Macnyt Bewertungen

Macnyt Bewertungen

Durchschnittlich
6.8

En andedam af spændende brugere der inspirerer

Og med det udgangspunkt er det klart værd, at fortsætte.

Elendigt forum med ...

Elendigt forum med en masse "spild af tid folk" - Spørger man om én ting er der 9 ud af 10 brugere der kommer ligegyldige indlæg. Nyhederne er alle taget fra andre sider, så det er lidt "gammelt" nyt, når man kigger på macnyt.

Vil foreslå andre at bruge macrumors hvis de kan engelsk. Reel viden og nyheder når det er NYT

Super!

For mac-brugere er macnyt den lille dam i det store hav.

5 stjernet

Har været min startside i mange, mange år efterhånden.
Og er det stadig selvom det ikke helt kører på alle cylindre.

Super forum

Macnyt er et super forum for os mac-nørder :)

Super venligt hjælpesite

-- og meget mere! Her fås hurtig hjælp til diverse mac-problemer. Derudover et par billeder i Galleriet samt debat under Ordet er frit. Få trolde, mange rare folk

Mangler og nogle gange en vis form for negativitet

Jeg synes setup er gammeldags, men ikke ensbetydende med at de skal gå over til andre opensource standard theme indenfor forummer (det er godkendt i den danske retskrivnings ordbog).

Så dit enme bliver ofte væk, hvis det vælter ind med en masse på en enkel dag. Det gør man ofte nogle gange får svar men andre selv ser svaret. Andre gange svares spørgsmålet naturligvis ikke.

Man kan også opleve en hvis form for negativitet blandt nogle af de ældre medlemmer.

Så jeg ser potentiale i dette forum, men der er plads til forbedringer.

dejlig side

jeg har meget af min mac viden derfra. :)

ps. vi har fået at vide af pp, at vi ikke må snakke om de dårlige ting, bl.a. [_l4_l3]. :D

Ofte nede og Admin sletter folks signatur, der ikke er i strid med Eula

Sitet var godt til [name removed] begyndte at tænke mere på reklame penge end på at sitet skulle være oppe og virke.. og det efter vi har betalt for hans server gennem donationer... og oven i det sletter du folks signatur, fordi hvad ? for de var ikke i strid med din EULA !

Kære [name removed]
Tak for dit forslag om at slette min negative anmeldelse af dit site.
1) jeg skriver ikke noget usandt, eller mener du at vi ikke har været med til at betale din server til macnyt.dk hvor du nu har reklame indtægter fra ?
2) har du uden varsling slettet min signatur ?
3) Der står INTET om det du siger i din EULA, som er det man godkender som bruger, hvad du vælger at skrive gemt dybt inde i en faq, kan hverken bekymre mig eller nogen anden, det svare jo til at der et sted dybt inde i din brugsanvisning til din telefon står at din kontrakt gælder i 5 år den går ikke det skal stå på kontrakten !
og som jeg har skrevet til dig vil jeg glædeligt fjerne den underskrift hvis du
opdaterer din EULA (og ja hvis du nu havde lavet et site der ikke er nede 3 gange om ugen ville jeg jo aldrig have gidet lave en konkurrent)

Her finder du hjælp til alt - hurtigt!

Macnyt er det første forum jeg har været på, hvor jeg har oplevet så meget aktivitet. Uanset hvad dit problem er, får du oftest svar indenfor højest 30 min - Jeg oplever dog til at få svar inden for 5 min.
Det eneste der kunne forbedres lidt, er sidens nedetid, da der tit opstår fejl.

Det bedste Macforum i Danmark ...

men der er da rum til forbedringer af websiden ... sådan hist og her. Men til gengæld er brugerne og administratoren i særklasse.

En lille perle i et internet af olieudslip.

4,8 stjerne.

hyggestedet for os med mac

danmarks bedste forum for mac-brugere :-) kommer der hver eneste dag ;-)

Dejligt at folk vil hjælpe og man selv kan hjælpe... Fed og seriøs hjemmeside... !

Det er super dejligt at man kan hjælpe folk og de kan hjælpe en.. Seriøs og fed og overskulig hjemmeside..!!

Kanon godt arbejde...!

Super seriøs hjemmeside

Altid seriøs og proff. folk der er klar til at hjælpe derinde

Macnyt Support

Macnyt er et dansk nyhedssite for og om Apple, Mac, iPod og iTunes samt iPhone.

Besuchen Sie Macnyt

Kontaktinformationen