inkompetent som sidst jeg havde dem.
1) Internettet er stadig ustabilt som bare pokker(forsøgte i 3 omgange at komme herind, derudover kan ikke fortage nogen hastighedstest fordi nettet forsvinder uafbrudt)
2) Ventetiden er blevet længere ved deres kundeservice, og når man så kommer igennem siger medarbejderen at der er intet galt, og jeg skal forsøge at genstarte mit modem. Eller blot købe forstærker til mit trådløse internet, selvom jeg har et kollegieværelse på 12 kvm.
3) Ofte skal boksen genstartes fordi den mister signalet, fordi den netop er koblet på internettet
4) Lyden fra tv´et forsvinder når man tænder for boksen, herefter skal boksen igen genstartes for at få lyd på

Vil ikke engang anbefale dem til min værste fjende.
Peter Olesen

Hej Peter,

Jeg kan godt forstå frustrationen og for at hjælpe dig bedst muligt skal jeg bruge lidt flere informationer omkring dit tidligere abonnement. Det lyder desuden mærkeligt at du oplever problemer med lyden på dit tv. Jeg kan desuden godt se at rækkevidden ikke bør være problemet når dit værelse er på 12 kvm, men oftest er det trådløse netværk påvirket af forskellige faktorer end blot afstand.

Du er mere end velkommen til at sende os disse informationer over email til: socialemedier@tdc.dk, så kan jeg finde den rette kollega til at kigge det igennem. Jeg vil dog ikke love dig noget på forhånd.

Vi ønsker ikke at du skal vente mere end nødvendigt men desværre har vi ret travlt som resultere i en længere ventetid.

I denne mail må du gerne sende os dit indlæg, adresse samt et kontakt nummer. :)

Hilsen Amir

Så bliver det ikke ringere

Da vi i sin tid skiftede til TDC lo mine kollegaer og sagde ironisk "held og lykke med det". Her 5 måneder senere må jeg desværre tilslutte mig deres holdning til TDC.

Jeg har aldrig, med streg under aldrig, handlet med et mere inkompetent firma overhovedet. På 5 måneder er det lykkes dem at:
1. nedgradere vore store TV abonnement til basis 3 gange,
2. de glemte at sætte data roaming på mit TDC mobil abb (men det er der jo ingen der bruger),
3. De kunne kun give os 20 Mbit men gav os kun 10. Da jeg ringede og fortalte det, fik jeg at vide at vi sagtens kunne få mere pga en ny måde de leverede bredbånd. De skulle vi få efter 5 dage, men da det ikke var på plads fik jeg fat i en TDC tekniker som kunne fortælle, at det da kun var en løsning de havde i test hos nogle få udvalgte virksomheder, så det kunne jeg ikke få.
4. TDC play er et skodprodukt på TV. 2 ud af 3 gange får man at vide at man skal genstarte det pga en fejl, og det kører dårligt på mobiltelefon.
5. En dag talte jeg med en om at give os den store TV pakke tilbage, da den var "faldet af" igen. Det kunne han gøre i løbet af et par dage, og jeg skulle ikke betale for oprettelsen af den store pakke sagde han - ehh......
6. Vores bredbåndsforbindelse er langt under det lovede i disse dage, men jeg orker ikke at tage fat i TDC længere....
7. Der er nok et par ting jeg har glemt her..

På 5 måneder har jeg haft fat i dem mellem 14-15 gange (hvor man i øvrigt altid venter længe for at komme igennem) og også sendt en klage, som jeg måtte sende en klage over, da den ikke var blevet behandlet efter et par uger.

Min ene stjerne til TDC burde være 0, men det kan man desværre ikke vælge. Jeg vil til enhver tid anbefale folk at holde sig langt væk fra TDC.

Vh. Mikael Olesen
Nicolaj Rosing fand die Bewertung nützlich

Hej Mikael,

Det er selvfølgelig en række af beklagelige fejl, der er sket i dit tilfælde!

At din tv pakke skulle nedgraderes automatisk, har jeg aldrig hørt er sket før. At det så skulle ske 3 gange er meget beklageligt.

Vi er klar over at vores Play kunne bruge nogle finjusteringer – hvilket vi løbende arbejder på at forbedre.

Vi kan desværre ikke levere 20mbit/s til alle vores kunder – at du er blevet lovet, at det kunne lade sig gøre, er en fejl.

Jeg kan sagtens forstå du ikke er tilfreds med dit forløb. Så mange fejl på 5 måneder er under al kritik.

Jeg håber der i fremtiden vil være bedre styr på tingene i forhold til ændringer i abonnementet. Ellers er du velkommen til at kontakte os på socialemedier@tdc.dk med din besked, kundeoplysninger samt en kopi af dette indlæg.

Hilsen Mads.

