Lr-p Bewertungen

Lr-p Bewertungen

Durchschnittlich
5.4

UTROLIG DÅRLIG OPLEVELSE MED DEM OG ADVOKAT JENS GLAVIND. Jeg kan på ingen måde anbefale advokat Jens Glavind

Jens Glavind blæser på vores aftaler, udøver snyd overfor det offentlige, som jeg kan dokumenterer, beder mig om at skrive under på tomme blanketter!, så han kan få godtgørelse fra det offentlige, uden at oplyse mig beløbene, som han skal!, fordi han så vil søge om meget højere beløb efterfølgende end skriftligt aftalt overfor mig! og som han så også har fået fra det offentlige! Helt utroligt men sandt..!
Jeg kan slet ikke stole på denne mand..
Ligeledes utrolig dårlig rådgivning som derfor kostede mig en ekstra masse.. penge. Jeg kan på ingen måde anbefale ham. Så se jer godt for..
Jeg er vant til at bruge advokat erhvervsmæssigt og aldrig har jeg oplevet så dårlig rådgivning og håndtering af en sag. Det er virkelig hovedrystende og man tænker virkelig sit.. og undrer sig over kompetencen og moralen ikke er højere..
De aftalte priser blæser han også på og sagen bliver meget.. dyrere end aftalt oplevede jeg. Og der er meget mere af det dårlige..Så pas på..

Utrolig dårligt advokat forma

det er utroligt hvad man skal lægge øre til. hvis de begår en fejl ved at fremsende et frivilligt forlig til en de har til inkasso og personen så underskriver papirene selvom de slet ikke var til ham så hænger man på hele gælden og bliver registræret i RKI. selv om man intet har med sagen at gøre..

så syntes de skulle tage sig sammen ved lr-P

Ist Lr-p Ihre Firma?

Lernen Sie Ihre Kunden kennen.

Unternehmen registrieren Erfahren Sie mehr

Ist dieses Ihr Unternehmen?

Unternehmen registrieren

Ladegaard, Rasmussen & partnere I/S Support

Ladegaard, Rasmussen & partnere er med sine 35 medarbejdere det største advokatfirma i Horsens.

Besuchen Sie Lr-p

Kontaktinformationen