DomainDirect.dk Bewertungen

DomainDirect.dk Bewertungen

Gut
7.2

Ville ikke hjælpe mig

Jeg havde problemer med mine emails på mine to domæner. Det ene var et gratis domæne det andet var et medium. Da det var et gratis domæne ville de ikke yde support på det, selvom jeg stadig betalte dem penge på det andet. Dette var jeg dybt utilfreds over, da jeg som sagt stadig var betalende kunde.

Da jeg ikke fik den hjælp jeg burde modtage, skrev jeg til dem at jeg synes at deres service var ringe og at de burde tænke på hvordan de behandler deres kunder. Deres svar: Stop venligst straks flere mails vedr. det gratis webhotel, da vi allerede har skrevet at der ikke er support.
Ellers bliver det betragtet som spild af vores tid og din kundekonto bliver lukket straks i henhold til forretningsbetingelserne.

Dette ville jeg selvfølgelig ikke acceptere hvilket resulterede i, at de straks slettede begge mine webhotel (også det betalende) og slettede alle data (blog og mailliste).
DomainDirect ApS

Antwort von DomainDirect ApS

Du havde et gratis webhotel. Ved bestilling af det står der at der ingen support er, derfor prisen er 0 kr. Du henvender dig vedr. problem med det gratis webhotel og vi kommer med nogle løsningsforslag, men skriver samtidig at vi ikke kan give yderligere support, da det er et gratis webhotel uden support. Du ignorer dette og fortsætter med at kontakte os. Vi giver dig da en advarsel og skriver at hvis det fortsætter kan du desværre ikke være kunde hos os. Det er spild af vores supporteres tid som skal gå til at give support til produkter med support. Efter vores advarsel fortsætter du alligevel og truer med at skrive negativt om os på nettet. Det er selvfølgelig også en måde at (mis)bruge sider som TrustPilot på. Vi lader os ikke true til at give dig særbehandling og ekstra support på et produkt uden support. Da du fortsætter efter vores advarsel om at stoppe er vi desværre nødt til at lukke din kundekonto.

Imponerende service PUNKTUM

I de 5 år jeg har været kunde hos DomainDirect har jeg kun haft positive oplevelser.
Det er billigt, der er enormt mange muligheder for at udvikle ens egen forretning og så kan jeg kun sig TOP for den service de yder.

Jeg er ikke nogen hej til PHP, DNS osv og netop i aften - lørdag kl 20:36 - løb jeg ind i et problem ifm installation af en webshop. 20 min. senere var mit problem løst af supporten hos domaindirect.
TAK FOR DET!!!!

Gratis webhotel !

Gratis webhotel uden email eller telefon support = Super godt.

(anmeldelse rettet efter firmaet fik styr på kommunikation)
DomainDirect ApS

Antwort von DomainDirect ApS

Hej Claus,

Tak for din anmeldelse.

Kontakt vores kundeservice i sådanne situationer og vi hjælper dig hurtigst muligt:

Du har ret i, at teksten i mailen ikke er god nok. Den bliver forbedret i næste uge.

Mvh. DomainDirect

Billigt og med hurtig support

Dejlig med mulighed for gratis webhotel. Super hurtig support oveni - kun + herfra

Driftsikker billig hosting

Brugte Domaindirect i 2008 i forbindelse med et hjemmeside projekt, og dengang fik vi en gratis konto med 100mb plads, og super nem administration.

Projektet ligger stadig hos Domaindirect.dk, og det er jo et godt tegn på en driftsikker billig løsning :)

Har aldrig haft problemer med DomainDirect!

Klippestabilt, rygende hurtigt, billigt og kanon support.

Så kan man vist ikke sige så meget mere om det. Vi har altid været yderst tilfredse og kun pga. en ny hjemmeside som hostes andetsteds er vi flyttet. Kan kun anbefale Domaindirect på det varmeste. Da vi for nylig flyttede fixede de lige så vi stadig kunne lave opslag i den gamle ordredatabase.