Et par råd til TDC’s CEO

Kære Carsten Diling (CEO)
Det er selvfølgelig naivt at tro at du nogensinde skulle læse dette endsige følge mine råd. Men der er nok andre der læse det og måske endda kan genkende situationen. Internettet har allerede har ændret borgernes måde at kommunikere på siden I overtog det gamle Teledanmark og dermed også ændre på hvad store virksomheder kan tillade sig overfor deres kunder – mange af dine kunder læser med her.
(1) Få etableret en kundeservice som reelt yder service. Begrebet ”at yde service” kan du selv slå op på nettet, men bare lige så du ikke er i tvivl – det er ikke service dét I yder. Jeres udgangspunkt er altid at det er kunden der har lavet fejlen. I glemmer at der er ingen af jeres kunder der som udgangspunkt gider snakke med kundeservice – vi gør det af nød fordi vi har et problem.
(2) Pas på jeres konkurrenter. De er ved at overhale jer ikke bare på pris men også på ovennævnte service. Jeg har valgt både Oister og Nettalk – sidstnævnte ydede kundeservice i Påsken, da jeg havde brug for det fordi jeg havde fri – I havde lukket.
(3) Tilbyd kunden en bedre pris på jeres produkter INDEN kunden får lyst til at prøve konkurrenternes tilbud. Når man ”overvejer” at opsige sit abonnement – som I kalder det – er det lidt sent at få at vide at det kunne være gjort billigere. Faktisk føler man sig nærmest røvrendt i den situation.
(4) Pas på med at tro at alle jeres kunder er dumme får der ikke fatter hvad teknikken går ud på. Nogle af jeres kunder forstår ikke helt alt den nye teknologi. Hjælp dem – de har brug for det. Andre af jeres kunder ved i høj grad hvordan tingene er skruet sammen. Lad vær med at tro at I kan bilde dem hvadsomhelst ind. Personligt kan jeg se i min router opsætning hvad det er I har lavet galt i min konkrete sag. Alligevel vil I kun tilbyde at sende en teknikker ud på adressen mellem 8 og 16 selvom jeg har fortalt jer mange gange at det ikke er hardwaren der er problemet.

Personligt har opgivet jer. Farvel og tak for mange års internet og telefoni. Måske kommer jeg tilbage som kunde hvis jeres stil ændre sig – men I skal godt nok se at komme igang inden det er for sent.

Hej Nicolai,

Nu skal jeg ikke kunne sige med sikkerhed om Carsten Dilling vil ende med at læse dig indlæg, men du skal vide at feedback via vores diverse kontaktkanaler bliver taget meget seriøst, og også gennemses af f.eks. Carsten Dilling fra tid til anden.

Vi beklager at du ikke har oplevet at få god service ved kontakt med vores kundeservice, som du netop selv beskriver det, er det et område hvor vi gerne vil differentiere os fra vores konkurrenter. Har du nogle specifikke situationer du mener, kunne være håndteret bedre, hører vi meget gerne fra dig på mailadressen der står nævnt sidst i beskeden.

Vi har på ingen måde nogen forudindtaget ide om at vores kunder er dumme, og vi ved også at der er rigtig mange kunder der selv har stor viden. Når det så er sagt, så er der vedtaget diverse procedurer vi skal følge, hvilket i nogle situationer kan virke som det forkerte valg for en selvvidende person.

Der er dog en årsag til at det gøres på denne måde, og generelt set er proceduren udviklet for at tilgodese flest mulige kunder. At der så er situationer hvor proceduren ikke er den hurtigste eller nødvendigvis bedste metode, er en faldgruppe vi har ved denne form for arbejdsgang, men vil være nødvendig for at kunne give den bedste service overordnet set.

Vi er kede af at høre, at du som mangeårig kunde har opgivet os. Vi arbejder konstant på at forbedre vores organisation, lige fra kvaliteten og udbuddet af vores produkter, til servicen vi kan levere når behovet for at kontakte os måtte opstå.

Forhåbentligt kan vi til den tid levere den service du forventer, hvis du nogensinde skulle have lyst til at blive kunde hos os igen.

Hilsen Peter.
socialemedier@tdc.dk

Salgsgas fra TDC

For et år siden oprettede jeg et internet-abonnement hos TDC (HomeDuoSecure.)
TDC´s kundeservice fortalte mig dengang om alle de mange fordele, der var ved netop dette abonnement, blandt andet en særlig VIP-service, hvor man kunne ringe 80808035 og så komme "uden om køen" til support.
Jeg har fornylig haft brug for en support fra TDC, og ringede naturligvis til nummeret, men en automatisk stemme fortæller mig ordret: "kampagnen er nedlagt." Men i ordrebekræftelsen på abonnementet står der absolut intet om, at der er tale om et "kampagne-tilbud." Jeg kalder det vildledende markedsføring.
Måske er det fordi selskabet er så stort, at det vedblivende blæser på kundernes
klager. For hverken den meget lave score her på Trustpilot, eller en Kontant-udsendelse i DR får dem åbenbart ikke til at højne troværdigheden!
Mvh
Lars Hector

Hej Lars,

Jeg tror desværre der er sket en misforståelse, 80808035 bliver brugt til diverse salgs- og servicekampagner.

