Apollorejser Bewertungen

Apollorejser Bewertungen

Durchschnittlich
5.8

15 gange med Apollo.

Vi er et ægtepar der nu er over midten af halvfjerdserne; vi har rejst mange gange med Apollo; til Kreta; Samos; Gran Canaria; Madeira; og Tenerife; og vi har aldrig haft grund til at Klage; så det undrer os, at der er så mange der udtrykker deres dårlige rejseminder med hensyn til Apollo; vi har haft brug for Tandlæge; og Læge; men er altid blevet hjulpet når det skule være.
Men jeg kunne tænke mig der er overtal af tilfredse Kunder; vi er i hvert fald i den Kategori, som for det meste bruger Apollo; da de også er det billigste Selskab; selv om det er samme værelser på samme Hotel; hvilket vi har tjekket på Nettet.
Så stor Tak til APOLLO.
Benny Hansen.

Vent med at sætte dig ud til ferie, hvis Du rejser med Apollo

I november 2013 bestilte vi (3 personer) igennem Apollo en 11 dages ferie til Fuerteventura med afrejse d. 27. April 2014 fra Billund. Rejsen var betalt og arbejdsgiveren havde sat os ud til ferie i perioden.

D. 4. marts 2014 skriver Apollo, at de er nødsaget til at aflyse rejsen på grund af for lidt turister til destinationen med afgang fra Billund. Som kompensation kunne vi rejse fra Kastrup, kun få 7-dages ferie og betale 200kr ekstra i rejseomkostninger til Kbh.

Hvor amatøragtig har man lov til at være? Det bliver da ikke meget mere useriøst. Bestiller aldrig noget igennem Apollo igen.

En gang Apollo - ALDRIG apollo

Vi bookede for 1,5 måned siden en rejse til Gran Canaria med Apollo. Vi står nu og skal afsted på ferie om 2 dage og bliver ringet op, at hotellet er overbooket og vi skal bo på et andet hotel den første nat.
Vi har betalt 15.096 kr. for rejsen, 2 personer, og kompensationen var ikke engang 1/10 del af beløbbet.
Hvordan kan det komme som en overraskelses for Jer at vi kommer - og sjovt nok kun 2 dage inden afrejse.
Aldrig har jeg oplevet noget så ringe!
Når man som os, har et krævende job og ferie er der ikke meget tid til så glæder man sig rigtig meget til sådan en ferie - men den er ødelagt på forhånd fordi I, Apollo, ikke har styr på tingene!
Kan bestemt ikke anbefale Apollo og kommer ikke til at rejse med Jer igen.

Appollo holder

Jeg kan kun give Apollo mine bedste anbefalinger. Super service, og super dejligt personale.
Jeg kommer igen :-).......

Lidt for ringe mad

Jeg rejser ofte med Apollo til Bulgarien. Alting er tilfredsstillende bortset fra den mad Apollo tilbyder os i flyet. Den kunne være bedre.

Dårlig, uvidende service, der tager ekstreme overpriser ift. lokalpriserne!

Vi var generelt glade for vores rejse, men da vi snakkede om turen bagefter var vi enige om, at det faktisk kun havde været destinationen - altså landet, der var den positive oplevelse.
Alle apollos udflugter (som vi købte tre af) var til vanvittige overpriser, hvor det eneste ekstra vi fik med var danske/svenske guider, der knap nok kunne lokalhistorien. Ja, en kunne endda ikke engelsk, så halvdelen af bussen rystede på hovedet og grinte af hende til sidst, da de IKKE fik noget ud af turen. Alle vores ture kunne gøres til 1/5 af prisen, hvis vi bare havde booket dem med lokalbureauer med engelsktalende guides. Det gør vi en anden gang!

Derudover fik vi ikke information om at Apollo er clubmatas medlem - ikke i en eneste af deres 10-20 "har du husket alt" mails, der primært var mersalg af deres udflugter og forsikringer, selvom vi havde købt alt dette hjemmefra. Vi prøvede at maile med Apollo og registrere vores point dagen efter vores afrejse, men fik det (i øvrigt ekstremt uhøflige mail) svar fra en team leder derinde, at eftersom de havde brugt mange penge på kampagner og reklamer i tilbudsaviserne, så var det vores egen skyld. Der var ingen hjælp at hente. Det er simpelthen en for ringe service af niveau! Jeg kan ikke se, hvad de mister ved at efteregistrere vores point EN dag efter afrejsen.

