Pricerunner Bewertungen

Pricerunner Bewertungen

Gut
7.1

pricerunner.at - Pricerunner for Austria

PROS:
Compare items regarding computers, cameras, insurances, mobile phones, travels, TVs etc. The site gives names and addresses ( incl web addreses ) of shops selling the selected item & the price of it.
CONS:
Be cautious when visiting links to shops!
SUMMARY:
Pricerunner itself is worth 5 stars, but as links to some shops are dangerous, I will reduce the rating to 4 stars!

Ist Pricerunner Ihre Firma?

Lernen Sie Ihre Kunden kennen.

Unternehmen registrieren Erfahren Sie mehr

Ist dieses Ihr Unternehmen?

Unternehmen registrieren

Pricerunner Support

Zum Unternehmen

Vergleichen Sie Preise, lesen Bewertungen und nutzen Sie unseren Preisvergleich-Service, um den besten Preis zu finden.

Besuchen Sie Pricerunner

Kategorie