Spreadshirt Bewertungen

Spreadshirt Bewertungen

Gut
8.7

Godt tilfreds

Min bestilling kom hurtigt frem og var i god kvalitet både mht stof og tryk. Det er ikke sidste gang jeg bestiller herfra.

Overrasket over kvalitet :)

Jeg har bestilt et stykke tøj med tekst på her fra dette firma, og jeg har været meget spændt på kvaliteten af det.
Jeg får løbende mails omkring hvordan det hele forløber sig, og da jeg modtager varen er jeg kun tilfreds.
Lækkert stykke tøj med rigtig flot print på.

sehr schöne Designs

like, 1 stern abzug wegen dem Preis ;-)

Sehr gute Qualität bei den Produkten

Ich habe erst kürzlich zwei Produkte (eine Tasse und eine Netbook-Tasche) bei Spreadshirt bestellt. Die Lieferung ging superschnell (nach zwei Tagen war das individuelle Produkt da). Die Qualität der Ware ist sehr gut, der Aufdruck des Motives sieht sehr gut aus. Also immer gerne wieder.

Super service

Habe hier nur guten Service erlebt

Kwaliteit textiel en prints

Ik heb nu verschillende modellen t-shirts en een hoodie gezien en die waren van prima kwaliteit. De bedrukking (plot print, flock o.a.) ziet er fantastisch uit!

God kvalitet og hurtig levering

Fik den tshirt jeg bestilte og trykket virker til at være rigtig god kvalitet.
Forvent at det tager en uge fra du bestiller til du modtager, da det kommer fra tyskland.

colle shirts

die bedrucken tshirts echt gut. etwas teuer sind die dann aber ok als gag mal.
colle homepage auch.

Køb af hjemmedesignet t-shirt

Min kæreste og jeg har af to omgange købt en hjemmedesignet t-shirt fra spreadshirt der både havde en nem og brugervenlig hjemmeside samt en, i forhold til leveringstypen, hurtig levering.

T-shirtsne er af god kvalitet (langt bedre end ventet).

Prisen kunne være billigere - men kan den omvendt ikke altid det? :)

Generelt kan spreadshirt klart anbefales.

Ikke noget dansk firma

Alt er på dansk men firmaet er ikke dansk! Det er tysk så vidt jeg kunne finde ud af. Produkterne er halv dyre og så trækker det super meget ned i min verden når en side udgiver sig for at være dansk uden at være det. Det burde fremgå tydeligt at man handler med en udenlandsk butik og derved med udenlandske regler.

Meget imponeret

Meget god kvalitet, og meget velfungerende shop. Der er også en minus i at kundeservicen er tysk og er meget svært at kontakte. Dog er priserne MEGET dyre, og det er ret nedern. Men anbefalende her fra :D

Hurtigt, nemt og billigt

Købte 2 sweatshirts med masser af tryk og 2 par shorts og det hele lever op til forventningerne indenfor tøj. Rigtig god kvalitet og det hele. Kan kun anbefales.

Let at bruge, hurtig levering, god kvalitet, men lidt dyr

spreadshirt har en rigtig god side, hvor man kan vælge imellem mange spændende tshirts og let designe udsendet på dem. Selve kvaliteten af tshirtsene er rigtig gode og det tryk som der kommer på den er også godt, så det er ikke noget der går af i vask efter 5 gange.

Pakkerne bliver sendt fra tyskland af og tager som regel 2-3 dage, så det er super godt. Det eneste minus er at deres priser er lidt høje, men som med meget andet, så får man hvad man betaler for og i det her tilfælde er det kvalitet.

Ist Spreadshirt Ihre Firma?

Lernen Sie Ihre Kunden kennen.

Unternehmen registrieren Erfahren Sie mehr

Ist dieses Ihr Unternehmen?

Unternehmen registrieren

www.spreadshirt.nl Support