Dejlig rejse

Vi har i år været i Alanya med apollo. Vi har rejst med andre til Alanya men ville have en bedre service. Alt har fungeret med apollo. Hotellet var lækkert og levede op til forventningerne. Servicen var god lige fra start til slut. Det er ikke sidste gang vi tager med apollo på ferie.

Fantastisk hotel

Er lige hjemkommet fra en virklig skøn ophold på hotel Don Carlos i Las Palmas med Apollo rejser, vi rejser ca. 2-3 gange om året til forskellige rejsemål, men har kun få gange oplevet et hotel med en så fantastisk udsigt fra balkonen over strand samt den flotteste solnedgang. -Så vi vil virklig anbefale dette hotel,- til dem der nyder en fantastisk udsigt, samt meget venlig personale.
Hotellet er ikke så velegnet til børnefamilier, da der ikke er pool samt andre faciliteter for børnefamilier, - men for par og voksne uden børn er det et perfekt hotel som vi kun kan anbefale.
I & N

Sært Administrationstillæg på 50 kr

Det kan forekomme besynderligt at Apollo opkræver et administrationstillæg på 50 kr da man ved internetbestilling jo gør hele arbejdet selv og endda selv printer billetten ud!

RIGTIG TRÆLS "SERVICE" - I har lige tabt 7 kunder.

Vi var 7 personer afsted med Apollo i August 2013.

Det var første charterferie for mine forældres vedkomne, og derfor valgte vi et rejseselskab af jeres størrelse, da vi troede at man kunne forvente en kanon service, bl.a. derfor så vi lidt igennem fingre med den (generelle) høje billetpris, da det bare var vigtigt for os, at mine forældre fik en god "første-charterferie-oplevelse".

Min familie og jeg aftalte, at jeg skulle stå med alt kontakt frem og tilbage med rejserådgiveren, så der ikke ville opstå unødig forvirring.
Jeg ringer ind til Apollo da vi har fundet et hotel vi gerne vil bo på (9 uger inden vi skal rejse) , og kommer til at snakke med en der hedder Jette M. Hun hjælper med bestillingen, og ber' om, at jeg sender nogle oplysninger på de mennesker der skal med. Samtalen afsluttes med, at hun siger, at jeg bare skal ringe eller skrive til hendes mail hvis der er nogle spørgsmål inden afrejse, da det er lettere, når hun har bestilt ferien. FAIR NOK. MEN MEN MEN, 3 gange har vi spørgsmål som vi gerne vil have svar på, først mailer jeg men intet svar kommer tilbage. Så ringer jeg, og der kommer autosvar på, "da rådgiveren er på ferie" - ALLE 3 gange var det samme procedure, at hun ikke var tilstede pga. ferie (det var 3 forskellige uger jeg ringede i)

En af gangene ringede jeg for at høre om situationen i Egypten, da der var meget uro, og vi gerne ville ombooke rejsen til en af deres andre destinationer. Her får jeg endnu engang IKKE fat i Jette selvom jeg ringer på hendes direkte nr. men bliver istedet stillet automatisk ud i den normale service-kø. Jeg forklarer situationen, men får bare en meget sur og uforstående sælger i røret der siger "med mindre du vil betale 60% af rejsens pris, så kan jeg virkelig ikke hjælpe dig med ombooking af rejsen".
Rejsen kostede ca. 40.000, og derfor ville vi selvfølgelig ikke betale ekstra 60 % for at komme til en ny destination.
- Dagen efter modtager jeg så en mail fra Apollo, om at der ikke er nok der skal til Hurghada fra Billund Lufthavn, derfor skal vi mellemlande i CPH lufthavn. I mailen står der også, at hvis vi er trætte af det, kan vi kvit og frit ombooke til en anden destination. -En ting der var TOTAL umuligt at gøre dagen før!

