Elounge Bewertungen

Elounge Bewertungen

Gut
7.4

Øv øv.

Kan se at e-lounge.dk er blevet en del af Gyldeldal.
Det er synd.

Havde rigtig gode erfaringer med e-lounge og har handlet der mange gange, alle gange til fuld tilfredshed. Stort og spændende udvalg til gode priser - mange af bøgerne var at finde i flere udgaver hvilket er et kæmpe plus.

Gyldendal, til gengæld, holder jeg mig af princip bort fra.

Øv.

Usikkerhed omkring optjent bonus på e lounge

E lounge er lukket. Har været kunde i et par år og optjent et par hundrede kr i bonus. Skulle til at bestille endnu en bog, da jeg opdagede, at de har lukket siten. Hvad nu.
Carsten

Udmærket kundeservice og fin levering

Den sidste stjerne mangler, fordi der var lidt forvirring vedrørende leveringstiden. Først fik jeg en mail med en dato, en til to dage senere kom der en mail med en ny leveringstid (hvilket er en rigtig god service). Kort derefter kom der en mail om, at leveringen var afsendt, og jeg modtog min bog på den første oplyste leveringsdato. Det er en lille detalje, det ved jeg godt, men det gav mig et billede af, at der ikke helt var styr på lagerstyringen.

Jeg handler dog gerne hos eLounge igen, og anbefaler gerne andre at handle der.

Forandring, men ikke til det bedre

Da jeg har købt engelske bøger gennem eLounge i mange år, er jeg noget utilfreds med at eLounge blev overtaget af Gyldendal og nu kun sælger dansk udgivne bøger. Servicen er som altid rigtig god.

Aldrig har jeg ventet så længe på en bog!

Jeg har ikke haft den bedste oplevelse ved at handle med elounge denne gang. De sendte den forkerte bog og efter meget skriveri frem og tilbage sendte de den rigtige efter ikke mindre end 2 måneders ventetid. Dog uden beregning, men stadigvæk. Her vil jeg ikke handle igen uanset de lave priser!

Har før været tilfreds, men..

Jeg bestilte en bog, som havde en forholdsvis kort leveringstid, men bogen var hen imod en uge forsinket. Da jeg så hentede den, havde den en knap så pæn stød- eller fugtskade i det ene hjørne. Ikke godt nok.

Hej Nina

Tak for din feedback

Er din bog ikke i acceptabel stand, må du meget gerne skrive til info@elounge.com og oplyser dit ordre.nr, så vil jeg kigge på sagen.

eloungekundesservice

OK - savner udenlandske bøger

Elounge har tidligere haft udenlandske bøger, som man ikke længere kan bestille. Ærgerligt, men ellers udmærket sted at handle.

Intet virker

Her i dag, 6.7.13, er der intet der virker på elounge: hverken opslag, køb eller adgang til egen konto.

Hej Niels

Tak for din feedback.

Du må meget gerne sende mig din email, du har oprettet din eloungekonto med, så vil jeg undersøge sagen. Du kan skrive til info@elounge.com

Med venlig hilsen
elounge kundesservice

Leveringstiden er uholdbar og udvalget er helt væk fra tidligere tider

Tidligere hen var e-lounge en boghandel som kunne konkurrere på både pris og udvalg med konkurrenterne, men ingen af delene er gældende længere.

Vi har altid brugt e-lounge når vi skulle have engelsksprogede bøger, og har tidligere været meget glade for dem men den tid er da slut.

Jeg havde dog et gavekort som skulle bruges inden det udløber i sensommeren, og valgte derfor at bestille en bog selvom den var billigere hos konkurrenterne. Jeg bestilte Piraterne I Port Royal af Michael Crichton, d. 5. juni, hvor der stod en leveringstid på 5-7 hverdage (hvilket der forresten stadig gør på annoncen), og forventede derfor at kunne modtage bogen inden vi rejser på ferie i start juli.

