Batterilageret Bewertungen

Batterilageret Bewertungen

Gut
8.4

God service og hurtig levering

Jeg har handlet flere gange på batterilageret både som privat og erhverv, og har altid fået en lyn-hurtig respons på henvendelser og hurtig levering.

Rigtig god service!

Bestilte en vare sent, men fik den alligevel leveret næste dag.

Yderst kompetent personale!

fantastisk service

købte en ctek batterilader & indikator , firmaet var meget hjælpsomme og meget hurtig service, der vil jeg handle en andengang.

Fuldt hus.

Købte en "led lenser lygte" et inponerende kvalitetsprodukt
med megen tilbehør til kun 140kr.
Har handlet hos dette firma flere gange, helt uden problemer,
varen ankommer korrekt og hurtigt.

Fungerer bare

Nu har jeg handlet hos batterilagret flere gange. Har altid fået det jeg har bestilt leveret hurtigt og uden problemer.

Forkerte varer på billeder!

Havde bestilt en 40 pack Varta High Energy, men har i dag fået leveret 40 stks. industrial batterier. Har set samme problemstilling under anmeldelserne, hvor der kun blev erstattet mod returnering af varerne. Jeg skal bruge batterierne, men synes folk burde vide, at reklamationen på siden ikke matcher de udleverede varer!

Perfekt.

Der er intet at komme efter overhovedet.. Jeg fik hurtigt svar på en mail jeg sendte dem...

Efter bestilling fik jeg en ordrebekræftelse, og senere samme dag, fik jeg en besked om at varen er afsendt...

SIMPELTHEN PERFEKT... !!

Perfekt

Anmeldelse 5. april:
Bestilte torsdag eftermiddag og modtog fredag formiddag.
Herligt!

Og gratis levering er da bar lig prikken over i'et! :)

- Jeg forstår dog bare ikke helt hvorfor det skal koste 15 kr. at vælge pakkeshop fremfor privat levering? Men skidt pyt; jeg kunne være hjemme til at modtage og dét var gratis.

Anmeldelse 18. april, del 2:
Jeg kontaktede dem, da produktet jeg købte et par uger tilbage ikke levede op til mine forventninger. Jeg fik svar på min mail 13 minutter senere! Og de efterfølgende beskeder blev også besvaret hurtigt. Det fandme service! :)
De refunderede mine penge, jeg bestilte noget nyt og modtog det igen dagen efter. Det er der altså mange forretninger der kunne tage lære af! 6 stjerner!

Meget hurtig levering

Bestilt blybatteri kl 11
Leveret dagen efter kl 14
i den anden ende af landet (sydvestsjælland)
kan ikke gøres bedre

georg

Bryder bevidst købeloven

Jeg bestilte 60 stk. Varta High Energy for 150 kr. Billedet viste et Varta High Energy, og teksten beskrev Varta High Energy. Når jeg bestiller varer ud fra den beskrivelse, er der indgået en bindende aftale.

Kort efter fik jeg leveret 60 stk. Varta Industrial. Det tog tre mails at få butikken til at indse, at den leverede vare ikke var den, jeg havde bestilt, hvorefter jeg bad om at få ombyttet. Det har jeg krav på ifølge købeloven. Butikken valgte alligevel at tilbageføre pengene på mit betalingskort, hvilket jeg ikke kunne gøre andet ved end at påtale.

Herefter har jeg anmeldt tvisten til E-mærkets juridiske bistand, som har været i dialog med butikken, som fortsat nægter at levere den aftalte vare til den aftalte pris. E-mærket har ikke myndighed til at gøre yderligere, og beløbet er for lille til forbrugerklagenævnet, så desværre kan jeg ikke gøre mere.

Hvis du bestiller en vare hos dem, skal du krydse fingre for, at den vare, de præsenterer i deres webshop også er den som de mener er den korrekte, for ellers ender du med en dårlig oplevelse som mig. Den til dato dårligste i min tid som nethandler.

Super tilfreds

Alt ok.
Bestilt Nokia batteri mandag middag.
Modtaget tirsdag formiddag.

Super Firma!

Alt fungere som det skal, levering inden for få dage, også fornuftige priser!

Rigtige batterier.

De rigtige batterier til ældre elektronik.

Trods god levering kun 4 stjerner

Jeg har købt et fladskærmsbelag til væg (Vesa 50/75/100/200)
Alt var i orden, men det sætter mig af, at man kræver 1,95 i gebyr for at betale med dankort! Af samme årsag køber jeg aldrig noget der mere.

Smart lille funktionel kuffertvægt

På min sidste rejse til Alanya i Tyrkiet fik jeg købt mig en smart lille digital kuffertvægt til kr. 149,95 på www.batterilageret.dk...

Den fylder ikke ret meget, men kan veje helt op til 50 kg....

Dejligt at frygten for overvægt nu hører fortiden til... ;)

Fuld tilfredshed +++++ ..

Søgte og Købte.

Kamera Batteri.
Kamera lader.
Rejsestik / Rejseadapter.
Kuffertvægt Digital.

www.Batterilageret.dk havde alle vare på lager.
Modtog pakken næste dag på min arbejdsplads.'
Ser nu frem til min ferie i London med familien...

Med venlig hilsen.
Tilfreds Kunde.

Mit Nokia batteri kom dagen efter

Der er ikke meget at sige om batterilageret, Siden holder 100% hvad den lover. Det man bestiller kommer oftest dagen efter, i en sikker indpakning. Så jeg er 100% tilfreds.

Hurtig handel

Jeg har et stort problem, jeg mistede min betjening til mit Untied fladskræm tv, så smuttede ind og lede efter en universal til den, jeg fandt en her til en små 200kr, som jeg bestilte, jeg har nu modtaget den efter under 3-4dage, så det kunne ikke gøres bedre, men desværre så passer den ikke til mit United og kan heller ikke finde noget ved auto søgning, men sådan kan det gå og ja jeg håber jeg finder en anden, jeg kan bruge, da jeg ikke længere kan skrue op for lyden uden en ny betejning :-(
Men for handel og hurtig, så skal de have 4 fra mig ;-)

Ansvarlig virksomhed

Jeg havde 7. december handlet med det tidligere Batterinet og ikke fået leveret varen 7. januar. Men da Batterilageret overtog Batterinet fik jeg 11. januar leveret ikke 5 batterier, som min oprindelige ordre gik på, men 10.
Det vidner om meget stor forretningsmoral.

Ist Batterilageret Ihre Firma?

Lernen Sie Ihre Kunden kennen.

Unternehmen registrieren Erfahren Sie mehr

Ist dieses Ihr Unternehmen?

Unternehmen registrieren

T.T Motor Support

Stort udvalg af billige batterier, genopladelige batterier, opladere, vægbeslag, HDMI kabler, elsparepærer, LED lygter og meget mere

Besuchen Sie Batterilageret

Kontaktinformationen