Onderdelenzoeker Bewertungen

Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

trustpilot stars

Leuke site, alleen jammer van de bedrijven die reageren!

Handige website als je een onderdeel voor je auto zoekt.
Bedrijven nemen zelf contact met je op.

Helaas ben ik benaderd door een bedrijf die mij een kapot/beschadigd product heeft opgestuurd. Bedrijf wil mij niet tegemoet komen.
Contact opgenomen met Onderdelenzoeker over deze teleurstelling en of zij iets konden betekenen.

Krijg ik als antwoord: "ja dat is aan jezelf te wijten, dan had je maar naar de staat van het onderdeel moeten vragen."

Alsof ik op een kapot/beschadigd onderdeel zit te wachten (waarom zou ik in hemelsnaam mijn eigen onderdeel willen vervangen?)!

Blijkbaar werkt deze branche zo: als leek moet je over elk onderdeel vragen of het werkt/niet kapot is anders sturen ze gewoon een kapot ding naar je op (want dan had je het gewoon maar moeten vragen).
Verschrikkelijke mentaliteit! Bah!

Sneller kan gewoon niet!

Ik zocht een nieuw onderdeel voor mijn auto. Na het invullen van mijn gegevens had ik binnen 10 minuten al antwoord!

Ist Onderdelenzoeker Ihre Firma?

Lernen Sie Ihre Kunden kennen.

Unternehmen registrieren Erfahren Sie mehr

Ist dieses Ihr Unternehmen?

Unternehmen registrieren

Support

Zum Unternehmen

Gebruikte auto-onderdelen? U vindt ze via OnderdelenZoeker.nl. Ook voor motorfiets-onderdelen en truck-onderdelen

Besuchen Sie Onderdelenzoeker

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.