Softxchange Bewertungen

Softxchange Bewertungen

Gut
7.7

Spam!

*Updated*

Modtager pludseligt et nyhedsbrev fra mbc.dk (som jeg aldrig har handlet med).. Jeg bliver naturligvis godt træt af at få sådan en gang spam og smider en hurtig anmeldelse på trustpilot..

MBC svare tilbage hurtigt surt tilbage.. I deres svar begrunder de det med at jeg tidligere har handlet ved softxchagne (åbenbart samme virksomhed som gemmer sig bag to www adresser) Og derved bekræfter de at jeg har handlet hos dem..

Jeg har i 2007 købt en dvd hos softxchange og har aldrig modtaget et nyhedsbrev før, jeg er alt tid meget påpasselig med at få fjernet alle flueben i nyhedsbreve - og synes desuden det er frækt automatisk at sætte disse... at jeg i 2007 har lagt én ordre synes jeg ikke giver dem ret til pludseligt at sende nyhedsbreve fra "andre" selskaber...!

Havde Mbc svaret nogenlunde flinkt og havde beklaget hvis der var opstået en fejl i deres data - havde jeg overvejet at ændre min anmeldelse..

MEN sådan skulle de ikke gå.. MBC vælger i stedet at gå til Trust Pilot for at få fjernet min anmeldelse - med begrundelse at jeg ikke har handlet der (selv om de tidligere har erkendt dette). Set i mine øjne så har MBC håbet på jeg ikke har gemt tidligere mails og prøver at komme af med dårlig omtale på den måde.. Men heldigvis har jeg stadig en ordre fra softxchange liggende i min mailbox - derfor ligger min anmeldelse nu her..

Trist at de ikke vil erkende en fejl og istedet forsøger sig med at få dårlig omtale fjernet med håbet om at anmelderne med dårlig omtale ikke har gemt tidligere ordre.

Dette bliver derfor det sidste jeg har at sige om MBC.dk/Softxchange - og min anmeldelse ligger nu fast på 1 stjerne - i mangel på mindre.
Softxchange

Antwort von Softxchange

Der er ganske og aldeles useriøst at lave en sådan anmeldelse af vores site. Alle modtagere af vores nyhedsbrev har købt varer og accepteret nyhedsbrev på enten MBC.dk eller på Softxchange.dk hvor Henrik Madsen tidligere har handlet.

Det kan ikke være rigtigt at vi skal belastes af Henriks udsagn. Se vores øvrige kommentarer som alle ligger i top. Henrik har ikke gennemført et nyt køb hos os i forbindelse med anmeldelsen.

Henrik har modtaget nyhedsbrev fra os tidligere uden at reagere og uden at anvende det link som enkelt kan framelde ham fra nyhedsbrevet.

Derfor ser vi naturligvis gerne at denne fejlagtige anmeldelse fjernes fra vores kommentarer i øvrigt.

sikker og hurtig e-handel

Nem og overskuelig hjemmeside, fornuftige priser samt hurtig og sikker levering.
Via leverandør skete en opdatering på ordre status inkl. levering.

Hurtig levering og billigt

Fin leveringstid god og nem hjemmeside og billige priser.

God pris og leveringstid

2 dages levering og billigste forhandler af hvad jeg søgte. Super. Ingen problemer.

God service

Fik ordren som lovet. Fin service og billig.

Helt i top!

Købte et spil og fik det på udgivelsesdagen til en super pris!
Her vil jeg købe igen neste gang.

