DogCity.dk Bewertungen

DogCity.dk Bewertungen

Perfekt
9.4

Go og hurtig service ;)

Altid hurtig og venlig betjening :)

Total god service !!!

Absolut et sted jeg handler igen og har gjort før. !!!
Bewertung von verifiziertem Kunden

Wooom Slim Pude fik begge mine hunde til at elske buret !

Før var det ikke let at få min ældste hund til at blive liggende i buret. Men efter at have lagt en Wooom Slim Pude derind går hun selv derind og lægger sig. Det er bare så dejligt - det løser vores problemer, når vi skal af sted på heldags ture. Helt sikkert en god investering.

Hurtig levering

Modtog det jeg havde bestilt dagen efter og alt var som beskrevet på hjemmesiden
Bewertung von verifiziertem Kunden

Dogcity er for både kloge hunde OG kloge ejere

Dogcity leverer en perfekt service, sælger høj kvalitet til billige penge og sikrer en lynhurtig levering.

Levering til Grønland

Super hurtig levering.Bestilte varer om mandagen,fra Grønland.Og fik dem 3 dage efter.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Igen et fint produkt (anti træk sele harness)

Pengene er givet godt ud allerede efter en uge har den hjulpet fantastisk det er utroligt at det næsten nu er en fornøjelse at gå tur med vores lille men bomstærke hund

Super handel

Havde længe ledt efter to specifikke madskåle til mine hunde og fandt dem meget billigt hos Dogcity.dk.

Varerne kom rigtig hurtigt og var pakket forsvarligt ind.

Hundene siger også tak for de vedlagte godbidder :)

Hurtig levering - God service!

Hurtig levering, hurtig svar på reklamation, og venlig service! Intet at klage over. De vil rigtig gerne hjælpe hvis der er noget galt med deres varer. Tak for det.
Animal Ark Aps- DogCity Aps

Antwort von Animal Ark Aps- DogCity Aps

Kære Liv Vi er glade for at du værdsætter vores hurtige service og beklager at du har haft problemer med et tæppe. Vi ville dog ønske at du havde sendt os en mail om reklamation, så vi kunne yde den service som vi normalt lever op til. Hvis det er det tæppe jeg tror så sælger vi ekstremt mange af dem og du er den første med problemer, så vi håber da at der er tale om en enkelt af vores sending. Hvis du sender os en mail med dit fakturanummer og et billede af defekt varer så finder vi da helt sikkert ud af hvad der skal ske. Vi er bare nødt til at have en disideret reklamation for at kunne yde den service som kan rates her. Hvis vi finder at varen /tæppet skal erstattes så får du jo bare et nyt. MVH Gitte
Bewertung von verifiziertem Kunden

Super god og hurtig service!

Hjemmesiden er uhyre overskuelig og lige til, så det går hurtigt med bestillingen. Blot timer efter jeg havde afgivet min bestilling blev jeg kontaktet fordi jeg havde bestilt mere end der var på lager af en særlig vare, og jeg blev tilbudt at få ændret min bestilling og få sendt den mængde der var på lager eller om jeg ville afvente de fik skaffet yderligere hjem til lagret. Kommunikation foregik hurtigt og dagen efter fik jeg bekræftet min vare var afsendt, og få dage efter modtog jeg den. Jeg vil bestemt anbefale handel på DogCity.dk!!

Super god lakseolie til hund/kat

Har en hund i pleje (labrador/bordercolli) , og den kløede sig konstant på trods af at den er fri for lopper mm. Allerede efter kort tid med Tikki lakseolie er hans fælden med hår reduceret ,og irritiaton af huden væk. Ps . Min kat nyder også godt af olien.

super

alt som det skal være...

Super service

Super service, hurtig levering og så med godbidder til vovsen.

Super service

Varen var pakket og afsendt ½ time efter bestilling og blev modtaget med stor glæde allerede næste dag.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Mine hunde er vilde med godbidderne

Hej
Upåklagelig service, hurtig levering og mine hundene er vilde med produkterne, vi bestiller igen

Helt som det skal være

Gode varer, som svarer til forventningerne og hurtig ekspedition.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Vores DAMP-hund faldt til ro!

Vores hund, en mellemschnauzer på 2½ år, opførte sig, som havde den ADHD. Men så fik den Zylkène og nu er den rolig og hører efter, hvad der bliver sagt.
Hunden meget gladere og det er vi også.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Går i gang når den ikke skal.

Den går i gang som den skal, når vores hund gør, men også hver gang hun ryster sig (og et par gange hvor hun bare løber over græsplænen og leger), og hun forstår jo ikke hvorfor, og hvad hun nu har gjort. Det er synd, for hun skal jo ikke "straffes", bare fordi hun ryster sig. De første to dage gjorde indtryk og hun minimerede sin gøen, men nu er hun ligeglad...det skal siges, hun er en meget dominerende og stædig 6,3 kg pomeranien . Anti-gø halsbånd med spray kan vi ikke bruge, da hun har en lang pels. Vi er nu gået tilbage til vores forrige træningsmetode, hvor vi bruger en lille vandsprøjte, og ellers irettesætter hende i det sekund hun gør.
Animal Ark Aps- DogCity Aps

Antwort von Animal Ark Aps- DogCity Aps

Kære Chanette,
Vi er oprigtig kede af at du ikke har fået god erfaring med det produkt du har købt. Vi værdsætter at du giver os besked så vi kan blive bedre, og gør opmærksom på at enhver reklamation bør skrives til info@dogcity.dk med ordrenummer så vi kan højne vores serviceniveau, som netop på denne side måles;0)
Vi kontakter dig via mail så vi kan give dig den forbventede service.

Super service

Bestilt lørdag levering tirsdag, brugt dem før, de har en god kunde service og ved hvad de taler om

10 ud af 10

Helt fantastisk bestilte varer fredag eftermiddag og de kom med posten lørdag formiddag.Både min hund Dina og jeg er helt vilde med de ting vi købte

DogCity Kundeservice

Fri fragt

Mulighed for fri fragt ved køb for 800kr

21 dages fuld retur ret

Vi yder fuld retur ret på din ordre i 21 dage fra du modtager den.

Professionel Produktvejledning

Vi tilbyder professionel vejledning til alle racer af uddannet træner og adfærdsbehandler

Mail support

Vores mail support har åbent 24 timer i døgnet for spørgsmål vedrørende vores produkter. Oftest får du svar indenfor få timer.

Kvalitet og viden

Kvalitets hundeudstyr til din hund. Vi håndplukker varer hos grossisterne udfra vores krav til kvalitet og vores viden om hunde. Køb alt dit hundetilbehør hos DogCity.dk, og vær sikker på at din hund får de bedste ting.

Besuchen Sie DogCity.dk

Kategorie

Hobby

Heim & Garten

Vi ved noget om hunde

Hos DogCity sælger vi ikke bare hundeudstyr

Hos DogCity er det en erfaren træner og adfærdsbehandler der står for indkøb af produkter. Derfor udvælges varerne nøje blandt grossisterne udfra hvad der er godt for din hund. Af samme årsag kan du også få god produktrådgivning hos DogCity. Vi kender de fleste hunderacer.