Pleinshoppen Bewertungen

Pleinshoppen Bewertungen

Gut
8.7
von 0 - 10
Firma bewerten
1067 Trustpilot Bewertungen
Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

Zeer tevreden!

Snel, goedkoop en makkelijk. Ik ben heel tevreden en mijn hond ook ;-)
trustpilot stars

Iets mis gegaan met transport maar prima opgelost!

De bestelling met vloeibaar wasmiddel van 8 april heb ik vandaag op 9 april ontvangen, waarvoor dank
Bij het openmaken bleken er 2 flessen lek te zijn bij de dop waardoor er wasmiddel door de hele verpakking is verspreid en er flink wat wasmiddel verloren is gegaan. Waarschijnlijk tijdens transport fout gegaan.
Telefonisch contact gezocht, maar om 18:30 was er niemand aanwezig en mijn bericht op het antwoordapparaat achtergelaten. De volgende dag werd ik om 8:59 al teruggebeld met excuses en ik krijg 2 nieuwe flessen toegestuurd.
Al met al een prima oplossing en geweldige service. Ik blijf de aanbiedingen in de gaten houden en kom zeker nog eens terug!
trustpilot stars

fijn om te kunnen pleinshoppen

plein shoppen is zo geweldig :vandaag besteld morgen thuis toch fijn dat je er geen weken op hoeft te wachten ze hebben mooie goedkope artikelen ik heb al een paar keer besteld ik vind het fijn winkelen zo op internet ze hebben van alles wat jij maar nodig heb dus ik blijf lekker pleinshoppen ik hoop dat er meer komen
groetjes
trustpilot stars

Na ruim 1 week nog steeds niets geleverd!

Meer dan een week geleden heb ik bij pleinshoppen.nl een bench aangeschaft. Tot op heden is deze echter nog steeds niet geleverd. De klantenservice is telefonisch niet bereikbaar. Per mail reageert men pas na enkele dagen met een standaard antwoord. Er wordt continue beloofd, dat het product is opgestuurd, echter heb ik nog steeds niets binnen.

De eerste levering zou 2 dagen na aankoop plaatsvinden, maar werd teruggestuurd. Volgens pleinshoppen.nl kwam dit doordat wij het pakket hadden geweigerd. Navraag bij TNT leerde ons dat het pakket was beschadigd en daarom niet mocht worden aangeboden.

Ik ben er dus behoorlijk klaar mee, aangezien ik mijn puppy morgen ga ophalen en nog steeds geen bench heb. Ook omdat er al is betaald voor de bench.

Antwort von Pleinshoppen

Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het erg vervelend dat het met uw bestelling verkeerd is gegaan en dat u niet tevreden bent over de wijze waarop u bent geholpen. Dit is niet de service die wij nastreven. Wij hebben inmiddels apart contact met u opgenomen om dit zo goed mogelijk voor u op te lossen en te compenseren.
trustpilot stars

Een super webwinkel met super prijzen

Ik heb donderdag-ochtend vroeg een bestelling gedaan bij Pleinshoppen op het Drogisterijplein en vrijdag-middag om 14:00 uur had ik het pakket al in huis!!! En dit alles tegen super lage prijzen en nog gratis verzonden ook. Voor mij verdienen zij gewoon vijf gouden sterren!!!

Prima te woord gestaan

Waren wat problemen met levering maar uitstekend geholpen en naar tevredenheid afgehandeld.

Fijne Winkel

Erg tevreden, snelle levering en je kunt je zware wasmiddelen en hondenvoer gemakkelijk thuisbezorgd krijgen.

helemaal tevreden!
trustpilot stars

Snelle levering en nog voordeliger ook

Wekelijks ontvang ik de nieuwsbrief met hele scherpe aanbiedingen. Ik bestel hier om de twee weken en laat het dan afleveren op mijn werkadres. Ideaal en ook nog eens voordeliger dan dat ik naar de winkel ga.
trustpilot stars

Fijne website en bestelling snel in huis

Ik heb op drogistplein een bestelling gedaan van Nivea artikelen. Wat een aanbieding! Mijn spullen waren de volgede dag in huis, dus prima.
trustpilot stars

Afschuwelijke klantenservice onaanvaardbaar gedrag.

