Horze.dk Bewertungen

Horze.dk Bewertungen

Gut
7.8

Rigtig god service :)

Skulle have byttet nogle dressur gamacher til anden størrelse på forbenene. Sendte begge for/bag ben retur men opdagede , at det kun var forbenene der skulle byttes. Skrev til pigerne på Horze service og fortalte dem situationen. De fandt dem og fik rettet min fejl. Så jeg fik de rigtige størrelser tilbage. Super service :)

3 uger for at betale penge tilbage for returvarer

Vi måtte returnere første bestilling, da farvegengivelsen ikke var helt god på hjemmesiden. Først efter mere end 3 uger, og en rykkerskrivelse fik vi pengene retur. Det synes jeg er lang tid! På 2. levering var produkterne ok, og fin kvalitet.

Super!

Ingen problemer.
Hurtig levering.
Alt i alt super

Super hurtig levering👍👍👍👍

Super hurtig levering kun +++++ herfra👍
Bewertung von verifiziertem Kunden

De har alt jeg har brug for til en ok pris og det kommer som forventet.

Ud over det er det i en forventet kvalitet, så det er nok ikke sidste gang jeg er kommet forbi den hjemmeside.

Dårlig kundeservice!!

Jeg bestilte lidt af hvert, bl.a. et par dressur gamacher til både forben og bagben. Da jeg modtager pakken er det tydeligt at det ene sæt har været åbnet og prøvet på, altså derfor ikke nye. De var beskidte og der var ikke noget mærke på (som der var på det andet par). Jeg henvender mig derfor til Jer, fordi jeg jo ikke synes det kan være rigtigt at jeg ikke modtager noget der er helt nyt (uden jeg er vidende herom!).
Efter flere mails frem og tilbage bliver konklusionen at jeg skal sende dem retur, men proceduren herfor er ikke helt ligetil og jeg skal også selv lægge ud for porto mm.
Derfor foreslår jeg om ikke jeg kan få tilsendt en kompensation istedet, i form af et sæt bandacher fra Kentaur, magen til det sæt jeg havde fået gratis med i første omgang. Det synes jeg var rimeligt og var klart den nemmeste og billigste løsning for alle parter. Men dette afvsite I, så derfor sidder jeg nu tilbage med en rigtig dårlig oplevelse af at købe hos Jer, og det kommer jeg desværre nok ikke til en anden gang!!

Meget fint!

Jeg var først irriteret over at se den lange leveringstid da jeg havde bestilt, men varene kom hurtigere end forventet. Dejligt!

Nemt og hurtigt

I en travl hverdag super nemt og super hurtigt

Meget tilfreds

Jeg synes det var et godt køb, det vil jeg også sige til andre.

OK leveringstid - gode tilbud

Synes Horze har godt kampagner med fri fragt og rabatter.

Fin service og levering

Intet at komme efter. Hurtig tilbagemelding, fin service og varer.
Bewertung von verifiziertem Kunden

3 ugers leveringstid for lang tid.

Jeg bestilte for 2000 kr varer jeg skulle bruge 1,5 uge senere. De kom efter 3,5 uge og det var uaktuelt. Hvis jeg ikke afhentede min varer ville det koste 125 kr. Det er ikke en god oplevelse. Der bør sendes returlabel med som bootz.com og andre praktiserer det vil være god oplevelse.

For lang ventetid

Alt for lang leveringstid, samt der vi gået hul på læderfedten....

Værd at vente på

Her bestilt vores rideudstyr hos horze som vi plejer, denne gang måtte vi desværre vente en del tid før vi fik en mail om at den ene varer var udsolgt.. Og om vi ville slette denne varer spå vi langt om længe kunne modtage den resterende bestilling. Dette havde værter. Rart hvis vi havde fået besked om dette tidligere.. Da vores datter så ikke modtog sine fødselsdagsgaver til tiden.. Selv om vi bestilte i meget god tid. Lidt ærgerligt da vi ellers altid plejer at være meget tilfredse
Bewertung von verifiziertem Kunden

Super nemt, og gode tilbud

Det er nemt og enkelt at bestille, varerne kommer efter få dage, selvom der står, at det kan tage længere tid. Jeg har modtaget nogle gode ting, til gode priser ;)

Hurtigt levering og billigt

Det er et virkelig godt sted at købe det kommer hurtig og det er gode ting de sælger, jeg er rigtig meget til freds med det jeg har købt :-)

Perfekt

Hurtig levering og vare som beskrevet.

Lækre produkter, sød betjening og service.

Jeg har handlet ved Horze flere gange, både i Horze Aalborg og via deres webshop, og jeg har indtil videre været ret så tilfreds med mine køb. Det eneste minus er når nogle af produkterne bliver sendt op fra Holland, og at der er lidt ekstra fragttid. Men ellers har jeg ikke noget dårligt at sige om Horze.

Horze og Tika er helt klart mine yndlingsrideudstyrsbutikker.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Gode produkter, forsendelse til tiden.

De sender tilbud på sms, hvilket jeg er meget irriteret over.

Udmærket!

Handlen gik fint, ingen bemærkninger.

Horze Support

Besuchen Sie Horze.dk