Dansk Bredbaand Bewertungen

Dansk Bredbaand Bewertungen

Sehr Schlecht
2.3

oki service

den er lidt langsom, men det oki. Jeg kun læser artikla

Dårlig kundeservice samt dårligt produkt

Jeg tilmeldte Danskbredbånd anno september 2013. Jeg blev lovet 20 mbit i upload og i download, men da jeg testede hastigheden var den kun på 8 mbit. Jeg ringede dernæst til kundeservice, hvor jeg overraskende nok kom hurtigt igennem. Jeg fik at vide, at jeg kunne prøve 60/60 mbit, indtil februar (for samme pris), hvilket slf lød fantastisk!

November modtager jeg så en regning, som jeg betaler. December modtager jeg en ny regning med rykkergebyr på og jeg kontakter Danskbredbånd. De mener at de havde sendt mig en regning i midten af november og at det var min skyld, da jeg burde VIDE, at jeg ville få en regning.

Jeg forklarede så, at jeg på intet tidspunkt har fået at vide, at jeg skulle betale 2 regninger på samme måned. Men det ville de ikke tage imod og rykkergebyret skulle betales.

1. Deres internet hastighed 60/60 mbit = 20 mbit

Deres 20/20 mbit = 8 mbit

Deres 15/15 mbit = 4 mbit

Jeg har aldrig oplevet noget lignende service og har valgt at opsige. Siden i onsdags har jeg ventet på en bekræftelse på min opsigelse, som jeg ville modtage pr mail, men som jeg ikke har modtaget.

Så dårlig kundeservice. at det er helt uden for kategori

I det sidste år har Dansk Bredbånd annonceret, at deres kunder skal flyttes over til Waoo.
I starten august 2013 bestiller vi waoo TV pakke, vores nuværende abonnement skal opsiges med løbende måned plus 30 dage, dvs vores nye TV pakke skal træde i kraft pr. 1. oktober 2013.

01-10-2013 er TV pakken ikke leveret, hvorfor jeg ringer til Dansk Bredbånd
Dette var deres svar:
Kunne ikke love mig, hvornår jeg får viasat pakken, da der er noget galt med "migreringen"

21-10-2013 - er TV pakken ikke leveret, hvorfor jeg ringer til Dansk Bredbånd
Dette var deres svar:
De arbejder på sagen og lover, at der senest om 14 dage er sket en overførsel til Waoo Pakken.

13-11-2013 - er TV pakken ikke leveret, hvorfor jeg ringer til Dansk Bredbånd
Dette var deres svar: Meget uforskammet behandling, vil ikke/kan ikke sige om jeg bliver flytte i år eller til næste år. Jeg skal bare vente.

Ingen stjerner

Igen igen igen
Elendig information
Min forbindelse forsvandt før kl 11
Hvorfor skriver I at fejlen opstod flere timer senere?
Kl er nu 20, stadig ingen forbindelse.
Elendig information på jeres hjemmeside.
Desværre bor jeg i andelsbolig, og kan ikke opsige abonnement.

Ulovlige reklameskilte

Der er konstateret at WAOO har opsat ulovlige reklameskilte i boligområde i Risskov.
Relkameskilte skal straks fjermes.

HORRIBLE ISP! THEIR CUSTOMER SERVICE IS JUST OUTRAGEOUS!

They cheat you with the internet speed (2Mbit/s instead of promised 15 Mbit/s). I never got more than 2 Mbits/s. from the moment I became their customer, however I have always been billed for the 15Mbit/s. speed. I have raised several tickets with their customer service, but never got a meaningful response.

If you have the flexibility to switch your ISP, do so without any hesitation! Unfortrunately, I don't have this luxury, otherwise I would've ditched them long time ago.

Det her er dårlig service

De giver slet ikke valuta for pengene.

Alt for mange problemer nonstop

Internet kører pludseligt langsommere og telefonkøen til support fungerer ikke

Flere gange har jeg oplevet, at min internetforbindelse er blevet langsommere end normalt. Når jeg måler hastigheden, er den typisk omkring 2 Mbit, hvor den normalt er omkring de 15 Mbit, jeg betaler for.

