Cichlidecentret Bewertungen

Cichlidecentret Bewertungen

Perfekt
9.4

Min favorit dyrehandel.

Gode priser og god service, og man få altid svar når mand skriver til dem, hvis man har spørgsmål om deres produkter eller fisk.

Super hyggeligt

Var der ude for første gang idag, super hyggelige butik og rigtig god betjening :D

Skulle bare kikke og endte med fisk, planter og nogen andre småting, og skal der ud igen torsdag næste uge og hente en spandpumpe.

Mit indtryk er klart at de ikke prakker nogen dyreste ting på men sælger det man rent faktisk skal bruge , det er bare super :D

Bedste butik i danmark.

Denne foretning er den bedste i danmark hvis man vil have god service og gode råd og fisk i top kvalitet. Butikken kan varmt anbefales.

KLASSE i sig selv.

igen viser denne butik sig at være i en klasse for sig selv.

SUPER kundeservice, hurtig levering, gode priser, meget venlige mennesker der altid er frisk på en sludder.

dette vil til hver en tid være stedet for mig at handle akvarie udstyr, og den gang de havde cichlider var det også sjællands bedste sted at hente disse fisk!.

Den billigste pumpe i DK

Skulle bruge en ny spandpumpe og valget faldt på en Tetra tec 700ex, efter en ½ times surfting på akvariesider var der ingen tvivl om at Cichlidecentret havde pumpen til den billigste pris.

Og den køre uden problemer og ingen larm, kontra den AM-Top der fulgte med mit akvariet.

altid god service

eneste bemærkning er...Jeg har ikke modtaget et Track & trace nr.
ellers siger overskriften vel det der skal siges :-)
jeg købte en gang en pumpe hos Cc som var defekt, jeg lavede en reklamation, fik straks tilsendt en ny uden yderligere beregning og bøvl med at sende frem og tilbage.

Jeg har dog modtaget Track & trace nr. fra post danmark, samme dag som pakken ankommer hmm.

super

det her er et super sted at komme købe inde tak til martin og dorte

Altid god service

Den bedste butik, jeg kender i Storkøbenhavn. Drevet af folk, som brænder for hobbyen, og ikke udelukkende ønsker at sælge mest muligt.

Meget fornuftige priser og flot udvalg i udstyr.

dejlige mensker at handle med

jeg handler kun der frem over da jeg få god servics og mine vare er hurtig fremme

5 stjerner

hej købte akvastabil century 240liter.inkl.lampe+kabinet og alt tilbehør rigtig god service det bedste sted at handle både på nettet og butik

Super dejligt sted at handle

Det er nok et af de bedste steder at handle.
Jeg har aldrig mødt en mere imødekommende betjening.

Hurtig service og styr på sagerne

Har handlet i flere år hos Cichlidecentret og servicen er i top. Enkelte gange har der dog været fejl ved produkterne hvilket blev forsøgt ordnet ved at indsende et af produkterne til reparation, hvilket desværre ikke gjorde nogen forskel.
Men hurtig og god service kendetegner Cichlidecentret.

Varen alligevel ikke på lager

Skuffet over, at varen på hjemsiden var alligevel ikke på lager, og måske ikke kan skaffes. Trods dårlig vedligeholdelse af siden, var deres behandling af sagen og kommunikation via email helt i top. Jeg kan bare ikke give flere stjerner, fordi varen er ikke leveret som forventet.

God service

god butik og rare mennesker

Glad kunde

Jeg har ad flere omgange og igennem en del år købt varer hos CC, både via deres netbutik og irl; især teknikstof. Deres priser er altid virkelig gode, varer købt over nettet har altid været hurtigt leveret og også bytteservice har jeg måttet prøve en enkelt gang - fuldstændig upåklagelig opførsel fra ejernes side, varen blev taget retur uden skyggen af svinkeærinder.

Jeg holder meget af at komme i CC fordi jeg altid føler at jeg har fået både ærlige og kompetente svar på mine spørgsmål, samtidig med at ejerne aldrig "hænger" over én og "powersælger" - man får lov at ose i fred, men hvis de har tid og man viser interesse kan man til gengæld være heldig at få sig en rigtig god og personlig akvarienørdesnak og jeg vil endda sige service ud over det sædvanlige.

Heller ikke "konsultationer" via emails og telefon har jeg haft problemer med. De kryber ikke sleske om kunderne, og kalder en spade for en spade, men jeg har altid fået svar på mine henvendelser inden for rimelig tid og altid pænt og høfligt.

Min bedste oplevelse nogensinde!

Jeg har købt Discus hos CC og jeg har ALDRIG haft en bedre oplevelse vedr. køb, svar på spørgsmål, vejledning og indtryk af at ejerene virkelig brænder for deres butik. Og jeg har heller ikke nogensinde set en død fisk hos dem.

Hilsen Arlafisken.

Perfekt

Det er bare den bedste butik. De har alt det man har brug for!

En butik som ved hvad de snakker om

En akvarieforretning jeg kan anbefale varmt ,er kommet der igennem snart 4 år - og CC er min primære forhandler. Får altid super behandling og
svar på spørgsmål. CC har tidligere været Ciklide specialist men er skiftet til primært Discus som deres speciale. er nu begyndt også at forhandle alm. Akvariefisk - Udvalget af alm. akvariefisk er måske ikke så stort men OK.
Her er Ingen sure miner alle får en god behandling og tid til snak om Akvarie hobbyen. Foretning er flot og overskuelig, masse af gode tilbud og et rigt
udvalg for enhver akvarienørd

søde mensker

fordi de er så søde i den butik jed har komme der i ca 10 år smil

Udsøgt service

Erland Blounsø
En akvarieforretning jeg varmt kan anbefale, får altid
svar på spørgsmål.
Ingen sure miner selv om de skal svare på de samme spørgsmål dagen lang.
Foretning efter ombygning flot og venlig, masse af gode tilbud og et rigt
udvalg for alle og enhver akvarienørd

Ist Cichlidecentret Ihre Firma?

Lernen Sie Ihre Kunden kennen.

Unternehmen registrieren Erfahren Sie mehr

Ist dieses Ihr Unternehmen?

Unternehmen registrieren

www.cichlidecentret.biz Support

Akvarieudstyr til danmarks laveste priser, vi har alle de kendte mærker til landets laveste priser.

Besuchen Sie Cichlidecentret