Barebilligst Bewertungen

Barebilligst Bewertungen

Perfekt
9.1

Fantastic service/flexible delivery

Order was made, delivery set for Friday of the next week. Due to notice of storm arrival, delivery was made two days earlier. Price was reasonable, goods arrived in undamaged condition direct to front door. Would recommend Barebilligst as the place to shop for good quality merchandise with a company that knows how to keep their customers happy.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Hvad skal jeg sige........Barebilligst.

Jeg kunne ikke finde et sted det var billigere, jeg skrev til et par firmaer, og fik svar at: der kan vi ikke være med, desværre. Så jeg vil opfordre til at man altid lige tjekker her inden man køber.

Skræmmende godt

Alt var pakket forsvarligt ind og leveret til aftalte tid.
Alt var med fra starten.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Høj kvalitet til rimelig pris. Levering til tiden. Løbende opfølgning af ordren.

Jeg kan på det varmeste anbefale dette firma. Det er anden gang jeg køber skydedøre hos dem.
Pengene for bestillingen bliver først hævet på kontoen , når varen er afleveret , og har du spørgsmål undervejs er de hurtige til at svare.

Super og hurtig service

Det var nemt at bestille og efterfølgende fik vi en hurtig og problemfri levering. Da varen desværre var beskadiget ved levering, så var der overhovedet ingen problemer med at få leveret en ny vare og de gjorde deres bedste for at det skete så hurtigt som muligt. Bestemt et sted vi vil handle med igen.

Perfekt. Punkligt och billigt

Beställde fyra skjudörrar med spegelglas i utförandet Advancedline till garderober.
Upplever att de är väldigt stabila i bra kvalitet som rullar lätt. Lätta att montera.

Leveransen skedde av dansk chaufför på kvällstid vilket gjorde att jag slapp vara hemma från jobbet för att ta emot det. Leveranstiden var ca 3 veckor.

Beställde dörrarna med softclose (mjukstänging) och det får man själv montera genom att borra två hål i ovankant på varje dörr samt tre hål i toppskenan. Inga problem att göra om man är lite händig och läser igenom monteringsanvisningen noga. Borr medföljer.

Behöver man komma i kontakt med tillverkaren svara de på mail väldigt snabbt.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Hurtig levering og brugervenlig betjening og ikke mindst 'BILLIG'

Jeg bestilte mine baderumsmøbler torsdag aften og om onsdagen blev de leveret på min adresse. Om mandagen ringene de til mig for at høre om det var korrekt, at jeg skulle bruge 2 sæt af de samme baderumsmøbler. Det er første gang jeg er blevet ringet op ifbm. en handel på nettet og derfor er det ikke sidste gang jeg handler hos Barebilligst.dk. og kan klart anbefales.

Hurtig levering

Pakken blev leveret i god stand blot få dage efter bestilling.

Super

Vi er meget tilfredse med vores nye låger, til vores klædeskab.
Vi var lidt nervøse om de nu passede, men alt var perfekt.
Levering og indpakning var super.
Så vær ikke bange for at bestille varer fra dette firma.

Top dollar

Alt har spillet. Levering og produkt nøjagtigt som lovet

generelt tilfreds normalt......

jeg har brugt barebilligst flere gange,netop fordi jeg synes det de leverer lever op til forventningerne.

Da jeg modtage mine dele (store) får jeg en mail med tlf nr på,hvor der står lev dato.Da jeg arbejdede i oslo i Norge,kunne jeg ike tage imod.Dette forsøgte jeg at meddele telefonist,osse pr sms.Ingen svar,og de store dele stod udenfor min dør da jeg kom hjem.Da jeg bor i lejlighed i stort boligkompleks,er det decideret dumt.

måske man fremover skulle vælge fragtselskab,med bare en anelse omløb i hovedet

Hej Brian

Jeg er ked af at du har haft denne oplevelse af vores transportør, som oven i købet er et flyttefirma. Jeg tager fat i dem og drøfter sagen med dem. De må under ingen omstændigheder sætte varen uden en forud indgået aftale. Jeg skal beklage dette mange gange.