De gange det er lykkedes mig at komme igennem til deres tekniske support, har jeg fået at vide, at det sker, når de opgraderer deres udstyr. Det kræver blot en genstart af routeren i ejendommen, som de kun kan klare remote. Det tager som regel 10-15 min. Men hvorfor pokker genstarter de så ikke bare alle routere, når de opgraderer deres udstyr - eller endnu bedre køber noget udstyr, der kan håndtere løbende opdateringer af systemet.

Og nu vi er ved den tekniske support, så er det et kæmpe problem, at deres køsystem ikke fungerer. To ud af tre gange lander man pludselig i et loop med enten musik eller total tavshed. Jeg har aldrig ventet under 20 min. på at komme igennem, men jeg har to gange ventet over 40 min. på at lande i et sådan loop. Totalt uacceptabelt!

Snyd!

Jeg flyttede ind i en andelsbolig og "overtog" derfor internetprovider. Jeg meldte mig til en pakke som skulle være på 199 kr om måneden men har ikke modtaget nogen regninger under 700 kr og dertil skal det siges at jeg IKKE har en tv-pakke ind i billedet (ejer ikke fjernsyn) men kun internetforbindelse. Faslk reklame, dårlig service, snyd og bedrag!

Hvorfor kan man ikke give 0 stjerner?

Bor i en andelsforening der uheldigvis entrerede med DBnet i tidernes morgen. Bestilte sidste år en pakke med Tv samt 15/15 internet til 399 pr md. = 1197 pr kvartal, fin deal!
Da jeg tidligere havde oplevet alvorlige prisstigninger, spurgte jeg direkte om dette ville være min ydelse fremover. Svaret til dette var selvfølgelig et stort rungende ja! Da pakkerne blev leveret fik jeg blandt andet TV1000 kanalerne, som jeg ikke havde bestilt. Ringer ind og oplyser om dette, og får at vide det er en del af den tilbudte pakke.

Ikke desto mindre er min ydelse steget fra det ene kvartal til det andet med 1500 kroner, så jeg nu skal betale 2700 kroner i kvartalet for tv og internet. Har selvfølgelig kontaktet SEAS som nu har overtaget, og konklusionen er at de har oplyst mig denne pristigning pr. elektronisk ordrebekræftelse. Denne har de så sendt til gammel firmamail hvor jeg ikke har haft ansættelse i 3 år.

Hold jer LANGT LANGT LANGT væk fra denne udbyder, da deres metoder er mere end uanstændige

Gentagne udfald - samt en hastighedsgaranti der ikke er overholdt

For det første da vi købte en IPTV løsning hos DBnet så fik vi ikke at vide at der var en boksleje oven i pakkens pris, hvilket beløber sig op i lige over 700 kr årligt. Vi har nu afmeldt TV løsningen fra DBnet fordi at vi gentagne gange ikke har kunne se fjernsyn i flere timer i træk, specielt i prime-time. Selv deres internet løsning fungere utrolig dårligt, jeg har en 30/30 mbit. Men gentagne gange har jeg kunne konstatere en hastighed på helt ned til 0.5mbit/0.5mbit (direkte kablet) samt ofte en hastighed på 2-5 mbit både op og ned. Dette er langt fra rimeligt, når de nu reklamere med at de har hastighedsgaranti, og derfor kan garantere en langt højere hastighed end konkurrenterne TDC og Yousee...

trusler

Dansk Bredbånd Waoo! kontaktede mig selv og tilbød internet til 118 kroner om måneden. En måned før abonnementet skulle starte modtog jeg første regning på 257 kroner inkl. diverse sjove gebyrer. Straks gik firmaet i offensiven og truede med inkasso og rykkergebyrer, inden de overhovedet havde været hos mig og installere internet. Jeg forstår til fulde deres placering som nummer 193 på denne liste.

Bredbånd fungerer godt

Trods lidt startproblemer(ikke deres skyld) så har alt siden da virket fint ! :)

Dårlig kundeservice og elendig kvalitet for pengene!

