Brock Bewertungen

Brock Bewertungen

Schlecht
4.9

Bondefangeri !!

Jeg er startet op på en kontor online uddannelse hos Niels Brock. Både i august 2011 og igen i januar 2012. Jeg måtte desværre hoppe fra deres første hold i august 2011..

Jeg meldte mig til igen i december 2011 med opstart i januar 2012, fik sendt papirerne ind og alt var godt.
-Liiige indtil jeg får en rykker på 500 kroner for licencer og kopier mv.
En regning jeg IKKE har fået!

Jeg kontakter Uddannelseslederen C.V. på denne kontor online uddannelse, hvor jeg forklarer ham at jeg ikke har pengene og intet har hørt om denne regning. Hverken på brev eller over tlf..

Han skriver tilbage at det ikke passer.. I flere omgange....!
Jeg synes godt nok at det er frækt at han som leder kan sidde og skrive sådanne ting til kursisterne - direkte beskylde dem for at lyve...

Han skriver også at jeg kan sige mig selv at jeg skal betale de 500 kroner for dét gjorde jeg ved første tilmelding. Men dette husker jeg absolut intet om! Og de andre kursister fra første hold har jeg også kontaktet for at høre dem om de kan huske om de har betalt et gebyr for licenser mv. Men det har de ikke, siger de..

Jeg får endvidere besked af C.V. at jeg SKAL betale pengene, ellers ryger det til inkasso...

Jeg føler mig godt nok bedraget!
Det er en skole jeg vil råde folk til IKKE at benytte!

hold kæft en lort skole

Jeg har gået 1 på Niels Brock , Islands Brugge.

jeg synes det var en lort periode , ved ikke hvor jeg skal starte hen.
klassen var ren Russer, ikke fordi jeg har noget imod dem , slet ikke , men det var ikke blandet godt sammen , man kunne slet ikke lære noget pga niveau forskel .

jeg blev smidt ud da jeg havde 40% fravær og skulle have en uge mere til min operation , jeg snakkede med både klasselæren og vejlederen , vi havde en aftale på plads om det var OK , ugen efter jeg blev opereret får jeg et brev hvor der står jeg blev smidt ud og bøgerne skulle afleveres WTF ?????

selv om jeg har lavet alle mine lektier + de store Case arbejde og fik 7 tal i alle fag , får jeg at vide , at jeg står til at dumpe ???? hvordan fuck kan det være , efter en lang diskussion med min lærer finder jeg ud af , at han havde forvekslet mig med anden ? selvom jeg var den eneste dren i klassen ?

3 af min klasse kammerater havde været væk i 3 måneder for at besøge deres familie i udlandet , de får alligevel lov til at fortsætte uden at de stopper deres SU eller bliver smedt ud.

det er fanme uretfærdigt , jeg snakkede med skole inspektør og fortælle med et smil ¤ det kan jeg ikke gør noget for ¤

Kort og godt , ikke spild din tid på sådan lort skole , i hvertfald den afdeling hvor jeg har gået .

A pretty nice college!

High educated teachers, nice facilities, well connections and overall pretty excellent college.
Though the administration isn't optimimal enough. The staff I believe have too few according to the work which needs to be done.

Snyd, løgne og spild af tid! (2 år!!)

Niels Brock HG er verdens dårligste skole! Det var mit værste valg i mit liv!

Jeg går på evenkoordinator-linjen, som dengang jeg skulle vælge det, hed iværksætter-linjen i håb om at starte min egen virksomhed.

Jeg leder efter en uddannelse som kan gøre mig klar til at starte virksomhed og til at vedligeholde den. Jeg kigger på Niels Brock's hjemmeside hvor jeg finder iværksætter-linjen og får en beskrivelse af hvad vi lære. Der står noget med at vi lære at starte egen virksomhed. Okay, lyder interessant.

Jeg kommer til en samtale før jeg starter, får at vide at jeg har super gode karakterer og at jeg bliver glad for den linje. Hun siger at det bliver meget svært, men at vi kommer til at lave en rigtig virksomhed og mange mange projekter og når jeg kommer ud vil jeg kunne starte min helt egen virksomhed. Jeg bliver nervøs for at det bliver et for højt niveau for mig og spørg om jeg ikke skal gå på slags-linjen, men hun siger nej nej, jeg skal nok klare den.. OG det må man sige jeg gjorde, til gengæld også uden de store problemer eller meget arbejde. Det var nemlig alt alt for nemt. Jeg kunne gøre det med lukkede øjne og øre...