Hvis du skal gøre brug at dit VIP-service, så skal du kontakte os på 80808085.

Vi håber denne information, vil højne troværdigheden :)

Hilsen Martin T.

Har aldrig haft problemer

Vil lige fortælle at TDC virker for nogen. Har haft TDC i over 10 år og flyttet flere gange, og TDC har flyttet med. Og der har sjældent været problemer. Så TDC kan få det til at fungere. Tak

Hej Lars,

Tak for dit indlæg, vi er glade for at alt kører som det skal :)

Hilsen Martin T.

Amatør agtig hjemmeside

Jeg skulle i dag ind på TDC's Tank Selv hjemmeside og nu skal man åbenbart oprettes for at kunne tanke op.

Når man skal oprette sig, så har de ikke taget højde for, at man bor i lejlighed med etage etc. i husnummer. Det er jo hamrende intelligent, når de nu skal sende en PIN på almindelig snail mail.

Kan godt forstå at TDC får så meget negativ omtale. Nu har jeg bedt min far ændre sit abonnement til CBB i stedet, der er der ikks sådanne problemer og så er det meget billigere.

Hej Kevin,

Det er selvfølgelig beklageligt, at der ikke er taget højde for etageejendomme - jeg giver beskeden videre - så den kan blive rettet.

Jeg beklager hvis dette skulle være grunden til en opsigelse - prisen kan jeg desværre ikke noget ved:)

Hilsen Mads.

dårlig service ang. lukket på taletidskort

opdagede igår at mit nummer var lukket. jeg har taletidskort og har desværre ikke fået fyldt på inden de 12 måneder. ringer ind og får at vide at det blev lukket den 11 april og derfor godt kan åbnes igen, så jeg køber 100 kr. taletid og prøver at få dem ind via en anden telefon som jeg har fået forklaret at jeg sku gøre. MEN MEN det kunne det ikke. ringer derind igen og de siger at man kan fylde på via internettet, prøver så der. der står at man kan bruge eletronisk opfyldningskort, men det er der ikke. ringer derind igen og får så at vide at det ikke kan lade sig gøre fordi at det er taletidskort jeg har, men at jeg kan få et abonement til 35 kr om måneden. har på fornemmeren at nogle af dem der sidder derinde bare prøver at sælge nogle abonementer. det er virkelig dårligt.

hilsen majbritt

Hej Majbritt,

Jeg kan fuldt ud godt forstå din frustration og forvirring. Det er hellere ikke nemt når man får forskellige udmeldinger.

Du må meget gerne sende os en email på: socialemedier@tdc.dk, så kan vi tage et nærmere kig på dette og finde frem til en løsning. I denne mail må du gerne inkludere dig indlæg, adresse samt et kontakt nummer. :)

Hav en rigtig god Påske. :)

Hilsen Amir

Telesælgeren lovede mig noget helt andet end jeg fik!

Jeg sagde mange gange til sælgeren i røret, at jeg havde en forudindtaget indstilling til TDCs dyre priser, pludselige kvartals regninger og hyppige gebyrer - man har jo hørt det fra sine venner.

Alligevel lod jeg mig overtale, da de er nær de eneste der understøtter den Blackberry jeg nu engang havde. Han lovede mig højt og helligt, at jeg ikke ville få uforudsete ekstragebyrer og tilmeldte mig AUTOMATISK BETALING efter jeg meget tydeligt havde krævet dette således, at jeg ikke skulle betale 50 kr. blot for at de sender regningen ud.

Første måneds regning endte på 553 kr, bl.a. pga. af dyrt oprettelsesgebyr, 50 kr. for at sende regningen ud, og dyrere tilmeldte pakke end hvad jeg havde bedt om.

Jeg ringede og klagede, og fik trukket en 150 kr. fra - stadig en dyr regning når man sammenligner med min oprindelige månedlige regning på i alt 100 kr. hos Telmore.

De næste 2 måneder fik jeg regninger på henholdsvis 463 kr, og 321 kr!!! - Da jeg endelig fik skyndt mig væk efter et halve års binding i helvede havde hele herligheden kostet mig over 3000 kr!! - FOR TELEFONI!

Mit bedste råd - LAD VÆRE! De er simpelthen ikke til at stole på. De holder ikke hvad de lover og suger penge ved den mindste mulighed for at komme til det. Jeg er SÅ gal! - desuden sidder man og venter 40 år på at komme igennem til kunderservice - og jeg har spildt så meget tid på at skulle ringe til dem hele tiden!!!

