Hedestoker ApS Bewertungen

Hedestoker ApS Bewertungen

Perfekt
9.5

Super

Perfekt handel. Hurtig levering af de bestilte vare

Fitings

Go service hurtig levering
Bewertung von verifiziertem Kunden

Stoler på de sender varer samme dag

Jeg køber har reservedele til mit pillefyr 4 gange over en årrække. Når det er noget der driller i fyringssæsonen er det rart at tingene er på lager og bliver sendt samme dag.

Venlig, effektiv betjening

Bad om at få et køb afsendt en bestemt dato. Det gik perfekt.

Fint sted at handle

De har tid at svare på alle ens spørgsmål og er nogle flinke nogen :-)

Kom som aftalt

Fyret blev afsendt samme dag som bestil og Hedestoker var behjælpelig med indregulering

Fantastisk service

Bestilte et komplet pillefyr online hos hedestoker, men i min uvidenhed havde jeg bestilt for meget at noget,og for lidt af andet, men til min glæde ringede de mig op og rettede ordren til hvad jeg faktisk skulle bruge😊i mine øjne fantasktisk service. ydermere bestilte jeg et opstartsbesøg på fyret kl. 630 om morgenen på deres hjemmeside, og kl. 1200 samme dag ringede de og sagde de kunne komme inden for 2 timer! det kalder jeg også god service, fyret blev indstillet og jeg fik en udførlig instruktion i at passe og rense fyret af deres behagelige og virkelige kompetente montør Steffen....kan kun sige mine forventninger er ovenud indfriet, og det er ikke sidste gang jeg bruger Hedestoker Mvh. Carsten Sørensen

super hurtig levering

dag til dag levering. dejligt når man akut står og mangler en el-tænder

Hel i top

Alt gik som det skulle.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Fremragende service der giver effektiv varme!

Tak for hjælpen med instilling og test af pillefyret. Fyret har kørt fint siden servicebesøget, så en rigtig positiv oplevelse!

Hurtig og præcis levering

Fik det bestilte til lovet tid, og præcist det bestilte. Kan anbefales.
Bewertung von verifiziertem Kunden

God info, hurtig levering.

Altid venlig og kompetent rådgivning.
hurtig levering. Fint med prisgarenti.

Super service

Havde en del spørgsmål da jeg skulle have pillefyr, og havde kontakt med flere leverandører. Valget faldt på Hedestoker, da de gav meget mere information, virkede mere kompetente samt mere ærlige end de andre.
Fyret blev monteret af Hedestoker og det har kørt upåklageligt siden. Monteringen var meget grundig og de forlod ikke før de var sikre på at alt fungerede. Jeg fik god vejledning angående vedligehold og rengøring, samt blev sat ind i hvordan styringen fungerer.
Under monteringen blev der taget meget hensyn til indretning med hensyn til placering af fyr og varmtvandsbeholder, da fyret står i et bryggers. Her er vi glade for at det ikke var den lette løsning der blev valgt, men at de tog sig tid til at lave et flot resultat.
Hedestoker kan klart anbefales.

Super

Allan ved hvad han snakker og er altid på banen med gode og brugbare råd.
Bestilling er nemt på hjemmesiden og super med pris garanti således at du får den bedste service til den bedste pris.
Promte levering .

Kompetent og imødekommende kundeservice

Efter at have undersøgt markedet for leverandører af pillefyr i såvel web baserede som fysiske butikker, faldt valget på Hedestoker, - i første omgang pga. prisen. Siden oplevede jeg en kompetent og imødekommende kundeservice, der vejledte omkring sammensætning af anlægget og tilkøb af relevant ekstraudstyr. Dagen efter at jeg havde besluttet og bestilt anlægget, blev jeg ringet op fra Hedestoker, som fortalte, at nu var anlægget overgivet til fragtmanden. Dagen efter igen blev anlægget så afleveret hos mig, - alt ok, og ingenting manglede.
Jeg handler helt klart hos Hedestoker igen.

PERFEKT

Kan kun anbefale dig at handle her. De er BILLIGE, HURTIGE og så er der god hjælp og service ;o)

100% OK

Hurtig og problemfri levering.

Fin service

Super fin vejledning via telefon inden bestilling via hjemmesiden. Jeg kunne godt have brugt lidt mere info om hvor langt min ordre var, og hvornår den ville blive leveret. Jeg var tæt på at rykke for levering da varen ankom efter en uges tid efter ordre.

forventningerne indfriet

Købte ganske enkelt en vare via nette fordi det var den vare jeg skulle bruge og til en god pris. Varen blev leveret som forventet og uden noget besvær.

hurtig og nem handel.

Man kan regne med at få en hurtig og nem handel til billige penge.

Hedestoker Support

Kompetent rådgivning

Hos Hedestoker.dk har vi som Danmarks ældste VVS-butik på nettet stor erfaring i rådgivning og vejledning af kunderne. Vi lægger stor vægt på at sælge dig netop de produkter du har brug for og ikke andet. Du kan altid få et godt råd med på vejen til valg af produkt eller installation.

Prisgaranti & Hurtig Levering

I vores shop har vi PRISGARANTI på alle varer så du altid er sikret den bedste pris uanset om du handler vvs, varme, skorsten eller noget helt andet. Vi har et stærkt netværk af leverandører og et stort lager så du altid kan regne med hurtig og præcis levering.

Kundeservice

Har du spørgsmål til vores produkter kan vi altid kontaktes på telefon i åbningstiden, hvor vi sidder klar til at hjælpe dig. Udenfor åbningstid kan du altid sende en mail og få hurtigt svar.

Om virksomheden

Hedestoker.dk er Danmarks ældste VVS-butik på nettet! Hos Hedestoker.dk sælger vi alt indenfor vvs, pillefyr, kedler, varmtvandsbeholdere, radiatorer og meget andet. Der er altid mange penge at spare på både pris og fragt, og shoppen har åbent døgnet rundt så du kan handle hvor og hvornår det passer dig.

Besuchen Sie Hedestoker ApS

Kontaktoplysninger