Forkerte billetter
Efter ombooking finder vi et andet hotel som vi gerne vil bo på. Efter et par dage modtager vi igen biletterne, og opdager inden afrejse, at et af navnene på biletterne ikke stemmer overens med navnet der står i det pågældne pas! (en fejl der er lavet på kommunen, da de har glemt at skrive et mellemnavn i det nye pas)
Det er søndag eftermiddag (7 minutter efter telefonens lukketid) og vi kan IKKE komme i kontakt med Apollo på nogen måde og den eneste information der står om billetter på deres hjemmeside er, at man ikke kan rejse hvis der er forkert navn på passet, og at det i værste fald vil koste en ny billet at komme med flyet. FAIR NOK, hvis det kommer til det, må vi købe en ny billet.
Vi skal rejse dagen efter, mandag morgen kl. 04.55 - og på dette tidspunkt har "Apollo-standen" i Billund lufthavn ikke åbnet endnu.
Vi ringer så til den guide der står angivet til at være i Hurghada, her får vi fat i en svensker, som ingenting forstår, og vi snakker derefter med ham på engelsk hvor vi forklarer situationen. Han siger, at vi bare kan tage ud i lufthavnen og forklare det til bagage-personalet, og så vil der ingen problemer være (fra Danmark til Egypten, og at han vil lave billetten om dernede, så den er rigtig fra Egypten til Danmark, da de er mere strikse i deres lufthavn)
Vi kommer alle afsted fra Billund uden problemer, og vores guide laver en ny billet som han giver os på afrejsedagen i bussen. På billetten er der IGEN EN FEJL, selvom han har haft passet.
Vi forklarer situationen til sikkerhedsfolkene i Hurghada lufthavn, og efter et stykke tid, lader de os alle komme ind efter sikkerhedstjek.

Det kunne være en god idé, at I har en åben telefon - i hvert fald de tidspunkter hvor i har kunder der rejser, så man ikke står i panik inden afrejse og ikke kan komme i kontakt med nogen som helst fra Apollo.

Guiderne:
Under hele vores ophold var guiderne overhovedet ikke tilstede, og gik man op i de rum hvor man kunne mødes med dem, vidste de ofte ikke hvad de skulle svare, og de skulle derfor ringe til deres kollegaer.

Apollo - jeg ved ikke om I har for mange destinationer, for få rådgivere og guider ansat, et eller andet gør I i hvert fald HELT GALT.
Man er bare et booking nr. i Jeres system, og der er ingen der kan sige noget 100 % - før I har snakket med "en anden der har haft noget med sagen at gøre", og det tror jeg I kommer til at miste mange kunder på, når der er mange andre rejseselskaber, hvor man bliver behandlet meget meget bedre (og kan købe rejser der er noget billigere!).

I har i hvert fald lige mistet de første 7.

Trine Wiuff

FANTASTISK

Min kæreste og jeg havde bestilt 14 dage til Fuerteventura, hvor vi ikke fik tildelt det bestilte værelse da vi kom og vi ville først få det 2 dage efter ankomst. Det var selvfølgelig på ingen måde acceptabelt, da vi havde betalt ekstra meget for et bedre værelse/suite.

Da vi fik kontakt til vores danske guide, Jeanne, som iøvrigt var super sød og serviceminded, blev der taget hånd om problemet og vi fik kompensation på 1000 kr. og de var allerede på kontoen 3 dage efter!

Det er super god service og det var første og bestemt ikke sidste gang vi rejser med Apollo.

Super lækker ferie!

Jeg rejse med min kæreste, en uge til Fuerteventura i august. Vi fandt rejsen som et "super tilbud" og med det mener jeg 2500 kr. pr. person for en uge med all inclusive. Virkelig lækkert! Hotellet hed Club Drago Park og beskrivelsen + billederne af hotellet passede på en prik. VI fløj med Jet Time og havde en rigtig behagelig tur, med det samme vi ankom i lufthavnen på Fuerteventura stod to rigtig søde Apollo guider og viste os vej til den rigtige bus hen til hotellet. Guiderne var tilgængelige på hotellet 4 gange på en uge og desuden også med en hotline, hvorpå man ville få svar indenfor kort tid og det passede virkelig! Ferien var fantastisk og jeg rejser gerne med Apollo igen. Super god service så 5 stjerner herfra, det er helt sikkert!

