Bodylab Bewertungen

Bodylab Bewertungen

Perfekt
9.6

God, ligetil og hurtig levering

God og ligetil at bestille, samtidig kunne jeg følge med i min pakke, som blev afsendt samme dag som jeg bestilte

Jeg er glad for suvicen, den er helt i top.

Jeg er glad for den gode behandling ang. når man køber hos jer. Man får afvide når ordren er modtaget, når pakken er sendt og hvilken dag man kan forvente at den kommer. Det er en god måde at få kunderne til at føle sig sikre på.
Hjemmesiden er også god. Dejlig at alt er dansk nu når mærket er dansk.

tilfredsstillende

Jeg bestilte varer via en deal og Bodylab leverede varerne - ganske som lovet.

Det er nemt og godt

Er glad for at bruge body lab, deres produkter smager godt, er nemme at bestille og kommer hurtigt efter bestilling (især når man bestiller med GLS).
Kunne dog bedre lide at få protein pulveret i spand istedet for poser.

Tilfreds kunde

Anbefaler bodylap, gode beskrivelser omkring produkter samt sikker levering.

Super service !

Det er super fedt at handle på Bodylab. Super overskuelig hjemmeside med super gode tilbud.

Helt igennem perfekt

Bodylab er perfekt!!. Deres produkter er ikke mindre end fantastiske både proteinpulver, kosttilskud og tøj. Du får din varer dagen efter du bestiller dem og der er aldrig nogle problemer. Så hos bodylab kan du roligt handle, og bodylab får derfor de bedste anmeldelser fra mig!

Superduper

Fantastisk til både ekstra- eller mellemmåltid samt i smothies. Lækre smage og nemt at ryste og klumper ikke.

Perfekt

Gode vare hurtig levering og masser af relevant læsestof på hjemmesiden

Hurtig levering og billig fragt

Nemt at bestille. Billig fragt (kr 29,-) og gratis levering over 500,-
Protein (chokolade) har en rigtig god smag.
Helt klart min nye leverandør af protein.

Super

Det er et godt sted at handle med god service :)

Helt fantastisk service, og hurtig levering! Thanks for making my bodylicious!

Jeg er virkelig tilfreds med Bodylab.dk. Helt overrasket over hvor hurtigt leveringstiden er. Der er i øvrigt en stor stemme fra mig til
E-handelsprisen 2014. Krydser fingre på Jeres vegne!

Super service og hurtig levering!!

Kan anbefales til alle der står og mangler et produkt hurtigt og billigt!!

Super hurtigt og super bruger-nemt

Jeg har for en uges tid siden bestilt 1 kilo chocolate proteinpulver samt en shaker og en prøvesmagning på den nye æble smag. Bestilte det en lørdag hvor jeg kunne hente det efter skole en mandag.
Hjemmesiden er sat godt op så den er nem at finde rundt i.
Hilsen den glade kunde
Jannik!

Boddylab er både billigst og har den bedste service

Bodylab har super kvalitetsprodukter til virkelig stærke priser. Jjeg kan varmt anbefale dem. Efter at have handlet med dem flere gange uden at være stødt ind i problemer af nogle art. Thumbs up :)

God hjemmeside, hurtig levering og gode produkter!

Bodylabs proteinpulver har fået gode anmeldelser overalt på nettet, så jeg gik ind og bestilte hos dem, og er ikke blevet skuffet. Hjemmesiden har et godt layout, og jeg modtog min bestilling næste dag.

Lækre produkter og hurtig fragt

Bestilte mine varer på Bodylab.dk og modtog dem dagen efter. Så lækkert :-)

godt layout

God side , godt layout , overskueligt og let at finde de ting man skal bruge, de sendte tingene hurtigt og til tiden. Elsker de har en tids counter så man kan se hvornår de sender vare næste gang

Den ideelle fitness butik.

Billige varer, høj kvalitet, stort udvalg og hurtig levering. Det bliver ikke bedre. Jeg har ikke oplevet nogle problemer. Hjemmesiden selv er nem at bruge og finde rundt i. De har mange kategorier indenfor kosttilskud og andre midler til at forbedre træningen. Desuden er deres artikler også ekstremt hjælpsomme og indenholder nyttigt, nemt og godt information.

Nutrinord Import ApS Support

Bodylab er Danmarks førende specialist i proteinpulver. Bodylab Nutrition er både registreret og godkendt som fødevaregrossist, -importør og -producent. Resultatet er, at proteinpulver og andre produkter som weight gainer eller kreatin fra Bodylab bliver kvalitets- og sikkerhedstestet af verdens strengeste kontrolsystemer.

Besuchen Sie Bodylab

Kontaktinformationen