BR Bewertungen

BR Bewertungen

Gut
8.0
von 0 - 10
Firma bewerten
650 Trustpilot Bewertungen
Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

Bewertung von verifiziertem Kunden

Supert Produkt, elsker Nintendo!

Dette produktet kan alle nintendo fans bare kjøpe, det leverer det en forventer og mere til! Kjempe konsoll!
Bewertung von verifiziertem Kunden

Strålende leke fra Toy story!

Bestillte Rex fra Toy Story, og den ankom 4 dager etter. Effektiv nettbutikk, effektiv levering og varen svarte til alle forventninger!
Bewertung von verifiziertem Kunden

Rask levering, ingen skader, bra produkt!

Varen ble levert raskt. Billigste og beste bingobrettet jeg fant på nettet.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Tok for lang tid fra jeg bestilte til varen kom frem

Litt lang leveringstid

Superrask levering :-)

Veldig fornøyd med servicen på Br leker :-) Varen ble sendt fra Danmark.... men at den skulle komme så raskt hadde jeg ikke drømt om!! Så er kjempefornøyd, og ingen tvil! Her skal jeg handle mer når det trengs!!

ønskegaven

Vi bestilte denne leken og den var inne,dette ble gjort den 24/3 og har ennå ikke motatt denne.Det er lovet at det ikke skal ta mer enn 5 dager og her blir det jammen meg 8-9 dager.Det er alt for mye for en leken unge å vente,så der er det mye og hente.Men leken er akkurat den han skulle ha
BR-leker

Antwort von BR-leker

Hei Ann-Karin

Jeg er lei for at dere måtte vente på pakken. Den normale leveringstiden er 4-7 hverdager fordi vi sender fra Danmark. Dette kan du blant annet se på produktsiden før du legger varen i kurven.

Vanligvis prøver vi å holde leveringstiden på 4-5 dager, men dersom det oppstår en forsinkelse under transporten eller i forbindelse med tollbehandlingen, er det ikke alltid vi når dette målet.

Hvis du har spørsmål er du velkommen til å kontakte oss via e-post: kundeservice@br.no eller telefon: 800 510 89.

Vennlig hilsen
BR Kundeservice

Raskt levert!

Varene kom raskt og som forventet!
Bewertung von verifiziertem Kunden

Behagelig å handle på nett

Gikk smertefritt
Bewertung von verifiziertem Kunden

BR er bra på oppfølging , og holder absolutt på det de lover-:)

Kan anbefale netthandelen til BR .God sørvis , og holder løfter .Alle lekene jeg kjøpte var helt perfekte .ved eventuelt bytte av varene ,fulgte det med retur lapp . Jeg var veldig fornøyd og kommer sikkert til og handle hos dere senere.

For treg leveranse

Det tok 7 dager fra bestilling til leveranse
BR-leker

Antwort von BR-leker

Hei Anne

Jeg beklager at leveringstiden var lengre enn du forventet. Ettersom vårt lager ligger i Danmark og alle pakker sendes derifra, er den vanlige leveringstiden 4-7 hverdager fra du legger inn bestillingen til du mottar pakken.

Vennlig hilsen
BR Kundeservice
Bewertung von verifiziertem Kunden

Litt lengre leveringstid enn andre nettbutikker, ellers veldig fornøyd!

Tok over snittet lang tid fra pakken ble sendt til jeg kunne se at det skjedde noe i sporingsinfo fra posten, så hvis det haster bør du tenke deg litt om.. Men ellers flott. Kundeservice var bra.

Serviceinnstilt

Flott service med rask levering og ingenting feil i leveransen
Bewertung von verifiziertem Kunden

Br jeg er glad når pakken kommer til meg hver gang!!!!

Hei!!, du vet, jeg bruker en nettbutikk BR, og jeg oppfordrer deg til å bruke denne butikken! Jeg er veldig glad, jeg får alltid hva jeg bestiller i løpet av kort tid, og jeg er fornøy!. Du kan ofte få en rabatt :) Det er br.no!!!!!
Bewertung von verifiziertem Kunden

bra service - rask levering!

Lynrask levering!!!

Nei!

Jeg syntes det tok litt lang tid!og måtte vente lenge før jeg fikk tingen min...

Bra levert

Vil anbefale dere
Bewertung von verifiziertem Kunden

Lett å handle på br.no for oss som bor litt unna butikker.

Enkel og rask levering.
Bewertung von verifiziertem Kunden

fungert akkurat som det skal!

eneste problem var at jeg måtte skriv en anmeldelse med mer enn 10 tegn...
Bewertung von verifiziertem Kunden

Bra utvalg, bra priser og rask levering!

Jeg er svært fornøyd med BRs nettbutikk. Varene kom etter bare et par dager.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Eg er veldig fornøyd med å handle hos BR, fekk pakken i rett tid.

Da de ikke hadde den varen eg ønsket hos BR leker på Sartor Senter, sa de at eg kunne gå inn på BR.no og bestille varen der. De sa også at dere sendte varen gratis til kunden, siden de ikke hadde den i butikken, men det stemte ikke. Da måtte eg handle for kr.400,- Ellers syns eg det var en grei måte å handle på, og kan godt tenke meg å gjøre det igjen.

BR kundeservice

BR-Leker

I BR, har vi et bredt utvalg av leker for barn i alderen 0-12 år. Vårt mål er å få et smil til barna, og vi ønsker alle foreldre om å være komfortable med å la sine barn leke med våre leker. Det er derfor vi alltid ønsker å tilby et bredt utvalg av høykvalitets leker Det er viktig for oss at du har en god opplevelse hver gang du kjøper leketøy fra BR. Og vi tilbyr derfor en omfattende kundeservice i vår Webshop og alle våres lokale BR butikker.

Besuchen Sie BR

Kontaktinformationen

Schreiben Sie an webshop@br.no
Rufen Sie an Tlf.: 80051089
Anschrift Dänemark

Kategorie

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.