Fy for pokker

Vi bookede rejse til rhodos mere end seks måneder inden afrejse. Ved ankomst blev vi flytet til andet hotel, uden forklaring, undskyldning el. Lign. Ved forespørgsel fik vi at vide at det hotel vi havde booket var en del af en kæde og at man kan blive flyttet fra det ene til det andet ( check selv hjemmeside, vi har booket park) , men det passer ikke , det hotel vi er flyttet til er ikke engang en del af apollos program , det hedder posedonia. Fik også at vide at man bare blir flyttet til hvor der er plads, heldigt at det ikke er et to stjernet hotel, der var plads på. Apollo rhodos var 3 dage om at svare på vores henvendelse og da de endelig gør, blir røret klappet på, da vi er sure. De påstår at de har sendt mail , men det er også løgn.vi rejser aldrig med apollo igen, det er helt sikkert, magen til uproff. Selskab skal man lede længe efter

Ingen problemer

Rejste med Apollo til Kreta og det kunne ikke gå bedre.

Følte mig godt informeret inden afrejse, og der var også masser af info på destinationen.

God ferie, men ikke dækkende beskrivelse af hotel på hjemmeside.

Destination: Nuweiba, Egypten
Hotel: Swisscare
Rejselængde: 14 dage
Vejr: 16-32 grader

Jeg var - som Lene Lønberg Ovesen nedenfor - i Nuweiba. Dog var jeg der i 2 uger og tydeligvis med en anden "dagsorden" end Lene.

Mit mål var to ting: afslapning og dykning. Jeg fik begge dele i rå mængder.

Dykningen i Nuweiba er ganske godt og meget forskelligt. Revet er i ok stand, man kan godt se at Nuweiba har været et meget populært rejsemål - for 10 år siden. Næsten alle revskader er gamle - og det er jo godt nok.

Nå, men tilbage til Apollo: jeg bestilte rejsen som afbudsrejse dagen før afgang. Hotellet var Swisscare Nuweiba. Jeg hæftede mig ved at der på hjemmesiden var anført, at der var internet på værelserne og fik bekræftet ved bestilling at det fortsat var tilfældet. Det var det bare ikke.... Jeg orienterede naturligvis guiderne om at jeg ville henvende mig til Apollo når rejsen var ovre. Guiderne fik arrangeret det således at jeg kunne flytte værelse, således jeg (måske) kunne komme på hotelmanagerens egen private WIFI-forbindelse. Hans trådløse router var dog af en så ringe styrke at den ikke kunne række igennem betongulvet.
Men point til guiderne for forsøget.
Jeg har i øvrigt i tirsdags den 9. april aftalt kompensation kr. 500 med Apollo og beløbet er indgået idag den 12. april. Point for det.
Hjemmesiden var rettet efter ca. 1 uge, så det nu ikke længere fremgik at der skulle være internet på hjemmesiden.

Jeg er fuldkommen enig med Lene i at lokalguiderne er håbløse til at informere. Det bør nævnes, at Nuweiba er tæt på at være det mest kedelige rejsemål man næsten kan forestille sig - specielt hvis man rejser i vinterperioden hvor vandet og luften ikke indbyder til decideret badeferie. Der sker stort set intet, der er ingen nævneværdig by, der er meget langt til deciderede seværdigheder, museer er der ikke noget af og natteliv er ikke-eksisterende. Men er det fred, ro og afslapning man leder efter er det jo fint nok.

Ærgerligt for Lene at hun lod sig afskrække af at der angiveligt skulle mindst 6 gæster med på en tur før den bliver gennemført. Jeg fandt på 14 dage ud af at der - fordi der er så få turister i området - er en meget stor sult efter gæster og man kan derfor få special-arrangeret det meste uden det koster mere end hvad Apollo vil ha'. Det ekstra det koster at gennemføre en tur for kun 1-2-3 gæster svarer alligevel til den avance Apollo beregner sig. (Jeg vurderer at de lægger ca. 50% oveni arrangementets normalpris for ulejligheden)

Alt i alt er jeg tilfreds, havde hotellet været som lovet på hjemmesiden havde jeg givet 4 stjerner. Det koster 2 stjerner, men til gengæld giver jeg 1 stjerne for guidernes forsøg på at rette problemet, Claim-managerens håndtering af min henvendelse og det faktum at hjemmesiden blev rettet ret hurtigt.

kommunikations mangler/fejl

Selvom Apollo næppe læser med her , i modsætning til andre firmaer, kommenterer de ihvertfald ikke, og det falder meget godt i tråd med vores erfaring med Apollo.
Vi bestilte en ferie til Gran Canaria, via deres hjemmeside.. nemt og enkelt og let at overskue. I samme forbindelse købte vi en heldagsudflugt, uden dog at kunne se hvilken ugedag den skulle afholdes.

