Harald Nyborg Bewertungen

Harald Nyborg Bewertungen

Gut
8.3

Bewertung von verifiziertem Kunden

Varerne blev leveret som lovet og i perfekt stand.

Varerne blev leveret som lovet og i perfekt stand.

Fin service

Varen blev leveret som aftalt, til rette sted og tid. Super

Det spiller bare.

Virker rigtigt fint - levering som aftalt.

Hurtig præsis levering

Hurtig og nem bestilling. Let at finde rundt på hjemmesiden.h
urtig levering. Kan anbefales af alle.

Henrik Olsen
Møllevænget 13
6270 Tønder.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Behandling af en ordre er for lang og dårlig

Bestiller en ordre på nette søndag d. 06/04-2014.

Modtager en skrivelse onsdag eftermiddag d. 09/04-2014 om at der er en af delene som er restordre. Ordren vil derfor først blive sendt d. 22/05-2014 - 1,5 måned senere.

Det er en for lang en behandlingstid.

Perfekt!

Alt forløb perfekt! Bestilling og levering gik lige efter bogen!
Kan klart anbefale!

Ingen problemer

Købte et vægbeslag til fladskærm mm. Modtog de korrekte varer få dage efter.

udmærket og let køb

Fik mine varer inden fire dage.
Varerne levede op til forventningerne

harald nyborg er super

bestilte vare om mandagen onsdag blev de leveret. Tak for hurtig service

hurtig levering.

Jeg købte en haveslange og nået tilbehør, Det kom til tiden:-) men synes at 69 kr i fragt plus ekspeditionsgebyr er lige en tand for meget...
Bewertung von verifiziertem Kunden

Købte en cykel over webshop- er utrolig tilfreds med både handel og cykel /Tak

Jeg købteen cykel over webshoppen. Det gik helt fint med mail fra Harald Nyborg med
bekræftelse og forsendelse. Cyklen blev leveret til døren tre dage efter bestillingen
selvom det var lige op til Påske. - En sød og venlig fragtmand, en dejlig cykel -
alt ialt en rigtig god oplevelse fra Harald Nyborg. Jeg er en meget tilfreds kunde.
Venlig hilsen
Esther Povlsen

Butik med rimelig service

Harald Nyborg er en god forretning med et kendt standartsortiment

Men web-bestilling mangler noget af et pifti

Max antal beskrives ikke (det varer noget tid at finde ud af der kun kan bestilles max 30 stk.¨, når ikke jeres medarbejdere ved det

En god ide ville være, at få jeres medarbejdere til at prøve at bestille selv, inden de skal vejlede andre

Fejl ved forsendelsen

Havde skrevet en bemærkning om at bestilte luftfilter skulle passe til en givet kompressor, det gjorde den ikke, så måtte alligevel ud at køre for at bytte den. Harald Nyborg i Søborg var flinke og hjalp mig med et Luftfilter fra en demo maskine. Påsken var redet.

Billigt og hurtigt.

Fordelen ved at købe online er at der ofte er en besparelse. Ulempen er at servicen er til at overse, man skal vide hvad man køber, og selv være klar over hvordan tingene samles og vedligeholdes.
Så alt i alt PRIS / SERVICE
Bewertung von verifiziertem Kunden

Ringe indpakning, dyr forsendelse, men hurtig

Det er da underligt, at når man betaler 80 kr. for forsendelse, er der ikke engang noget til at beskytte varen - bare sendt direkte i original emballage med et "frimærke" på.

Ellers hurtig levering og god pris på selve varen.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Køb dine vare her hos Harald nyborg.

Jeg står og skal bruge en Rollator, spørger min datter, hvad syntes du vi skal gøre, ja du vil jo gerne eje den ikke? Jeg siger jo det vil jeg, jamen ved du hvad, så bestiller vi den da bare hos Harald Nyborg, også frem med mobilen finder et billede af den, jamen der er den jo siger jeg. Så i løbet af 3 dage kommer den, hurtig levering skønt, den er og let at gå med. Kan varmt anbefale Harald Nyborg.

Venlig hilsen
Christa Lysholdt

Leveringstiden blev ikke overholdt

Vi bestilte et fortelt og annex søndag den 6. april på hjemmesiden. Da vi intet havde hørt onsdag morgen, kontaktede vi jer. Efter noget tid, hvor det ikke lykkedes at finde vores ordre, fik vi den besked, at det ville afsendt senere samme dag. Det blev det også og vi fik en kode, hvor vi kunne følge pakkernes vej. Natten mellem onsdag og torsdag kørte pakkerne fra Odense til Århus. Så skete der ikke noget og vi kontaktede transportfirmaet sidst på eftermiddagen, for at høre hvornår den kom. Der havde kontoret lukket og vi fik først kontakte torsdag morgen kl. 7. Der fik vi at vide, at pakkerne kom i løbet af formiddagen, men at vi ikke kunne få nærmere besked. Efter lidt snak lykkedes det at få kontakt med chaufføren og han lovede at komme som noget af det første og lige inden kl. 10 ankom vores pakker.
D.v.s. at der var gået 5 dage fra vi bestilte, til vi modtog pakkerne. Den normale leveringstid er 2-3 dage. Samtidig fik vi bestemt ikke det indtryk, da vi kontakte jer onsdag formiddag, at der var sket noget. Det virkede nærmest som om, at det kun var fordi, vi kontaktede jer, at I overhovedet fandt ordren og fik den ekspederet.
Alt i alt en lidt træls oplevelse. Vi er ellers glade for at handle ved Harald Nyborg.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Lidt lang tid, ødelagte æsker.

Det tager for lang tid fra bestilling til levering. Denne gang var indpakningen noget bølgepap, som ikke er tilstrækkelig, når det er kasser af hård plast der skal sendes. Kasserne var derfor flækkede ved modtagelse, hvilket skuffer. Dog gode priser, og nogle gode alternative produkter til mærkevareprodukterne.
Men der skal tænkes lidt ekstra over at bruge papkasser, så varerne ikke bliver trykkede.

Altid lave priser!

Besuchen Sie Harald Nyborg