GameKey.nl Bewertungen

Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

Snel, vriendelijk, 100% legit

Ik heb battlefield 3 gekocht via Gamekey.
Dit is de eerste keer dat ik online games kocht en ik moet zeggen dat het zeker voor herhaling vatbaar is.
De site is strak en duidelijk opgebouwd en de prijzen liggen ver onder die in de winkel.
Opmerkelijk is ook de snelle respons als je een mail stuurt naar de klantenservice.
Je bent niet een van de zovele klanten maar men geeft persoonlijk antwoord op al jouw vragen.
Deze site kan ik zeker aanbevelen aan iedere gamer!

Snel & Goedkoop

Ik had Battlefield Premium besteld en het kwam direct binnen. De prijs was zelfs 10 euro lager dan in de Origin Store!

Goede online store!

GameKey.nl is een goed(koop), betrouwbaar en een bedrijf dat snel levert.Na betaling krijg je direct een mail met de product code en kun je aan de slag.

De 'niet goed, nieuwe key' -regeling zorgt ervoor dat je altijd een werkende code krijgt.

Doordat het bedrijf zich ook actief bezighoudt met facebook ben je snel op de hoogte van de aanbiedingen, de nieuwe voorraad en actie's!

Zeer tevreden!

Keep up the good work!

Diablo 3 nog op voorraad

Een poos geleden na dagen zoeken naar een online key, kwam ik eindelijk Gamekey.nl tegen.. zij waren op vakantie geweest en hadden dus nog Diablo 3-keys te koop.. meteen gekocht en 5 minuten erna kunnen spelen.. top!

Goedkoop, Snel & Betrouwbaar

Gamekey.nl biedt een groot aantal keys aan tegen hele scherpe prijzen! Het fijne aan deze site is, dat het in Nederland is gevestigd en het snel het wantrouwen van online keys kopen wegneemt. Dit laten ze onder andere merken door een snelle levering van een werkende CD-Key, echter mochten er problemen zijn dan staan ze direct paraat om U te helpen.

Ik zelf heb al meerdere keys aan mogen schaffen en kan dit zeker ook aan anderen aanraden!

Super store Keep it up!

Perfect!

Deze site is zeker debeste die er is! Ik ken zoveel sites maar bij deze heb ik tot nu toe al mijn pc games gekocht. Prachtige prijzen en een groot assortiment aan games in elke genre. Ze hebben ook alle beste games op de release en je krijgt ze zo vlug mogelijk toegestuurt.

Voor mensen die opzoek zijn naar Battlefield 3 Premium? Vinden hem hier aan een zeer lage prijs. En dat allemaal LEGAAL, geen gestolen games of gegenereerde keys. Allemaal eerlijk en legaal.

Tot nu toe nog geen enkel probleempje gehad bij deze store ;)

Super snelle service

Super snelle en betrouwbare service!
Lekker duidelijk en nooit problemen gehad!
A+!
trustpilot stars

Geen beter online winkel te vinden!

Gamekey.nl verdiend een 5 sterren rating omdat;
-De klantenservice heel vriendelijk en behulpzaam is.
-Ze houden give-away acties.
-De CD codes worden direct verstuurd via de email.
-De prijzen zijn vergeleken met de concurrenten super laag.

Ik raad Gamekey.nl dus aan iedereen aan!
trustpilot stars

Vooral een ongevenaarde after-sales. Hulde!

Geweldige service van Gamekey.nl! Levering is razendsnel, binnen een minuut heb je alles binnen. Maar dat is niet per se waarom ik ze de maximale score van 5 sterren geef. Dat doe ik namelijk vanwege de geweldige aftersales. Gamekey is erg actief op Facebook en ook hier heb je dan razendsnel een reactie als je ergens een vraag over hebt of wat extra hulp nodig hebt. Dit is vooral de grote kracht van dit bedrijf, je voelt je als klant echt de koning.

Kortom: een echte aanrader, en de prijzen zijn ook nog eens heerlijk laag met af en toe een gratis weggeefactie voor de fans op Facebook!

Perfect A++++++

perfecte service voor en na je aankoop
dus zeker een aanrader :)

Uitstekende support

Ik heb aantal keren een product besteld op GameKey.nl, deze wordt meteen digitaal geleverd. Ik had wat vragen over het activeren van de key, en ik werd uitstekend geholpen via de mail! Ze hebben een goeie en snelle service. GameKey staat altijd klaar voor je!

