Webinmotion Bewertungen

Webinmotion Bewertungen

Gut
8.0

Her er du vigtig!

SSmedie er udover, at være to yderst flinke gutter, vanvittige dygtige til hvad de laver! Det er prisværdigt, at der ikke sættes begrænsninger for hverken tanker eller realiteter, det giver mod på mere og troen på at fremtiden med dem i ryggen er lys!

En varm anbefaling til SSmedie

Jeg havde, i mit netværk, fået af vide, at SSmedie var knald-hamrende dygtige til det, de laver – nemlig SEO og udarbejdelse af hjemmesider , men at de også er så servicemindede, kreative og særdeles fleksible - tilmed til en meget overkommelig pris, var noget af en positiv overraskelse!
Sjældent har jeg mødt så dedikerede mennesker, som Andreas og Henrik, og de slipper dig ikke, før du er HELT tilfreds med resultatet!
SSmedie har lavet adinmotions nye hjemmeside og logo helt i tråd med det, vi gerne vil signalere overfor vores kunder, og det er mildest talt imponerende, eftersom vi kun har haft et kundemøde forinden!
Jeg kan på det varmeste anbefale potentielle kunder til at tage et kig på SSmedies hjemmeside for at kigge nærmere på, hvad de kan tilbyde.

Direktør Kenneth Gregersen, adinmotion aps

Smartside

Jeg flyttede min hjemmeside over til SSmedie hvorefter de lavet den helt om. Den er blevet flot og brugervenlig, og vigtigst af alt har jeg fået mange flere henvendelser.
Stor ros herfra til de utrolig dygtige medarbejdere hos SSmedie

lækkert design og god service

har hos SS medie fået udviklet grafiske løsninger i form af nyt logo og visitkort. De ramte 1oo% plet udfra mine ønsker og vil her varmt anbefale SS medie

Lillebælt rengøring service

Meget sjusket

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte.
Vi har brugt ca. 50.000 og vi har reelt set aldrig fået noget ud af det, som er brugbart og ikke kunne fås andre steder, væsentligt hurtigere. Det er virkelig useriøst og der er ikke styr på noget.
Man bliver spist af med tom snak konstant.

Anmeldelse fra Unitbyte

Som hostingvirksomhed er det vigtigt at vores egen hjemmeside fungere helt optimalt. Det er vores salgskanal og- / eller vores butik som kunderne handler i. SSmedie har foruden at levere en fantastisk support og vejledning til design og grafik - også vist stor professionalisme, når vi skulle have udviklet markedsføringsplaner og kontrolpanel til vores kunder.

SSmedie har til trods for deres korte levetid, levet op til alle vores forventninger og vi ser meget positivt på et fremtidigt samarbejde.

webinmotion Support

Besuchen Sie Webinmotion