Hej Kathrine,

Det er meget uheldigt, at du har været i din beskrevne situation, og jeg beklager mange gange. Det virker mærkværdigt, at det ikke har været muligt at få lavet det abonnement, du gerne ville have, og jeg forstår naturligvis, at du ikke er tilfreds.

Jeg håber, at du har fundet den rette løsning, og at du er glad for den.

God Påske :)

Hilsen Mathias.

Bondefangeri..

Bestilte TDC's samlet pakke med tv/bredbånd,mobil, på den betingelse at Deres mobildækning, er blevet forbedret hvor jeg bor. Sidst jeg havde TDC, måtte jeg skifte da jeg flyttede til adressen, pga. dårligt signal.

Da jeg fik testet dækningen med et taletidskort, og fandt ud af at det stadig var lige ringe inde i huset. Kontaktede jeg ham jeg fik taletidskortet af, og fik ham til at afmelde det hele igen.. Ingen problemer der..

Men d.4/4 stod jeg pludselig uden internet, og mobil. TDC medarbejder har så ikke annulleret ordren..
Trods utallige henvendelser pr tlf. og personligt i en TDC butik, og gentagne lovninger om at det nu er annulleret, er det først i dag d. 15/4, 11 dage senere, at den endelige bekræftelse er kommet, og mit gamle selskab endelig kan få lov til at trække det tilbage...
Bredbåndet må jeg så vente yderligere 10 dage på at få, for det er først d. 25/4 at TDC vil give mit teleselskab lov til at åbne en internetlinie til mig på Deres telefonlinie...

Det er i hvertfald sidste gang jeg skal have noget med TDC at gøre efter den behandling....

Hej Anders,

Jeg er naturligvis ked af, at du har haft denne uheldige oplevelse, og jeg kan kun beklage mange gange! Jeg skal ikke kunne forklare dig, hvorfor det først kan overflyttes d. 25. april, men det kan muligvis skyldes en eventuel bindingsperiode.

Hvis du sender en mail til socialemedier@tdc.dk, hvor du vedlægger din anmeldelse og din hjemmeadresse, så skal jeg sørge for at undersøge sagen. Det kan være, vi kan finde en midlertidig løsning.

Hilsen Mathias.

Fantastisk dårligt

Der er ikke styr på noget som helst . Det værste telefoni selskab jeg nogensinde har samarbejdet med-Har bestilt telefoni til mit firma og aftalte at der skal sendes en tekniker det viste sig at de har lavet en fejl og det resultere tabt omsætning (over 20000DDk) nu virker vores internet ikke for anden dag .Jeg skal nok holde jer ansvarlige for den tabte omsætning ...

Hej Houman

Jeg er ked af at hører om den dårlige start.

Hvis du ikke allerede har gjort det, så vil jeg anbefale dig at kontakte vores erhvervsafdeling på 70 70 90 90, så vi kan få kigget på problemerne og forhåbentlig finde en god løsning.

Ærgerligt

Efter efterhånden mange år i selskabet, måtte jeg desværre denne gang kapitulere.
Jeg havde ringet ind og forespurgt på om mit mobilabonnement ikke kunne gøres billigere, som andre selskaber reklamerede med. Og jo, svare deres sælger, vupti en bedre pris og mere data og tale. Super tænkte jeg, "kan du sende mig en mail herpå", ja den sender vi svarede sælgeren.
Ikke længe herefter måtte jeg så ringe igen, denne gang med flytning af adresse. Jeg oplyser min nye adresse og at jeg har behov for tv på 3 fjernsyn. Det var ingen problem. Jeg skulle dog forvente at betale 200 kr for et ny stik, da det der var i huset ikke duer. (Nyt hus, med TDC eget stik). Men ok, jeg bestilte pakken. Da dagen så kom for flytningen og tdc' teknikeren kom, kunne han så oplyse mig at jeg kun kunne se tv på 2 fjernsyn og ikke HD kanaler som sælgeren også solgte mig. Der skulle i øvrigt heller ikke skiftes stikket til 200 kr.
Jeg fandt også ud af ved denne flytning, at mit mobilabonnement ikke var blevet billigere som lovet.
Føler mig nu en kende løjet for og har derfor valgt som de forslog, at opsige mit abonnement.
Jeg må dog sige at jeg føler mig meget dårligt behandlet og gad vide hvor mange af os gamle kunder der gør ligeså.
Tak for denne gang TDC.

Hej Roch

Jeg kan godt forstå at du langt fra er tilfreds, når vi ikke kunne levere det du blev stillet til udsigt.

Når vi laver en bestilling, så måler vi altid hvilken hastighed det er muligt at levere, så vi ikke lovet for meget. Det tyder i hvert fald på at noget er gået galt her, siden vores tekniker fik nogle andre resultater på adressen.

