haardhout.com Bewertungen

haardhout.com Bewertungen

Gut
8.9
von 0 - 10
Firma bewerten
684 Trustpilot Bewertungen
Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

trustpilot stars

Goede kwaliteit hout; Levering niet volgens afspraak

Op 9/12 oa pallet ovengedroogd berkenhout besteld + HERBRUIKBARE afdekhoes om pallet buiten te kunnen laten staan.
De volgende dag telefonisch contact voor afspraak levering op vrijdag 13/12, met tel verwittiging 1 uur op voorhand.

Op 12/12 om 15u15 belde de chauffeur mij, dat hij een kwartier later zou leveren.
1 dag te vroeg en zeer kort op voorhand verwittigd...

Ik kon dan ook niet op tijd aanwezig zijn en de pallet bleek niet fatsoenlijk gelost te kunnen worden owv niet aangelegde oprit.
Chauffeur zag maar 1 oplossing, dat was de pallet kantelen vanaf zijn laadklep (tot zover akkoord)
Bij aankomst zag ik inderdaad de pallet op zijn kant, maar met de afdekhoes er nog bovenop, dewelke uiteraard compleet gescheurd was. Tot zover het herbruikbare van de afdekhoes a 7EU50, ik heb ze dus nooit kunnen gebruiken. Ik heb dan ook noodgedwongen mijn hout binnen moeten stockeren.

Super

Super snelle levering. Het pallet voldoet volkomen aan de beschrijving.
Zeer vriendelijke en gedienstige man van het transportbedrijf.

product op maat!

op tijd geleverd, goede prijs/kwaliteit verhouding, prettig zakendoen, tot een volgende keer!

Perfect

Netjes geleverd, snel, super kwaliteit
Bewertung von verifiziertem Kunden

Prima niets op aan te merken!

Alles ok en volgens afspraak
Bewertung von verifiziertem Kunden

vanaf bestelling t/m aflevering korrekt.

bestelling verliep simpel, aflevering was vlot en goed, minpuntje was de niet juiste tijdsaanduiding hiervan, kwaliteit van het gedroogde hout volgens verwachting en omschrijving.

Gewoon hartstikke goed

Goede service, je wordt adequaat op de hoogte gehouden, voorkeuren voor bezorgen worden goed nagekomen, kortom goed

prima

De bestelling was twee uur later dan afgesproken maar toen ik daar over belde werd er heel adequaat gereageerd. Goed en efficiënt optreden en meteen contact met de chauffeur.
Zou fijn zijn als dat een volgende keer niet pas na een telefoontje gebeurt.. Verder aardige , behulpzame chauffeur.
Prima en heerlijk droog hout voor een zomer lang stookplezier !

Perfect bedrijf!

Makkelijk te bestellen, snelle levering en mooi kwaliteit hout. De chauffeur is zeer vriendelijk en heeft het de pallets zo dicht mogelijk bij de hout opslag gezet, weinig werk aan. Wij kunnen weer even voorruit met stoken!

top producten

eerste bestelling bij haardhout.com gedaan.
vanaf moment van bestellen tot aan de levering helemaal op de hoogte gehouden!
de levering werd van te voren gemeld per sms precies op die aangemelde tijd werd het hout geleverd!
de chauffeur heeft het hout zelfs in de garage gezet!!!!
kan het iedereen aanbevelen wat een geweldige service.
Bewertung von verifiziertem Kunden

haardhout.com is een goed bedrijf.

Mijn ervaring is prima met hout.com
Betaling verliep goed.
Haardhout opslag keurig ingepakt .
Bezorging kwam op tijd .
Alle materialen waren kloppend

Uitstekende service

Bij het transport van een houtopslag bouwpakket vonden er kleine beschadigingen plaats. Haardhout.com heeft snel gereageerd en naar mijn tevredenheid een oplossing geleverd. Wat mij betreft uitstekende service !

Helemaal goed

Helemaal duidelijk en snel geregeld.

zeer goede service

Heb bijna twee jaar geleden een bestelling gedaan en betaald maar de levering toen door omstandigheden afgezegd. Ben ondertussen verhuisd naar een adres waar ik weer een houtkachel heb en na één telefoontje had ik twee dagen later mijn (2 kuub) hout. Ik ben blij met nauwkeurige administratie en snelle service!

teleurgesteld

Ik neem aan dat vrijwel al uw klanten het hout van de palet naar een opslagplek moeten brengen. Ik doe dat met hand en dan loop ik ca. 150 keer van voren (waar het hout wordt afgeleverd) naar de schuur achter in de tuin.

Mijn palet hout was niet op mijn voorterras maar op de openbare stoep gezet, kennelijk omdat uw leverancier niet met goede apparatuur is uitgerust om een richel van 1 cm over te gaan.

Dat is niet slim van jullie kant.

Antwort von Haardhout.com

Beste meneer Martens

Dank voor uw beoordeling.
Pallets worden in principe op de stoep afgeleverd. In overleg met de chauffeur kan deze verplaatst worden met een palletwagen. De hele pallet, inclusief palletwagen wegen samen 1500kg en kunnen helaas niet over een drempel.
Onze excuses voor de ongemakken.

Veel stookplezier!
Bewertung von verifiziertem Kunden

alles klopte, van bestellen tot leveren

Ik bestel (maar) 1x per 3 jaar een pallet haardhout , maar elke keer weer hetzelfde: makkelijk bestellen via de website, afleveren op de afgesproken dag door vrindelijke mensen, die de pallet ook een stuk de oprit oprijden zodat ik makkelijk d epallet kan overstapelen zonder een lang stuk te lopen.

Klasse.

Keurig aangeleverd, op een tijdstip wat mij uitkomt, mooi hout.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Goede levering en goed product

Hier kun je rustig een houtopslag bestellen. Snel aan huis geleverd, makkelijk in elkaar te zetten!
Bewertung von verifiziertem Kunden

goed afspreken en afspraken worden nagekomen

Het is niet de eerste keer dat we via de website van haardhout.com hout bestellen. Het hout is goed en kan tot aan de achterdeur bezorgd worden; meestal gaat dat goed. Helaas zijn er dit keer kuilen in de bestrating achtergebleven en is de bezorger weggegaan zonder dit te melden. Er zijn ergere dingen, maar een beetje jammer is het wel. Het hout ligt inmiddels al weer wel mooi gestapeld en het zicht, gezellig en handig als het weer kouder wordt. Volgende keer moet ik beter opletten tijdens de bezorging.

Antwort von Haardhout.com

Goedemiddag mevrouw van Geer

Zoals ook telefonisch besproken, willen we ons namens het transportbedrijf verontschuldigen voor de ongemakken. We doen er alles aan om dit in de toekomst te vermijden.
Veel stookplezier !

Bewertung von verifiziertem Kunden

Ik ben zeer tevreden en vond het super dat ik via sms op de hoogte werd gebracht op de dag van levering hoe laat dat zou worden.

Dit bedrijf kan ik bij een ieder aanbevelen. Snel, correct en ook de kwaliteit van het geleverde artikel is echt goed.

Haardhout.com Support

Uw voordeel

Gratis geleverd - Meer dan 20.000 tevreden klanten - Het hele jaar uit voorraad - De specialisten op haardhout en houtstook gebied - Persoonlijk contact

Over haardhout.com

de open haard hout leverancier voor heel Nederland, online droog open haard hout bestellen, snelle levering, geen bezorgkosten, goede klantenservice.

Besuchen Sie haardhout.com

Niederlande

Kategorie

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.