Billigmaskiner Bewertungen

Billigmaskiner Bewertungen

Durchschnittlich
6.2

For ringe.....

1. Der er blevet fjernet en hel del anmeldelser her på trustpilot som ellers giver et mere sandt billede af hvad man måtte kunne forvente.

2. Varen kom i restordre lige så snart man havde bestilt, (dette var der flere beretninger om, men disse tråde/anmeldelser er blevet fjernet?) men fair nok en vare kan komme i restordre, det er mere forløbet viderhen som er trist....

3. forventet levering 14-21 dage, fair nok, men efter 28 dage har man intet hørt, hverken status eller andet, efter man selv tager kontakt for man at vide den stadig er i rest ordre, OK, hvade man så bare fået besked, så kunne man jo forholde sig til det. men regn med 14 dage maks 21 dage igen, da vi har snakket med Bosch.

igen, efter 28 dage intet hørt, tager kontakt, stadig samme forklaring, tager kontakt til Bosch og hører om det kan være rigtigt at de virkelig ikke kan levere varen da de er sådan en stor virksomhed, om der er fejl produktion eller om det bare er en populær varer? men får at vide at de har masser på lager, så her vælger jeg at annullere min ordre og bestille andet sted.

kan absolute ikke anbefale dette sted til andre, dette var min oplevelse med denne virksomhed, og trist flere tråde som minder om denne er blevet fjernet.

Hurtig ekspedition, og en bror der blev glad for sin gave!!!!!

Jeg har købt en Bosch kombimaskine 18 VE-2-LI 2+4,0, som var en gave til min lillebror, og han blev så glad, så det var en ren fornøjelse, at se MESTER så glad.
Med venlig hilsen
Tonny Madsen.

Skarp pris!

Tilfredsstillende leveringstid, selvom varen ikke var på lager. Handler der gerne igen :)

Leveringstid 1 måned

Bestilte en Bosch fsn vel 800, som tilfældigvis var røget i rest ordre efter jeg havde bestilt - det kan jo ske bedøm selv. Derefter blev varen så også væk for deres fragtmand, det kan jo også ske. Men ok jeg fik varen efter en måned - godt nok en anden vare end den jeg havde bestilt..
De skal dog have den ros at de svare hurtigt på mails.

udemærket service

Købte lidt dremel og et batteri som , så var forkert leveret fra deres side.. men det hele blev byttet uden brok ... selvom der gik lidt for lang tid med processen ...

Billig Bosch !

Her kan man altså købe produkter fra Bosch' blå serie til stærke priser !
Bestilte et GDR 10,8-LI slagnøgle med 2 akku og lader d. 23/9-2012, som jeg desværre først kunne afhente d. 15/10-2012. Hvorfor ved jeg ikke, men fik af vide i butikken at de normalt havde varerne efter 3-4 dage. Men udover det var servicen i top, dog savnede jeg lidt info omkring min ordrestatus, og der gik også et par dage før deres system sendte mig fakturaen. Men jeg kan godt anbefale dem.

Billig og hurtig expedering

Al-ko græsslåmaskine fundet til langt bedste pris - afhentet dagen efter uden problemer - fuld valuta!

En ikke så god oplevelse.....

Havde via Nettet bestilt en maskine til afhentning og betaling ved afhentning.

Selve bestillingsproceduren og de efterfølgende emailsbekræftelser fungerede perfekt.

Men ved afhentning af maskinen blev jeg mødt af en sur og vrissen medarbejder, som ved min forespørgsel om der fulgte olie med oven i handlen (havde købt en maskine til næsten kr. 2.000) kort og fyndigt svarede "NEJ, ellers kan vi jo ikke have Danmarks billigste priser".
Resten af ekspeditionen foregik i dyb tavshed.

Det handler ikke om prisen på en ½ liter olie men om medarbejderens ikke særlige venlige attitude overfor kunders forespørgsler.

Måske har manden haft en dårlig dag - men den betjening har ihvertfald gjort, at jeg næste gang vil overveje, om jeg ønsker at handle med firmaet - om så de har nok så billige priser...

Nemt og bekvemt

Så er det nemt at handle på nettet.

Tim

Levering i top

Bestilte en Bosch GSR 18 V-LI, 2 dage efter havde jeg den i hånden.

Efterfølgende har jeg brugt deres kundeservice, heller ingen problemer her.

meget positiv oplevelse.

fantastisk service og virkelig god shop med bredt udvalg til meget billige priser.

købte en rotationslaser med tilbehør, men da tilbehøret var forkert ( jeg havde set forkert..!) skrev jeg en mail og jeg fik varen sendt retur. modtog hurtigt den nye vare og alt var som det skulle være.

virkelig god service og meget kundeminded personale

Super service!!

Købte Boschs blå Laser i kuffert, og også et stativ de ikke havde på hjemmesiden. Men fik hurtigt et link og kunne nu købe det hele.
Fik at vide at der normalt er 5 dage leveringstid, men fik det hele på 2 dage.. FLOT!!
En meget tilfreds kunde!!

Lynhurtig levering

Jeg bestilte en Bosch overfræser og modtog den med posten dagen efter. Fuld opdatering om købsprocessen. Meget seriøs nethandel.

"Det gik godt nok stærkt"

Jeg bestilte en Bosch afstandsmåler. 19 timer efter bestillingen blev pakken leveret.
Informationen gemmen mail var helt i top
Billgmaskiner.dk kan klart anbefales.

Hurtig levering

Bestilte en Bosch slibesål til en excenterslibere. Blev leveret via posten 3 dage senere.

Enorm hurtig respons

Ved omkring 7-8 tiden tirsdag morgen bestilte jeg en Bosch havemaskine på hjemmesiden. Cirka 2½ time senere fik jeg en mail hvor der stod at varen var klar til afhentning. Havde jeg bestilit levering er jeg sikker på at den var leveret dagen efter. Leveringen kostede 75kr.
ALt i alt god kommunikation, hurtig og smertefri. Portoen kunne jeg spare og det købte produkt var også billigere end andre netfirmaer

God kommunikation og meget hurtig levering.

D. 21/4-2010 Købte et Skil minislibersæt og et sæt Dremel Rensnings- /poleresæt.
D. 22/4-2010 Fik jeg en bekræftigelse på at varen var sendt.
D. 24/4-2010 kunne jeg afhente min pakke hod Post Danmark.

Ist Billigmaskiner Ihre Firma?

Lernen Sie Ihre Kunden kennen.

Unternehmen registrieren Erfahren Sie mehr

Ist dieses Ihr Unternehmen?

Unternehmen registrieren

Billigmaskiner Support