Jeg beklager at vi ikke kan levere den ønskede løsning. Hvis du skal bruge hjælp til noget, så er du meget velkommen til at skrive til os på socialemedier@tdc.dk.

sendt til inkasso for 17 kr

Hej ...

Jeg får en mobilregning på 230 kr som skal betales senest 31 nov. men får først betalt den 18 dec. MEN ved en fejl får jeg kun indbetalt 213,03 kr, istede for 230 kr.

17 kr for lidt. ! TDC sender en rykker på 100kr. , den betaler jeg og snakke rmed tdc om jeg har betalt de 213,03 kr og sender en udskrift fra Nordea med stempel og underskrift om de er overført

Jeg aftaler med TDC om de kan sende mig et girokort på de sidste 17 kr. men den flinke dame fra tdc regning status, siger til mig at det koster det samme at sende giro kort ud som beløbet lyder på... så hvis jeg ingen ting høre så er alt iorden !!

DET næste jeg hører er ...er fra deres inkasso firma !!! at betale 684 kr !! for ikke at have betalt TDC.
Beløbet er dog stadig på de oprindelige 230 kr fra inkasso firmaet - jeg forstå ikke at inkasso firmaet er total lige glade med jeg har sendt bevis for jeg har betalt de 213 kr.

MEN jeg har ingen rykker fået fra TDC ...eller rykker 2 eller et brev om at den ubetalte regning på de sidste 17 kr ryger til inkasso !! intet har jeg fået..

DER står under lov, man kan ikke sendes til inkasso hvis der er tvivl om beløbets størrelse..! men det er TDC lige glade med

jeg forstår ikke at man ikke modregner 213 jeg har betalt i det der kommer fra inkasso firmaet så istede for 684 kr, kunne regningen lyde på 471 kr. lidt fornuft må der vel være.

MEN jeg har nu snakket med ca. 6 tdc medarbejdere under regning status og de kan godt se problemet !!! men de skriver ikke tilbage som lovet eller tager ikke kontakt til mig retur som lovet.. !

JEG har sendt TDC bevis direkte lavet af Nordea i Haslev, på jeg har overført 213 kr ..

undskylder jeg har betalt 17 kr for lidt..TDC skal aldrig ske mere !

et godt fif til alle....betale hele beløbet ! ellers sendes du til inkasso -

Men man må bare ikke sendes til inkasso når der er tvivl om beløbets størrelse..
Venlig Hilsen Brian Hansen

Hej Brian

Tak for din anmeldelse.

Jeg kan se at vi har modtaget en mail fra dig, som er sendt videre til behandling, så vi kan få en afklaring på det hele.

Hilsen Nikolaj

Piv ringe service, ligeglade med at have tilfredse kunder..

Jeg skulle have leveret et firmabetalt abbonnement, jeg begik en fejl og opgav en et forkert husnummer - så der gik en periode hvor jeg ikke fik internet leveret, og det var min egen fejl, for TDC leverede til den addresse jeg havde opgivet - men oplevelsen med at rette sådan en fejl og sikre at det firmaabbonnementet blev flyttet over til min privataddresse har simpelthen været det allerværste jeg har oplevet mht. kundeservice - for slet ikke at nævne interesse i at behandle kunden på fair vis - jeg gik ind i deres butik for at forklare tingene meget nøje, og bad dem om at sikre at det blev ordnet så det ene abbonnement jeg skulle have blev leveret til den rette addresse - det krævede flere besøg i buttikken, som så skulle kommunikere videre - det gik åbentbart helt galt for efter noget tid fik jeg regninger for et privatabbonnement som jeg naturligvis aldrig har bestilt. Jeg er netop kommet retur fra butikken hvor jeg talte med en af de medarbejdere som jeg mødte og forklarede det hele til - dvs. de personer der fik den helt fantastisk klare forklaring på at "jeg kun skal have 1 firmaabbonnement og intet at andet" - svaret var "det kan jeg desværre ikke gøre noget ved, jeg kan ikke lige gøre noget ved regninger og alt det der her fra butikken"................ Så nu gider jeg simpelthen ikke mere, jeg har betalt de 600 DKK, og så er der da ellers statsgaranti for at jeg aldrig nogensinde skal være privatkunde ved TDC.

Pivringe oplevelse..........

Hej Anders,

Jeg er ked af at høre om din oplevelse.

Når vi har at gøre med firmabetalte løsninger, er der generelt ikke meget de kan gøre i butikken – det skulle de så selvfølgelig have oplyst ved første besøg.

Hvis du alligevel gerne vil have os til at kigge nærmere på sagen, eller er der andet vi kan gøre for dig, skal du være velkommen til at kontakte os på socialemedier@tdc.dk - husk at inkludere abonnement- og kontaktoplysninger.

