Pricerunner Bewertungen

Pricerunner Bewertungen

Gut
7.5

God pris oversigt, men få styr på de vare grupper!

Har brugt Pricerunner efter edbpriser skiftede design, så den blev nederen at være på!

Pricerunner er rimelig god og har også alle de kende forhandler. Men når jeg skal finde ting som en wireless bridge ville jeg værsætte ikke at skulle rode i gennem 500 Access points for at finde en bridge! Der mangler simpelthen nogle vare undergrupper..

Man kan også god se at der er nogen steder den samme vare går igen i en anden gruppe.

Jeg anbefaler denne side! hvis edbpriser pisser en for meget af og men kan lide at rode lidt rundet!

Giver ikke et retvisende billede af markedet

Idéen bag databasen med prissammenligning er god - der er bare for mange kategorier, hvor der kun er få leverandører tilknyttede. De burde gøre meget mere for at få flere butikker koblet på. Bedst til elektronik!

Framragende side :)

Let og overskueligt. Bruger den hver gang jeg skal købe elektronik og lign. Er gentagende gange blevet overrasket (og glad), når det viser sig, at jeg kan få varen billigere et andet sted end det først valgte.
Takker til Pricerunner.dk

Super oversigt!

Nem og overskuelig pristjek side med god info og alle relevante links.

GODT!

Skønt med en hjemmeside som Pricerunner hvor du kan sammenligne priser, det er en meget let og overskuelig hjemmeside! Kan kun anbefale Pricerunner!

Godt

Nemt og overskueligt :-) meget nyttig!

Perfekt!

Finder produkter som jeg ikke engang troede blev markedsført i DK.

Super

hvad skulle vi gøre uden :-)

fin

der er et godt sted men deres priser kan godt være lidt uopdateret

Fantastisk

Pricerunner.dk er en af de hjemmesider jeg bruger oftest, dejlig og overskuelig, perfekt brugeroplevelse. Man får hvad man kommer efter, og priserne stemmer næsten altid overens med, hvad pricerunner opgiver.
5/5

En okay side

Jeg bruger den ofte til at sammenligne priser - MEN, man skal også huske at være vågen, for det er ikke altid priserne passer.

feeed side

rigtig godt overblik og nem at finde rundt i. giver et hurtigt overblik over hvem der er billigere end andre, dog kan priserne svinge lidt.

Fremragende site.

Jeg bruger siden tit og jeg har sparet en del penge ved at finde de rigtige forhandlere og de rigtige priser.Prøv det nu!

Bruger det altid

Bruger det altid før køb af elektronik. Genialt koncept.

Helt perfekt.

Virker vær gang intet at klage over

Kanont.

Altid rat at finde ud af hvad de forskellige skal have for den samme produkt osv.

Bedømmelse. ?

Ved ikke, men det er den mest irriterende side at søge på.

Hvorfor, skal man have deres "logo" smidt i hovedet, før man kommer frem til den side man har valgt. ? ? ? ?

Må jo desværre give dem en stjerne, for at det bliver godkendt, men der burde være mulighed, for at sætte bare et enkelt minus, og jeg ville meget gerne, p.g.a. deres viderestilling, give dem 4 minusser.

Mener det er uacceptabelt, at skulle gennem den viderestilling, hver gang man søger eller klikker på noget.
Føj til "Pricerunner" . ! ! !

Finder altid den bedste pris

Bruger altid pricerunner når der skal handles på nettet, giver efter min mening en god ide omkring prisen

ok men plads til mange forbedringer

Man flood-es ofte af et eller flere firmaer, når man søger på en vare - dvs. det er en vare fra samme butik (men med flere navne for den samme ting) der står listet på de første 2-20 sider. Ville være rart hvis der var en forhandler oversigt i siden som følge af en søgning, og man herigennem kunne fravælge nogle butikker så man slap for at se deres tilbud i listen (f.eks. dem der får dårlige ratings her på trust pilot).

Savner også at tilbuddene kan kombineres med rigtige butikker, men er godt klar over at det ikke er noget jeg skal forvente.

Kanon.

Dejligt at kunne sammenligne priser.

Ist Pricerunner Ihre Firma?

Lernen Sie Ihre Kunden kennen.

Unternehmen registrieren Erfahren Sie mehr

Ist dieses Ihr Unternehmen?

Unternehmen registrieren

www.pricerunner.dk Support

Sammenlign danske priser, læs produktanmeldelser og brug vores store udvalg af nemme prissammenligningsværktøjer til at hjælpe dig med at finde de bedste online-tilbud.

Besuchen Sie Pricerunner

Kategorie