Kattegale Bewertungen

Kattegale Bewertungen

Gut
8.8

Godt forum hurtige svar

Tonen kan måske virke hård til tider også selvom man er 100% ny, men man skal ikke lade sig skræmme og efter lidt tid finder man ud af folk bare lufter sine meninger hvilket er helt fint! man for hurtigt mange svar på eventuelt spørgsmål man stiller hvilket i mine øjne er noget af det vigtigst, og der er masser af flinke katte ejere og opdrættere! helt sikkert et godt sted for folk der er kattegal.

Fantastisk fora

Nu er jeg mest en tilskuer her ude fra sidelinien, men jeg har intet dårligt at sige om stedet.
Jeg spurgte engang til råds omkring udstilling, og fik en rigtig dejlig velkomst og en masse gode råd med på vejen. Følte jeg fik en god behandling og brugbar viden, og læste det hele med et smil.
Generelt er det et rigtigt godt sted at finde informationer omkring alt der er om katte, og få udvidet sin viden omkring de små, eller blot dele ud af egen erfaring eller sjove historier og påfund.

Fantastisk forum for hr og fru DK og opdrættere

Kattegale er en fantastisk forum, der åbner op til både Hr og Fru Danmark, men også hvor mange opdrættere er. Skønt sted at møde nye mennesker, som alle står til rådighed for at dele ud af deres erfaringer, hvor der findes råd til langt over størestedelen af alle spørgsmål der måtte kunne komme om katte.

Super forum

brugerne derinde sidder inde med en videnbank uden lige om katte, og de deler gavmildt ud af deres viden....der er plads til sjov og leg....masser af billeder ...et godt adminteam ...kom og vær med

mvh haneben

Super meget information

En super hyggelig og seriøs side hvor det bugner med gode informationer.
Brugerne er super til at besvare spørgsmål og tonen er rigtig god.

Alletiders Forum

Kattegale.dk er et supergodt sted hvor man kan søge oplysninger og erfaringer fra rigtig mange forskellige katteejere. Der er plads til både den meget erfarne opdrætter og den helt nye førstegangs-katteejer.
Admins er hjælpsomme og kommer kun sjældent med henstillinger til folk, og der er plads til uenighed uden at tonen efter min mening bliver ubehagelig.
Uanset om man har problemer med sin kat, eller bare ønsker at fortælle om den og nyde andres billeder og fortællinger om deres katte er der gode råd og venlig deltagelse i alle aspekter af livet som katteejer. 5 stjerner herfra!

Et sammenspist kællingeforum

tonen er hård,og der er tilsyneladende nogle få trunter der tror de ejer hele foraet ;o( dette giver ikke nye almindelige kælekatteholdere en chance.Der er ofte mudderkastning og meget dårlig stemning, på det forum som ejeren og hendes administratorer har udråbt til Danmarks hyggeliste katteforum..........ja tak for kaffe siger jeg bare.

Mest et forum for opdrættere

Tonen er hård, og det kan være svært for nye brugere med huskatte at komme ind. Desuden er der rigtig mange tråde, hvor der skændes og smækkes med dørene, når brugere smides ud eller selv går. Der virker til at være en rigtig dårlig stemning derinde. Ikke et rart forum.

Der findes andre kattefora, jeg vil anbefale, hvis man gerne vil snakke katte på hyggeniveau. Er man opdrætter, tror jeg dog kattegale.dk er et godt sted at være - hvis altså man kommer ind i varmen hos kliken.

Danmarks aller bedste katteforum

Her har du mulighed for at stille spørgsmål uden at blive hakket på og svinet til. Ejeren af stedet er sød, og hun gør en masse godt for hendes bruger.

Danmarks bedste katteforum.

KatteGale er det bedste forum, jeg er stødt på.

Der er en stor viden og erfaring om alt der vedrører både sunde og syge katte.

Og den viden og erfaring gives videre med glæde til nye katte-ejere.

Dette katteforum får mine varmeste anbefalinger.

Therese Dømel

Hvis du vil vide noget om katte -så er det steDET!