DET FUNGERE BARE!!!

Jeg har været kunde hos Domaindirect i snart 2 år og fra første dag har det hele bare fungeret og været stabilt. Kundeservice er lynhurtig til at svare tilbage, jeg har før måtte sidde og vente længe på svar, dette er ikke tilfældet her. Samtidig så er de super dygtige til at hjælpe og svare på spørgsmål og virker super kompetente.
Priserne er også fair! Jeg sad længe og kiggede rundt inden jeg besluttede mig og Domaindirect var absolut den bedste for mig og blev endnu mere overrasket da jeg fandt ud af hvor overskueligt det hele var inde hos dem. Og da jeg opgraderede mit webhotel var det hele var super simpelt og fungerede bare.

Jeg er super tilfreds og ønsker på ingen måde at skifte overhovedet!!! Jeg kan absolut kun anbefale Domaindirect til andre!

Kan absolut anbefes til andre, som ønsker fuld valuta for pengene.

Har nu været kunde hos Domaindirect i flere år og har kun oplevet god support, god øvrig kundeservice samt klippestabil server, så jeg kan kun sige fuld valuta for pengene og anbefale Domaindirect til andre.

KONGE SERVICE!!!!!

Efter at vi var havnet i store problemer med vores hjemmesider skrev vi til Domaindirects kunde service for at bede dem om at hjælpe os.
Vi skrev frem og tilbage nogle gange da det var ret kompliceret.
De svarede hver gang både hurtigt og uddybende og ikke mindst; de fik rettet problemet.
Skalaen går kun til 5 stjerner, men jeg giver 3 ekstra.
Mange tak til Christian fra kundeservice..

Danmarks bedste kundeservice

DomainDirect har været mit foretrukne webhotel igennem nogle år nu, og jeg har til dato ikke oplevet en support, som ikke tager mine henvendelser seriøst.

De er hjælpsomme, og svar kommer hurtigt. Man kan godt finde webhoteller til 12 kroner om måneden, men for cirka ti kroner ekstra får du en bedre support, gode muligheder i Kontrolpanelet, og så mener jeg at din hjemmeside dukker hurtigere op på skærmen i forhold til hvis du har den liggende ved andre discount webhoteller.

Jeg anbefaler DomainDirect, både her og også til mine it-kursister.

Gode priser go god service

Jeg har aldrig haft et problem:-) der er altid kommet brugbar svar og deres priser er sku ikke til og stikke af fra

DomainDirect er bare så gode

Hvis der er problemer med hjemmesiden, enten selvskabte eller udefra kommende, så sender man bare problemer videre til DD og får lynhurtigt, også om aftenen og i weekenderne et svar på DANSK.
Hvis det er noget de kan rette inde fra webhotellet, retter de det samtidigt.
Jeg har efterhånden fået flyttet alle de domæner jeg administrere for forskellige foreninger over på DomainDirect efter andre steder at havde oplevet dårlig service, i form af lange svartider, svar på engelsk, ting der ikke fungerer på siderne som pgl. webhotel ikke umiddelbart kan løse osv.
Det kan godt være at prisen på det seneste er sat lidt op, men jeg føler at jeg får fuld valuta for pengene.

Kompetente

God kompetent service. Vender altid til bage. Gode svartider. Gode oppetider.

