Bodylab Bewertungen

Bodylab Bewertungen

Perfekt
9.6

Lækre produkter og hurtig levering

Bodylab har et stort udvalg af proteinpulver og andre lækre produkter. Lavede en ordre og halvanden døgn senere ankom min pakke! It made my day :-) Pulveret er super lækkert, jeg er helt sikker fan. (bestilte den med chokolade og hasselnød)

Super levering

Jeg handler både protein, kreatin og andre ting hos bodylab, deres levering og priser er helt i top. Kost tilskuddene er også helt iorden, der kunne godt følge nogle manualer med til produkterne, men det går...

Vil dog ikke anbefale at man køber udstyr hos dem, selvom det er gode priser, købte et par træningshandsker og allerede efter 1,5 måned gik sygningerne op i den højre handske og efter 2 måneder er de nu også begyndt at gå op i den højre, men kost tilskud kan man sagtens handle hos dem

SUPER hurtig levering

Bestilte mine produkter i weekenden, og fik dem leveret mandag. Helt perfekt.
Dog manglede der doserings vejledning på Whey Proteinen. Et tur på hjemmesiden løste dog dette. Men ville have været nemmere hvis det stod på emballagen..

hurtig og nemt, go kvalitet.

jeg har købt whey via bodylab. jeg har været meget tilfreds og det var en hurtig nem handel, med okay priser. vil anbefale dig at købe via bodylab.

Sublim service

Nem bestilling, leveret dagen efter, trofast kunde

SUPER KVALITET, TIL TIDEN!

Elsker både bodylabs produkter, men også deres kundeservice, og ikke mindst deres fragt. Dag til dag levering er fantastisk. Jeg har aldrig oplevet et protein som blandes så perfekt som jeres, ingen klumper eller noget. Alt i alt super service !

super

Super produkt og hurtig levering, ikke sidste gang jeg handler der :)

fantastisk service

God hjemmeside der er nem at finde rundt på.
Rigtig gode produkter.
Og den korteste håndtering og leveringstid jeg har oplevet her i landet...
Jeg kan slet ikke anbefale dem nok...

God service

Super god service. Nemt at handle på deres hjemmeside, og mine varere kom 1 dag efter 👍

Hurtig og korrekt levering

Overskuelig hjemmeside, godt udvalg i produkter, hurtig og korrekt levering.

Overskuligt, hurtigt og lige i skabet!

Her er du sikker på, du får kvalitetsvarer. Hurtig levering og god service. Jeg er fuldt ud tilfreds!

Nemt, hurtigt, gode varer.

Det var let at lave sin bestilling og mange muligheder for levering. Bestilte varerne lørdag nat og de lå klar til afhentning hos min nærmeste GLS pakkeshop om mandagen. Indtil videre er jeg fuldt tilfreds med varerne også. Tak for en god handel.

God service og hurtig levering

Det står godt beskrevet på hjemmesiden hvad de forskellige produktet indeholder og hvad nan kan bruge sammen. Har man spørgsmål får man hurtig svar og der er hurtig levering når man har bestilt produkter.

Gode produkter, levere som lovet

God hjemmeside,gode produkter, varerne
kommer som lovet

Udemærket

Hurtig levering og rigtig god oversigt på hjemmesiden med tilhørende kommentar til hver produkt.
- jeg mangler dog at få måleske til mit proteinpulver og kreatin, derfor "kun" 4 stjerner.

Super!

Leveringen var super! Og alt som jeg havde bestilt var også kommet. Jeres protein er også super! Har ikke oplevet dårlig service på noget tidspunkt! Det er bestemt heller ikke sidste gang jeg har handlet hos jer! Tak!

Nemt og hurtigt!

Jeg købte fornyligt nogle vitaminer på Bodylab. Selve handlen på deres hjemmeside var utrolig nem og de sendte pakken samme dag, hvor de også sørgede for at give mig alle de oplysninger jeg skulle ønske. Pakken blev leveret mandag morgen (bestilte fredag eftermiddag), fuld tilfreds!

Top service

1dags levering, super service, fantastiske produkter, hvad vil man med mere

God kvalitet, hurtig levering - nogenlunden åris

Kvaliteten og smagen e rigtig god, og det bliver altid leveret utrolig hurtigt. Dog er priserne på forskellige varer lige lovlig høje, og det er ærgerligt.

BodyLab, hurtig, sikker.

Jeg handler hos Body Lab fordi de har et bredt udvalg, det er sikkert at handle med dem og de er hurtige.

Nutrinord Import ApS Support

Bodylab er Danmarks førende specialist i proteinpulver. Bodylab Nutrition er både registreret og godkendt som fødevaregrossist, -importør og -producent. Resultatet er, at proteinpulver og andre produkter som weight gainer eller kreatin fra Bodylab bliver kvalitets- og sikkerhedstestet af verdens strengeste kontrolsystemer.

Besuchen Sie Bodylab

Kontaktinformationen