Fasttv Bewertungen

Fasttv Bewertungen

Sehr Schlecht
1.4

Danmarks måske værste kundeservice

Mine problemer med FastTv begyndte 29.4.2011, hvor jeg kom hjem fra en længere udenlandrejse. Der var intet tv signal.
jeg kontakter herefter samme dag FastTv som lover at undersøge sagen for så at ringe mig op. Intet sker-
Jeg har nu efter 14 dage og efter at have talt med 8 medarbejdere hos FastTv fortsat intet signal. FastTv påstod atdet var problemer med TDC`s fibernet. TDC har reageret hurtigt og såvel mundtligt som teknisk undersøgt deres område og ikke fundet nogle problemer med deres forbindelse. Fasttv sender nu en strøm af digialbokse som de vil have mig til at prøve uden held. Jeg er godt og grundig træt af FastTv som på intet tidspunkt har optrådt profesionelt. Det kan Fasttv ikke leve af.
Jeg kan kun henstille til nye kunder at de tænker sig en ekstra gang om da de kan risikere at møde en af Danmarks måske værste firmaer.

Advarsel - intet svar på protester

Ingen, absolut ingen, reaktion fra TDC/FASTTV

Uoverskueligt og langsomt

Har haft fasttv længe, og man får ikke meget information fra dem. De er lidt tunge at danse med. Jeg kan fx ikke regne ud om det er TDC eller FastTV der står for vores fjernsyn for tiden. Er ved at være lidt træt af den lange ventetid på at få et svar.

AMATØRFIRMA!!

Virkelig dårlig kundeservice, Har absolut intet godt at sige om dette firma, hold jer væk!!!

Ok produkt til en fair pris

Jeg har været kunde hos Fast TV i 2 år og har været OK tilfreds.

Deres pris for høj hastigheds fibernet er efter min mening OK

Deres TV pakker mangler Viasat kanaler hvilket er et enormt minus ved deres produkt!

Kunderservicen er OK når man kommer igennem - men forbered dig på lang ventetid

Elendigt!

Deres internet er så ustabilt og dårlig! Det virker ikke i 5 minutter, så kommer det op igen, så går det igen, og sådan bliver det bare ved. Hold jer væk fra Fast TV!

Fasttv er en ond drøm

Jeg kunne skrive en bok om mitt uvirkelige forhold til dette selskapet og hvordan de har behandlet meg som kunde, men livet er for kort til det. At et saksforløp kan bli komplisert kan skyldes mange ting, men den uvennlighet jeg har møtt hos representantene for dette selskapet er skremmende. Jeg har aldri opplevet noe lignende med andre virksomheter. Ikke engang i det offentlige. Det må være noe internt i selskapet som ikke er som det burde være. Fasttv er virkelig en trist opplevelse og etter hva jeg kan se den dyreste utbyder på markedet.

Tonsvis af fejl, sidst med alt nyt.. og en service der ikke eksisterer.

5 kanaler uden lyd, 3 kanaler manglende, mange afbrud i internet.

Ingen svar på mails, efter 11 opkald igennem en uge, og de aldrig ringede tilbage ville jeg opsige mit abb. Derefter fik jeg en service tekniker i røret indenfor 10 minutter. Alt deres service går igennem et callcenter og de er også selv trætte af det.

Problemet med internet blev løst, mangler stadig lyd på mange kanaler.

IDIOTER !!!!!!

Jeg har lige modtaget en rykke endnu en gang fra FastTV … selvom jeg ingen har haft noget at gøre med FastTV i lang tid efter vi gik over til WAOO – eller blev tunget over til WAOO. De har skyldt mig 2500 DKK i 6 måneder DKK og har lige sent mig en rykke + gebyr for en tjeneste jeg ikke har. De har lovet tre gang at overføre penge til mit virksomhed men pengen har ikke dykket op – IDIOTER er de i stor stil – må være FastTV corporate culture for det er lige meget hvem jeg snakke med jeg får ikke min penge bare rykker !!! Hold jer væk fra dem!!!

Dårlig service og dårligt system

Jeg har fra starten været meget skeptisk angående fibernet, men blev tvunget ind via min antenneforening. Til at starte med fungerede det super, da vi først var kunder hos Dansk Bredbånd. De blev opkøbt af Waoo hvor vi blev stillet endnu bedre end vi var i forvejen.

Lige pludselig valgte DONG ikke at være ejer af fibernettet mere og solgte det til TDC. I den forbindelse mente Waoo det nu blev for dyrt at sælge til os og overgav vores forbindelse til FastTV, som er ejet af TDC.

Vi sidder nu i lommen på FastTV der har et langsomt system, med bokse der larmer og en dårlig kundeservice. Til gengæld betaler vi kassen for TV og internet - Juhu.

Det er tankevækkende at vi ikke kan udskifte leverandør uden også at skulle få gravet nye kabler ned, da YouSee sjovt nok ikke kan levere til os. Fra næste måned lukkes FastTV og vi overgår så til TDC HomeTrio - jeg tvivler på vi bliver stillet bedre herefter:(

Vi skulle aldrig have udskiftet kabeltv, da det fungerede og var billigt.

Hvis jeg kunne fik FastTV 0 stjerner.

Dyrt og dårlig service

Sure folk. Men monopol. Hvad sker der???

Elendigt

Priserne er for høje, nettet er ustabilt og sådan fortsætter det bare...

Gider ikke mere nu.

Fusk! lad være med at bestille hos dem. jeg gjorde det online, og fik en kvittering men hørte intet. så ringet jeg til dem, og ingen bestilling. så blev jeg send rundt til 3 forskellige firmaer, her iblandt TDC. Det ende med jeg fik fat i fasttv igen men en anden afdeling. så sagde de at de lige ville finde ud af hvad der var gået galt og så ringe tilbage.