Venlige hilsner
Torben Andersen

Non stop service

Varen blev leveret før forventet. Beløbet blev først hævet på min konto flere uger efter leveringen og så sparede jeg 2300 kr., så jeg er yderst tilfreds.

Kan anbefales til andre.

Bestilte skydelåger mm. kunne dog ikke bestille 2 stk. anslag(når nu nedbygningspanel ikke kunne lev.) det kunne program ikke forstå så måtte kontakte dem og fik så det rigtige bestilt.
Nogen lev. tid pga. sommerferie, varer kom som lovet dog ringede fragtmand ikke som aftalt, fik heller ikke mail ugen før om forventet lev. dato samt oplysninger om transportør, så var ikke hjemme da varer kom og måtte få anden til at komme på adr. så der kunne blive låst op, dette er ikke okay men ellers er varekvalitet ok og handler der igen hvis det bliver nødvendigt.

Antwort von 2 x Andersen ApS

Hej Morten jeg er glad for at du syntes kvaliteten er god, med hensyn til leveringen, tager jeg lige fat i vores vognmand - de skal nemlig ringe i forvejen. Venligst Torben Andersen

Tilfredsstillende

Modtaget den ønskede vare til den aftalte pris og tidspunkt

kanon service

Alt efter bogen.. handler klart igen

Servicen er top

Super service et beslag sad løst ved modtagelsen,de sendte bare en montør for at rette op på det, ingen tovtrækkerri det blev bare fixet og levering til tiden, så en rigtig god handel

Ikke godt nok

Pakken kom hurtigt, men var forkert ift. hjemmesiden - og i første omgang skulle jeg betale fuld pris for den rigtige, men de besindede sig dog delvist, så jeg fik et afslag. I min bog er det ikke godt nok

Antwort von 2 x Andersen ApS

Hej Henrik. Jeg er ked af din anmeldelse. Kan se at varen er leveret til tiden og at det også skulle være den rigtige. Ved ikke lige hvad det er der skulle være forkert, men hører gerne mere derom.

Mvh.
Brdr. Andersen/Barebilligst.dk
Torben Andersen

Kan anbefales til andre

Handlen var bare helt perfekt. Hurtig levering og fik statusmail vedr. leveringstid og tracking. Kan varmt anbefale dem til andre

det virkede bare super

varerne var til en god pris og fragten gik uden nogen problemer. der handler jeg gerne igen.

Super super

Super god kvalitet , kan kun klart anbefale dem til andre.

BAREBILLIGST INFOMATION

Professionel rådgivning

Vores sælger sidder klar ved telefonen

Godkendt E-Butik

Vi er naturligvis E-Mærket

Stort Sortiment

Masser af lækre garderobeskabe, badeværelser og meget andet.

Om virksomheden

Barebilligst blev etableret i 2004, da netbutikker stadig var et relativt ukendt begreb i vores brance. Vi har som Nordjyder altid været vant til stor konkurrence, men nu fik vi mulighed for at komme med endnu skarpere priser, på et stadigt voksende udbud til alle vore kunder i hele Danmark. Har du som kunde forslag til forbedringer af vores sortiment er du mere end velkommen til at kontakte os på support@barebilligst.dk Vi besvarer mails indenfor 24 timer i hverdage BAREBILLIGST.DK er en e-mærket netbutik. Når du handler på e-mærkede netbutikker har du altid adgang til e-mærkets forbruger hotline. Venlig hilsen Carsten & Torben Søndergaard Andersen

Besuchen Sie Barebilligst

Schlafzimmer

Küche

Rød eller Hvidvin ?

Hvad kan gøre dig glad

Vi er ikke blege for at indrømme når vi har været så uheldige at lave en fejl. Er din ordre gået helt skævt og du skal gøres glad igen, er vi ikke blege for at kvittere med en god flaske rød- eller hvidvin