Hilsen Peter

Tag jer nu sammen!!!!

Kære TDC, hvor svært kan det være??

Jeg har d. 27. februar bestilt TDC hometrio med mobil og Viasat mellem pakken.
Det var et godt tilbud til 299 kr første måned med gratis oprettelse.

Få dage efter får jeg en bekræftelse på, at I har modtaget min ordre og jeg får tildelt et EM nummer (EM 15 77 92) og et password. Foruden dette står der, at jeg vil få teknikerbesøg d. 28. marts.

Dette var en hel måned at vente i, hvilket er fair nok da I er bundet op på, at jeg har en måneds opsigelse på mit mobilabonnement som jeg skal have overflyttet fra Oister. Da jeg ringer for at forhøre mig om vi kan fremskynde teknikerbesøget, da jeg står uden internet, bliver jeg bedt af TDC medarbejder Marianne Petersen Schmidt om at sende en NP-fuldmagt retur, så jeg i den måneds opsigelse der er fra Oister, sideløbende også skal betale for mit TDC produkt. Denne sender jeg så retur d. 7. marts.

Siden da, hører jeg ikke fra jer. Og efter flere opkald får vi endelig arrangeret at der kan komme en tekniker ud til mig. Dette kan desværre først lade sig gøre d. 27. marts. Altså én dag tidligere end hvis jeg bare havde ventet på den oprindelige dato.

Alt ok ved teknikerbesøg, der bliver intet nævnt om nogle ekstra omkostninger og han er hurtigt taget afsted igen.

Men så starter det hele rigtigt at vælte for jer.
Jeg modtager endnu et brev med samme EM.nummer og password som jeg allerede havde modtaget få dage efter bestilling. Det går nok, jeg kunne jo have haft smidt første brev ud, hvis jeg var typen der ikke interesserer mig for, at benytte mig af det produkt som jeg har bestilt.

Jeg ringer ca. 5 dage efter teknikerbesøget for, at høre hvorfor mit login ikke virker og får svaret, at der kan gå op til en uge før at det er registreret. -Fair nok, men kunne I da ikke bare have skrevet det i jeres brev hvori login stod? -Så havde jeg ikke skulle hænge i røret i cirka en halv time for, at få lov at tale med en medarbejder der blot kunne fortælle mig dette.

Otte dage efter teknikerbesøg ringer jeg igen, da mit login stadigvæk ikke virker. Efter endnu cirka en halv times venten, kommer jeg igennem til en sød kvindelig medarbejder, der er så venlig at gå ind og aktivere mit login manuelt.

Mit navn er ved login ændret til Randi og jeg bor nu i Esbjerg. -Ja tak, det kunne jeg da bare ændre til mit rigtige navn. Men så finder jeg ud af at jeg også har adgang til hendes regninger og kan se at hun abonnerer på noget helt andet end hvad jeg har bestilt. Så må jeg ringe til kundeservice igen... og vente i lang tid på at komme igennem IGEN IGEN IGEN!!

Kære TDC er da kommet til at tilsende mig et forkert login på en person som åbenbart ikke er kunde hos dem længere (bliver jeg fortalt). -Ærlig talt, så er jeg ved at forstå hvorfor at hun er TIDLIGERE kunde!

Okay, fejl kan opstå.

Men oven i dette får jeg nu at vide at de ikke kan hjælpe mig, da problemet nu er at Oister ikke har frigivet mit nummer så overflytningen kunne blive afsluttet så mit abonnement kunne træde ordentlig i kraft.
Hvad skulle I så bruge en NP-fuldmagt til, når jeg alligevel ikke kan benytte mig af bl.a. TDC play før at overflytningen er gennemført?? -Dette var jeg jo heller ikke blevet varslet om.
Da I naturligvis ønsker at "hjælpe" mig, prøver en fra teknisk afdeling at ringe til Oister. Han kommer ikke igennem og omstiller mig så til kundeservice, så de kunne tage sig af sagen. Jeg forklarer kundeservice problemet og de forsøger også at ringe. Efter at have ventet i længere tid, får jeg nu at vide at de desværre bliver nød til at stille mig tilbage til teknisk afdeling.
En ny mandlig medarbejder lover mig efter længere ventetid, at han vil tage sig af sagen og ringe til mig så snart at det er faldet på plads, så jeg kunne få mit login. Fint nok, men hvorfor skulle jeg så snakke med jer i over 20 minutter ialt, når I åbenbart også kan yde den service at ringe mig op??? -For ikke at glemme, at jeg IGEN IGEN IGEN skulle vente længere tid på at komme igennem til jer!