Faktisk er alt det man "lære" rent sundfornuft eller logik om man vil. Der skal virkelig meget til for at få en dumpe karakter.

Nå men.. Jeg kommer ind i klassen og efter et par uger finder jeg ud af at vi bliver uddannet som eventkoordinator. Fair nok, men vi lære da stadig hvordan man åbner sin egen virksomhed, ikk? Mere eller mindre, får jeg af vide af min kontakt-lærer, som selv er lidt usikker.

På andet år får vi en ny kontakt-lærer, og denne gang får jeg et NEJ, vi lære ikke at starte vores egen virksomhed. Han har åbenbart fået at vide at vi alle er eventkoordinatore og at vi alle vil lave events i fremtiden.

Vi bliver "indkaldt" til en slags samtale med lederen for de unges uddannelse og vi skal fortælle ham hvad vi synes om vores linje og hvad der kan gøres bedre.

Det første hele klassen sagde, var lad være med at lyve. Vi fik til samtalen, før vi skulle starte, at vide at vi ville lære at starte vores egen virksomhed, men det gør vi jo ikke. Det er han ikke enig og at det lære vi åbenbart.... Manden går ikke i vores klasse, han underviser os heller ikke, men alligevel kan han stå og påstå at vi lære noget om at starte virksomhed. Undskyld mit sprog men IKKE EN SKID VI GØR! Vi finder så ud af at det eneste han har ændret er navnet på linjen, nemlig fra iværksætter-linjen, til evenkoordinator-linjen. Ikke engang beskrivelsen er ændret. Hverken på hjemmesiden eller på de reklamer de sender ud i diverse gratis-aviser. Der står sku stadig at man lære at starte virksomhed!! Det er utroligt at lederen ikke kan tage imod kritik og dermed ændre noget når vi siger at det er helt godnat at skrive sådan noget.

Link til beskrivelsen: http://www.brock.dk/uddannelse-paa-niels-brock/erhvervsuddannelser/hg-for-unge/eventlinjen.html

Jeg kommer ned på hans kontor og fortæller ham at det kan han da ikke blive ved med at skrive når det er en stor fed LØGN! Han får folk til at spilde 2 år af unges få uddannelses år, hvilket virkelig betyder meget for os. Hvis folk desuden tager 2 års praktik, som er en del af uddannelsen, og de heller ikke får noget ud af det, så har de spildt 4 år.

Mange af jer vil tænke, hvorfor droppede du ikke bare ud?

Meget simpelt. (et semester er et halvt år) 1. semester troede jeg hele tiden at det var en iværksætter-linje, så man kan starte en forretning. 2. semester ville jeg bare igennem fordi jeg troede at lederen af vores uddannelse, faktisk tog kritikken positivt og ville ændre mange ting i 3. semester. Men nej. 3. semester fandt jeg ud af han kun havde ændret navnet på uddannelsen. I midten af 3. semester fandt jeg ud af at det ikke kunne betale sig at stoppe nu. Jeg kunne i det mindste gøre grundforløbet færdigt.

Jeg tager dog en praktik i stedet og håber på at det vil give mig lidt mere.

Noget jeg dog ikke kom helt ind på er selve lærene. Nogen af dem er fantastiske men de fleste er simpelthen bare mennesker som har været på arbejdsmarkedet og vil nu gerne lære unge hvordan man gør. Problemet er at de ikke får nogen pædagogisk uddannelse men bliver bare kastet ud i det. Måske får de et kursus eller to men det er også det.

Jeg ville kunne skrive en lang smøre om lærene og især én lærer, men det begynder at blive for personligt.

Generelt set ville jeg bare sige at Niels Brock er noget værre lort!
Jeg ville og vil aldrig anbefale Niels Brock til nogen som helst, og hvis jeg høre nogen der vil starte på Niels Brock, vil jeg gøre alt for at ændre deres mening.

Folk spilder mindst 2 år hvis de starter der! Det er LORT LORT LORT!

Ist Brock Ihre Firma?

Lernen Sie Ihre Kunden kennen.

Unternehmen registrieren Erfahren Sie mehr

Ist dieses Ihr Unternehmen?

Unternehmen registrieren

Brock Support

Bliv klædt på til en karriere i erhvervslivet. Niels Brock tilbyder uddannelser fra HG og handelsgymnasiet til videregående uddannelser og kurser.

Besuchen Sie Brock