Billigcykel Bewertungen

Billigcykel Bewertungen

Gut
8.6

God service og smertefri levering

Købte en MTB, var i tvivl om hvilken en jeg skulle vælge, så jeg ringede og fik en god vejledning om forskellene på cyklerne, så jeg kunne træffe det rigtige valg til mit behov.
Levering skete hurtigt herefter, og der var styr på alt, så perfekt køb.

Super internet handel

Købte en Avenue Airbase. Super respons på indledende forespørgsel.
Leveret som aftalt. Og cyklen lever ovenud op til forventningern, ingen problemer overhoved, 5 minutter tog det at vende styret og monterer pedaler, så var cyklen klar.
Vil gerne anbefale billigcykel.dk det fungerer bare
/Thomas

Slet ikke så dumt endda !

Jeg køber alle mine cykler her - Det er nu 4. cykel :)

Jeg ville aldrig handle andre steder, har kun haft gode oplevelser i denne webshop.

Siden er let at forstå, servicen er fin og venlig og cyklerne er samlede når jeg modtager dem, så intet at udsætte der...

Jeg har tilmed prøvet at miste en kvittering på en cykel fra dem, som så blev stjålet, den var de søde at sende mig en kopi af, så jeg kunne få penge fra mit forsikringsselskab.

Alt i alt skal de have mine bedste anbefalinger.

PERFEKT INTERNETHANDEL

Købte GIANT RAPID 2
Hurtig og omhyggelig besvarelse af mails vedrørende størrelse m.v.
Levering til tiden
Reflekser og klokke monteret
Max 1 time til udpakning, montering af pedaler, retning af styr og ganske lidt finjustering af bremse og gear
Du har en cykel til markedets laveste pris
KAN BESTEMT ANBEFALES

Plads til forbedring

Jeg har opdateret min anvendelse til 3 stjerner, eftersom det rent faktisk er lykkedes mig at komme i Kontakt med Billigcykel.dk. Det skal retfærdighedsvis nævnes, at jeg blevet ringet op af ejeren, som beklagede episoden.

Kort sagt, er der dog stadig plads til at få strammet op her og der, og jeg har ladet det oprindelige review stå (nedenfor), som en påmindelse om, hvor der bør strammes op!

-----------------------

Oprindeligt review

Jeg forsøgt at være så fair som mulig ...

DET GODE:
- Konkurrencedygtige priser (som navnet antyder).
- Da det endeligt lykkedes mig at komme i kontakt med Billigcykel.dk, var servicen umiddelbart venlig og generelt tilfredsstillende.

DET DÅRLIGE:
- Det er efter ca. 15-20 forsøg (fordelt over 3-4 dage) endnu ikke lykkedes mig at komme i direkte telefonisk kontakt med Billigcykel.dk (telefonsvarer henviser til e-mail).
- Varen skulle være afleveret Fredag i sidste uge, men kom aldrig.
- Varen afleveres i stort tidsrum 9-16 (dette er naturligvis vilkårene, men det kræver også, at man leverer som aftalt.
- Jeg har ikke fået besked fra Billigcykel.dk om ny forventet leveringsdato og ej hellere beklagelse af fejlen.
- Det er ikke lykkedes mig at komme i kontakte med Billigcykel.dk enten telefonisk eller pr. e-mail.

glimrende

Fik en velfungerende cykel til tiden, og behøvede blot at lave få justeringer. kan anbefales.

Hurtig respons...

Levering som lovet, hurtig respons ved henvendelse omkring hjælp ved valg af MTB.
Venlig og meget hjælpsom. Kan anbefales herfra.

God service og behandling.

Jeg købte en Giant mountainbike i sommeren '07 til en god tilbudspris efter at have forhandlet lidt med sælger. Cyklen har aldrig fejlet noget og kørte som en drøm både på vejen og i skoven. Men så skete det, min cykel blev stjålet, og jeg havde i løbet af de senere år fået kastet kvitteringen på cyklen væk og stod nu uden cykel og kvittering. Men efter 2 korte mail til Kasper fra billigcykel.dk fandt han en kopi af kvitteringen frem og sendte den til mig således at jeg kunne komme videre med forhandlingerne hos forsikringsselskabet og mit liv uden cykel.
Jeg har ikke fået nogen ny cykel endnu men vil kraftigt overveje billigcykel.dk, når jeg igen skal have cykel.

Hurtig levering og samlet cykel

Jeg købte en Trek racercykel og fik den allerede efter to dage.

