Disney4villas Bewertungen

Disney4villas Bewertungen

Durchschnittlich
6.4

Tread cautiously

They do not make prices clear before you book, you only find out how much you actually are expected to pay until after they have taken over £200 in deposit. This may just be bad user experience design I would hate to think it was deliberate. All attempts to point this out have so far fallen on deaf ears. Attempting to cancel and have deposit returned, Will update fairly if we succeed, however other holiday makers should beware. Enquire about price and process before you book.

Disney4villas Support

Zum Unternehmen

Orlando Disney Vacation Rentals at Emerald Island Resort, Disney Florida vacation rentals, Rent Orlando Golf vacation villas, Orlando vacation rental homes.Vacation villas at Emerald Island Resort,Vacation pool homes Kissimmee, Disneyworld Orlando.

Besuchen Sie Disney4villas

Kategorie