Har endnu intet hørt. et ord: bondefangeri.

Ingen hjælp at hente.

Vi har i området Farum haft gentagende (mange) kortvarige udfald af det samlede signal (TV-Telefon-Internet) på fibernettet.

Trods gentagende opringninger og e-mail er der ingen hos FastTV som har en oprigtigt lyst til at hjælpe eller for den sag skyld tager sagen alvorlig.

Jeg åbnede i dag den 28/12 for DR1's nyheder og siden har der været udfald på signalet hvert 5 min i ca 20-25 sekunder. Dette problem har periodisk stået på i 2-3 uger, men trods henvendelser pr. mail og telefon så mener FastTv ikke at der er et problem! Hver gang får jeg at vide at jeg bare skal tænde for mit anlæg etc.etc.

Desværre er jeg stavsnbundet til FastTV. da TDC/FastTv prismæssigt har frosset bl.a min tidligere leverandør Waoo ud af det tidligere Dong's fibernet.
Jeg drømmer mig tilbage til tiden med Waoo hvor billedet var fint, signalet stabilt og servicen i top!

Amatører

Bestilte Fasttv pakke med internet, tlf og fjernsyn i begyndelsen af september. Nu er det jul, og der er gået næsten 4 måneder, den sidste dims, tvboksen, blev leveret for 2 uger siden - men den virkede ikke.
Vi ringede selfølgelig straks til "kundeservice", men det kom der ikke noget ud af. Efter en uge med masser af telefonkø og telefonsamtaler, lykkedes at få "kundeservice" til at fejlmelde det - har lige fået besked, der sker tidligst noget om 14 dage.

Det er simpelthen for ringe, grænsende til det grinagtige. Denne anmeldelse giver FastTV én stjerne - men det er udelukkende fordi det ikke er muligt kun at give dem nul stjerner.

Hold jer LANGT væk fra FastTV

Positivt førstegangsindtryk

God og effektiv kundeservice, hvor der ingen ventetid var. Kompetent medarbejder der var klar på at hjælpe og fandt frem til problemet med det samme. Alt i alt en god førstegangsoplevelse med FastTV via hotline.

Verdens dårligste service

FastTV har en forbløffende dårlig kundeservice, meget lidt kompetente medarbejdere. Efter 6 mdr. som kunde modtager man et brev som beder en vælge de services/produkter man vil have. Det skete for 6 mdr. siden!!!
Efter 4 mdr. som kunde modtager man sin internetkode - 4 mdr., godt de ikke sende den som B-Post!! Da installatøren kommer ud kommer ud, er der gået 3 mdr. siden man modtog boksen fra FastTV. Da installatøren ringer til FastTV kan man ikke se os i systemet - "vi er ikke kunder" er svaret. Installatøren (underleverandør) fastslår så at han faktisk kan læse i den mail vi modtog fra FastTV efter tilmelding, at det er vi og at de jo desuden har sendt os en boks (plus rekvireret ham). Svaret på dette er så "nå men det er nok fordi at vores systemer ikke kan tale sammen, og at logistik godt kan sende noget ud uden at man er registreret som kunde". Nå ja det giver jo mening, eller???? Skal nok tilføjes at første gang jeg var blevet bedt om at være hjemme hele dagen med henblik på installation - så kom de aldrig. Da vi kontaktede dem sagde de blot, "at den tid var da blevet aflyst af TDC" - det var der bare INGEN som havde tænkt på at kunden gerne ville vide.
Lige nu har vi to TV bokse, den ene har ikke virket i over en uge, og vi har endnu ikke modtaget en erstatning. Den anden falder periodisk ud, så den skal genstartes flere gange om dag.

Jeg kan kun på det skarpeste advare imod FastTV, jeg har aldrig i mine 46 år oplevet dårligere service og produkter.

Ekstrem dårlig service - don't use them!!!

Jeg blev i 1. halvdel af 2011 trukket for nogle fibernet opkrævninger af FastTV - regninger som skulle betales til og blev betalt til BoligNet. Siden har jeg kæmpet en ulige kamp for at få pengene refunderet af FastTv.

Faktisk begyndte der først at komme lidt skred i tingene, efter jeg mere eller mindre bad BoligNet om hjælp til at inddrive pengene hos FastTv og efter jeg besluttede at sende mail hver eneste dag om problemet, til alle jeg kunne finde hos FastTv og TDC selv, inklusive direktionen selv.

Man føler sig ligeså hjælpeløs som hvis man var oppe imod en rockerbande!!!!!

Jeg har aldrig oplevet noget tilsvarende i Danmark med et dansk firma og er simpelthen målløs - hold jer langt væk fra FastTv og alt hvad der har med TDC at gøre.

Jeg ville skamme mig noget så eventyrligt hvis jeg arbejde hos FastTv !!

Ualmindelig ringe "service"

Jeg har nu ringet til Fast TV 3 gange om ugen i 5 uger for at få udbetalt nogle penge som de ved en fejl har trukket mig. Hver gang får jeg at vide at de kommer indenfor et par dage. Med meget besvær er det lykkes mig at få en kundeservice medarbejder til at sende mig en bekræftelse ang. at jeg skal have de penge, men lige meget har det hjulpet. -Der er stadig INGENTING sket!

Da jeg ringede (IGEN!) i dag, var beskeden at den som skal udbetale pengene er blevet langtidssyg, så der går yderligere 14 dage. Det kan bare ikke være rigtigt!
Jeg er magtesløs og aner ikke hvad jeg skal gøre for at få mine penge, og Fast TV er tydeligvis fuldstændig ligeglade.

FastTV.net A/S (en del af TDC) Support

Levering af TV, Internet og telefoni over fiber.

Besuchen Sie Fasttv

Kontaktinformationen