Jeg spurgte på facebook, og fik først svar efter jeg blev lidt vrissen en 3-4 dage efter. Og fik svaret torsdag. Samme svar fik jeg i bussen på vej til hotellet lørdag eftermiddag.
Søndag var vi til deres inspirationsmøde, Det undrer mig at man Playa de Inglees afholder danske møder( området er især besøgt af nordmænd og svenskere) og på det hotel vi var på i Puerto Rico, var det primært danskere, men der var mødet på svensk.. der blev dog ved mødets slut, tilkaldt en dansk guide, fordi nogle ikke havde forstået en disse af det 20 minutter lange møde.
Til mødet spurgte jeg igen til udflugten og fik at vide, der ville komme en seddel op på værelset i løbet af mandagen med nøjagtig mødetid og mødested. fint.
Mandag aften da vi kom hjem på værelset, lå der ganske rigtigt en seddel/billet med mødetid og sted... først da jeg skal i seng tjekker billetten endnu engang, opdager jeg at datoen er ændret til dagen efter altså tirsdag !!.. Da vi har været på øen mange gange, kunne det lige så godt have kostet os en spildt leje af bil fordi v ofte lejer bil dernede og faktisk havde planer om en tur tirsdag.
Mandag eftermiddag erfarer vi osse via nogle Spies gæster, at der om søndagen har været 16 personer under førstehjælpsbehandling, pga en umådelig giftig gople i vandet ved de ellers lækre strande.. Den info havde været rimelig at formidle på inspirationsmødet, hvilket jeg skrev til Apollo på deres kontaktnummer.. jeg fik svar allerede dagen efter,, en skrevet sms.. på svensk !!? at det vist nok var længere oppe på øen ,, så vidt de vidste.
Den udflugt vi var på, var Jeepsafari.. med en nogenlunde engelsktalende hollandsk guide og det var en prima tur,, indtil vi kom ud til en camel-camp. Mon Apollo nogensinde har været der.. altså som civil.. så de kan se hvad det er de er med til at formidle ? At dyr skal leve under sådanne forhold i et EU-land er skræmmende og chokerende. Jeg kan godt forstå man ikke måtte fotografere der. Dromedarer der er bundet fra hoved til jord, med en line der er under en halv meter lang, så de ikke kan bevæge sig, endsige klø sig selv, To æsler der havde 5-6 kvm tilsammen på beton gulv , et hængebugsvin der var i et bur på ½ x 3 meter,, osv osv .. hvor ville jeg ønske jeg aldrig havde været med ,, jeg hader tanken om at financiere den slags mishandling. retfærdighedsvist skal det siges at der var rent og dyrene var tilsyneladende velnærede.

Når jeg alligevel giver tre stjerner, er det fordi hotellet var helt ok og at guiderne trods deres meget mangelfulde informationer var søde og venlige. Det er ikke deres skyld, de er så dårligt rustet til arbejdet.

elendigt

De har ingen styr på tingene. Min kone blev syg på vores rejse og måtte gennem et helvet på hospitalet hvor INGEN talte dansk eller engelsk som der er ellers bliver lovet af apollo

Fuld valuta for pengene

Har deltaget i rundturen "Den amerikanske drøm", der var en stor oplevelse. Så alt det på turen man kunne håbe på og mere til. Den var yderst veltilrettelagt. Havde en fantastisk rejseleder, der var enormt vidende og hver dag perfekt forberedt til at give os al den viden, vi havde lyst til at modtage. Boede på gode mellemklassehoteller og blev transporteret i ny komfortabel bus. Rejste med min datter som singler mod meget beskedent tillæg.
Poul Brøndsted

Super service

Bestilte i september ferie til Kreta i juni 2013.

Fik besked den anden dag om at vi ikke kunne flyve fra den valgte lufthavn, og at vi derfor skulle flyve fra en anden (længere væk, dvs. benzinudgifter+ parkeringsudgifter).
Apollo havde tilbudt at vi kunne flyve med aftenfly, hvilket vi ikke ønskede da vi så ville lande på Kreta kl 2 om natten.
De havde et morgenfly som vi meget hellere ville med. Det ville dog koste 250 kr mere at komme med det, og de tilbød os 300 kr i kompensation.
Snakkede med Apollos servicecenter, og de ville undersøge hvad der kunne gøres.
En halv time efter ringede de tilbage, vi var sat på morgenflyet uden beregning og så havde vi fået en god rabat på 900 kr pr. person.
Super service, og vi er tilfredse. Ser frem til en dejlig ferie i Grækenland.