Jeg havde sat nogle timer af til at samle cyklen, men det viste sig at være overkill, da jeg kun skulle rette styret ud, sætte pedalerne på og stille højden.

Elendige forklaringer

[navn fjernet] fra Billigcykel.dk husker og læser ikke særlig godt. Overvejer du at købe en cykel hos ham, svarer han hurtigt. Han er også hurtig når pengene skal trækkes fra kortet... Det er så også det eneste han er hurtig til. Når der skal penge den anden vej, får man en sludder for en sladder...

Mangelfulde oplysninger på hjemmesiden

Jeg har aldrig haft en racercykel før, og har ikke meget forstand på racercykler, samt cykler generelt. Jeg læste billigcykel.dk's vilkår inden jeg bestilte en cykel hos dem.
Vilkårene fortæller at det er et "gør-det-selv" produkt, og i linien nedenunder står der, at man skal montere saddel, pedaler og forhjul, og så er man klar til at suse afsted.
Se evt. http://www.billigcykel.dk/shop/terms.html
Kassen kom mandag istedet for fredag, selvom der hos fragtmanden stod at den skulle leveres fredag. Dette er dog ikke billigcykel.dk's skyld, men det er med i mit helhedsindtryk af varen.
Da cyklen blev modtaget, så jeg, at jeg både skulle montere kabler til forbremse, sætte kabler på plads og justere gear. Det står der ingen steder i deres vilkår, så jeg sendte dem en mail, og spurgte hvad jeg skulle gøre, og evt. om de ville betale mit besøg hos en cykelhandler. Det ville de ikke, med den begrundelse at det er et gør-det-selv produkt, og at montering af de ovenstående ting er så lette som at puste luft i et dæk. Det synes jeg var en meget flabet kommentar, og gav udtryk for dette.
Jeg har fået gearene justeret hos en cykelhandler, det kostede mig 120kr. og det har jeg selv skulle betale for. Jeg er bestemt ikke tilfreds, og handler aldrig mere i den butik/webshop.
"gør-det-selv" produkt eller ej, jeg føler ikke at deres vilkår på hjemmesiden er iorden.

MVH Jeppe

Gennemført UPROFESSIONEL behandling!

Jeg bestiller en Trek 3700 disc MTB, på "pakketilbud", hvor man opnår en besparelse. Jeg modtog den i slutningen af juli.

Den såkaldte monteringspakke bestod af skærme, lygter og clicklås.

Jeg modtager cyklen på min arbejdsplads, hvor chaufføren undrende konstaterer at firmaet har skrevet "GAVE - SKAL ud fredag!!!" men jeg kan forstå at fragtfirmaet de benytter (Transportgruppen) åbenbart sk..... højt og helligt på leveringsdatoer. Tænk hvis man som privatperson har sat en dag af til at være hjemme og modtage sine varer, og så kommer fragtmanden først dagen efter?

Jeg pakker min cykel op og konstaterer hurtigt at både skærme og lygter mangler. Og herfra opstår et rodet forløb:

Jeg tager kontakt til Billigcykel.dk, som selvfølgelig beklager, og sender sagen til deres reklamationsafdeling, som så vil sende de manglende dele til mig i en postpakke. Jeg skriver så og spørger om de kan levere det hjem til mig istedet for til mit arbejde som tidligere, da jeg er skiftet til deltid i mellemtiden. Det fik jeg intet svar på.

Nogle dage gik og der skete intet. Jeg tog kontakt igen, og fik at vide pakken var sendt. Ventede nogle dage mere, og intet skete. Så skrev jeg igen, og de blev ved med at påstå at pakken var sendt. Jeg spurgte selvfølgelig også hvor de havde sendt den hen. Men der kom intet svar. I anden anledning skulle jeg ud og besøge mit arbejde dagen efter, og her var pakken så åbenbart havnet. På trods af jeg havde efterspurgt levering til privaten grundet ændrede arbejdsforhold.

Jeg prøver så at montere de medfølgende dele, men jeg kan se de ikke passer, da de er tydeligvis ikke er lavet til MTB med affjedring i forgaflen, samt den type stel der er på min cykel! Lygternes beslag passer heller ikke til, overhovedet. Dette gør jeg opmærksom på i endnu en mail, hvorefter jeg modtager et noget arrogant svar om at det jo var mærkeligt, når nu deres egen butik monterede hundredvis af dem hver uge. Men jeg kunne SE, de ikke passede. Så han ville videregive sagen til reklamationsafdelignen, som så ville kontakte mig om en løsning. Det er så over en uge siden nu og jeg har intet hørt...'