Jeg vil ALDRIG nogensinde anbefale folk at få tv igennem DanskBredbånd! Vi oplever meget ofte problemer med vores forbindelse og kvaliteten er generelt virkelig ringe. Priserne er fuldstændigt LATTERLIGT høje og du får elendig kvalitet for pengene! Deres opsætning af TV er hul i hovedet. Stikkene skal sættes i på en helt bestemt måde for hvert TV i den store boks og du SKAL betale for hvert enkelt tilsluttet TV. Derudover SINDSYGT dårlig kundeservice! Vores abonnement udløb for en måned siden og vi ville gerne skifte til den mindste pakke siden mig og min roomate flytter fra lejligheden til september, men det var der slet ikke tale om. Vi betalte overpris for oprettelsen og betalte for endnu tre måneder af den dyreste pakke, kun med MULIGHED for refundering af sidste måned! SKANDALØST! Og når de skriver på deres hjemmeside at internet og tv kører uafhængigt af hinanden og derfor ikke påvirker hinanden LYVER de kunden direkte op i ansigtet!! Adskillelige gange har vi oplevet at internettet er gået ned og TV-billedet er frosset i flere timer. Jeg er så PISSE træt af Dansk Bredbånd, deres dårlige behandling af kunder og deres SKYHØJE priser. Det er ufatteligt, hvad de tror de kan tillade sig. HOLD JER LANGT VÆK FRA DBNET.DK!!

Har aldrig oplevet SÅ dårligt et produkt og service!!!!

Min kæreste og jeg har nu haft Dansk Brækbaand i ca. 2 år og kan p.g.a. En aftale i vores andelsforening DESVÆRRE ikke skifte udbyder.
Vi er SÅ TRÆTTE af deres evindelige udfald på tv signalet samt pixelering i mindst en time hver dag i aften timerne, rod i regningerne der i øvrigt ikke er til at tyde for normale mennesker og deres fuldstændig sindssyge overpriser.
De forlangte et tidspunkt 4000kr. For 3 måneders tv og internet og vi syntes selvfølgelig at det var helt hen i vejret, og vi fandt herefter ud af at flere i vores ejendom havde samme pakke/produkt som os men kun betalte det halve.
Vi så ringede til Dansk Bredbaand og først efter 5 opkald, hvor de i øvrigt lovede at ringe tilbage (dette skete selvfølgelig ikke) fik fat i en medarbejder vi troede der kunne hjælpe, men snydt igen, fik at vide vi også sagtens kunne skifte til den billigere pakke, men hov! Så fandt de sørme ud af at det kunne vi alligevel ikke fordi vi havde VIASAT pakken og så kunne vi alligevel ikke skifte, hvorfor vi ikke kunne skifte fik vi aldrig en begrundelse for, kun at vi havde VIASAT pakken som alle pakker vel er?!!!
Vi fandt så selv efter at have talt med dem gentagne gange, et meget lignende produkt som det vores naboer har, men her skal vi så hele tiden selv holde os opdateret ang. Prisændringer da Dansk Bredbaand "har ret til at ændre deres pakkepriser hvis produkt indholdet ændres"
Vi har herefter flere gange været nødttil at tage kontakt til Dansk Bredbaand p.g.a. Disse mange og gentagne problemer og når man ringer til dem er man altid, i kø som "nr. 1" og alligevel tager det mindst 20-30 min. at komme igennem HVER EVIG ENESTE GANG. Når man så endelig kommer igennem får man fat i en fuldstændig inkompetent "servicemedarbejder" der ikke kan svare på noget som helst.
VI ØNSKER IKKE FOR NOGEN, AT DE PÅ NOGET TIDSPUNKT SKAL STIFTE BEKENDSKAB MED DETTE TEGNESERIE SELSKAB, HOLD JER LANGT VÆK FRA DANSK BREDBAAND!!!!!!!

mangelfuld info, snyder eksisterende kunder

de justere ikke priserne for eksisterende kunder, man bliver snydt hvis man ikke slev holder øje med priserne og kontakter dem for at ændre pakken

Elendig kundservice, rod med regningerne og regning for udstyr

Jeg vil fraråde alle oprette sig som kunde hos dansk bredbånd eller Waoo som det hedder nu.

Servicen var elendig jeg har ikke prøvet at få kontakt til dem på under 10 min, tilgengæld har jeg flere gange ventet op i mod 45 min.

Der var problemer med forbindelsen til internet og fjernsyn, der var problemer med regningerne, de opkrævede for meget og de ændrede opkrævning fra en måneds betaling forud til 3 måneder forud, uden varsel, hvilket gjorde at nogen fik trukket ca. 1200 kr mere den måned.

