Mytrendyphone Bewertungen

Mytrendyphone Bewertungen

Gut
8.7

Bedste service nogensinde. Fåes kun få steder. Nem handel.

Hvis man nogensinde skulle bruge tilbehøre til ens mobil eller tablet, så SKAL man handle hos mytrendyphone.dk
Servicen er altid i top og handlen er hurtig og nem.
Der er altid nogen der med glæde vil hjælpe en og gøre alt, for at man får en god betjening og ens svare savret.
Jeg har og vil ALTID handle hos mytrendyphone og alle mine venner eller andre, vil jeg ALTID anbefalde og opfordre dem til, at handle herinde.

En meget hurtig og præcis levering.

Jeg var meget spændt på at handle med My Trendy Phone igen, thi første gang jeg prøvede firmaet var der rigtig mange problemer. Min bestilte vare blev væk og der gik 3 uger, før jeg - efter at have underskrevet en på tro og love erklæring - fik min bestilte vare. Men denne gang var der absolut ingen problemer. Super!! :)

Det godt

Det er en super god vare jeg er så glade for den

super service og hurtig levering

jeg ringe ind spurgte på en vare, fik nogle lunde svar på det jeg spurgt om, jeg gik ind på hjemmesiden bestilt det jeg skulle havde og dagen efter havde jeg det hjemme

dårlig system

de sælger varer hvor de har ikke på lager dvs meget lang ventetid !
Mytrendyphone.dk

Antwort von Mytrendyphone.dk

Tak for din henvendelse.

Vi beklager men somme tider opstår der uoverensstemmelse mellem vores system og vores fysiske lager, således, at en vare fremstår som værende på lager på hjemmesiden, mens den fysisk desværre ikke er det. Det er til tider svært at holde hjemmesiden opdateret konstant, når vi for indeværende råder over 100.000 artikler. Det beklager vi naturligvis meget.

Når der er en grøn prik på hjemmesiden, betyder det ikke altid at varen er på lager og kan afsendes med det samme. Hvis du går hen på “Læs mere” og kigger på lagerstatus der, står lagerstatus mere detaljeret beskrevet. Hvis der står “På lager. Dag til dag levering”, så er varen på lager i Hillerød i øjeblikket og kan afsendes samme dag. Hvis der står “På lager. Forventet levering 3 - 7 dage” eller “Bestilt”. Forventes på lager den DD/MM”, så er varen på fjernlager, og er desværre behæftet med ventetid. I alle tre tilfælde er der grøn prik på hjemmesiden. En rød prik betyder, at varen heller ikke er på fjernlager, men afventes fra producenten, og derfor figurerer som “Ikke på lager”.

Hurtig Levering og god service

Bestilte på Websiden kl 9 og varerne var klar til afhentning i Hillerød 3 timer senere

super hurtig og ingen "pjat"

kan kun anbefale denne "Butik" ...

endnu engang hurtig levering og varen lever op til forventningerne

endnu engang hurtig levering og varen lever op til forventningerne , et sted jeg altid vil vende tilbage til og handle

super hurti

Tak for en god handel. Hurtig service og levering. Varen lever op til det forventede.

fantastisk køb og levering

Fanatisk service!
Hurtig levering,
Let at finde ud af på hjemmesiden.
Køber altid tilbehør herinde.
Der er samtidig ting til billige penge hvis pengene ikk er der!
Kan ikke sige andet end tommel op! :)

Upåklageligt

Fantastisk hurtig service. Varen kom uden problemer og meget meget hurtigt. Helt igennem fantastisk

Helt i top

Alt gik som det skulle, så er der jo ikke mere at sige til det.:)

Hurtig levering, god kvalitet

Jeg bestilte 2 LCD display til 2 forskellige iphones, fik pakken dagen efter og det passede perfekt. Nu ligner det 2 helt nye iphones. Tak for god service!

Hurtig levering af middelmådigt produktet

Produktet lever ikke helt op til mine forventninger, men det var jo også billigt

Nemt og hurtigt, men dyrt faktura/leveringsgebyr

Svært at vælge fordi der er så mange muligheder :-) Nemt at handle, men det er næsten optrækkeri at tage 35,- for at skrive en faktura når man også tager 35,- for forsendelse.

Gode produkter til lav pris og hurtig levering

Produktet levede fuldstændig op til forventningen og sat op mod prisen er det et rigtigt godt køb. Som altid var varen her dagen efter.

Underligt prisen kan skife over 2 dage

Havde en underlig episode.
Bestilte om mandagen 2 tlf. covers - onsdag vile vi gerne have 2 mere - nu var prisen lige pludselig forhøjet med 25 %
Ringede - men det kunne man ikke gøre noget ved og vidste heller ikke hvorfor..
Mytrendyphone.dk

Antwort von Mytrendyphone.dk

Tak for henvendelsen.
Vores fakturaer som du får fra os indeholder prisen uden moms, som svarer til de 25% du taler om. Ingen af varerne du har bestilt blevet ramt af prisændring i løbet af denne måned og absolut ikke med 25%. Endvidere er det altid muligt at få vist prisen på et givent produkt uden moms på vores hjemmeside.
Derfor antager vi, at der er tale om en misforståelse i dette tilfælde.

Tak for tålmodigheden.

Fortsat god dag.