Yes yes, nu sidder jeg så her d. 11. april - det er vist fire dage siden at jeg sidst ringerede til jer (altså hvor jeg fik lov at slippe igennem til kundeservice uden at opkaldet blev afbrudt pga. travlhed). Jeg har endnu intet hørt fra jer, Eller jo, det har jeg... jeg har netop modtaget en regning på 999 kr hvor I intet skriver andet end at jeg kan få en detaljeret oversigt ved at logge ind på TDC's hjemmeside. LOGIN MANGLES!!!! Og hvordan I POKKER kan jeg få en regning på knap 1000 kr allerede en halv måned efter teknikeren har været her og hvordan POKKER kan 299 kr blive til 1000 kr????

Jeg tillod mig endda, at skrive til den emailadresse som I henviser alle andre sure kunder til her på trustpilot. Det er nu to dage siden og der har jeg endnu ikke hørt fra jer.

Så kære TDC, nu får I altså kun én stjerne fra mig af.
- Denne skal symbolisere den stjerne der står højest når jeg plukker jordbær!
Hvis I ikke kan gætte hvad det er for en, så kan jeg give jer et hint. -Det er sådan en stjerne som jeg føler at jeg har fået af jer og som jeg har kunne trutte lystigt i i de sidste par uger!

Ret op - NU!!

Med venlige weekendhilser fra

Peter Larsen

ØV !!!!

Øv øv .. Har via. TDC's hjemmeside bestilt hele pakken med tv internet og telefoni, bestilte d. 28/3 og har stadig intet hørt..
Hat skrevet mail til dem, har stadig intet hørt. Hvor er det dog bare dårlig kundeservice.. Burde man mon annullere sin ordre, og finde et sted som er interesseret i nye kunder ?

Hej Camilla,

Jeg beklager du endnu ikke har hørt noget, hverken i forhold til din bestilling, eller din senere mail kontakt.

Jeg mener også det er usædvanligt, at du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, når det er så lang tid siden du har bestilt.

Hvis du er interesseret i det, og det stadig er relevant, vil jeg meget gerne undersøge situationen for dig. Jeg vil her bede dig om at sende en mail til Socialemedier@tdc.dk med din adresse samt et kontakt nummer.

Hilsen Peter.

TDC er SÅ PIV RING ; AT DE BURDE IKKE HAVE KUNDER MERE

TDC kan man KUN grine af , især i deres butik i Århus -Strøget, de ved hvad de snakker om , hvis man spørger i øst er man sikker på at få et svar i VEST,
De har UTROLIG DÅRLIG SERVICE , eller de har NUL service,

Hej Anders

Jeg er ked af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse med vores butik.

Hvis der er noget vi kan gøre for dig, så skal du være meget velkommen til at skrive til socialemedier@tdc.dk, så vil vi besvare din henvendelse hurtigst muligt! :)

Hilsen Nikolaj

TDC bør miste i tusindevis af kunder

Min kone og jeg har i flere uger forsøgt at flytte vor bredbåndsaftale med TDC til en anden adresse, nemlig til vort fritidshus. En aftale med telefon, mobil, Internet og tv i form af Home Trio-pakken.
Vi har foreløbig fået mellem 10 og 20 bekræftelser, der alle har været forkerte, for TDC forsøger i det skjulte at ændre abonnementet, fx til en anden tv-pakke og ved at opsige de bestående serviceaftaler.
Man kan sammenlagt vente i timer på at komme igennem til selskabet, hvor forskellige medarbejdere giver vidt forskellige - og ind imellem helt forkerte - svar.
Senest har vi været i kontakt med en såkaldt klagekoordinator, men det afføder blot nye og igen forkerte bekræftelser.
Vi kan ikke give det selskab så meget som en stjerne, for det er helt grotesk, at vi efter flere uger fortsat ikke aner, om det vil flytte et abonnement, som vi - i henhold til de oprindelige aftalevilkår - har ret til at flytte.
Hvis TDC fortsætter med den service, bør det miste i tusindevis af kunder, for selskabet er tilsyneladende ikke til for kundernes skyld.

Med venlig hilsen

Birte og Erik Frodelund

Hej Erik og Birte

Tak for jeres anmeldelse!

Det skal selvfølgelig ikke være så problematisk at bestille en flytning, så jeg kan godt forstå at i er frustreret.

Så vidt jeg kan læse mig til, så har i en samtale kørende med vores klagekoordinator, som er inde over sagen. Jeg håber I kommer frem til en god løsning, så vi igen kan levere det ønskede produkt til jer :)

Hilsen Nikolaj

TDC ER NOGLE SVINDLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg ville afmelde min datters mobil telefon med resultat at de slettet alt mit internet tv osv
efter at have ringet der ind fik vi gang i nettet og fjernsynet igen .
men da jeg så skulle se tv om aften virket min optagerfunktion ikke og alle mine optagelser er fjernet og jeg kan ikke leje film mere!! og det er oven i købet noget som jeg har betalt for !!
mht telefonen siger de at de ikke har opkaldsafgift men det konter et minut at ringe op og ikke få fat i nogen hmmm i min verden er det da en afgift!! så får man hurtig brugt den tid som man har købt af dem svindler!!

