Kamerahuset Bewertungen

Kamerahuset Bewertungen

Perfekt
9.3

Altid været tilfreds

Kan desværre ikke huske mine købsnotaer, men mon ikke det går alligevel :o)

Har altid benyttet Kamerahuset når jeg har skulle købe udstyr, selv når jeg står i forretning og det ikke er noget vi selv kan skaffe anbefaler jeg folk at tage til Kamerahuset. Fin service, og godt kendskab til produkterne, ikke mindst stort udvalg af forskellige mærker.

Konkurrencedygtige priser, god service og hurtig leverance

Jeg har bestilt kameraer/udstyr her to gange og to gange har jeg fået lynhurtig levering og bedste pris i DK på det jeg skulle bruge. Ved sidste bestilling blev min ordre afsendt en halv time efter den var afgivet og leveret næste dag. Fedt!

Virkelig god service go fair prispolitik!

Jeg har købt to SLR-kameraer, objektiver og diverse udstyr. Der er virkelig en god ekspertise at få og da jeg sidste gang spurgte om rabat (købte for 3000 kr), fik jeg venligt at vide, at de var nødt til at have ens priser til alle, da de er så lave. Det synes jeg er rart at vide og jeg vil da også til hver en tid hellere handle i denne fysiske butik, end at skulle handle på nettet - bare for at spare et par procenter. Denne butik er beviset på at webshops kun overtager, hvis de fysiske butikker ikke stepper op med service. ps. jeg arbejder ikke i butikken/eller kender nogen der gør. Jeg vil bare opfordre til at man støtter denne biks.

Hurtig levering - gode priser

Har handlet der et par gange nu. Først en kamera til datteren. Det kom prompte og til den billigste pris. Købte selv en Nikon objektiv. Hurtig levering og god pris. Alt i alt en super duper top oplevelse at handle hos Kamerahuset. Ærgeligt at butikken ikke ligger i Aarhus ;-)

Min nye foretrukne kamerapusher.

Hurtig og flexibel service

Hurtig levering af bestilte ting. Personalet er meget hjælpsomme når man ringer ind om ting som ikke findes på firmaets hjemmesiden.

Billigst og hurtig levering

Købte Nikon-objektiv til god pris, som blev leveret gratis og hurtigt.
Undrer mig dog lidt at objektivet ikke kom i original æske, men virker dog ved første øjekast ubrugt.

Mere end almindelig god service

Sendte varen hurtigere end lovet - kan kun anbefales!

God pris og god service - alt som man drømmer om.

Vi købte 4 kameraer til vores virksomhed.

Vi fandt dem på nettet til konkurrencedygtige priser, samt let afhentning i butikken.

Alt i alt en rigtig god oplevelse, vi anbefaler helt klart at handle i kamerahuset.

/Ben

Fantastisk nemt, gode priser og ingen dikkedar.

Bestilte min produkt fredag aften og tirsdag var det fremme. Kamerahuset har gode priser (billige) og med den hurtige ordrebekræftelse, var alt som det skulle være.
Jeg er ikke typen som plejer at skrive anmeldelser men jeg synes virkelig, at kamerahuset har gjort det godt denne gang.
Ikke sidste gang jeg køber hos dem.

Proffesionel og ærlig betjening

Jeg kontaktede Kamerahuset pr. e-mail, for at høre om jeg kunne få nyt kamerahus til mine eksisterende olympus objektiver, gjorde opmærksom på, hvad jeg fotograferede og vedhæftede billeder og hvad jeg havde af ønsker. Kamerahuset gav mig herefter en særdeles grundig og ærlig rådgivning, både pr. mail og pr. telefon, og der blev brugt god tid på mig. Jeg endte op med at skifte til et andet mærke, og har i dag udstyr som lever fuldt ud op til mine forventninger, og til det jeg blev lovet, hvor jeg fortsat kan udvikle mig. De skal have ros for at svare på mine mail, også efterfølgende, og bruge tid på at kommenterer billeder, jeg har vedhæftet, så de kan se resultatet af deres tid. Helt klart et sted jeg fremover vil henvende mig, her føler jeg mig tryg.

Hurtig reperation af kamera og prisen var billigere end forventet.

Jeg afleverede et kamerahus - Canon 5D mk. II - til rep.

Fik først oplyst en pris på ca. 3400 kr. Jeg accepterede tilbudet og sendte mit kamerahus til rep. som en "HASTER". Ca. en uge efter kom det retur.

Kamerahuset var blevet repareret og prisen var kun 2850 kr.

Jeg er yderst tilfreds med service, råd og vejledning, samt ikke mindst reparationstider og pris. Det fås ganske enkelt ikke bedre.

Utilfredsstillende reklamationsbehandling

Dette bør være eksemplet på hvordan man IKKE behandler sine kunder i forbindelse med reklamationer.
Kamerahuset har altid stået som noget af det ypperste for mig. Fantastisk service i salgssituationen. Desværre har deres service ved fejl på en vare givet mig det indtryk at man alene modtager service når man lægger penge på bordet. Når man efterfølgende kommer med håret i postkassen er sagen en anden.