Der havde så i nogle dage stået at forventet levering var d. 17. juni, hvilket jo for sin vis var fint nok. Det blev så bare underligt da vi kiggede d. 18. juni og der stadig stod forventet ankomst d. 17. juni, og bogen ikke stod til at være ankommet. Nu i dag d. 19. juni er jeg gået ind og tjekke en gang til og nu er leveringsdatoen ændret til d. 10. juli.

En ting er at vi nu ikke kan få bogen til det tidspunkt hvor vi faktisk skulle bruge den, noget andet er at vi intet info har fået fra e-lounge om at der ville blive forsinkelser eller noget, og så at de stadig tillader sig at skrive at der er 5-7 dages levering selvom der er over 3 uger til at de oplyser at de modtager den.

UPDATE D. 7. JULI 2013

D. 10 juli 2013 kl 12:37 modtog jeg en mail om at jeg havde modtaget en gavekort fra E-lounge, med følgende besked "hvis du har for nylig har afbestilt en vare som var betalt, helt eller delvist med gavekort eller e-Bonus point.". Det undrede mig noget, idet jeg jo ikke har afbestilt bogen men stadig venter.

Og lige bag efter modtager jeg en mail med en bekræftelse på en annullering af min ordre. Med følgende begrundelser:
Grunden til at ordren er annulleret, kan skyldes følgende:

- Du har selv annulleret ordren.
- Vi har annulleret ordren pga. en af disse grunde:
>> Forlaget har meddelt os at bogen ikke kan leveres på nuværende tidspunkt.
>> Forlaget har trukket bogen tilbage.
>> Bogen er udsolgt.
>> Et genoptryk stadig kun overvejes og der tages ikke imod bestillinger på varen.

Jeg har ikke ligefrem annuleret min bestilling, og andre bogbutikker har bogen hjemme, og endda til meget billigere priser, så det undre mig noget med denne service.

Udover at udvalget er så småt hos e-lounge nu, så tør jeg ikke rigtig bestille noget nyt, idet man jo åbenbart ikke kan forvente at de kan skaffe nogen af tingene, selvom bogen stadig står på deres hjemmeside nu med 5-9 dages leveringstid.

Alt i alt bare ekstremt dårlig service!!!

Hej Sarah

Tak for din feedback

Jeg beklager meget den manglende opdatering på din ordre. Jeg vil meget gerne tjekke op på ordren, og give dig forklaring på forsinkelsen, hvis du henvender dig til info@elounge.com med dit ordre.nr.

Eloungekundesservice

Levede ikke helt op til forventningerne

Jeg bestilte 4 bøger den 30/5. Fik bekræftelse med det samme, med forventet levering af alle bøger den 4/6. Den 5/6 får jeg besked om at den ene bestilte bog er forsinket - og det var faktsik den, som i første omgang fik mig til at lave en bestilling, med forventet levering den 3/7, og bliver bedt om at tage stilling til om jeg vil have tilsendt de tre bøger som er på lager dvs. de er altså ikke afsendt endnu.
De er dog modtaget nu og så er jeg spændt på om den sidste bog bliver leveret som forventet.

elounge med de bedste priser

elounge et sted hvor priserne er lave, det ok med mig, gid der var flere.
ps fortsætter de med den pris politik går det op og jeg siger 100 % top

God pris og hurtig levering

Elounge er et godt sted at handle på nettet. Hjemmesiden nem at gå til. Så hvis den ønskede bog er på lager, er det stedet at handle.