Hej Klaus

Det lyder til at der er sket en masse misforståelser!

Vi vil meget gerne hjælpe dig, så vi kan få bragt dit abonnement i orden en gang for alle!

Hvis du sender os en mail på socialemedier@tdc.dk, så kigger vi på det hurtigst muligt!

EN AFTALE ER EN AFTALE - ELLER ER DET ? MÅSKE IKKE HOS TDC

Hej
Jeg skriver da jeg i dag har fået en bekræftelse på det jeg har bestilt hos jer, da denne er svært at læse og forstå ringer jeg ind til jer. Det tager over 30 min før jeg får fat i en der skulle kunne hjælpe. Efter at han har fået mig da jeg ringer for det en telefonnummer der skal flyttes og jeg har oplyst det andet telefonnummer som han ikke kunne finde på adresse? Oplyser han at prisen så billigt han kan gøre dette er 957 kr. i mod de 837 kr. jeg har fået af vide da jeg bestilt det. Jeg bade om en bekræftelse på dette da jeg bestilte så der var styr på det, det kunne hun ikke men ville kommen senerne ”red. I dag”

Det jeg bestilt var:
TDC TV Basis og Mobil
TDC Mobil fri tale
Multiroom med kable 1 stk.
Datadeling til Ipad
Datatilvalg 5 GB
Mobilpakke 4 timer/1 GB
Plusabonnement

Der efter ringet jeg til jer igen da jeg ikke kunne forstå jeg skulle betale 29 kr. pr. md. For datadeling med de abonnementer. Og i ville tage de 29 kr. pr. md. ud af prisen. Så der ender prisen på 808 kr. pr. md.

Grunden til jeg fik de priser på det var at jeg tale med jer om da det ikke kan være rigtig at det skulle blive dyre ved at samle det hele hos jer.

Det jeg betaler i dag er:
Telefon 1: 179 kr. fri tale – 5 GB data – fri sms/mms
Telefon 2: 129 kr. 2 timer – 1 GB data – fri sms/mms
Tv: 399 kr. inkl. Optagelse og mulighed for film leje (med mulighed for kort til 3 tv ved indgangsbetaling på 399 kr.)
Data til Ipad: 69 kr.
Internet: 165 kr. i snit

Total pris nu 941 kr. så aftale skulle give en besparelse på 133 kr. pr. md. for alt hos TDC.

Men ser ikke ud til de holder aftale!
Hende jeg har aftalen med ringer i morgen inden kr. 9:45. "red. 11/4-2014"
Så ser vi om i holder aftale eller hvad? synes jeg har brugt meget tid og er ikke kunde i nu. Bed til gud venner inden i starter et forhold til TDC.
M.v.h
Elias

Hej Elias

Tak for din anmeldelse!

Jeg må beklage den dårlige start du har fået, men så vidt jeg kan se, så skulle der være hjælp på vej, så jeg håber vi kan få vendt oplevelsen!

I fremtiden skal du også være meget velkommen til at skrive til os på socialemedier@tdc.dk med din henvendelse, så skal vi kigge på det :)

Fornemmelse af kaos

Jeg er en af dem, der er flygtet fra TDC på grund af den dårlige kundeservice. Når man efter lang tid kommer igennem på telefonen til kundeservice og beder og A, ja så får man B. Dernæst skal man ringe igen og få rettet B til A, men ender så med at få C.

At kunderne skal ringe igen og igen for at rette op på denne kludren, giver sikkert den lange ventetid på jeres telefoner. Løsningen er ifølge TDC (så vidt jeg kan læse herinde), at ansætte flere til at tage telefonerne. Men hvorfor ikke tage fat om problemets kerne i stedet for?

Jeg er selv flygtet fra TDC på grund af dårlig kundeservice. Kommer nok aldrig tilbage.

Hej Bo

Tak for din anmeldelse.

Det er bestemt ikke meningen at det skal være nødvendigt at kontakte os flere gange - det gavner hverken vores kunder eller os i TDC. Derfor kan vi hurtigt blive enige om, at løsningen ikke kun er flere medarbejdere, men også høj kvalitet i det arbejde som bliver lavet - det arbejder vi altid hårdt på at opnå.

Så vidt jeg kan forstå, så er du ikke hos os i TDC længere. Har du nogle henvendelser eller spørgsmål du mangler svar på, så skal du være velkommen til at skrive til os på socialemedier@tdc.dk

TDC A/S Support

Bredbånd, tv, telefoni og mobil - aktuelle tilbud og onlinerabat. Vælg mellem flere forskellige løsninger, der passer dine behov.

Besuchen Sie TDC A/S

Kontaktinformationen