Hklindtshop Bewertungen

Hklindtshop Bewertungen

Perfekt
9.2

Butikken kan klart anbefales..

Købte et gevær foderal og noget våben olie. hurtigt leveret og til markedets bedste pris.

super service

god service og hurtig levering. gør jeg gerne igen

God solid service

Super god og kvalificeret service, og enorm hurtig levering, havde varen dagen efter jeg bestilte.

Hurtig, effiktivt og service i top.

Bestilte julegave, som blev leveret 2 dage efter til min firmaaddresse. Varene var pakket ind, hvilket var en ekstra service som jeg ikke havde bedt om.

Så en god oplevelse og troværdig side, som lige mangler at blive pusset af i hjørnerne.

Perfekt service.

Min vare kom med det samme, og pakket ind med bånd og det hele lige til at lægge under træet. Flot

5 stjerner

Superfin handel og god & hurtig service. Lækre Aigle støvler. Vil anbefale jer hvor jeg kan :-)

Langsom levering og manglende størrelse, men god alternativ løsning.

De ønskede varer blev bestilt via hjemmesiden. Hjemmesiden var god og prisen var attraktiv. Efter 7 dage uden at varerne ankom, ringede jeg selv til butikken. Jakken var alligevel ikke i butikken i den bestilte størrelse, så derfor var ekspeditionen ikke foretaget. Nu hastede det med at få jakken, inden en jagtrejse, så jeg blev tilbudt en lignende jakke, i markant bedre kvalitet, til den oprindelige billige pris. Derefter ankom alle varerne som aftalt.

Handel gik bare som den skulle

Købte en cap, som jeg fik leveret efter blot 2 dage. Havde skrevet fejl i levering adresse, men det var kundeservice allerede klar over. Så levering gik rigtig godt. Det er ingen problemer med hkklindtsshop.dk, de holder hvad de lover.

glemte ordren! men reddede den hurtigt og professionelt

Bestilte strikkede jægerhandsker som julegave med besked om at skrive tilbage, hvis varen ikke kunne leveres. Ved opfølgning 1 uge senere fik jeg at vide den var udsolgt.... En halv time senere blev jeg ringet op, at de havde fundet et par hos producenten, som sendte varen direkte til mig - og jeg har nu reddet julen :-) Dårligt at ordren ikke blev behandlet korrekt fra staren, men super fint som det blev reddet.
Kan godt finde på at handle der igen..

Fin butik

Vi har bestilt to skydeveste - fin service, erstatningsvare tilbudt over telefonen, da den ene var udsolgt, hurtig levering og fin pakket ind i julepapir.
Vi handler helt klart hos hklindtshop.dk igen.

Langsom levering og forkert str.

Jeg købte en Laksen Moy sixpence til en rigtig fornuftig pris! Desværre varede det over 2 uger før jeg havde pakken, som var en gave, der ikke nåede frem før modtagerens fødselsdag. Der ud over kunne Laksen ikke levere i str. 60 som ønsket, men udelukkende i 59 eller 61. Jeg valgte str. 61 som heldigvis viste sig at passe fint. Pakken var sendt med posten og havde tilsyneladende fået en meget hård medfart.

Mvh

lynhurtig levering

købte termoundertøj ,leveret næste dag ,billlig forsendelse

super service

jeg købte i sommers en muela dolk, kniven i sig selv var fin kvalitet og super billig levering, kun en 20 så det var også super. kniven blev leveret utroligt hurtigt selv om det var midt i sommerferien. jeg kunne godt tænke mig lidt flere billeder på hjemmesiden og i lidt bedre kvalitet og oplysninger omkring fx ståltypen (440c stainless) men det betyder nu ikke så meget når nu deres produkter og service er i top.

.Glimrende betjening og god internetside

hklindtshop.dk

Har netop for første gang handlet hos denne virksomhed.
Kan anbefales.

J.H.Borgholt, Værløse

HKLINDTSHOP

Fik en hurtig respons og havde varerne i hænderne kun 2 dage efter ordren var indsendt. Utroligt billige varer i forhold til andre butikker med henblik på jagt og vedligeholdelse af våben.

ingen reaktion på returnerede varer

kommunikation via sms lynhurtig og god hjælp til alternativ vare. Lang leveringstid (lige før jul) MEN en returneret vare+ekstrabestilling ikke effektueret - dvs jeg heller ikke har fået penge retur for det jeg sendte tilbage, trods mail herom !!

Forkert varebetegenlse på hjemmesiden

På hjemmesiden oplyses at der er 60% merinould i de lange underbukser, men på pakken står der 40%!

Langsom levering men god service

Jeg mener at leveringstiden var for lang men at service var fantastisk oven i købte med gavepapir

Superhurtig levering, rigtig god service!

Jeg købte støvlevarmere (i hundefacon), og modtog dem dagen efter min bestilling var sendt afsted. Super!

Ist Hklindtshop Ihre Firma?

Lernen Sie Ihre Kunden kennen.

Unternehmen registrieren Erfahren Sie mehr

Ist dieses Ihr Unternehmen?

Unternehmen registrieren

www.hklindtshop.dk Support

Onlinebutik med stort udvalg for den aktive jæger, fisker, idrætsudøver samt andre med interesse for et aktivt udeliv. Vi fører et bredt udvalg af jagt-, sport- og fiskeritilbehør. Altid mindst 1000 varer online.

Besuchen Sie Hklindtshop

Kategorie