Ten eerste is er absoluut geen 24 uurs levering zoals ze wel beloven.
Dat is dus echt een leugen. Ik bestelde een medicijn voor mijn hond met het idee het de volgende dag in huis te hebben. Dat was dus niet zo dus ik moest aan het eind van de middag nog zelf naar de dierenwinkel.
Vervolgens zit er bij het pakket een brief waar op staat dat 1 artikel later word geleverd. (ja, NOG later.)
Ik had dat graag gelijk willen weten toen in bestelde. Lever datum zou 7 maart zijn.
Klantenservice stuurt alleen standaard mailtjes met standaard informatie dus geen echt antwoord op je vraag. Er gaat dus veel tijd zitten in de communicatie. Als je uiteindelijk te woord word gestaan door een mens dan worden de helft van je vragen gewoon niet beantwoord en hebben ze naar mijn idee een houding alsof het je eigen schuld is. Je moet ze achter hun kont aan zitten als je informatie wil over je reeds betaalde producten want uit hun zelf zal je er nooit meer wat van horen volgens mij. Ik heb in ieder geval nog steeds niet het product ontvangen wat op 7 maart geleverd zou worden. Inmiddels is het 21 maart.
De grove fouten die ze maken worden op geen enkele manier gecompenseerd.
Waar je bij andere bedrijven een kadobon of wat dan ook krijgt als excuus word er hier gedaan alsof je het zelf maar moet oplossen en als je het wilt oplossen krijg je een standaard gekopieerde mail die naar iedereen verstuurd word als antwoord. NOOIT hier wat bestellen mensen, levert je alleen maar frustratie op.

Antwort von Pleinshoppen

Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het erg vervelend dat het met uw bestelling verkeerd is gegaan en dat u niet tevreden bent over de wijze waarop u bent geholpen. Dit is niet de service die wij nastreven. Wij hebben inmiddels apart contact met u opgenomen om dit zo goed mogelijk voor u te lossen en te compenseren.

Geen goede service!

1x Gillette Fusion Manual Scheermesjes 19,95
1x Bezorgkosten 0,00
_________
Totaal bedrag incl. btw 69,84

Deze heb ik tot op de dag van vandaag nog altijd niet ontvangen, er werd mij 3-5 dagen beloofd om mij deze te bezorgen.

Op 07/03/14 werd er mij wel een email gestuurd met de mededeling dat de pampers niet meer bezorgd konden worden, wat geen probleem is, want jullie gingen mij mijn geld terugsturen. Daarop heb ik een mail gezonden met mijn rekeningnummer en gegevens en ook met de vraag waneer de overige producten wel geleverd konden worden. Daarop heb ik geen antwoord gekregen. Graag zou ik ofwel de overige producten thuis geleverd krijgen ofwel al mijn geld terug.
Mijn ordernummer is: 2014684150

Gelieve mij te verwittigen wat u zult doen.

Mvg Couvreur Lynn

Dat was mijn laatste mail naar jullie waarop ik terug antwoord kreeg dat jullie ervoor gingen kijken. Daarna weer niets van jullie gehoord. Ik vind dit niet kunnen! Moeten wij als klant dan eigenlijk zelf alles opvolgen en zelf een mail sturen naar jullie als er iets niet in orde is?

Graag zo spoedig mogelijk een antwoord!

Antwort von Pleinshoppen

Bedankt voor uw reactie. Onze leverancier heeft helaas een heel groot leveringsprobleem met de door uw bestelde Pampers Babydoekjes Baby Fresh Navulling. Onze excuses dat u hierdoor langer op de levering van uw bestelling moet wachten. Uw bestelling zal vandaag worden verstuurd met uitzondering van dit artikel. Dit artikel staat in backorder en zal zo spoedig mogelijk worden nagestuurd. Wij hebben inmiddels apart contact met u gehad om dit voor u op te lossen.
trustpilot stars

voor 1800 uur besteld volgende dag thuis DUS NIET!!!!!!!!!!!!!!

deze webshop beloofd dat je voor 18.00 uur besteld ( 14.43 uur besteld) het de volgende dag thuis hebt.maar dus niet.
heb zelfs proberen te bellen en te mailen maar geen reactie.
ik heb hier besteld omdat ik het de volgende dag wou hebben,nu moet ik nog naar een dierenwinkel.
ik ga hier dan ook nooit iets weer bestellen.

gr vd meer

Antwort von Pleinshoppen

Bedankt voor uw reactie. Het door uw bestelde artikel had een levertijd van 1-3 werkdagen, omdat er maar één stuk op voorraad was en u er drie had besteld. Deze is vandaag binnen gekomen en zal naar u worden verstuurd. Wij hebben inmiddels apart contact met u gehad om dit voor u op te lossen.
trustpilot stars

Zeer slechte service en opvolging, zelfs na een eerdere klacht, zie beoordeling van 14 maart

Na de klacht van 14 maart, kreeg ik bericht van pleinshoppen dat ik mocht kiezen tussen toch nog een levering of terugbetaling. Ik laat pleinshoppen weten dat ik terugbetaling wens en krijg van hen vervolgens een mail met een kredietnota bij. Ik meld ONMIDDELLIJK dat deze factuur niet juist is, dat er een verschil op zit en ik doe dan nog de moeite om zelf uit te zoeken waar dat vandaan komt. Er is namelijk dat één product niet op de lijst voorkomt en ik toch niet gekregen heb.
Raad eens wat er gebeurt?
Juist
Helemaal niets,
Geen antwoord, geen terugbetaling, zelfs nog niet eens van het bedrag dat volgens hen moest betaald worden. En ondertussen zijn we weer tien dagen verder
Wat gebeurt daar eigenlijk op die klantendienst van jullie???

