Nordea Bewertungen

Nordea Bewertungen

Schlecht
4.7
von 0 - 10
Firma bewerten
13 Trustpilot Bewertungen
Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

trustpilot stars

Nordea: merkelig måte å trekke seg ut av Norge på

Kan bare svare for meg selv. Erfaringen er likevel så spesiell at det bare passer i "stater vi ikke liker å sammenligne oss med". Derfor meldt her: Etter mange år som "FordelPluss" kunde og alt normalt, så søkte vi lån, etter at filialen var lagt ned på hjemstedet. Det skulle vi ikke ha gjort. I korthet: etter 7 måneder "saksbehandlingstid" måtte vi bytte bank, etter å ha fått vurdert at lån og betalingsevne er kurant. En så lite taktisk måte å si at "vi betjener ikke lenger kunder i deres område" skal man lete lenge etter. De har altså etter innledende positive signaler utsatt og utsatt, nektet å svare på spørsmål, alt fra behandlingstid, til om de har mottat nødvendig dokumentasjon. Hadde det bare vært en person sitt eventuelle fiendskap eller konkurranseforhold ville jeg ikke skrevet her, men det gjelder hele filialen på den plassen som nå skulle betjent vårt område. Har selv lang erfaring fra finans, og det er klart at slik oppførsel er helt uforenlig med å arbeide i bank. Her er ikke tatt med alt. Jeg er ikke ansatt i konkurrerende foretak eller har personlige interesser i bankmarkedet. Denne erfaringen er nok for meg til å be ansvarlige myndigheter ta en titt på om vi er tjent med banker av "Nordea-typen" i dette landet. Eller er dette en merkelig måte å overlate det norske markedet til norske banker? Det er også synd, da konkurranse er sunt.

Elendig kundeservice

Nordea har et GODT eksempel på DÅRLIG kundeservice. Epostene de sender ut for å besvare spørsmålene dine (som du har brukt 10 minutter på, for å komme deg igjennom det forferdelig lange kontaktskjemaet) er korte, lite utfyllende og til tider kryptiske. Om du svarer oppgitt at du ikke forstår svarene du nettopp har fått, og stiller nye spørsmål, er kun det siste i eposten din det som faktisk svares på.

Jeg bytter bank.

Skuffende!

Jeg har aldrig haft underskud på min konto, og været en god betaler. Da jeg så skulle købe hus, så var der ikke noget at komme efter. Og hvad er et samarbejde hvis det kun er den ene part der får noget ud af det..!

Bra BANK

Mine erfaringer :

++++ Grei ovarall Bank
++++ Grei og enkel nettbank

- - Etterhvert snaut med filialer
- - Generell tilgjenglighet

alltid fornøyd

har aldri hatt problemer med nordea og de har de greieste rentene man kan få på BSU og sparekonto =)

Altfor høye avgifter

Reduser avgiftene, da vil dere også få langt flere kunder. Eller legg ned sånn at vi som kunder får bytta bank. vurderer å bytte pga for store avgifter. Det finnes banker som ikke har avgifter, derfor bytter jeg i løpet av kort tid.

Ikke fornøyd

Nettbanken kunne ha vært bedre. Mye feil innimellom

Nordea

De er i nærheten og gir god service

Super service

Har hatt ein fantastisk kunderådgiver som er der for meg!!

Min beste bank

Nordea tilfredsstiller alle mine finansielle krav. Stort nok produktspekter, og svært kompetente medarbeidere. Kort sagt, som en bank skal være!

Dårlig kundeservice i banken

Når jeg må i banken så er det alltid lang kø, er en som jobber der som ikke kan jobben sin. Ellers en bra bank.
trustpilot stars

God service, men ikke den billigste bank

Totalvurdering er dette en forettningsbank som det er lett å forholde seg til.

Har egen kundebehandler

Har egen behandler som gjør det hele mere personlig. Han ringer meg opp å tipser meg om det er noe jeg bør vite.
Flott kundebehandling

Ist Nordea Ihre Firma?

Lernen Sie Ihre Kunden kennen.

Unternehmen registrieren Erfahren Sie mehr

Ist dieses Ihr Unternehmen?

Unternehmen registrieren

Nordea Support

Zum Unternehmen

Nordea Bank - vi tilbyr finansielle tjenester innen bank, kapitalforvaltning og forsikring. Ved å samle dine banktjenester, kan du oppnå fordeler.

Besuchen Sie Nordea

Kategorie

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.