Tunebro Bewertungen

Tunebro Bewertungen

Gut
7.7

Super rådgivning og flot udført brolægning

Vi har bygget hus med alt hvad dertil hører. Sidste del i kæden var belægning af indkørsel, gangareal og cykelskur. Vi havde som altid 3 firmaer ude og give bud, da det giver inspiration.
Jeg googlede "god brolægger" og fandt diverse forums, hvor der var en der anbefalede Adam fra www.tunebro.dk. Hans internetside virkede seriøs. Hans gennemgang af opgaven samt tilbudsgivning var meget grundig og detaljeret og han forholdt sig til detaljer omkring bl.a afløb og brønddæksler som de andre end ikke havde nævnt. Måske de havde styr på det, men de nævnte det ikke.

Vores start termin skubbede sig en uge, hvad jo kan ske grundet vejret, men vi blev altid informeret i god tid. De kom Adam, samt en medhjælper, som var yderst behagelige at arbejde sammen med, omkring vores projekt. De var fleksible når vi havde ændringer undervejs. Han går ikke på kompromis med kvaliteten, det oplevede vi f.eks. da vi selv foreslog en løsning omkring noget afløb. Han argumenterede godt for hvorfor han ikke kunne stå inde for vores løsning og det endte med hans løsning, som var den rigtige. Vi var og er alt i alt meget tilfredse med brolægningsarbejdet og vil altid anbefale ham og gerne benytte ham igen. Og prikken over i' et....de havde begge nisshuer på mens de arbejdede, da det var op til jul :-).

Kvalitets brolægning

Jeg har brugt Tune Brolægger firma flere gange i vores firma. Resultatet er hver gang perfekt og vores kunder er altid tilfredse med hans arbejde. Derfor bruger vi Tune Brolægger firma til de opgaver hvor vi har brug for en brolægger, hvis firmaet har tid.

Ist Tunebro Ihre Firma?

Lernen Sie Ihre Kunden kennen.

Unternehmen registrieren Erfahren Sie mehr

Ist dieses Ihr Unternehmen?

Unternehmen registrieren

tunebro.dk Support