Dynamicweb Bewertungen

Dynamicweb Bewertungen

Durchschnittlich
6.3

Fornuftigt system, elendig support

Jeg har de sidste 7 år arbejdet som administrator for forskellige DynamicWeb-løsninger, der alle har udmærket sig ved en fornuftig brugervenlighed.

Dynamicweb CMS har imidlertid den store anke, at support og opdateringer er ekstremt afhængige af, hvor godt partnerne er klædt på, da man som administrator/bruger ikke kan få nogen hjælp direkte hos Dynamicweb. Derfor kan opdateringer ofte komme højest overraskende og med direkte funktionsfejl.

Al support skal trækkes ud af systemet og har desværre gjort, at jeg ofte har oplevet lange nedetider på løsningerne.
Dynamicweb Software A/S

Antwort von Dynamicweb Software A/S

Hej Thomas,

Jeg er ked af at læse din anmeldelse om, hvor du jo egentligt tilkendegiver, at Dynamicweb CMS er meget godt, men at du ikke har været tilfredse med kompetencerne hos de partnere du har arbejdet sammen med. Til din orientering kan jeg fortælle, at vi løbende tilstræber at dygtiggøre vores partnere og rent faktisk opdeler dem efter kompetencer - se mere på http://www.dynamicweb.dk/partnere.aspx. Har du spørgsmål om hvilke partnere, som kan opfylde dine forretningsmæssige behov, så skal du være velkommen til at kontakte mig.

Mvh.

Christian Beer
Dynamicweb Software A/S

Super SHOP-CMS til de bedste hjemmesider...

Vi har i slutningen at 2010 udviklet hjemmesiden www.tweenstyle.dk som sælger tøj til en meget lille målgruppe - tweens 8-16 år.
Men Dynamicweb har vi kunnet levere en løsning som er skrædersyet til tweenstyles behov. Som en godt eksempel kan vi nævne deres søgning på alder som er ganske unik. Vi kan kun anbefale Dynamicweb som en professionel CMS-løsning.

Overlegen .Net baseret CMS

Som frontend-udvikler hos Andersen & Blæsbjerg har jeg arbejder med Dynamicweb CMS i 3 år. Systemet er solidt og er med tiden blevet langt bedre på SEO og antallet af muligheder i opbygningen af templates. Håndtering af sprog og flere sites i samme løsning fungere også overlegent.
Fra vores kunder (administratorerne) får vi ikke mange klager og man udtrykker glæde over brugervenligheden.
Den sidste stjerne mangler, pga. Dynamicweb sommetider uproduktive og ineffektive support.

Fantastisk koncept

Solid dansk virksomhed med en ren partnerkanal.

Rimelig godt

Godt system med rimelig funktionalitet og oppetid.

Dynamicweb Software A/S Support

CMS og eCommerce fra Dynamicweb til alle typer af webløsninger. CMS og e-handel i én og samme løsning.

Besuchen Sie Dynamicweb

Kontaktinformationen