Melvin Nijboer

Laat ik het zo zeggen jullie zijn goed bezig met jullie acties en de site is goed leesbaar en duidelijk. En als ik bij jullie bestel kan ik pas over de service is en dan ook de laatste ster erbij hoop ik M.V.G

Snel,Gemakkelijk en Betrouwbaar

Gamekey heeft een geweldige overzichtelijke site. Makkelijk in gebruik en heeft een snelle levering. Gamekey is de goedkoopste gamekey site van Nederland. Door de geweldige service en goedkope gamekeys is deze site voor mij het beste. En een lading giveaways maakt het nog een stuk mooier. Want ja? Gratis Battlefield 3 Premium of Diablo 3? Wie wil dat nou niet?

Voor een snelle en de goedkoopste gamekeys van Nederland ga je natuurlijk naar GameKey.nl!

Makkelijk en snel

Het is makkelijk te bestellen
goedkoper dan gemiddeld.
Snelle service

Het enige is dat ze niet altijd voorradig zijn.

Ziekelijk snelle service

Vorig jaar assasins creed brotherhood gekocht, werd direct geleverd, paar maanden terug CoD MW3 gekocht, had alleen mijn e-mail adres verkeerd ingevult dus geen code ontvangen. Toen heb ik om half 2 s'nachts een mailtje gestuurd en ik kreeg wonderbaarlijk binnen 10 minuten een reactie en het werd direct voor me geregeld, toen alsnog de code gekregen en s'nachts het spel kunnen downloaden zodat ik de volgende dag alsnog gelijk kon beginnen met spelen, nooit eerder zo'n goede service meegemaakt!

SWTOR Key GENIAAL

Ik kocht eerst altijd mijn CD Keys en gamecards bij een andere winkel. maar daar beloofde zij altijd levertijd binnen 1 minuut. en soms kwam de gamecard pas uren later aan super vervelend als je snel wilt gamen!

Dus ik zat een beetje rond te kijken op google en ik kwam bij deze website uit www.gamekey.nl ik dacht eerst he een nederlander, dan zijn de prijzen vast veel duurder als de rest. maar vooruit ik keek toch maar even, en ik kon het niet geloven de prijzen zijn zelfs goedkoper als bij andere bedrijven en dat in nederland?! Ongelovelijk, nu hoopte ik nog op snelle service.

Ik had mijn SWTOR CD Key gekocht op de release date en ik had hem letterlijk binnen 1 minuut in mijn mail box en werkte perfect, ongelovelijk goede service en ik koop hier zeker weer!

Ben je opzoek naar Games en wilt niet te veel geld uit geven? Ga naar deze website, super goede service en ook nog snelle levering!

Colin

Professionele game-key leverancier

9 van de 10 keer heb je binnen no-time je keycode, die ene glipper af en toe ertussen kan natuurlijk gebeuren en maakt het er dus geen mindere leverancier op.

Ze zijn betrouwbaar en loyaal, mailen terug als jij mailt op rustige maar ook op drukke dagen, dus is hun mail bomvol? Je krijgt gewoon reactie maar zal even moeten wachten! Geduld loont!

De prijzen zijn ook zeer scherp in vergelijking met andere key code leveranciers en daarom is dit dus DÉ plek om JOUW cd-key te halen.

Ik ben onder de indruk.

Geweldig

Het bedrijf is bezig met de klanten en probeert alles zo goed mogelijk te doen. Ze reageren snel, het werkt goed en het is goedkoper dan andere. Dat is de reden dat ik hierheen ben gekomen, en blijf komen.

Ik heb nog nooit zo een goede omgang met klanten meegemaakt dan bij Gamekey.nl daar wil ik ze dan ook voor bedanken!

Topsite!

Maatje van me Diablo 3 gekocht hier. Kan niet anders zeggen dan dat we erg tevreden zijn.

Ga geen lang verhaal ervan maken.
Gewoon lekker kort door de bocht:

Snel, goedkoop en prima service.

Beter kan niet toch?

perfect

e merkt dat ze blij zijn met hun bedrijf en staan voor je klaar, vaak acties en key giveaways, werkt snel, werkt goed, snelle reacties, eerlijk, en natuurlijk heerlijk goedkoop. love it! :)

Revolt-Gaming Limited Support

Anschrift Niederlande

Kategorie

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.