Headshoppen Bewertungen

Headshoppen Bewertungen

Gut
7.7

Hurtigt service

Jeg bestilte nogle ting på deres hjemme side i tirsdags og jeg modtog varende idag torsdag..

alt var som det sku være :-)

5/5 her fra!

fin website & leverings tid

købte nogle ting fredag sidste uge og fik dem med posten idag. har kun handlet der denne ene gang men er bestemt positiv og fik tingene inden for den tid der stod på deres side, så 5 stjerner herfra

Intet svar over 2 gange, snydt. (Opd)

Jeg bestilte 2 pakker derfra for over 2 uger siden, der da var gået cirka 4 dage skrev jeg en mail til deres kundesupport, intet svar efter en uge, hvorefter jeg skrev en mere personlig besked til deres Facebook side, alle beskedder var skrevet i god tone!

For dårligt!

------

Jeg fik endelig svar fra headshoppen og blev meddelt om at de manglede en af mine vare på lager, dog havde de en anden næsten magen til som de kunne sende istedet, hvilket de gjorde med det samme. Fik pakken idag.

Det er en kæmpe forbedring, men det kunne gøres bedere, vil klart overveje at handle der igen :-)

Udemærket.

Har bestilt 1-2 pakker derfra.
Ikke ekseptionelt godt.
Men de overholdte da hvad de lovede og alt var fint.
Nok den bedste danske hjememside for denne slags ting :)

Dårlig kommunikation, dårlig hjemmeside

Rettelse (Headshoppen i Aarhus får 5/5):
I så fald at man har mulighed for at besøge butikken skal dette gøres. Kunne forstå på butikkens ejer i Aarhus at de fysiske butikker ikke har ret meget med selve hjemmesiden (som altså er hvad jeg har anmeldt her). Vil give butikken i Aarhus C 5/5 da jeg indtil videre ikke har haft andre end gode oplevelser med dem :)

Jeg bestilte en grinder fra denne side. Der skulle gå intet mindre end 2 uger, efter selv at have kontaktet butikken pr. mail, før de kunne fortælle mig at produktet var udsolgt. Prøvede også at kontakte butikken pr. telefon tre gange, uden held.

Udelukker ikke at købe fra butikken igen, men det vil ikke blive over nettet men i den fysiske butik.

Ist Headshoppen Ihre Firma?

Lernen Sie Ihre Kunden kennen.

Unternehmen registrieren Erfahren Sie mehr

Ist dieses Ihr Unternehmen?

Unternehmen registrieren

Headshoppen Support