Kan ik nu eindelijk eens een correcte terugbetaling krijgen? Of is een formele ingebrekestelling nodig?

Lees maar mee:
Beste,
De waarde van een bedrijf leer je het best kennen wanneer iets fout gaat. Ik moet zeggen dat de manier waarop pleinshoppen hiermee omgaat bijzonder bedroevend is.
Het gaat hier om een bestelling die geplaatst en betaald werd op 27 januari, het is ondertussen 14 maart, nog steeds niks ontvangen en ik weet ook nog niet of jullie de bestelling alsnog gaan opnieuw versturen of het bedrag gaan rembourseren.

Eerst duurt het meerdere weken vooraleer de bestelling verzonden wordt. Blijkbaar omdat een product niet op voorraad was, jullie vonden het echter niet nodig om jullie klant daar proactief van op de hoogte te brengen. Pas wanneer ikzelf initiatief neem krijg ik iets te horen, meestal pas na enkele dagen en dan krijg ik ook steeds 'morgen' te horen. Als die morgen er dan is hoor ik weer niets van jullie en kan ik er zelf weer achteraan gaan.

Op 12 februari werd het pakket uiteindelijk verzonden, helaas liep het hier nu ook bij de post mis. Dezelfde historie hier wat betreft de opvolging, die nochtans noodzakelijkerwijze door jullie moet gebeuren, want alleen de verzender kan dat. Steeds opnieuw moet ik zelf contact opnemen, steeds beloven jullie actie en blijft die uit, waarna ik zelf opnieuw contact moet opnemen.
De laatste mañana (= morgen) die ik van jullie mocht horen dateert van 11 maart, het is ondertussen 14 maart, en weer niks.
Quid?
Mvg

Antwort von Pleinshoppen

Bedankt voor uw reactie. Een aantal door uw bestelde artikelen hebben een afwijkende levertijd gehad. Dit pakket is op 12 februari naar u verstuurd. Het onderzoek naar de zending van uw pakket, loopt nog bij de vervoerder. Wij hebben inmiddels apart contact met u gehad met een voorstel om dit probleem voor u op te lossen.

Niet op tijd in huis

Als je echt iets de volgende dag in huis wilt hebben bestel dan alleen producten waarbij staat 'directe levertijd' en geen producten die een andere levertijd hebben. Ze behandelen namelijk de bestelling in één keer. Denk je iets morgen te krijgen, krijg je het dus niet. Dat viel heel erg tegen want ik wilde heel graag een product hebben waarbij de levertijd 'direct' was. Staat nergens aangegeven dat dat dus niet zo zou zijn nu. Tegenvaller.

Antwort von Pleinshoppen

Bedankt voor uw reactie. Uw bestelling wordt verstuurd wanneer deze compleet is. U heeft een artikel besteld welke te allen tijde een levertijd heeft van 1-3 werkdagen. Deze is vandaag bij ons binnen gekomen en direct naar u verstuurd. Uw bestelling wordt verstuurd wanneer deze compleet is. Wij hebben inmiddels apart contact met u gehad om u hierover te informeren.

Uitstekende service!

Snelle levering en een aantal artikelen uit de levering (gebrek/defect) konden probleemloos retour zonder verzendkosten, top!
Bewertung von verifiziertem Kunden

Prettige site. Snelle service.

Duidelijke site. Snelle nette service. Zeer tevreden.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Goed product, goede en snelle service

Ze houden je goed op de hoogte over je bestelling, ze bezorgen snel en ik ben blij met product! Super!

Lekker goedkope aanbiedingen!!

Zeer goede ervaring en supersnel geleverd!!

Top!

Prima webwinkel. Artikel gisteren besteld en vandaag in huis. Nette afhandeling, keurige mailtjes zodat je precies weet wat er gebeurt. En GEEN verzendkosten! Dat is nog eens een service!
Bewertung von verifiziertem Kunden

Zeer snelle levering, goed verpakt

Bestelling werd na 1 dag al geleverd, zeer netjes en degelijk verpakt. Daar kunnen veel webshops een voorbeeld aan nemen. Enige kleine 'minpuntje' is dat ik het track & tracenummer waarmee ik de leveringsstatus van mijn bestelling kon volgen, pas in mijn mailbox ontving nadat ik de bestelling al had ontvangen :-).

Over dit bedrijf

Geschenke

Toilettenartikel

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.