BilligAlu.dk Bewertungen

BilligAlu.dk Bewertungen

Perfekt
9.3

Perfekt oplevelse

Bestilte ved en fejl forkert størrelse dæk og fælge, men ringede og fik ordren annulleret ude problemer. Herefter bestilte jeg korrekte dæk med fælge og fik leveret til værkstedspartner som monterede hjulene som aftalt.
En rigtig nem og god oplevelse at handle med billigalu.dk
Bewertung von verifiziertem Kunden

Billigalu.dk kan varmt anbefales!

Super hjemmeside, super service og super levering. (110 % i orden)
Mvh Jacob
Bewertung von verifiziertem Kunden

Flot, god hjemmeside der er let at anvende.

Min oplevelse ved udvælgelse og bestilling af fælge-dæk har være fin oplevelse

Fejllevering og dårligt partner

Hej
Fik leveret forkerte dæk, men BilligAlu var gode til at sende et andet sæt dæk, af bedre kvalitet, til samme pris. Samlet forsinkelse ca 1 uge!

Dårlig oplevelse med Wendts Auto i Vassingerød. Ringede ikke tilbage som aftalt da de nye dæk kom og forlangte 120kr mere i montering, på trods af at pris for montering fremgik af min ordrebekræftelse.

Alt i alt ikke en overbevisende oplevelse mest pga Wendts auto !

Super service

Hjulene blev leveret til værkstedet i god tid, værkstedet "glemte" bare aftalen og jeg måtte vente 20 minutter på dem, De kom dog hurtigt efter det og jeg har aldrig set så hurtigt et hjulskifte udenfor Mortorsport ;-) og som undskyldning skulle jeg ikek betale noget.
DET er bare god service!
Kim
Bewertung von verifiziertem Kunden

Kvalitet til den billigste pris!

Fandt det mærke og str. som jeg lige skulle bruge til det bedste tilbud, og fik leveret til adressen hvor hjulene blev monteret. Dette er ikke første gang jeg har handlet hos Blilligalu og bestemt heller ikke sidste!

billigt Og simpelt

Jeg bestilte dæk med fælge og fik dem sendt til et partner værksted med tids bestilling til at få dem sat på.. Super simpelt og prisen var som den skulle være
Bewertung von verifiziertem Kunden

Billig Allufælge med dæk, købt uden at være kæk.

En super god og hurtig betjening, som er alle stjerner værdig, tak for det.
Bewertung von verifiziertem Kunden

super service, gode priser, fantastiske ansatte

Hos billigalu.dk får du ikke bare de bedste priser i Kongeriget, du får også professionel hjælp når du har brug for det, og alle venlige og imødekommende... rigtig god service og man føler virkeligt at kunden kommer i første række... jeg vil helt klart anbefale billigalu.dk

hurtig og god service

det vil jeg bruge fremover-heltsikkert

Kanon

Alt perfekt - intet at være utilfreds over.

Alt virkede perfekt

Super nemt, meget tilfreds

Enestående service.

En helt igennem betryggende og fantastisk oplevelse med Billigalu. En overskuelig hjemmeside med lækker nummerpladesøgning, en venlig Torben i kundeservice der yder konkret og meget behjælpelig vejledning, og sågar også en velfungerende og kompenserende kundservice ved de små komplikationer ved bestillingen.

Billigalu er helt klart også min fremtidige dækleverandør, en sand fornøjelse!

Billige og hurtige

Fandt de fælge, jeg skulle bruge, og de blev leveret lyn hurtigt.

God service

Et mindre problem blev løst super hurtigt.

Fint

God betjening, og varen som forventet.

God service

Det gik hurtigt og servicen var god. BilligAlu kan klart anbefales

Bare i orden..

De levere ALTID god service, god kvalitet og 100% iorden produkt.
købt mine sidste 4 sæt fælge her og køber også de næste hos Billigalu.dk
Bewertung von verifiziertem Kunden

Enkel og hurtig bestilling og levering

Jeg har været ganske tilfreds med min handel på billigalu.dk. Overskueligt website, enkelt bestilling, hurtig levering og fedt med muligheden for med det samme at bestille montering. Her vil jeg også gerne fremhæve MekoPartner - CHM Auto på Arnold Nielsens Boulevard 64 B i Hvidovre, som leverede en super service.

utolig fin service!!

Har fårt rigtig god service igennem deres hjemmeside dejlig søge funktion på nummerplade fungere 100% og at der er pasnings garanti, derimod burde deres dataer omkring benzin økonomi skala på dæk være bedre informativt og faktisk fungerende eftersom jeg fik nogen dæk der var E'mærket. Og havde bestilt C' men så ringede jeg til forbruger-service og fik kompensation på prisen.. så alt godt herfra. Har anbefalet dem til vennerne . :-D

WWW.BILLIGALU.DK

Bestil online + montering

BilligAlu har monteringsstationer i hele Danmark. Du kan bestille tid til montering af de bestilte produkter med det samme i købet.

Hos os betyder kunden noget!

Hos BilligAlu sætter vi dig i første række og vi søger altid at løse eventuelle reklamationer så du bliver tilfreds. Det kalder vi god service!

E-mærket webshop

BilligAlu blev, som de første i branchen, godkendt hos eHandelsfonden og dermed tildelt E-mærket.

Sikker online handel

Siden opstarten i 2007 har BilligAlu haft stor fokus på at yde kunderne en ekstraordinær tryghed i forbindelse med køb på vores hjemmeside.

Kompletsæt inkl. afbalancering og tilbehør

Ved køb af kompletsæt med alufælge monterer vi dækkene på fælgene og afbalancerer dem. Så de er lige til at sætte på bilen med det medfølgende tilbehør.

Om virksomheden

BilligAlu.dk sælger kvalitetetsprodukter inden for vinterdæk, stålfælge, sommerdæk, alufælge, autostole samt autoudstyr til billige onlinepriser i hele Danmark.

Hos BilligAlu sætter vi altid kunden i første række. Vi tror på at man via konstruktiv dialog og et højt service-niveau tilgodeser kunden som denne kunne forvente.

Tyske kvalitets fælge og originale stålfælge finder du til priser hvor alle kan være med i vores online webshop.

BilligAlu.dk - Alle kan skifte hjul

Besuchen Sie BilligAlu.dk