ParfumeShop.DK Bewertungen

ParfumeShop.DK Bewertungen

Durchschnittlich
5.6

Elendig, Elendig, Elendig.. !!!!

Den 28. januar bestilte jeg en parfume, fik en mail hvor i der stod, at pakken ville blive leveret i uge 6. Da uge 7 var gået skrev jeg til parfumeshop via Facebook, ingen reaktion. Da uge 8 var gået skrev jeg til deres kunde"service", ingen reaktion. I uge 9 skrev jeg igen til kunde"service", og fik nu endelig en reaktion. DIN ORDRE ER BLEVET ANNULLERET, VAREN KAN IKKE LEVERES.. !!!!!! Jeg har kun en kommentar.. Elendig, Elendig, Elendig.. jeg har "handlet" hos parfumeshop for første, eneste og sidste gang..!!!

Ingen varer og ingen respons ved henvendelse til firmaet..

Bestilte 2. feb. '14 to stk. parfume, idag 24 feb. har jeg fortsat intet fået, og firmaet svarer hverken på mail eller tlf. - har forsøgt daglig indenfor deres såkaldte kundeservices telefontid.
Useriøst foretagende!!!

Formentlig Konkurs

Som jeg kan se, er jeg langt fra den eneste der ikke har modtaget min ordre og fået en reaktion på senere henvendelser i februar.

I forlængelse heraf, har jeg skrevet til forbrugerombudsmanden i håb om, at de lukker siden hurtigst muligt.

Imellemtiden bør I holder jer langt væk fra denne side.

Elendig ikke eksisterende kundeservice!

Leveringstiden bliver på ingen måde overholdt. Jeg lavede en bestiling den 24 januar. Og i dag den 21 februar har jeg stadig ikke modtaget min pakke, som skulle være kommet for to uger siden.
Man kan ikke få fat i kundeservicen. Har ringet utallige gange og sendt mails uden at få svar.
Køb din parfume et andet sted

Elendigt og useriøst

Kan tilslutte mig de fleste anmeldelser - parfumeshop.dk reagerer ikke på hverken ordre eller senere henvendelser - meget useriøst.

Hold jer væk!!! ....... LANGT væk!

De reklamer med 5-7 dages leveringstid. Jeg har nu ventet det dobbelte, og de svarer hverken på mails eller opkald.

Jeg er meget spændt på om jeg overhovedet modtager nogen vare :-(

Opdatering: Efter 3 ugers ventetid, uden at få svar eller kunne træffe dem pr. telefon, mødte jeg op på ejerens private adresse. Herefter kunne jeg så modtage en mail at de ikke kunne levere varen. Men de fortsætter uændret med at reklamere med den på hjemmesiden.

FUPMAGERE!!!! GÅ LANGT LANGT UDEN OM DENNE HJEMMESIDE

Javel.

Jeg bestilte en perfume til min kæreste inde på perfumeshop.dk og så at der chokerende nok stod 5-7 dages levering.. Jeg acceptede dette kort tid efter af prismæssige årsager. efter dette ventede jeg de omtalte 5-7 dage.. Og undrede mig over at den ikke var kommet, jeg skrev ind til dem og fik intet svar på min ellers utilfredse mail...
- Jeg ventede yderligere 7 dage og så igennem weekenden så jeg idag har ventet i alt 16 dage.. Er særdeles utilfreds, med Perfume shop og anbefaler det ikke til nogen.... billige priser 5 gange så lang vente tid.

Negative anmeldelser bliver slettet

Hvor er jeg glad for at kunne læse andres negative meninger, nu min ikke måtte blive slået op.

Falsk parfume

Jeg har før købt parfumer på parfumeshop.dk men det gør jeg aldrig igen ! Jeg er 99% sikker på den lady million 80ml jeg har modtaget derfra er falsk ! På trods af de selv skriver på deres hjemmeside at deres parfumer er 100% ægte ? Jeg har brugt lady million længe og ved derfor også hvordan den skal se ud, dufte og hvor længe den holder..
Da det er en eau de parfum holder den ægte mindst 6-8 timer, den fra parfumeshop holder ikke en gang 4 timer og efter der er der ikke tale om at man næsten ikke kan lugte den, du ville ikke vide man havde haft den på. Den dufter slet ikke som den skal, den er meget mere flad i duften og har ikke den stærke intense duft som den fra matas fx har. Jeg har på ingen måde parfumr allergi og alligevel slog jeg ud på håndleddene der hvor jeg havde prøvet den. Flasken ser heller ikke ud som den skal, i bunden på den gamle jeg har står teksten fint indgraveret i selve låget, og på den fra parfumeshop står teksten skrevet med blokbogstaver med sort farve !!??
Jeg har forgæves prøvet at ringe dem op, og jeg har skrevet 2 gange til dem at jeg gerne vil høre fra dem da jeg gerne vil have mine penge tilbage, det er nu 4 dage siden jeg skrev første gang og jeg har stadig intet hørt..
Så i kan vel selv regne min bedømmelse af den web shop ud :-X

