Horze.dk Bewertungen

Horze.dk Bewertungen

Gut
7.8

Rigtig fin vare

MEN lang leveringstid

Hurtig og præcis levering

Gode produkter til rimelige priser

Super fin service

Jeg købte en grime og et par gamacher - de er super fine og jeg fik en rigtig god service - tingene kom også hurtigt.

super kundebetjening

meget effektiv meget venlige

både og! utilfreds!

Jeg er tilfreds i at mine bestillinger er kommet frem, jeg er både og (utilfreds) , da den ene var forsinket, der mener jeg så hvad end grunden måtte værre eller komme fra! Så at servicen var kundevenlig og give endten lidt penge retur eller en ekstra ting med! For at vise kunden at man virkelig beklager og det ikke bare er et ord der kommer lidt overtid sendt på en mail.

Vh Kristina

super!

Har ikke noget at ku klage over.. Hurtig levering og god kvalitet af produkterne..

Flotte ridebukser!

Det er virkelig nogle flotte ridebukser, som der er fantastiske at ride i. Plus at de bare sidder super flot. De er lidt irriterende at trække i og tage af. Men for mit vedkommende gør det slet ingenting.:-)
Bewertung von verifiziertem Kunden

Jeg har endnu ikke modtaget varen som jeg bestilte for en måned siden

Utilfreds - har ikke modtaget varen som er bestilt for over 1 måned siden.

lidt problemer med kundeservice samt laaaang returtid

I forbindelse med min ordre hos Horze skulle jeg have fat i kundeservice for at høre om størrelsen på nogle børne leggins. Jeg var meget overrasket over at kundeservicen var på svensk, derudover havde vedkommende ikke super styr på produktet og det virkede som om hun gættede lige så meget på størrelsen som jeg gjorde.
Derudover havde jeg bestilt en vest i str 110-116 (5-6 år) som skulle være til min søn på 2,5 år. Den var alt for lille!!!
Denne er nu sendt retur og jeg venter på en erstatning i en større størrelse, jeg syntes dog at 3 ugers behandlingstid er ALT for lang tid, specielt i forhold til andre firmaer på nettet.
Jeg opdaterer igen når jeg har fået vesten retur...

Rigtig god service :)

Skulle have byttet nogle dressur gamacher til anden størrelse på forbenene. Sendte begge for/bag ben retur men opdagede , at det kun var forbenene der skulle byttes. Skrev til pigerne på Horze service og fortalte dem situationen. De fandt dem og fik rettet min fejl. Så jeg fik de rigtige størrelser tilbage. Super service :)

3 uger for at betale penge tilbage for returvarer

Vi måtte returnere første bestilling, da farvegengivelsen ikke var helt god på hjemmesiden. Først efter mere end 3 uger, og en rykkerskrivelse fik vi pengene retur. Det synes jeg er lang tid! På 2. levering var produkterne ok, og fin kvalitet.

Super!

Ingen problemer.
Hurtig levering.
Alt i alt super

Super hurtig levering👍👍👍👍

Super hurtig levering kun +++++ herfra👍
Bewertung von verifiziertem Kunden

De har alt jeg har brug for til en ok pris og det kommer som forventet.

Ud over det er det i en forventet kvalitet, så det er nok ikke sidste gang jeg er kommet forbi den hjemmeside.

Dårlig kundeservice!!

Jeg bestilte lidt af hvert, bl.a. et par dressur gamacher til både forben og bagben. Da jeg modtager pakken er det tydeligt at det ene sæt har været åbnet og prøvet på, altså derfor ikke nye. De var beskidte og der var ikke noget mærke på (som der var på det andet par). Jeg henvender mig derfor til Jer, fordi jeg jo ikke synes det kan være rigtigt at jeg ikke modtager noget der er helt nyt (uden jeg er vidende herom!).
Efter flere mails frem og tilbage bliver konklusionen at jeg skal sende dem retur, men proceduren herfor er ikke helt ligetil og jeg skal også selv lægge ud for porto mm.
Derfor foreslår jeg om ikke jeg kan få tilsendt en kompensation istedet, i form af et sæt bandacher fra Kentaur, magen til det sæt jeg havde fået gratis med i første omgang. Det synes jeg var rimeligt og var klart den nemmeste og billigste løsning for alle parter. Men dette afvsite I, så derfor sidder jeg nu tilbage med en rigtig dårlig oplevelse af at købe hos Jer, og det kommer jeg desværre nok ikke til en anden gang!!

Meget fint!

Jeg var først irriteret over at se den lange leveringstid da jeg havde bestilt, men varene kom hurtigere end forventet. Dejligt!

Nemt og hurtigt

I en travl hverdag super nemt og super hurtigt

Meget tilfreds

Jeg synes det var et godt køb, det vil jeg også sige til andre.

OK leveringstid - gode tilbud

Synes Horze har godt kampagner med fri fragt og rabatter.

Horze Support

Besuchen Sie Horze.dk