Fantastisk-hurtig-hjælpsom og prof service

Jeg har to hoteller hos Domaindirect. De har kørt uden problemer i to år. Jeg har to gange fået dem hacket og begge gange har de hjulpet pr mail. Jeg har ikke business. De svarer inden for meget kort tid (5-30) minutter og det er altså ganske fint.
Så ville skæbnes at min brors hotel gik ned, og dem der havde lavet siden fejlede. Jeg havde lavet et udkast til en ny side til ham.
Jeg skrev til dem, om de ville ringe til mig ASAP, fordi han side var nede og vi ville minimere tiden ved hurtigt at få den flyttet..der gik under tre minutter før jeg havde en kompetent konsulent i røret..
De hjalp med det hele..Vi fik oprettet et hotel og så kunne jeg gå i gang. Det drillede mig vildt og jeg kender ikke rigtig noget til sql - men de hjalp med at flytte databasen, svarede på et utal af spørgsmål som jeg havde og ting jeg ikke kunne få til at virke..Hver gang jeg skrev, gik der under 5 minutter før de svarede..Da det var business kunne jeg jo have ringet...men er jo fuldstændig ligegyldigt, når de er så hurtige. Det skal siges at jeg HADER ikke at kunne ringe til noget, men her er det så inderligt ligegyldigt..for de er sååååå hurtige med svar.
Jeg er simpelthen så glad for deres hjælp og service. De har ikke taget en krone for noget af det, og jeg havde nu heller ikke brokket mig, hvis de havde.
Nemt for min bror at finde rundt i menuer..Han er ikke IT-kyndig, men kan umiddelbart begå sig.
Tak for en fin hjælp og et godt og billigt koncept. Kan varmt anbefale dem til alle...og alt hvad jeg laver fremover, kommer til dem.. :-)
/Mette

Manglende telefon support.

Valgte dem, til dels fordi de tilbyder telefon support på deres Business.

Har haft 2 situationer, hvor jeg har haft brug for deres support, første var at der skete noget med Pleskinterface, med det resultat at der kom 200 mails hver 1/2 time, prøvede at ringe til dem, men fik kun en tlf. svarer hvor man fik at vide at man kunne sende en e-mail. Fedt at få den besked, når man står langt fra en computer, og kun har en Iphone, med som får 200 mail hver 1/2 time.
Det skal dog siges, at de løste problemet rimeligt hurtigt, efter det lykkes at få sendt en mail via mobil tlf. til dem.

2 gang, var fordi pludseligt holdt backup funktionen op med at virke nogen gange, ligeledes var det ikke muligt at komme igennem på tlf. og svar på email, kom først efter cirka 24 timer, problemet blev aldrig løst, har dog opgivet og flyttet det meste til anden udbyder.

De er uden tvivl, stabile og gode, men som Business vil jeg ikke anbefale dem.

Excellent Service !!

Sagt meget kort så er deres support altid behjælplig med alle deres produkter og også produkter som de ikke selv sælger såsom SSL. De kan klart anbefales !

Hurtigt service og god support

Jeg bestilte et webhotel med mit eget domæne og efter en 20 min fik jeg en mail tilbage om at det var oprettet og det samme gælder supporten... syntes det er dejligt at der sidder folk og supportere og det hele ikke er fuld automatiseret :)
Super muligheder med ting ang. DNS, Mail og alle de andre ting de tilbyder, her bliver i sgu ikke snydt, efter min mening :) kan kun anbefale dem

God service, hurtig support, og masser af muligheder

Jeg har websitet http://www.appsandroid.dk. Det kører bare uden problemer. Mulighederne er mange når du skal vælge hvilken "contentmanager" du vil bruge, og selvom jeg kun giver 29 kroner om måneden, så er supporten altid hurtig til enten at hjælpe, eller henvise til en artikel hvor svaret det står.

Oprettet uden problemer

Gratis og fin service.. oprettede uden problemer.

Super hurtig og det virker bare!!!

Hej jeg har kun godt at sige omkring siden hvor det bbare går stærkt med at få flyttet domænet og oprettet Webhotel som også er gratis!!! Super 5 stjerner her fra... ;-)

DomainDirect ApS Support

Kontakt vores Kundeservice, hvis du har brug for hjælp og vi hjælper dig hurtigst muligt.

Besuchen Sie DomainDirect.dk

Kontaktinformationen

Anschrift Københavnsvej 69, 1.
4000 Roskilde
Dänemark