1 dags leveringstid

Bestilte varer tirsdag, og selvom der stod, at en af varerne havde 5-7 dages levering, kom der mail allerede efter 3 timer om, at varerne var afsendt. Fremme dagen efter God pris, og billigere end i Tax-free i Københavns Lufthavn.

super hurtig levering

Har bestilt julegaven hos Parfumeshoppen, og det er første gang jeg handler der. Varen var fremme allerede 2 dage efter bestilling. Det synes jeg er super fint her op til jul.

Fint flow i shoppen og hurtig levering

Varen ankom blot få dage efter bestillingen. Rigtig fin oplevelse, dog med lidt meget forsinkelse på svar via mail. Da jeg efterspurgte GLS track & trace nummer, kom den først flere dage efter varen var ankommet.

Super hurtig levering

Jeg købte varer på nettet den 10. december 2013, jeg havde varen den 11.december 2013, det kan da ikke gøres hurtigere og den var smukt indpakket i julepapir.

Per M. Stoltze
Holstebro

Det er godt nok ringe

Bestilte en parfume, som stod på hjemmesiden, hvilket resulterede i at jeg modtog en mail om at varen muligvis kunne skaffes over en uge senere (hvorfor tages den så ikke af siden eller markeres som midlertidigt udsolgt).
En opringning til shoppen for at spørge til varen resulterede i at jeg uafbrudt fik en telefonsvarer, der bad mig om at ringe i telefontiden, hvilket jeg jo gjorde fordi tiden 10 - 14 fremgår af hjemmesiden.
Da jeg i en mail foreholdt dem at de ikke tog telefonen i telefontiden, og at jeg i øvrigt ønskede at annullere købet, da der var usikkerhed om hvornår den kunne skaffes var beskeden, at når de ikke tog telefonen var det fordi de holdt julefrokost.
Det er ikke et sted jeg vil placere noget køb igen med den indstilling til kunder.

Forfærdenlig dårlig service.

Den 29.11.13 bestiller jeg en parfume, som jeg 3-4 dage efter får bekræftelse på er modtaget. En uge efter bestilling modtager jeg så en mail om at leveringen vil finde sted i uge 50. I dag fredag (uge 50) får jeg så meddelelse om at vareren er udsolgt og købet ikke kan finde sted.
Det er simpelthen for dårligt at I er to uger om at finde ud af at I ikke har jeres varer på lager. Det er dårlig service, og I fremstår som utroværdige og burde skamme jer over, at jeg har ventet længe på den gave til min mor. Endda misset flere tilbud fra fx Matas fordi jeg regnede med, at når jeg bestilte en varer, så fik jeg den.
I burde virkelig stramme op på jeres meget urimelige opførsel.
I vil gøre nettet til et mere troværdigt sted at handle, hvis I pr. dags dato lukkede jeres såkaldte 'shop' ned. :-)

Amatør virksomhed

Har bestilt en parfume og da efter 2 dage ik modtaget det ene el andet går ind på profil og tjekker, finder ud af den åbenbart er leveret. Men til forkert pakkeshop. Det så det mindste problem.

Ja nu åbenbart ik leveret noget og nu selv annulleret ordre efter 10 dage. De svare ik på mail el Tlf så hold jer fra dette firma

Men hvorfor modtaget man ik noget på varen er leveret ska man selv gætte sig til hvor og hvornår det kommer?

Da så skriver mail til dem og ik får svar, ringer jeg i dag kl 10.25 de har tlftid ml 10-14

Og får en tlfsvare i røret beder mig ringe ml 10-14 el sende en email.

Ja det flot når de ik svare på det ene el andet.

Kan OVERHOVEDET IKKE anbefale nogen handle med det fupfirma.

Fremragende

God pris, hurtig behandling, hurtig fragt, kun godt at sige om parfumeshop.dk

Hurtig betjening

Nemt at handle og pakken ankom i god stand

Effektiv

Hurtig og effektiv behandling....varen blev afleveret dagen efter bestilling, så kan det ikke gøres hurtigere.

Parfume Shop Support

Parfume Shop - Parfumer, Hudpleje og Kosmetik - Danmarks billigste parfumebutik på nettet. Find din favorit duft og spar penge nu!

Besuchen Sie ParfumeShop.DK

Kontaktinformationen