Sandsynligvis Danmarks bedste katteforum. Man får lynhurtigt svar på sine spørgsmål, og det er vel og mærke seriøse, gennemtænkte svar.
Samtidig er folk ikke bange for at sige deres mening, heller ikke selvom det måske går imod det spørgeren gerne VIL høre. Hvis sandheden er ilde hørt skal man finde et andet sted at spørge!

Den mest aktive kattedebat i Danmark

Hvis der sker noget af betydning i dansk katteverden, kan man være sikker på at se det belyst i Kattegale's debat.

En aktiv administration sørger for en omgængelig tone - uden at kvæle debatten.

et godt forum med hjælpende brugere!

Dette Forum er fantastisk. Det er ikke til at undvære. Folk er gode til at hjælpe hinanden, hvis man er i nød. Der er også en del brugere, som har en masse viden! Efter jeg har været på kattegale, er jeg blevet meget mere vidende om katte! Nu kan jeg ikke undvære siden!

Et hjælpsomt og meget vidende forum

Et hjælpsomt og meget vidende forum om såvel race- som huskatte. Tonen kan måske blive lidt for kontant for nogle, men kattenes vel ligger alle på sinde. Hvis man vil have svar på sine kattespørgsmål, findes de med meget stor sandsynlighed på Kattegale.

Rigtig godt og brugbart forum!

Kattegale har for mig som kælekat-ejer været et SUPER redskab til at blive klogere på rigtig mange ting...

Siden har givet anledning til flere AHA-oplevelser for mit vedkommende, og det er jo fantastisk!

Det er et aktivt forum med plads til alle...og folk er super hjælpsomme!

STURT 5TAL FRA MIG ;o)

Rigtig godt forum

Et rummeligt forum fyldt med mennesker med en enorm viden om katte, og som altid er klar til at hjælpe. Kattegales admin team gør et stort arbejde for at forum er rart at være i. Og så er det endda ganske gratis, og uden reklamer.

Uundværligt forum med uundværlige hjælpsomme sjæle

Kattegale har været en kæmpe hjælp for mig som ny katteejer. Jeg skriver ikke så meget i forummet som jeg gerne ville, men mon ikke det kommer efterhånden som min viden om katte udvikles, så jeg kan få lov til at hjælpe lige så meget, som jeg selv er blevet hjulpet :)
I løbet af de 15 måneder jeg har haft mine katte har vi allerede været ude for biluheld, bid i halen fra slagsmål, flere typer orm m.m. og her har KatteGale været uundværligt. Stemningen i forummet er hjælpsomt, behageligt og meget medfølende alt efter hvad der er brug for hos trådstarter og hjælpen kommer HURTIGT pga. de mange aktive brugere.
Og så er der ikke kun plads til katte, men alle mulige andre dyr i de inddelte fora :)
Thumbs up her fra!
Mvh. Charlotte Svendsen

DKs bedste forum!

En ren guldgrube af viden og hyggelig stemning! Ville ikke undvære! Super godt adminteam og super mange gode debatter og inputs. ADVARSEL: man bliver afhængig ;) ;)

God side

Aktivt og velfungerende forum. Man får en masse svar på de ting man spørger om. Tonen er god, så længe man selv kan finde ud af at tale ordentligt.
Klart det bedste forum jeg har mødt i mine år på nettet.
Ansvarlig moderering, der bygger på at brugerne regnes for voksne og fornuftige mennesker.

Yderst hjælpsomt fora

Dette er at af de fora jeg har den bedste erfaring med, folk er MEGET hjælpsomme og er altid klar til at give en hånd hvis det er nødvendigt.

Ist Kattegale Ihre Firma?

Lernen Sie Ihre Kunden kennen.

Unternehmen registrieren Erfahren Sie mehr

Ist dieses Ihr Unternehmen?

Unternehmen registrieren

Kattegale Support

Kattegale - Danmarks hyggeligste katteforum for alle katteelskere. Kom og vær med!

Besuchen Sie Kattegale