Ialt er der gået en måned nu, hvor jeg har manglet de dele.

Ikke ok

De må ikke levere Giant cykler usamlede til kunden. De skal samles af en autoriseret person. Dette kostede mig 200 kroner ekstra hos min egen cykelhandler. Desuden fik jeg en bagskærm der ikke passer til cyklen.

Slet ikke så ringe!

Fik min cykel leveret 4 timer efter den var lovet, men det viste sig at være vognmanden som havde mistet en af deres biler.

Ellers kan jeg kun anbefale Billigcykler.dk - de gav en god tilbagemelding og svarede hurtigt tilbage på mails.

Accepterer ikke indlysende fabrikationsfejl under garanti

Jeg har købt en bekostelig Avenue Airbase.
Jeg var overordnet tilfreds med ordreforløbet. Fik dog en "gratis" lås med som passer dårligt til cyklen, og har derfor måtte købe den rigtige lås i en lokal cykelhandler.
Cykelen er god men kablerne til håndbremser er monteret på en sådan måde, at det ene kabel slider voldsomt på stellet selvom det er monteret med beskyttelsesgummi. Det har bevirket at lakken og underlak er slidt helt ned til det rå aluminium på fronten af stellet. Og det kun efter et halvt års brug.
Billigcykel afviser at tage klagen alvorlig og henviser til at det er normal slid - selvom forsiden af stellet ikke er en sliddel.

Billigcykel

Fik cyklen uden monterings pakke, som jeg ikke havde brug for.
Normalt skal styr, forhjul og pedaler monteres af en selv, men da jeg afhentede den i falkon cykler var dette monteret.

Fremragende pre-sale

Jeg var i tvivl dels om hvilken cykel, dels størrelse. Har over et par dage skrevet frem og tilbage med billigcykel.

Venlig og imødekommende og ikke mindst hurtig service - og selv om jeg har været en af de der rigtig besværlige kunder, som har valgt og så valgt om flere gange, er jeg kun blevet mødt med forståelse og tålmodighed.

Nu venter jeg så og ser om cyklen også lever op til forventningerne og om den aftalte leveringstid overholdes.

Ok med tiden

Fik leveret en cykel med fejl. Efter lidt skriven, så foreslog jeg dem at sende mig delene, så kunne jeg selv udbedre dem. Det gjorde de så, men det tog også 1½ uge.

Selve cyklen, en Avenue Broadway Alfine er super god.

de siger 800 kr billigere end andre steder... fandt den til 200 kr under deres pris

400kr for skærme der ikke passer(og fik dem ikke monteret)(i butikken sagde de ellers de passede fint, men de ligner mest noget man burde sælge i en Tiger butik),
Låsen var heller ikke er monteret. købte skærme hos en anden cykelhandler til 300 monteret.
Nu er der så problemer med pedalen....

Rigtig god vejledning, service og pris!

Købte en Trex 7.5 FX med en besparelse på 1000kr i forhold til priserne i de "normale" cykel butikker som alle har den samme pris. Jeg havde ikke behov for deres "ekstra" pakke og fik lov til at bestille cyklen uden denne, men stadig med den store besparelse. Igennem hele forløbet har de været gode til at besvare mails med råd og vejledning. Alt i alt en rigtig god oplevelse!

Ist Billigcykel Ihre Firma?

Lernen Sie Ihre Kunden kennen.

Unternehmen registrieren Erfahren Sie mehr

Ist dieses Ihr Unternehmen?

Unternehmen registrieren

Billigcykel Support

CYKLER - Billige cykler! - Køb din nye cykel online og spar mange penge! Vi har altid et stort udvalg af billige cykler og de bedste tilbud på cykler du kan finde hos nogen cykelhandler på nettet. Hos os kan du handle dine cykler døgnet rundt via vores hjemmeside. Vi har alle typer cykler: MTB cykler, BMX cykler, racercykler, citybikes sportscykler, Herrecykler,damecykler. Vi har alle de store mærker Avenue cykler, Trek cykler, Giant cykler, MBK cykler, Felt cykler, GT cykler, Gary fisher cykler, Everton cykler, Ebsen cykler. Kort fotalt vi har billige cykler til alle.

Besuchen Sie Billigcykel

Kategorie