Electrola Bewertungen

Electrola Bewertungen

Perfekt
9.5

Godt!

Kom til tiden - og tingene var som de skulle være.
Bewertung von verifiziertem Kunden

1. klasses service og professionel vejledning.

Efter telefonisk at have forklaret om et problem med modtagelse af TV signal, foreslog Electrola en løsning der fungerede perfekt. Meget vidende på antenne og TV teknik, og udstrakt after-sale service.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Super service ved installation af TV tuner

Jeg modtog en ekstraordinær fin hjælp til installation af DVB Cine C/T Dual tuner. Alle de kendte problemer med modtagelse af Yousee's kanaler på Windows Media Center blev løst, og det hele fungerer perfekt.

Prima

Fik en udsøgt behandling. Handler MEGET gerne igen.

Billigste sted på nettet

super tilfreds

super behandling

super god behandling

Det bliver ikke bedre...

Her er der tale om en lille enmandsvirksomhed, som sidder på en niche indenfor multimedia centre i DK.
Jeg har forgæves haft forsøgt at finde firmaer i DK der var i stand til at opfylde mine ønsker og idéer som privatperson, og kun her var Electrola i stand til at møde både krav og behov. Og det på en 100% professionel og engageret vis.
Ejeren af Electrola, Erik, skal godt nok lave alle ting selv lige fra indkøb af dele, opbygning/samling af HTPC, test, udvikling, salg, bogholderi samt kundesupport, men han gør det hele på absolut fin vis. Skulle han derfor ikke lige være i stand til at klare alle henvendelser/sager fra time til time, så skal han nok vende tilbage hurtigst muligt. Hans kundesupport ydes selv efter fyraften og hvis behov også på søn- og helligdage. Og man mærker at han gør det af ren faglig interesse og omsorg for kundeoplevelsen.
Electrola fortsæt endelig det gode arbejde og gode service!

Udmærket

Varen var i restordre, men blev sendt umiddelbart efter modtagelsen fra underleverandør.

Super

Overholdt alt hvad jeg forventede
Bewertung von verifiziertem Kunden

Super godt produkt og fatastik support.

Jeg fik en uvurderlig hjælp med opsætningen af mine tvkanaler fra fællesantennen.

Fantastisk webshop...

Bestemt et firma jeg vil anbefale, meget seriøst og levere som aftalt.

Mvh

Kim Jensen
Itplan A/S
Bewertung von verifiziertem Kunden

Professionel og virkelig dygtig support

Jeg har købt DVB tunere hos Electrola til mit mediecenter og det har kun været en positiv oplevelse hele vejen igennem. Varerne kom dagen efter som aftalt. Da jeg fik installeret enhederne i min computer, kontaktede jeg Erik fra Electrola og fik herigennem en meget professionel og oplagt mand i røret. Erik kunne svare på alt hvad jeg havde af udfordringer og de steder hvor det kneb, overtog han kortvarigt min pc og guidede mig igennem indstillingerne. Sådan en fantastisk service og engagement finder man sjældent. Derfor kan jeg trygt anbefale Electrola som det oplagte valg, når der skal investeres i top udstyr til mediecenter mv. Tak for en fed oplevelse, det er bestemt ikke sidste gang jeg handler her.

Fint

Alt gik som ønsket

Super service

Alt fungere lige fra bestilling, levering samt service. Jeg kan kun anbefale Electrola på det varmeste.

Super vejledning

Erik kan det med at forklare nemt og enkelt. Jeg linker til ham fra Facebook. Top service.

Kan ikke blive bedre

Jeg har købet et custom-media-centre som jeg er blevet super godt vejledt med hvad jeg havde brug for.
Altid venlig når man ringede og havde spørgsmål og var inviteret der op til en demostration af hvad man kunne vælge.
Meget personlig betjening der kan man rolig handle.
Bewertung von verifiziertem Kunden

electrola.dk dem kan man stole på

Min handel med Electrola var en rigtig god handel og en super flot service. Jeg kan varmt anbefale dem.

God service

Meget hurtig ekspedition. Modtog varen få dage efter bestillingen.

Præcis beskrivelse, hurtig levering

Beskrivelse af varen - i dette tilfælde et Boxer godkendt CAM - var perfekt. Tydelig beskrivelse af at CAM var af producenten SMIT og var testet med diverse tunere til PC'ere - lige hvad jeg havde brug for. Levering dagen efter (lørdag) i et brev, hvorefter jeg havde TV2 på min computer få minutter efter.

www.electrola.dk Support

Besuchen Sie Electrola