De levererde ikke de kanaler og den hastighed de oplyste og generelt var der rigtig mange problemer.

Vi valgte derfor i vores andelsforening at opsige dem, men også her var der bøvl, BD forsøgte med næb og klør at fastholde os og lavede alle mulige krumspring. Det tog os næsten et år at komme ud af aftalen, og det var ved at ende med en retssag, for at vi kunne komme videre.

De har efterfølgende sendt regninger for udstyr, til gamle kunder, der ikke har kunne bevise at de har sendt udstyret til DB, dette er gjort næsten et år efter, udstyret skulle være leveret tilbage. Dette selvom der står i kontrakten, at det skal leveres tilbage inden 14 dage. Så kan man godt undre sig over, at det tager dem et år, at finde ud af de mangler udstyret. Samtidig stod der i den mail jeg fik, at det var fordi de ikke kunne finde boksen på deres lager, så jeg skulle lige oplyse dem det nr. jeg fik af post danmark da jeg sendte den. Undrede mig lidt over, at det var min opgave at holde styr på DB´s lager.

Hold jer fra Dansk bredbånd, eller Waoo, hvis i vil slippe for problemer, dårlig service og regninger der er for højre. Jeg har i hvert fald ikke haft andet en problemer og har det stadig, her et år efter vi skiftede udbyder, og næsten 2 år efter vi valgte at nu havde vi fået nok.

Får en regning to år efter opsigelse

Jeg synes det er virkelig ringe at man to år efter opsigelse får en regning på deres udstyr, som de har fået tilbage samme tid med opsigelsen.

Samtidig har jeg for et år siden været i dialog med dem omkring nogle rykkergebyrer, pga noget rod med regningerne, de blev ved med at sende, som jeg ikke kunne få til at hænge sammen. Der nævner jeg for dem, at jeg ikke har været kunde noget tid og at de har fået deres udstyr tilbage. Det kunne de så godt se der og jeg skulle selvfølgelig ikke betale eller hæftes yderligere, indtil nu.

Den e-mail adr de så skriver man kan kontakte dem på, hvis man har returneret udstyret virker så heller ikke. FLOT.

Topelendig kundeservice og rod i regningerne!

Jeg kan kun tilslutte mig alle de andre utilfredse brugere her på TrustPilot! Vi har nu i gennem de seneste par måneder kæmpet med fejlbehæftede fakturaer fra Dansk Bredbånd ifm. at vi for et halvt år siden flyttede vores abonnement til vores ny adresse. Vi har de seneste par måneder modtaget en lind strøm af fejlbehæftede fakturaer uden videre klar specifikation af, hvad det er vi skal betale for.

Man kan blive stærkt i tvivl om, hvorvidt medarbejderne i Fakturaservice overhovedet er i stand til at regne. Ud fra den tilbagevendende strøm af fakturaer vi har modtaget gennem de sidste par måneder er der en del, der tyder på, at de ikke kan, siden vi til stadighed bliver ved med at modtage ny uigennemskuelige fakturaer fra Dansk Bredbånd uden videre specifikation af, hvad det er vi skal betale for.

Hvis der er en pris for udbydere af dårlig kundeservice, kandiderer Dansk Bredbånd stærkt til at løbe af med førstepladsen!

Vi kan kun

Dårlig kundeservice og regningssnyd

Oprettede indledningsvist en bredbåndsaftale via den virksomhed jeg arbejder i. Jeg gjorde udtrykkeligt opmærksom på at regning/faktura skulle skrives i virksomhedens navn og alligevel blev den sendt til mig. Jeg ringede til dem og den venlige kundeservice sagde hun ville rette det, men firmaet fik ingen regning og jeg fik en rykker. Jeg ringede igen og forklarede situationen og den fortsat venlige kundeservice sagde igen at de nok skulle rette det og jeg fik endnu en rykker med rykkergebyr. Efter at have været frem og tilbage på den måde 4 gange, endte jeg med at opsige min aftale og selv skulle betale regningen for aftalen, der skulle have været firmabetalt.

Dansk Bredbaand a/s c/o Waoo! a/s Support

Besuchen Sie Dansk Bredbaand