Tarveligt tarveligt tarveligt

Jeg har fået et gavekort i fødselsdagsgave til Elounge. Jeg havde ønsket mig det, da jeg gerne ville støtte op om dem, deres billige priser og store sortiment.
Da jeg går ind for at finde en håndfuld bøger viser det sig, at elounge ikke længere har et udenlandsk sortiment. Jeg søger rundt på må og få, men kan godt se, at de engelsksprogede bøger er sporløst forsvundet, også de danske oversættelser er svundet ind og det viser sig hurtigt, at priserne ikke længere er billige, men ligner butikspriser.
Mit gavekort er pludselig ganske værdiløst. Jeg kontakter giveren af kortet, han fortæller at der i mailen står, at man har 4 ugers returret på køb. Der står intet om anderledes regler på gavekort, hverken i mailen eller på hjemmesiden.
Jeg kontakter elounge.com for at få pengene retur. Men her stiller de sig på bagbenene, jeg sendte min mail fredag og får første svar tirsdag. I mailen står der, at elounge.com lukker ned pr. 31. august, ikke længere har udenlandske bøger og ikke vil give mig pengene tilbage.
Jeg tror ikke det er lovligt, at sælge gavekort uden at informere om den nu meget korte tidsperiode hvor i det kan benyttes. Jeg tror heller ikke det er lovligt, at nægte pengene retur, når man har 4 ugers returret. Desuden må der siges at være specielle omstændigheder, når nu siden skal lukkes ned.Jeg siger, at jeg vil gå til forbrugerklagenævnet, og så begynder der at ske lidt.
Jeg får tilbuddet om at vælge en hvilken som helst bog fra sortiment uanset pris, men hvad hjælper det, når sortimentet er lille og ikke indeholder noget, man ønsker sig.
Jeg sidder nu og venter på svar, svar som bestemt ikke kommer susende. Det lader til, at de trækker pinen i langdrag i håb om, at jeg giver op. Hvis ikke problemet er løst inden weekenden ser det ud til, at jeg må kommunikerer gennem forbrugerklagenævnet i stedet.
Elounge var tidligere mit favorit boghandel på nettet, men denne tarvelige behandling giver dem bundkarakter.
Den ene stjerne de får er for deres kundeservicemedarbejder Maja, som er venlig og tålmodig.

Priserne er fine, men hele deres point system var en scam

Jeg har købt bøger der manger gange grundet deres billige priser. Men deres gamle pointsystem var en katastrofe. Man opsparede point ved handel som udelukkende kunne bruges til at købe nye bøger hvis pointene dækkede hele beløbet af de nye bøger. Da de afskaffede pointsystemet fik jeg en mail fra dem med et gavekort på hvad jeg havde opsparet. Jeg brugte gavekortet på en lonely planet bog fordi de mindede mig om at det hele pludselig udløb til juni. En uge efter at bogen var bestilt fik jeg en besked om at bogen var udgået. Den lå dog stadig i deres system, men nu 100 kr. dyrere. God stil elounge.... Priserne er gode, men deres service og kundefokus kan være på et meget lille sted.

Kære Jess

Jeg beklager at det ikke lykkedes at skaffe bogen til dig. Hvis du ønsker det, vil jeg meget gerne undersøge denne lonely planet bog i systemet og give dig en udybende forklaring. Du kan skrive til mig på info@elounge.com og fortælle hvilken bog det drejer sig om.

elounge
Kundeservice

Super go service men ofte billigere bøger andre steder!

Bøger kommer til det ønskede sted på den estimerede tid og jeg har aldrig oplevet nogle fejl på bøgerne.
Men jeg har dog ofte fundet bøgerne billigere andre steder og til tider kan jeg slet ikke finde den bog jeg søger. Det er primært fagbøger jeg leder efter.

Alt som lovet.

Som altid hurtig levering og alt i orden.

Perfekt

Leverer til tiden. Der er ikke så meget pjat :-)

eLounge ApS Support

eLounge – billige bøger leveret til din dør! eLounge internet boghandel leverer romaner, fagbøger, studiebøger, rejsebøger, kogebøger, erhversbøger m.m. på både dansk, engelsk, tysk, spansk osv. Vi har over 3.000.000 gode og billige bøger.

Besuchen Sie Elounge

Kontaktinformationen