Forløb:
23/8 – Afleverer min Tokina 11-16mm f/2.8 AT-X Pro DX til reparation. 2 skruer er faldet ud, og jeg beder dem tjekke overgangen fra manuel fokus to autofokus. Jeg har brugt linsen frem til afleveringsdagen.
Jeg ville helst selv bestille de to skruer, men det kan man ikke - det SKAL gøres af Kamerahusets reparatør.
10/9 – Jeg rykker for information om objektivet, men får ikke noget brugbart andet end de ”vil se på hvad de kan gøre”
17/9 – Jeg rykker for anden gang. De ved stadig ikke noget, de har ikke hørt fra deres eksterne reparatør. Jeg påpeger at der næsten er gået 1 måned. Jeg bliver fortalt at 3-4 uger er almindelig ventetid efter sommerferien.
26/9 – Ved min tredje rykker finder de objektivet i deres inbox. Jeg modtager det den 28/9.
28/9 – De 2 skruer er blevet udskiftet. Den manuelle fokus er meget stram og autofokus virker slet ikke.
1/10 – Genindleveret til reparation. Kamerahuset lover at de vil kræve objektivet repararet inden for 7 dage.
10/10 – Jeg rykker for objektivet. Jeg kan forvente det omkring d. 14. eller 15. oktober.
18/10 . Jeg rykker igen for objektivet. Kamerahuset har ikke hørt noget fra fabrikken i Holland. Ingen ved noget.
21/10. Kamerahuset kontakter mig og har modtaget objektivet.

Fremadrettet vil jeg nu prøve de andre aktører på markedet. Der er nok om buddet.
Kamerahuset

Antwort von Kamerahuset

Kære Johan,
Jeg har nu haft lejlighed til at kigge sagen og sagsforløbet igennem og jeg kan kun beklage din oplevelse. Der er ingen tvivl om, at der har været flere graverende "svipsere" i dette sagsforløb. Vi har desværre tidligere oplevet, at vores leverandør af Tokina ikke lever op til almindelig standard, hvad angår reklamationer. Derfor udfaser vi også, indtil vi kan finde en anden leverandør, tokina fra vores sortiment.
Derudover har vi også internt taget vores procedure overfor kunderne i forbindelse med opfølgning op. Og denne har vi ændret.
Ovenstående gør jo ikke dig til en gladere kunde og vi er kede af, at du har haft en dårlig oplevelse. Jeg ved ikke, om vi kan ændre din beslutning, men du er altid velkommen i forretningen, så vi kan få en snak om et fremtidigt samarbejde.
Venlig hilsen
Antoinette

Professionel

Bestilte en vare på netter lørdag, allerede efterfølgende onsdag modtog jeg varen. Handler ellers altid i butikken, hvor jeg får en kompetent og venlig betjening.

Er virkelig tilfreds

Jeg valgte at købe et 50mm 1,4 canon objektiv, det hastede lidt. Fik det dagen efter, hvilket var virkelig godt.

God og nem hjemmeside, hurtig betjening.

Skulle jeg nævne noget negativt, så var det ved betaling at finde ud af der tages gebyr på VISA betaling...

Vil med glæde handle hos dem igen!

Super købsoplevelse

Det er første gang jeg handler hos Kamerahuset - har fået hurtige og kvalificerede svar på forespørgsler ...stor tålmodighed med mine mange mails!

Prisen på mit køb lå væsentlig under andre priser jeg har set. Hurtig levering.

Måtte desværre returnere en optik til ombytning - god dialog omkring muligheder og ingen problemer.

Vil benytte lejligheden til at rose Fujifilm Danmark for deres fleksibilitet og service ifm. ombytning.

Fuldt tilfreds.

Bestilte to kameratasker. Den ene var i restordre, men Kamerahuset tilbød pengene tilbage, eller jeg kunne vente på levering. Den sidste taske kom som lovet senere.

Tidligere køb gennem Kamerahuset har også været tilfredsstillende.

Hurtig og kompetent kundeservice og varer til tiden

Jeg har af 2 omgange købt kamera hos Kamerahuset, i alt for ca. 15.000 kr.
Hver gang har jeg spurgt dem til råds omkring mit køb, og hver gang med et hurtigt og kompetent svar til følge senest dagen efter (den ene gang anbefalede de mig at købe det billigste produkt ud af to "konkurrenter" - tak for at undlade den sædvanlige salgsgas!).
For nylig gik mit kamera i stykker, og igen med et hurtigt svar til hvordan jeg fik sat min reparationssag igang. Jeg har intet dårligt at sige om virksomheden - går reklamationen så smertefrit som jeg forventer, er det top anbefaling herfra.

Hurtig levering og billige priser

Efter to timers søgen på internettet efter en Nikon 24-70mm f/2.8G ED, fandt jeg kamerahuset.dk. Prisen var den laveste jeg havde set, og levering var overraskende hurtig. Jeg var blevet fortalt at den ville komme torsdag/fredag, men den kom allerede onsdag. Tusind tak for en god handel! Handler helt sikkert her igen :D

Dejligt firma at handle med !

Det er ikke første gang jeg handler med KAMERAHUSET Aps i København og ikke sidste, jeg blæser lidt på prisen for dem ved vi skifter men de er venlige og de er hurtige .. og troværdige...

Jeg har handlet Canon 700D + zoom Optik i denne omgang, fra dag til dag ... København - Frederikshavn - det kan vel næppe gøres bedre ...

Seks stjerner men så skulle der lige have været den sidste Flødeskum .... :-))

Med venlig hilsen Keld Gydum Frederikshavn
Maritim Fotograf ud i Verden