Kan ikke gøres bedre

Fik min drengs nye spil dagen før release, så var han klar :-)

Lover mere end de holder

Bestilte 3 DVD-bokse, efter at have sikret mig at de var med dansk tale.
Leveringstid 2-5 dage.
Fik intet at vide om at varerne skulle bestilles hjem først - efter at have forespurgt på ordrens status (som ikke kan ses på deres site) fik jegogså en historie om, at varerne var blevet væk i posten (det kan selvfølgelig være sandt) - herefter var 2 af de bestilte bokse desværre udsolgt, og det ville kunne tage op til 14 dage at få dem hjem - resultatet blev så 1 ud af 3 bokse leveret 13 dage efter bestilling - de sidste 2 bokse er selvsagt blevet afbestilt (og skaffet andetsteds med afsendelse samme dag!!!)
Konklusionen må være at der er for meget snakken udenom og for lidt ærlig tale

Let og bekvemt

Varen nåede hurtigt frem og alt var som det skulle være, så ingen problemer her. Kan anbefales.

Varen er udgået

Varen udgik og jeg får ikke mit spil til den tilbudte pris. Før det måtte jeg vente uger, uden at modtage nogen informationer om, hvorfor mit spil ikke var blevet sendt.
Dårlig service, utroværdig butik.

God butik men med rod på lageret

Har brugt softxchange mange gange til at bestille spil og det har næsten altid været gået helt glat.

To gange er det lykkes them at send et forkert spil men også begge gange kunne jeg sende spillet retur for deres regning og få det rigtige sendt i løbet af få dage.

Det skal så også siges at deres udvalg er blevet langt mindre efter de fik deres nye design så jeg køber der meget sjældent nu.

god service, få mangler

god service
gode priser
men desværre har de fjernet en del af de udvalg de havde før. mangler lidt at kunne finde gode engelske DVD'er osv..
men ellers top top

Fin leveringstid, kedelig hjemmeside.

Hjemmesiden kan godt bruge en opløftning, da grå ikke er særlig indbydende. De havde tilgenæld god leveringstid. Rimelige priser. Kan anbefales.

Ikke pakket ordentligt ind.

Jeg havde bestilt et spil, og da jeg modtog det var coveret knust. Heldigvis var selve cd'erne ikke beskadiget, så jeg ville ikke rigtig gøre noget ved det.. Jeg lagde mærke til at spillet bare var blevet sendt i en almindelig kovert... Noget boblepapir ville have været nice.
Ellers de andre gange hvor jeg har købt noget derfra, har det været tilfredsstillende, dog lidt lang ventetid.

Fremragende sted at handle

Har handlet flere gange hos Softxchange og der har været fuld tilfredshed hver gang. De leverer de bestilte varer til tiden og kan klart anbefales.

Flere bestillinger uden problemer

Jeg har bestilt flere PC-spil over flere omgange. Der har aldrig været problemer, og tingene er kommet inden for få dage.

Fornuftigt

Fornuftig side.

Udemærket kundeservice - man kan ringe.

Levering fra dag til dag.

Har endnu ikke oplevet forsinkelser.

OK priser.

Rigtig godt

Har handlet hos Softxchange en hel del gange.
De har altid leveret varen lynhurtigt og uden problemer.
Kan varmt anbefales :-)

Hurtigt, nemt og billigt!

Har gode priser på både film, musik og spil til diverse konsoller. Desuden importerer de fra USA og England til gode priser.
Man kan desuden lave prisforhandlinger på udvalgte varer (typisk på varer som er brugte og som er sat til salg af andre kunder). Men god finesse.
Der er hurtig levering på varerne - dog er det sket en enkelt gang at en vare som stod til at have en leveringstid på 3-8 dage udeblev i over en måned! Måtte annullere varen og købe den andensteds.
Mailhenvendelser bliver for det meste også besvaret, men nogle gange udebliver svaret og det er til stor irritation!

OK, men misvisende

jeg synes det er en okay side, men jeg bestilte er spil til ps2, og fandt senere ud af at det var et pc spil jeg fik

Ist Softxchange Ihre Firma?

Lernen Sie Ihre Kunden kennen.

Unternehmen registrieren Erfahren Sie mehr

Ist dieses Ihr Unternehmen?

Unternehmen registrieren

Softxchange Support