Sidste rejse med Apollo!!!

Rejser 4-5 gange om året og meget få gange med Apollo - men gør det ALDRIG igen.

Turen gik til Nuweiba i Egypten d. 5/1 og en uge.

- kort sagt, hvis du ikke vil læse det hele.

Sælger en rejse med fitness, dog er der ikke fitness på stedet. 2 ud af 3 restuarenter er lukket og er ikke andet tæt på, de siger vi skal flytte hotel og først efter 24 timer fortæller de os det vil koste os 3000 kr. Vi kan ikke komme på ture, da man skal være 6, intet info om det hjemmefra trods kontakt med dem omkring ture. Og hjemturen når vi næsten ikke flyet grundet Apollo.

Historie:
Køber en rejse og har telefonisk/mal kontakt med dem omkring de ture de har (mail tager dog 3 ugers for at få svar og de svarer ikke på alt) Vi snakker om stedet ligger vi skal til og de fortæller det ligger langt ude og der er ikke mange ting. Men det er lige det vi søger - da der er fitness og jeg skal bruge ferien på at træne hårdt og der er jo tre restaurenter på stedet, så der er jo lidt at vælge imellem.

MEN!

Vi ankommer og alle andre busser få et tur program, det gør vi ikke. Får af vide at lokalguiden vil have den i bussen, det har han ikke (er ikke apollo service derude, kun telefonisk og med lokal guide) og får af vide vi får det til infomødet, det gør vi heller ikke. Beder dem om at faxe det, det sker heller ikke. Vi får endelig tur programmet og får så den nyhed at man skal være 6 deltagere fra det hotel for at tage på ture.. HMMMM,.. hvorfor får man ikke det af vide når jeg er i dialog med dem over telefon og mail omkring deres ture.

Der er så heller intet fitness og det SKAL jeg bruge. Ringer til apollo, som siger vi skal ringe til lokalguiden, lokalguide siger vi skal ringe til apollo og ender med vi vil blive ringet op dagen efter ml. 9 og 10 dagen efter. 10:15 - ingen opkald endnu. Ringer til dem og de siger vi bliver flyttet... de er ved at finde løsning. Venter til kl. 16 for at få en løsning... og jep.. så kom den. Den ville så koste os 3000 kr at flyttet- de nævnte intet om de ville koste os noget. Beder om en løsning der intet koster os noget og siger vi gerne vil betale for transport til Sharm, hvis de har et sted der. Det er 170 km med taxa - ikke billigt. De leder igen - går lige nogen timer igen og det vil så koste os 2240 kr. Så de sælger en rejse, hvor det eneste jeg skal bruge er trænings sted og det er der ikke, trods det står på hjemmesiden. Ender med vi får 840 kr tilsammen i kompensation (var dog først 180 kr hver) Men en uge efter er de stadig ikke overført.

Og 2 ud af de 3 restaurenter var lukket.

Hjemturen - bussen kommer ½ time forsent, lokalguiden lægger sig til at sove foran mig (lægger sædet helt ned, så jeg er nødt til at rykke plads)
Og vi bliver hastet igennem kuffert kontrol, da vi har travlt. De glemmer dog os i en anden kø - vi opdager det dog selv at der er noget igang. Men da vi så er på den anden side af kuffert kontrol, hvor de også er med. Så forsvinder de og foran os er to lange køer. En til visa kontrol og en til håndbagage kontrol. Og vi skulle boarde 13:10, klokken er 13:20 og kun ved hjælp fra os selv kommer vi ombord. Står stadig i bussen ud til flyet da det skulle lette. Hvorfor hjalp de os ikke igennem de sidste to køer når de alligvel var der og så kunne vi undgå stresset

Da vi så ankommer i Kastrup - så finder vi ud af at vores bagage er med flyet med bag os, så der er lige en times ekstra ventetid.

Rejser aldrig med dem igen... og da vi snakker med mange andre, så har mange andre den samme opfattelse af Apollo.

Ist Apollorejser Ihre Firma?

Lernen Sie Ihre Kunden kennen.

Unternehmen registrieren Erfahren Sie mehr

Ist dieses Ihr Unternehmen?

Unternehmen registrieren

Support